Xiaomi Mi Box S dostává Android TV 12. Pozor na velké problémy!
Zařízení Xiaomi Mi Box S bylo poprvé představeno v roce 2018. Multimediální centrum v podobě malé krabičky, kterou lze prostřednictvím HDMI připojit k televizoru nebo počítačovému monitoru, přišlo na trh s operačním systémem Android TV ve verzi 8.1. V roce 2020 obdrželo aktualizaci na Android TV 9.0, pak ale začal výrobce softwarovou podporu tohoto přístroje zanedbávat, takže v současnosti nabízí opravy zabezpečení k červenci 2021. Nedávná informace o vydání aktualizace Mi Box S na Android TV 12 proto byla sice velikým překvapením, ale znamená také značné problémy.

Xiaomi Mi Box S je multimediální centrum (někdy označované též jako „televizní box“ či „TV Box“) určené ke konzumaci streamovaného obsahu. Podporuje celou řadu platforem, jako je YouTube, Voyo, iVysílání České televize, Netflix, Amazon Prime Video, HBO+, ale i celou řadu dalších. V našich e-shopech můžete pořídit druhou generaci Xiaomi TV Box S – v českém přijde na 1 339 Kč, ve slovenském stojí 52 eur.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Xiaomi Mi Box S – aktualizace na Android 12
Aktualizace Xiaomi Mi Box S na Android TV 12, vydaná minulý týden, byla pro většinu uživatelů velkým překvapením. Přeci jen u pět let starého modelu už vydání nové verze operačního systému patrně nikdo nečekal. Bohužel pro mnohé majitele to bylo překvapení vysloveně negativní.

Poměrně záhy se totiž začaly objevovat informace o problémech, které tato aktualizace, označovaná jako update-oneday_s_4467-user, způsobuje. Například na diskuzním webu Reddit si jeden z postižených uživatelů stěžuje, že po instalaci updatu přestal jeho Mi Box S úplně fungovat. „Jako by pozbyl veškeré známky života, pouze na přední straně vytrvale bliká kontrolka.“ napsal.
V dalším vlákně si jiný uživatel stěžuje, že mu po aktualizaci přestal fungovat zvukový výstup přes 3,5milimetrový audio konektor. Jeden z komentujících následně vyslovil (nutno konstatovat, že nepodložené) podezření, že výrobce možná omylem vypustil aktualizaci, určenou pro druhou generaci Mi/TV Boxu, i na starší model, což by mohlo být příčinou výše uvedených potíží.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Problémy po aktualizaci Mi Box S
Postupem času se objevily informace o dalších problémech. Například potíže s nefunkčními aplikacemi lze údajně řešit tak, že každé aplikaci v nastavení opět povolíte přístup k úložišti. Nejrůznější problémy hlásili uživatelé aplikací VLC, Kodi, různých správců souborů a mnoha dalších programů. Další uživatel pak zmínil neschopnost připojení boxu k bezdrátové síti.

Informace o problémech pak probublaly na zpravodajské weby. 9to5Google zmiňuje například chybějící možnosti optického zvukového výstupu v nastavení. „Pokud tedy používáte Xiaomi Mi Box S první generace, raději se instalaci nejnovější aktualizace vyhněte.“ doporučuje.
Z dalších nahlášených problémů zmiňme například výrazně zpomalené reakce na dálkový ovladač, který je k TV boxu připojen přes Bluetooth. V některých případech dokonce přístroj přestal na dálkové ovládání reagovat úplně. Další uživatelé si stěžují na nemožnost pořízení snímku obrazovky.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Co má přinést aktualizace na Android TV 12?
Aktualizace dlouho zanedbávaného televizního boxu z Androidu 9 rovnou na Android 12 měla přinést inovované uživatelské rozhraní, vyšší výkon a vylepšené funkce pro ochranu soukromí. Instalační balíček je velký 838 MB a jeho instalace by měla po stažení trvat přibližně pět minut.

K dokončení procesu je nezbytné stabilní připojení k internetu a trocha trpělivosti. Po ukončení aktualizace by se měla zobrazit nová domovská obrazovka, která vypadá podobně jako u Google TV, ale s několika odlišnostmi. V závislosti na regionu mohou v rozhraní Android TV chybět na domovské obrazovce některé karty.
Na domovské obrazovce je nově samostatná karta Aplikace, na níž lze snadno přistupovat k aplikacím, odinstalovat je nebo upravovat. V nabídce informací o aplikacích je možné vymazat mezipaměť, zakázat nebo násilně zastavit aplikace. Jedná se o praktickou funkci, která ušetří nutnost chodit do nabídky nastavení.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Tři nové ikony v seznamu aplikací
Další změnou, která přichází s aktualizací, je přidání tří nových ikon aplikací: Xiaomi TV+, Nastavení a Tapety. Xiaomi TV+ je streamovací služba, která nabízí živé televizní kanály a obsah na vyžádání. Je však dostupná pouze v Indii a některých dalších regionech. Tapeta je aplikace, která umožňuje změnu obrázku na pozadí domovské obrazovky. Ikona Nastavení jednoduše přenese uživatele na panel nastavení.

Kromě těchto změn není o aktualizaci Android TV 12 pro Mi Box S příliš mnoho dalších informací. Nabídka nastavení vypadá stejně jako dříve a o žádných dalších nových funkcích nebo vylepšeních nejsou známy žádné podrobnosti.
Jak poznamenává účet AndroidTV_Rumor na sociální síti Twitter, jedná se o poslední aktualizaci, kterou je čip Amlogic S905X v této generaci Mi Boxu S schopen zvládnout, takže budoucí velké aktualizace jsou nyní mimo hru. Nezbývá než doufat, že Xiaomi tuto aktualizaci přepracuje a uvedené problémy odstraní.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Aktuální situace kolem Xiaomi Mi Box S a Android TV 12
Xiaomi se k problémům, které zaznamenali uživatelé po instalaci aktualizace na Android TV 12 na Mi Box S, zatím žádným způsobem oficiálně nevyjádřilo. Potíže jsou sice poměrně rozšířené, přesto existují uživatelé, kterým zařízení po provedení aktualizace údajně funguje naprosto bez problémů.

V redakci provozujeme Xiaomi Mi Box S od srpna loňského roku. Vnímáme ho jako prakticky zcela bezproblémové zařízení, které používáme ke konzumaci obsahu téměř každý den. Ačkoli jsme zkoušeli ručně vyhledat dostupné aktualizace, update na Android TV 12 nám zatím nabídnut nebyl. Může to být tím, že ještě není dostupný, ale také by to mohlo znamenat, že výrobce aktualizaci pozastavil.
Každopádně pokud používáte tento televizní box, pak v případě nabídky na jeho aktualizaci doporučujeme ji (alespoň prozatím) odmítnout! Situaci budeme nadále bedlivě sledovat a v případě, že se dozvíme něco nového, vás budeme informovat na našem blogu.
Obdržel váš Xiaomi Mi Box S aktualizaci na Android TV 12? Podělte se o zkušenosti!
Zdroje: 9to5google.com, androidauthority.com, dignited.com.
U mě zatím Android 9. Nedávno se změnil vzhled s nabídkou hledání, plochy a aplikací. Nabídka aktualizace zatím žádná. Možná s tou změnou, ale přišel problém s aplikací Eurosport. Začal se sekat obraz. Zvuk běží, ale obraz ne. Zkusil jsem přeinstalaci, tak se to trochu zlepšilo a kousne se to až po nějakém čase, tak se na to dá i trochu koukat. Přijde mi jako by to Box nezvládal. Trvá strašně dlouho i vypínaní aplikace Eurosport…
Dobrý den,
ano, ta hlavní nabídka se mi na Mi Boxu S změnila také, nicméně Android taktéž zůstal na verzi 9.
U toho Eurosportu je otázkou, zda by nepomohlo obnovení Mi Boxu do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
U me aktualizace probehla asi pred tydnem. Po aktualizaci se v ruznych casovych intervalech MiBox sam zapinal, nekdy za hodinu, nekdy za 6 hodin, nekdy za pul hodiny. Protoze jsem mela zapnuty HDMI CEC, zapinalo to i televizi, samozrejme nejlepe v noci. Podarilo se mi to nejak odstranit, ted ma HDMI CEC nekolik podvoleb, takze jsem musela zrusit One Key pousteni a jeste prenastavit par veci a ted uz funguje dobre. Doufejme, ze to vydrzi.
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušenosti. Jen se zeptám: máte nyní Android 12, nebo jen to inovované uživatelské rozhraní, ale stále Android 9?
Každopádně to dlouhé vypínání a samovolné zapínání určitě také není v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Omlouvam se za opozdenou odpoved. Mam nyni Android 12. To samovolne zapinani se odstranilo tim, ze jsem zacala vypinat ovladacem od TV a ne ovladacem Mi boxu, pri vypnuti tv se vypne i Mi Box (pohrala jsem si i s nastavenim usporneho rezimu Mi boxu, tak nevim, jestli to nema vliv – pri vypnuti obrazu se mi box pak sam vypne, dela to bohuzel i treba pri delsim zastaveni Netflixu, ale to se da prezit oproti samovolnemu zapinani). A pak zapinat musim zvlast. Ono tam ted vypada jinak ta volba HDMI CEC, je tam vic veci k nastaveni. Samotny HDMI CEC jsem nechala zapnuty, ale One Key jsem vypnula. Jeste jsem zjistila, ze po restartu trva hodne dlouho nabehnuti aplikace, ale pak se to srovna.
Dobrý den,
moc děkuji za upřesnění. Každopádně je vidět, že ta poslední aktualizace se tedy skutečně moc nepovedla. Nezbývá než doufat, že Xiaomi co nejrychleji vydá nějakou opravu, protože tohle jim dobré jméno v očích zákazníků určitě neudělalo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Huraaa. Po x dnech tu jde davat komentare bez chybove hlasky.
Nicmene updat, zatim, nedosel.
Pokud dojde, zkusim ho odlozit. Pokud se box po updatu posmoli, jde do kose a kupuju google chromecast.
Dobrý den,
no, systém mi hlásil, že Vás zablokoval, protože jste se pokoušel (neúspěšně) přihlásit do redakčního systému.
Co se týká aktualizace: asi buďte rád, že jste ji neobdržel. Těch problémů je očividně dost a dost.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den. Do redakcniho systemu? Jsem v IT dost zbehly, ze bych nevedel co delam. Ale po pravde nemam zdani, kde se nachazi sekce redakcniho systemu
Jedine o co jsem se pokousel byl koment a to mi aspon 8x v ruznych dnech odmitlo.
Jedine s cim na nakterych webech bojuju, je, ze pokud jsem v praci, tak jsem ve Stockholmu, nebo Malmo, misto Ostravy. Takze me pak systemy odmitaji. Jednou na dokopali VPN a misto ve SWE jsem byl v Rusku. To mi pak nesly ani stranky alfacomp, alza a jine ceske….
Jo, ted kdyz jsem to primo hledal, je nad Diskuzi login. Ale vim urcite, ze jsem neklikal. A ze se nejedna o prihlaseni do „fora“ by prozradilo hned logo WordPress
Byl jsem na tom stejně. Psalo to Nonce is invalid…
Jo to je ono. Jen jsem si pak už nemohl vzpomenout. Díky
Dobrý den,
no, viz výše. WordFence se v tomto moc neplete, takže pokud jste to nebyl Vy osobně, tak se o to přihlášení pokusilo něco ve Vašem počítači.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zvláštní, u Vás to samé. Na tu IP adresu, ze které jste psal tento příspěvek, přišlo hlášení „Uživatel s adresou IP xxx.yyy.zzz.aaa byl uzamčen k přihlášení nebo použití formuláře pro obnovení hesla z následujícího důvodu: Byl překročen maximální počet selhání přihlášení, který je: 5. Poslední uživatelské jméno, se kterým se pokusili přihlásit, bylo: ‚jampb@centrum.cz‘.
U jiných uživatelů nám to tohle nehlásí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mail je správný, jen jsem se přihlašoval až tehdy, když jsem měl asi třetí neúspěšný pokus o vložení příspěvku, tak jsem se přihlásil. Přihlášení proběhlo v poho, jen nadále nešlo vkládat příspěvky. PC mám čisté, bez malwaru. Chyba asi nebyla na mé straně. Ale nevadí, teď už vše funguje. Petr
Dobrý den,
bohužel opravdu netuším, co se dělo. Tohle řeší automatický systém, který prostě v určitých případech některé IP dočasně zablokuje. Zatím to fungovalo dobře. Budu to dál sledovat, a kdyby se objevily další problémy, budu to muset nějak řešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
no právě. Proto mi také bylo divné, proč byste se vůbec zkoušel přihlašovat. Nemůžete mít v počítači nějaký malware, který by to dělal?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano, zrovna včera mi přišel další e-mail z WordFence: „Uživatel s adresou IP 104.28.251.138 byl uzamčen k přihlášení nebo použití formuláře pro obnovení hesla z následujícího důvodu: Byl překročen maximální počet selhání přihlášení, který je: 5. Poslední uživatelské jméno, se kterým se pokusili přihlásit, bylo: ‚brianukhz‘. Doba uzamčení je 1 měsíc. IP adresa uživatele: 104.28.251.138 Jméno hostitele uživatele: 104.28.251.138 Umístění uživatele:Amsterdam, Netherlands“
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Můžu poprosit, jakou IP jste viděl u mě?
Dobrý den,
byla to IP 104.28.251.138. A přihlašovací jméno brianukhz.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak to určitě nešlo z mého soukromého, ani pracovního PC. To spíš někdo zkoušel BF metodu. Obvzlášť, když nás je více se stejnou IP…
Díky
Dobrý den,
tak to, bohužel, netuším. Každopádně je otázkou, proč se někdo zkoušel do redakčního systému přihlašovat zrovna z této IP.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Po aktualizaci mi přestala fungovat aplikace kodi, zobrazí se pouze černá obrazovka přeinstalace nepomohla. To stejné Se děje v aplikaci přehrávače KM player, tam je obrazovka po spuštění pro změnu bílá.
Dobrý den,
děkuji za sdílení zkušeností s aktualizací. Mohu se zeptat: zkoušel jste Mi Box obnovit do továrního nastavení?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
To jsem nezkoušel
Dobrý den,
možná zkuste. Netvrdím, že to vyřeší všechny problémy, ale u celé řady uživatelů se tím některé potíže eliminovaly.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Já jsem update na Android 12 provedl pár dní zpátky. Opravdu byl box ze začátku hodně zpomalený, teď a odstupem času si to docela sedlo. Bohužel se ale skutečně objevuje zapínání boxu a TV samo od sebe, takže budu muset vypnout (aspoň dočasně) HDMI CEC.
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušeností. I za dobrou zprávu, že je možné, že si to časem sedne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
u mě je přesně problém s WiFi, které sice sítě najde, ale nepřipojí se. musel jsem udělat wds na starém routeru a připojit box kabelem přes USB redukci. podle mě je to tah Xiaomi, aby si uživatelé koupili nový box 2. generace.
Tak u mě s tím nepochodí. Následovat bude chromcast. Má lepší výkon
Dobrý den,
určitě je to smysluplná alternativa k Mi Boxu S.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
a to, že se nelze připojit k Wi-Fi, se začalo dít po aktualizaci na Android 12?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
U mě proběhla aktualizace na Android 12 a přestalo jet Kodi (jen černá obrazovka jako u kolegy výše). Jelikož je to v podstatě jediná aplikace, kterou používám, řešil jsem to přímo obnovením boxu do továrního nastavení a po nové instalaci Kodi funguje.
Jen se mi asi 2x seklo přehrávání, což bylo dřív jen velmi výjimečné, takže možná to úplně ideální nebude ani tak.
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušeností. Té aplikaci Kodi možná stačilo jen obnovit oprávnění přistupovat k úložišti. Prý se tento problém objevil u více uživatelů a tohle bylo řešení. Každopádně je fajn, že i řešení v podobě obnovení do továrního nastavení funguje.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Aktualizace před týdnem. Zařízení je strašně pomalé, VLC dlouho načítá externí úložiště.
TV Box se nedá zapnout ovladačem, ale jedině odpojením od elektřiny a znovu zapojením. Poté dlouho nabíhá, ale dál funguje „normálně“, dokud se samo v noci nevypne. Tovární nastavení problém nevyřešilo.
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušeností s aktualizací Mi Box S na Android TV 12. Abych řekl pravdu, jsem docela zvědav, jak tento průšvih hodlá Xiaomi řešit. Doufám, že co nejrychleji.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
na Tesla Mediabox XA400 kde je aktualizovanýý android 12 tak nefunguje bluetooth
Dobrý den,
takže se potíže Android TV 12 zjevně týkají nejen Mi Boxu S od Xiaomi….
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer, ano aktualizaci jsem dostal a je to katastrofa. Po spuštění nejde zvuk (přes HDMI do TV) musím udělat soft restart a pak už to jde. Aplikace SkyShowtime a Kodi nejdou, SkyShowtime jsem přeinstaloval a je funkční, ale Kodi je mrtvé. Celkově je systém pomalý.
Dobrý den,
děkuji za sdílení zkušeností. Možná zkuste u Kodi mrknout v nastavení na oprávnění a udělte aplikaci právo přistupovat k úložišti. Některým uživatelům to prý pomohlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Doma mám boxu dva na obou je vše v pohodě až na samovolné zapínání takže i tv se zapne jen je zajímavé že jeden to dělá neustále a druhý to dělal asi den dva pak klid a po týdnu zase začal
Kdyby někdo věděl jak tomu v nastavení zabránit bylo by to super ale tak aby ovladačem boxu šla TV zapnout i vypnout
Dobrý den,
děkuji za sdílení zkušeností. Napadá mě: nezkoušel jste po aktualizaci obě zařízení obnovit do továrního nastavení?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ano obnoveno a nepomohlo u jednoho to samo přestalo ale po týdnu zase začalo znovu obnoveno tovární nastavení a stále se zapíná
Dobrý den,
děkuji za info. Patrně tedy nezbývá čekat, zda Xiaomi vydá opravdu. Těch problémů, které s novým firmwarem jsou, je očividně víc než dost.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak ja som žiaľ aukualizoval na Android TV 12 a okrem už známych problémov mi nefunguje párovanie cez bluetooth. Na Android 9 som mal bluetooth klávesnicou a tu istú klávesnicu už nepripojim… Ľutujem že som urobil update…
Dobrý den,
děkuji za sdílení zkušeností. Ta škála možných problémů je očividně hodně široká. Otázkou je, zda by v tomto případě nepomohlo obnovení do továrního nastavení. Pokud ne, pak nezbývá než doufat, že Xiaomi co nejrychleji vydá aktualizaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mě se po instalaci aktualizace, vzdy po nějakém čase, sám odpojoval od wifi a dost se sekal. Po týdnu začal zase fungovat jakoby nic.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Je pravda, že docela dost uživatelů nejen v naší diskuzi uvádí, že se problémy časem „utřepaly“.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, také jsem udělal update OTA na Android 12 asi před 14 dny. Avšak mé nadšení po updatu rychle opadlo. Box se hrozně zpomalil, dlouhá odezva, zpomalené reakce, obraz se vždy po přepnutí kanálu (Magenta TV) chvíli sekal, než se ustálil, přestal fungovat zvukový optický výstup.
Co jsem se dočetl na fórech, provedl jsem tovární reset, vše znovu nastavil. Pro mě nejhorší nastavit Kodi od nuly se všemi mými nastaveními – jooo neudělal jsem opět zálohu nastavení.
Trhání obrazu a celkové zpomalení systému zmizelo, v podstatě je to jako bývalo. Ale co mě skutečně trápí je ten nefunkční optický zvukový výstup. Jsem nucen mít soundbar propojený přes bluetooth, kde to není ideální. Snad přijde nějaká SW náprava, jinak toto zařízení používám od 2018 ve vší spokojenosti.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu ohledně problémů s aktualizací Xiaomi Mi Boxu S na Android 12. O nefungujícím optickém výstupu se zmiňovala i některé zahraniční média. Snad se co nejdříve dočkáme opravy. Určitě budu informovat, pokud se na toto téma dozvím něco nového.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zatím jediný problém v tom, že nejde zapnout dálkovým ovladačem. Musím restartovat box tím, že vysunu a zasunu napájení. Nechápu jak můžou něco takto zmrvit a poslat to do světa.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Ano, závada, že Mi Box S nelze zapínat pomocí ovladače, je relativně častá. Většina uživatelů to řeší stejným způsobem, jako Vy.
Snad se brzy dočkáme aktualizace, která všechny tyto problémy vyřeší.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Měl jsem mi box 1gen. Necelé 2 roky před zhruba 14dny přišla aktualizace nějak jsem tomu nevěnoval pozornost odklikl a mi box umřel přesně pište jen blikající kontrolka a žádný obraz.. naštěstí byl ještě 2 měsíce v záruce a Alza vrátila peníze. Teď mám 2gen. Která přišla myslím s android TV 11 a hned po rozbalení přišla aktualizace tu jsem zatím odložil
Dobrý den,
také mám Box S první generace a aktualizaci jsem nedostal. Asi ji po těchto špatných zkušenostech pozastavili. Každopádně Alza se k tomu za mě postavila dobře.
Co se týká druhé generace – u té jsem zatím o žádných problémech po aktualizaci neslyšel.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Po aktualizaci je box nepoužitelný! Udělal jsem obnovu zařízení a to i ze servisního menu, nepomohlo. Box je šíleně pomalý! Rychlost připojení (používám redukci na lan) je opravdu špatná, o WiFi nemluvím vůbec! Neustálé načítání a výpadky při sledování. Nehodlám čekat ma update, ten může být za několik měsíců. Už jsem objednal jiný box. Xiaomi nikdy více!
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu a sdílení zkušeností. Tohle se Xiaomi očividně nepovedlo. Naprosto chápu Vaše rozhořčení. Asi vůbec poprvé jsem rád, že jsem aktualizaci nedostal.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, pro všechny, co to ještě nevzdali a vyčkávají na fix update. Našel jsem diskuzi na Redditu a údajně už by měla být aktualizace s opravou vydaná a lidi potvrzují, že je vše jako dříve. Ale mě to zatím update nenabízí. Jsme asi v pořadníku a budeme ještě asi chvilku muset počkat, ale věřím, že to je na dobré cestě
Dobrý den,
moc děkuji za informaci! Snad to tak opravdu bude, protože ta aktualizace byla hodně velký průšvih. Já ji na svém Mi Boxu S nedostal, dost možná proto, že byla záhy pozastavena. Tak uvidíme, jak se to nakonec vyvrbí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer, k dnešnímu dni hlásím konečně dostupný update fw. Staženo, instalováno. Optický zvukový výstup opět plně funkční a problémy vyřešeny
Dobrý den,
moc děkuji za informaci! Určitě udělá radost všem majitelům Mi Boxu S, kteří se po předchozí aktualizaci potýkali s problémy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Stiahnuté a všetko bezproblemov ide
dokonca uz vysla aj ďalšia aktualizácia zabezpečenia september 2023.
Dobrý den,
velice děkuji za informaci. Já tedy zatím na svůj Mi Box S aktualizaci nedostal – ani tu nepovedenou, ani tu novou.
Každopádně je fajn, pokud to v Xiaomi dokázali vyladit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
pozorně jsem četl tuto diskuzi a také jsem doposud neobdržel žádnou aktualizaci, ani tu „špatnou“, ani tu novou, snad už vychytanou. Denně kontroluji aktualizace a pořád nic. Chci se jen zeptat, nejde tomu nějak pomoci ? Například aktualizace přes USB?
Dobrý den,
to bohužel netuším, zda se ta aktualizace nedá provést jinak. Osobně se držím hesla „Když to funguje, tak na to nesahej.“
Ani nevím nic konkrétního, co by měla ta aktualizace přinést nového.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
zrovna jsem to zkoušel a mám stále android 9, při hledání aktualizaci mi to píše váš systém je aktuální
ale poslední dobou se mi začal nějak sekat
Dobrý den,
mám podobnou zkušenost. Aktualizaci jsem nedostal, nicméně to mi nevadí – v konečném důsledku je možná dobře mít fungující a stabilní, byť starší systém.
V jakých situacích se Vám ten Mi Box S seká?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám tento box a stále mám Android 11. Žádné aktualizace nedostávám. Jak je to možné? Má box ještě vůbec podporu?
Děkuji,
Durec
Dobrý den,
pokud stále máte na svém zařízení Android 11 a neobdržel jste žádnou aktualizaci na Android TV 12, může být příčinou několik možných faktorů. Tou první možností je, že byla aktualizace zastavena, čemuž bych se po výše uvedených problémech ani nedivil. Bohužel Xiaomi o takových krocích nijak neinformuje, čili nemáme, jak to ověřit.
Mi Box S údajně stále podporu má, a proto by měl i nadále dostávat aktualizace, včetně oprav chyb a bezpečnostních záplat. Aktualizace na Android TV 12 je však specifická a není garantováno, že se dostane na všechna zařízení.
Přeji hezký den!
Karel Kilián