Co dělat, když z hodinek Xiaomi Amazfit Bip zmizela položka Settings?
Nejen v naší Poradně, ale také v našem servisním středisku jsme v posledních dnech zaznamenali řadu zákazníků, kteří měli problém s hodinkami Xiaomi Amazfit Bip. Spočíval v tom, že se v nabídce hodinek objevila položka AliPay, a naopak zmizela nabídka pro nastavení – tedy Settings. Co s tím můžete dělat?
Chytré hodinky Xiaomi Huami Amazfit Bip si získaly přízeň zákazníků především nabízenými funkcemi za velmi atraktivní cenu. Dá se říci, že se tak staly vstupní bránou do světa chytrých hodinek. V našem e-shopu je nabízíme s cenovkou od 1558 korun.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Zmizela položka Settings
V nabídce Settings těchto hodinek je řada užitečných nastavení. Mimo jiné tu je i možnost jejich obnovy do továrního nastavení, kterou lze použít v okamžiku, kdy se zařízení začne chovat nestandardně a nelze ho přimět „k poslušnosti“.
Zákazník si přitom může zvolit, které položky bude mít na hodinkách dostupné – stačí v nastavení aplikace Mi Fit přejít do sekce Profil a zde pak klepnout na sekci hodinek a přejít do Nastavení zobrazení. Zde pak lze přetahováním vybírat položky, jež budou dostupné, či naopak nedostupné v nabídce hodinek. To můžete vidět i na následujícím videu.
Podle našeho šetření však aktualizace aplikace Mi Fit na verzi 3.5.6 způsobuje to, že z nabídky hodinek zmizí položka Settings a objeví se AliPay. Problém je v tom, že při výše uvedeném postupu nelze nastavení uložit, tedy není možné dostat nastavení mezi zobrazované položky. Každý takový pokus skončí chybovou hláškou, že nastavení nelze uložit.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak řešit problém s položkou Settings?
Naši servisní technici kontaktovali oficiální podporu společnosti Amazfit, a kromě omluvy dostali i potvrzení, že firma o problémech ví a vývojáři pracují na jejich nápravě. Co je zásadní: chyba by měla být opravena v následující aktualizaci aplikace. Teoreticky tedy stačí jen čekat na novou verzi. Dle zatím nepotvrzených zpráv problém řeší aktualizace na verzi 3.5.7, vydaná v sobotu 19. ledna, nicméně zatím to nemáme směrodatně ověřeno.

Jako dočasné řešení navrhují následující postup:
- Odinstalujte stávající verzi aplikace Mi Fit (na telefonech Xiaomi s MIUI stačí podržet prst na její ikoně, přetáhnout ji k horní hraně obrazovky nad ikonu koše a potvrdit odinstalaci).
- Stáhněte si balíček s upravenou verzí aplikace Mi Fit. Je velký asi 49 MB a je zabalený v archivu ZIP.
- Když klepnete na oznámení o stažení, nabídne vám telefon rozbalení balíčku. Zvolte tedy možnost Rozbalit.
- Rozbalte ho do složky Download, čímž získáte soubor mifit_3.5.5.77-play.apk.
- Když na tento soubor klepnete, budete nejprve muset v Nastavení povolit instalaci neznámé aplikace – tedy Povolit z tohoto zdroje.
- Následně vám bude nabídnuta instalace upravené verze aplikace Mi Fit. Stačí klepnout na Instalovat.
- Po dokončení stačí aplikaci spustit, a pokud se nabídka hodinek sama neupraví, provést nastavení dle videa výše.
Samozřejmě je možné balíček stáhnou i z počítače, tam ho rozbalit a do hodinek nahrát – ať už kabelem, nebo přes bezdrátové připojení.
Také vám z hodinek Xiaomi Amazfit Bip zmizela položka Settings?
Zdroj: naši milí čtenáři, servisní technici a podpora Amazfit.
Před chvílí jsme provedli aktualizaci. Alipay je pryč a nastavení je zpět
@Petr
Dobrý den,
super, moc díky za echo!
Karel Kilián
me se kvuli tomuhle nejde zparovat hodinky s telefonem
@Anonym
Dobrý den,
zkuste hodinky uvést do továrního nastavení. Pokud to nejde, doporučuji jejich reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den, mám amazfitbip hodinky, ale delší dobu jsem je nepoužívala. Kdyz je chci propojit s aplikaci Mi fit ukáže se mi hláška že mám hodinky restartovat a zkusit to znovu. Jenže v hodinkách nemám možnost nastavení a tudíž je nemůžu restartovat. Je nějaká jiná možnost jak restartovat hodinky než přes nastavení? Aplikace Mi fit mám staženou poslední dostupnou.
Dobrý den,
pokud není na hodinkách možnost udělat restart, respektive nelze přes nastavení udělat obnovení do továrního nastavení a nefunguje-li postup uvedený v tomto článku, pak se obávám, že to bude bohužel zralé na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián