Ztráta kontaktů ze SIM..Xiaomi poco x3

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyZtráta kontaktů ze SIM..Xiaomi poco x3
Jaromír Blažek zeptal se před 4 roky

Zdravím, potřebuji poradit. Mám mobil xiaomi poco x3. Dnes mi naskočila aktualizace + restart po aktualizaci. Po dokončení mi zmizeli všechny kontakty ze SIM. Zálohované sem je nikde neměl. Chci se zeptat jestli jde kontakty získat zpět???

7 Odpovědi
bobasso odpověděl před 4 roky

 Dobrý den.
Když jsem měl ještě Redmi Note 7 s MIUI 12 a A10, tak se dalo v  Nastavení telefonu dostat k tel.číslům na SIM. Nyní mám RN10 Pro MIUI 12.5 a A11, prolezl jsem celý foun a tu volbu zobrazit čísla na SIM zaboha najít nemohu. Osobně bych SIMku hodil do nějaké staré tlačítkové Nokie nebo jiného retro tlačítkáče a hned uvidíte zda máte kontakty na SIM. Ale nezdá se mi možné, aby aktualizace MIUI + restart dokázal vymazat tel. čísla ze SIM. Každý mobilní operátor má na SIM uložena čísla tísňového volání (112,150,155,158) a ta čísla jsou na SIM v jediném seznamu, kde se ukládají i tel.čísla majitele SIM, pokud se rozhodne uložit si nové tel. číslo na SIM. Bylo by divné, že by operátoři neměli SIM zabezpečenu proti zásahu zvenčí, který by dokázal smazal  tel. čísla uložená na ní. Jako druhou věc můžete vyzkoušet otevřít z plochy app Kontakty ( né app Telefon se sluchátkem!) > vlevo nahoře kliknout na ty tři čárky pod sebou > Nastavení > modře „Správa kontaktů > Importovat > Importovat kontakty z. > SIM karta operátor XY / SIM karta operátor AB >OK
A hned byste měl vidět, zda na SIM máte uloženy kontakty. 

Jaromír Blažek odpověděl před 4 roky

Zdravím, děkuji za radu. Zkusil otevření a import přes kontakty na ploše, bohužel odpověď telefonu je Na SIM kartě nejsou žádné kontakty. To sem zrovna potřeboval takový starosti…mobil mám týden a takový zásadní problém. No nevím, co se dá dále dělat. Kdyby jste měl někdo ještě nějakou radu, budu jen rád. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zatím nikdo nic podobného nehlásil. Co mě napadá: zkuste aplikaci SIM Contacts Manager – v ní byste měl vidět, zda kontakty na SIM jsou, nebo opravdu nejsou. Pokud tam jsou, poradím Vám, jak je dostat do telefonu, resp. do  cloudu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jaromír Blažek odpověděl před 4 roky

Zdravím, 
děkuji za tip ale bohužel ani tato rada mi nepomohla. Stáhl sem tu Vaši aplikaci ale ani tak na SIM kartě žádný kontakt. Našlo mi to kontakty jen z googlu ale ty jsou od kamaráda. Pořád mi nejde do hlavy, jak mi to aktualizace mohla smazat, když SIM karta nespadá pod Xiaomi ale pod O2( v mém případě). Ještě včera v pod večer bylo všechno v pořádku. Naskočilo mi upozornění na aktualizaci softwaru, jelikož sem byl venku tak sem si nechtěl čerpat data při případném stahování i internetu. Venku sem volal asi 5krát a všechno bylo v pořádku. Došel sem domů, dal sem aktualizovat software(přes zaplou wi-fi). Po aktualizaci, mě to vyzvalo k restartování mobilu. Po restartování sem chtěl volat poslední hovor před aktualizací a před očima se mi jména měnila pouze v čísla. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, to je skutečně hodně zvláštní a dosud nikdo podobný problém nehlásil. Pokud máte možnost, zkuste ještě SIM v nějakém starém telefonu, zda se kontakty nenačtou. Pokud ne, pak bych se přikláněl k nějaké závadě té SIM karty (což je ostatně jeden z důvodů, proč se hodí mít data v cloudu).
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jaromír Blažek odpověděl před 4 roky

Zdravím,
opět sem zkusil všechno co jste mi doporučil, za co sem velice rád, že se mi snažíte pomoct… ale bohužel opět neúspěšně,…první zkušenost se xiaomi a hned sem přišel o vše. Přišel sem o kontakty které sem nutně potřeboval jak k práci tak v soukromém životě…Volal sem dokonce na O2…žádná odborná odpověď jak od Vás. Mám to zkusit na O2 guru(to je jak volat kamarádovi, že potřebuji pomoct s autem a on je zahradník). No musím se zeptat právníka, protože si nejsem jistý, jestli má Xiaomi právo pracovat se SIM kartou(je funkční) a takhle ji znehodnotit. Mít video o tom, jak mi zmizli kontakty tak bych ani neváhal. Už sem to vzdal. Xiaomi mám poprvé a naposledy!!! Nejhorší zkušenost co sem zažil. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
právě z důvodu mnoha omezení SIM karty přecházejí prakticky všichni výrobci telefonů na ukládání kontaktů do cloudu. O kontakty na SIM je totiž velmi snadné přijít – stačí ztratit telefon, nebo krádež, případně technická závada či zničení telefonu i se SIM. Ve všech mnou uvedených případech je s kontakty v cloudu jistota, že o ně nepřijdete.
Mít kontakty výhradně na SIM kartě bez jakékoli zálohy je prostě riziko, že o ně přijdete. Otázka vlastně není zda, ale kdy a jak.
Co se týká Vašeho případu: nemyslím si, že se tohle stalo aktualizací telefonu. Zaprvé proto, že jste zatím jediný s tímto problémem. Zadruhé proto, že není důvod, aby se softwarová aktualizace jakkoli dotýkala SIM karty. Tohle nebude problém Xiaomi.
Spíš je otázkou: SIM kartu může na dálku aktualizovat i operátor. Zrovna nedávno mi přišla SMS od T-Mobilu, že mi aktualizují SIM na 5G, ať vypnu a zapnu telefonu. A do pěti minut byla SIM offline a musel jsem opravdu ten telefon vypnout a znovu zapnout. Tak jestli třeba neproběhlo něco takového.
Víc asi nemám, co bych dodal.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

5 + 4 =

Redmi Watch 5

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!