Zkouším poslat znovu, poprvé odešla jen část textu – Dobrý den, taky řeším krátké, pouze 25 vteřinove vyzvánění u Redmi Note 8.Problém nastal před měsícem hned po přechodu od Vodafonu k O2. Přecházeli jsme v balíčku 4 čísla, krátké vyzvánění je jen u mě na Redmi Note 8. Řešila jsem s O2-zrušili přesměrování hovorů, což nepomohlo, četla jsem vaše rady a zkontrolovala VoLTE, nebyli aktivní, takže bych potřebovala ještě další radu. Tak krátké vyzvánění mi nestačí, mé mamince v letech trvá déle, než si vyzvánění uvědomí. Ještě chci podotknout, že se mi v průběhu volání na 2rozdilna čísla stalo, že když jsem několikrát následně opakovala volání na jedno číslo, tak 4 pokus vyzváněl minutu a další 2 vyzvánění zase necelou půlminutu. Podobná zkušenost i u čísla jiného. A dnes další podivnost-příchozí hovor zazvonil 1x a druhá strana říkala, že vyzváněla dlouho. Děkuji

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: RedmiZkouším poslat znovu, poprvé odešla jen část textu – Dobrý den, taky řeším krátké, pouze 25 vteřinove vyzvánění u Redmi Note 8.Problém nastal před měsícem hned po přechodu od Vodafonu k O2. Přecházeli jsme v balíčku 4 čísla, krátké vyzvánění je jen u mě na Redmi Note 8. Řešila jsem s O2-zrušili přesměrování hovorů, což nepomohlo, četla jsem vaše rady a zkontrolovala VoLTE, nebyli aktivní, takže bych potřebovala ještě další radu. Tak krátké vyzvánění mi nestačí, mé mamince v letech trvá déle, než si vyzvánění uvědomí. Ještě chci podotknout, že se mi v průběhu volání na 2rozdilna čísla stalo, že když jsem několikrát následně opakovala volání na jedno číslo, tak 4 pokus vyzváněl minutu a další 2 vyzvánění zase necelou půlminutu. Podobná zkušenost i u čísla jiného. A dnes další podivnost-příchozí hovor zazvonil 1x a druhá strana říkala, že vyzváněla dlouho. Děkuji
Marta zeptal se před 4 roky
13 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
pokud není aktivní VoLTE, pak to bude patrně nějaký problém u operátora. Bohužel nikde v telefonu nelze nastavit, jak dlouho má vyzvánět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vašek odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Mám též operátora 02 a telefon Xiaomi Mi 10T Pro a též jen 30sekundové vyzvánění. Předtím jsem měl telefon od Huawei a žádný problém jsem s tím neměl. Nějaká rada co s tím? Docela mi to vadí.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste v nastavení vypnout VoLTE. Vizte náš návod MIUI 12 – tipy a triky: jak zapnout a používat VoLTE a VoWiFi?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vašek odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Ano je to přesně tak. Když vypnu VoLTE,tak funguje normálně a zvoní celou minutu. VoWiFi může zůstat zapnuté. Ale to teda nechápu. Pak je mi VoLTE na telefonu úplně k ničemu. Na jiných telefonech to normálně funguje. Moc tomu nerozumím. Když totiž není zapnuté VoLTE tak trvá než to na druhé straně začne zvonit.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, tak tím je to vyřešené – po vypnutí VoLTE telefon vyzvání normálně = je problém ve VoLTE.
Proč to s VoLTE vyzvání kratší dobu bohužel netuším.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vašek odpověděl před 4 roky

Ano je to tak. Problém bude ve VoLTE. Ale nechápu proč jen u telefonu od Xiaomi. Měl jsem Huawei P20 a tam žádný problém nebyl. 🙄

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to bohužel netuším. Jen vím, že se tento problém vyskytuje na některých telefonech (nejen Xiaomi), a že řešení spočívá ve vypnutí VoLTE. Proč se to na některých telefonech neprojevuje, zatímco na některých ano, jsem bohužel nezjistil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vašek odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Tak jsem možná přišel na problém krátkého vyzvánění u Xiaomi Mi 10T Pro. Nechat zapnuté  VoLTE a v sítích nastavit preferovat LTE sítě ne sítě 5G. Pak to zvoní normálně celou minutu. Ještě si nejsem jistý jestli to nespravila včerejší aktualizace MIUI. Přišla mi aktualizace 12.5.5.0 stabilní. Byl bych vděčný kdyby někdo toto nastavení vyzkoušel.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to je zajímavý postřeh – díky za něj. Také budu rád, když to někdo otestuje v praxi.
Podle mne to ale tím nebude. Myslím, že tento problém hlásili i majitelé levnějších telefonů bez podpory 5G, tj. s nastavením na LTE.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vašek odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Aha. No bylo by dobré kdyby to teda opravdu někdo vyzkoušel. Já osobně to dneska zkoušel na 6 čísel a žádný problém. Teď je ještě otázka,jestli to ještě neopravila ta aktualizace. Zítra zkusím nastavení vrátit na preferované sítě 5G a vyzkouším. Dám vědět. Hezký večer. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moje Xiaomi Mi 9 tento problém nemělo, takže to bohužel vyzkoušet nemohu.
Ale také budu rád, když to někdo zkusí a dá vědět!
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vašek odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Tak jsem dnes opět zvolil v nastavení preferovat 5G sítě a telefon vyzvání celou minutu. Takže to nejspíš vyřešila ta aktualizace. Tak se uvidí jak to bude fungovat dále. Vyzkoušeno na 3 čísla. Hezký den. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

8 + 5 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!