Zepp účet
Dobrý den, mám hodinky amazfit gts spárované s aplikací zepp ke které jsem přihlášená mailem (účet vytvořen při párování hodinek k aplikaci, žádný jsem nikdy neměla) když se chci ale přihlásit k účtu v aplikaci mi fit kterou jsem si teď stáhla, protože jsem koupila váhu Xiaomi Mi body composition scale 2, píše mi to že účet neexistuje, ani jinde se mi k účtu nejde přihlásit ani pomocí ID které mám v zepp vidět, ani pomocí mailu, nechci vytvářet nový účet protože bych ráda váhu s aplikací zepp propojila a to se mi nedaří.. prosím o radu jak váhu spárovat a proč účet neexistuje když jsem v zepp přihlášená? Děkuji
Dobrý den,
nechci se mýlit, ale zatímco v aplikaci Zepp si vytvoříte účet Zepp, pro aplikaci Mi Fit je potřeba účet Xiaomi. Účet Zepp v Mi Fit podle mne fungovat nemá – jsou to dvě nezávislé platformy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, tvářilo se to tak, ale nakonec se mi přeci jen zadařilo. Pomohlo odhlásit se z aplikace zepp, změnit heslo, poté se znovu přihlásit, pak se přihlášení pod stejnými údaji do mi fit najednou povedlo, pak jsem načetla váhu do mi fit a vše se synchronizovalo i se zepp. Nyní jsou všechny údaje v obou aplikacích úplně synchronizované takže můžu používat jen zepp i když není k váze určen, paráda
Dobrý den,
perfektní – jste moc šikovná! Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu. Hodinky se nechtějí spárovat s aplikaci zepp. Abych to upřesnil tak se mi nechtějí spárovat s mým původním účtem, který jsem si založil v této aplikaci. Když jsem se zkusil přihlásit přes \“třetí stranu\“ tedy přes účet Google tak se hodinky sparovali. Nevíte v čem by mohl být problém? Nerad bych přišel o své data, které mám na původním účtu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
účet by vůbec neměl hrát roli. Pokud máte nyní hodinky spárované s aplikací přihlášenou pod jiným účtem, tak párování v aplikaci zrušte. Aplikaci Zepp pak odinstalujte a znovu nainstalujte. Poté se přihlaste svým původním účtem a proveďte spárování hodinek.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
pokud aplikace hlásí, že je účet pozastaven, pak je bohužel jediným řešením zkusit dohledat ten e-mail, který Vám při založení dětského účtu poslali jako rodiči, a klepnout v něm znovu na odkaz, který obsahoval.
Pak si myslím, že by aplikace Zepp měla účet povolit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám hodinky stratos 3 ,proč v aplikaci zepp nemám možnost Přidat účty??? Abych mohl spárovat se stravou? Kolega má stejné a tuto kolonku v apce má? Verze aplikace je stejná 5.11 2 …nechápu. Prosím o pomoc……zkoušel jsem instal i starší verze ale kolonka přidat účty chybí.
Dobrý den,
bohužel netuším a zatím nikdo nehlásil, že by mu tato možnost chyběla. Máte stejný způsob přihlášení? Nejste například jeden přihlášený přes Google a druhý účtem Zepp? Kolega má stejné hodinky?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nemůžu otevřít ani založit nový účet zepp abych spároval T-rex.Zkoušel jsem i jiný email a vytvořit nový účet. Nelze. „Registrace se nezdařila“. přihlášení na původní účet „Nelze se přihlásit přihlášení se nezdařilo“. změnit heslo „Nelze odeslat“. Vše zapnuto a povoleno, několikrát přeinstalován sw Zepp.
Dobrý den,
to vypadá na nějaké problémy s připojením. Zkuste přepnout telefon na mobilní data.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, problém vyřešen. Bylo nutné aktivovat „Nastavení-Aplikace-Zepp- Změnit nastavení systému+Instalovat neznámé aplikace. Poté vše okamžitě fungovalo a mohl jsem předešlé vypnout. Pro informaci telefon Samsung M51+Android 11+UI3.1.
Přeji hezký den.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je velký rozdíl pokud jsem v aplikaci přihlášený přes google nebo bych měl spíš být přihlášený přes účet který je daný pro aplikaci? Děkuji.
Dobrý den,
myslím, že by to neměl být velký rozdíl. Osobně se do Zeppu také přihlašuji účtem Xiaomi, nikoli účtem Zepp/Amazfit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat ,jak mám postupovat,když už nemám původní email, ale nový abych se mohla přihlásit do aplikace a nepřijit o uložená data,předem děkuji za odpověď Eva
Dobrý den,
nerad bych se mýlil, ale obávám se, že nelze změnit e-mailovou adresu, na kterou je navázaný účet. Ale možná je to jen něco, co nevím, protože s tím nemám zkušenost. Zkuste napsat na podporu aplikace Zepp, třeba Vám poradí. E-mail na ně je support@zepp.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián