Zepp účet

Žaneta Czosnyková zeptal se před 4 roky

Dobrý den, mám hodinky amazfit gts spárované s aplikací zepp ke které jsem přihlášená mailem (účet vytvořen při párování hodinek k aplikaci, žádný jsem nikdy neměla) když se chci ale přihlásit k účtu v aplikaci mi fit kterou jsem si teď stáhla, protože jsem koupila váhu Xiaomi Mi body composition scale 2, píše mi to že účet neexistuje, ani jinde se mi k účtu nejde přihlásit ani pomocí ID které mám v zepp vidět, ani pomocí mailu, nechci vytvářet nový účet protože bych ráda váhu s aplikací zepp propojila a to se mi nedaří.. prosím o radu jak váhu spárovat a proč účet neexistuje když jsem v zepp přihlášená? Děkuji

24 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
nechci se mýlit, ale zatímco v aplikaci Zepp si vytvoříte účet Zepp, pro aplikaci Mi Fit je potřeba účet Xiaomi. Účet Zepp v Mi Fit podle mne fungovat nemá – jsou to dvě nezávislé platformy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Czosnyková Žaneta odpověděl před 4 roky

Dobrý den, tvářilo se to tak, ale nakonec se mi přeci jen zadařilo. Pomohlo odhlásit se z aplikace zepp, změnit heslo, poté se znovu přihlásit, pak se přihlášení pod stejnými údaji do mi fit najednou povedlo, pak jsem načetla váhu do mi fit a vše se synchronizovalo i se zepp. Nyní jsou všechny údaje v obou aplikacích úplně synchronizované takže můžu používat jen zepp i když není k váze určen, paráda 🙂 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
perfektní – jste moc šikovná! Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jarda odpověděl před 4 roky

Dobrý den,  chtěl bych poprosit o radu. Hodinky se nechtějí spárovat s aplikaci zepp. Abych to upřesnil tak se mi nechtějí spárovat s mým původním účtem, který jsem si založil v této aplikaci. Když jsem se zkusil přihlásit přes \“třetí stranu\“ tedy přes účet Google tak se hodinky sparovali. Nevíte v čem by mohl být problém? Nerad bych přišel o své data, které mám na původním účtu. Děkuji za odpověď. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
účet by vůbec neměl hrát roli. Pokud máte nyní hodinky spárované s aplikací přihlášenou pod jiným účtem, tak párování v aplikaci zrušte. Aplikaci Zepp pak odinstalujte a znovu nainstalujte. Poté se přihlaste svým původním účtem a proveďte spárování hodinek.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jarda odpověděl před 4 roky

Mockrát děkuji za radu. Už se to v pořádku sparovalo. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
pokud aplikace hlásí, že je účet pozastaven, pak je bohužel jediným řešením zkusit dohledat ten e-mail, který Vám při založení dětského účtu poslali jako rodiči, a klepnout v něm znovu na odkaz, který obsahoval.
Pak si myslím, že by aplikace Zepp měla účet povolit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jára Nuhál odpověděl před 4 roky

Dobrý den, mám hodinky stratos 3 ,proč v aplikaci zepp nemám možnost Přidat účty??? Abych mohl spárovat se stravou? Kolega má stejné a tuto kolonku v apce má? Verze aplikace je stejná 5.11 2 …nechápu. Prosím o pomoc……zkoušel jsem instal i starší verze ale kolonka přidat účty chybí. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
bohužel netuším a zatím nikdo nehlásil, že by mu tato možnost chyběla. Máte stejný způsob přihlášení? Nejste například jeden přihlášený přes Google a druhý účtem Zepp? Kolega má stejné hodinky?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Sulo odpověděl před 4 roky

Dobrý den, nemůžu otevřít ani založit nový účet zepp abych spároval T-rex.Zkoušel jsem i jiný email a vytvořit nový účet. Nelze. „Registrace se nezdařila“. přihlášení na původní účet „Nelze se přihlásit přihlášení se nezdařilo“. změnit heslo „Nelze odeslat“. Vše zapnuto a povoleno, několikrát přeinstalován sw Zepp.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to vypadá na nějaké problémy s připojením. Zkuste přepnout telefon na mobilní data.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Sulo odpověděl před 4 roky

Dobrý den, problém vyřešen. Bylo nutné aktivovat „Nastavení-Aplikace-Zepp- Změnit nastavení systému+Instalovat neznámé aplikace. Poté vše okamžitě fungovalo a mohl jsem předešlé vypnout. Pro informaci telefon Samsung M51+Android 11+UI3.1.
Přeji hezký den.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lukáš odpověděl před 3 roky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je velký rozdíl  pokud jsem v aplikaci přihlášený přes google nebo bych měl spíš být přihlášený přes účet který je daný pro aplikaci? Děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
myslím, že by to neměl být velký rozdíl. Osobně se do Zeppu také přihlašuji účtem Xiaomi, nikoli účtem Zepp/Amazfit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Eva odpověděl před 3 roky

Dobrý  den ,chtěla  bych se zeptat ,jak mám postupovat,když už nemám  původní email, ale nový  abych se mohla přihlásit  do aplikace a nepřijit  o uložená  data,předem děkuji za odpověď Eva 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
nerad bych se mýlil, ale obávám se, že nelze změnit e-mailovou adresu, na kterou je navázaný účet. Ale možná je to jen něco, co nevím, protože s tím nemám zkušenost. Zkuste napsat na podporu aplikace Zepp, třeba Vám poradí. E-mail na ně je support@zepp.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel Drahý odpověděl před 3 roky

Mám otázku jak můžu smazat Zepp účet. Předem děkuji za odpověď.

Vaše odpověď

4 + 0 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!