Amazfit Bip – nefunguje dotykový display
Dobrý den,
Mám dotaz,
přesně po dvou letech mi přestal fungovat dotyk na hodinkách Amazfit Bit. Hodinky počítají kroky, čas… ,reagují na dlouhý stisk tlačítka, ale ne na dotyk na display.
Vyzkoušeno úplné vybití a nabití. Nic.
Odinstalování aplikace také nepomoho. Navíc ted nejsem schopen spárovat s hodinkami, neboť nemůžu potvrdit stiskem na displeji.
Nějaká rada?
Díky Jirka
Dobrý den,
tady asi bude jen jedna jediná rada: servis, respektive reklamace. Myslím, že pokud nepomohlo vybití ani obnovení do továrního nastavení, tak se pravděpodobně jedná o hardwarovou závadu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Díky za odpověď. Jak jsem psal, závada se projevila přesně po 25 měsících. Že by nějaké \“kur….ítko?\“ Tím pádem servis, nikoli reklamace a nevím zda u hodinek za 1500,- se vyplatí servisovat vadný dotykový display. Nevím kolik to může stát, ale asi to vidím spíš na hod do koše (na elektroodpad :-)) a nové hodinky. Těžko říct zda pak jít znovu do Xiaomi. Jirka
Dobrý den,
kurvítko to IMHO nebude. Zatím jste první, kdo hlásí tento typ závady. S tou cenou ale máte asi pravdu – to se obávám, že by se nevyplatilo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
I tak dekuji za odpovedi. Pane Kilian, ocenuji Vase rychle reakce a vlastne i cely tento helplink. To mnoho firem nema. Asi prece jen u Xiaomi zustanu, jen to upragnu na GTSka. Preji pekne leto. Jirka
Dobrý den,
já děkuji za pochvalu – musím říci, že mě nesmírně potěšila
Upgrade z Bip na GTS je rozhodně výrazným krokem vpřed. Myslím, že budete spokojený!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Se zájmem jsem si přečetl vaší konverzaci, mám Amazfit GTR v červnu to bude 3roky a stal se mi ten samý problém.Displej přestal reagovat, ciferník vše o.k.,ale přejít do jiného módu ciferník nereagoval.
Já jsem to chtěl nějakým způsobem restartovat a přes aplikaci jsem hodinky odpojil a to byla chyba, už se mi nedaří spárování s telefonem
Byla by nějaká rada?
Tonoucí se stébla chytá, díky
janca.standa@seznam.cz
Dobrý den,
a co po odpárování z aplikace svítí na obrazovce hodinek?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den,chtěl bych jen říct,že mám ten samý problém-Amazfit T-rex pro,hodinky někomu daruji,poučím se a koupím Garminy,je neuvěřitelné ,že se tohle stane takovému množství lidí,osobně mi dotykový displej fungoval a jednoho dne už ne,postup jaký zde popisujete,jsem nejednou zkusil s naprosto nulovým výsledkem,po resetu probíhalo spárování jako při koupi,vše stejné až na to,že prostě nefungoval dotyk,řekl bych proto,že ono kurvítko je docela dobře možné a rozhodně bych tuto možnost bez objasnění příčiny poruchy nezavrhoval.Koneckonců je to jen byznys a levná China,kde ta cena má zjevně svůj důvod.
Jinak teda hodinky jsem kupoval u vás na konci dubna roku 2021,záruka je 24 měsíců,že?
Jen doplním,že k hodinkám jsem se choval slušně a ohledově jsou jako nové a bez škrábanců.
asi 2 týdny po 2 roční záruční lhútě a dotyk mi dal sbohem,tomu říkám náhodička.
Dobrý den,
ano, záruka je 24 měsíců. Nicméně nehledal bych za tím nic jako „kurvítko“ – přeci jen těchto hodinek se prodalo fakt hodně, a podobných hlášení jsme dosud nezaznamenali mnoho. Ono roli může hrát celá řada faktorů, včetně toho, zda jste si například sundával hodinky na sprchování, což by se mělo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano, pravděpodobně se jedná o náhodu nebo souhru podobných okolností. Pokud jsou hodinky ještě v záruce, doporučuji řešit to reklamací. Pravděpodobně Vám je vymění za nový kus.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám hodinky Amazfit GTR3 Pro Black a mám stejný problém jako výše popsané, několik dnů chybná reakce a nyní už reakce žádná, dotykový display prostě nefunguje, jinak vše ostatní perfektní. O to více mě mrzí hodit hodinky za 5 tisíc do odpadu zjistím-li, že jsem prošvihl 2 roky, je zbytečné na ně být opatrný, vypadají jako nové a o to je to smutnější, to není náhoda.
Dobrý den,
ano, těch hlášení na tento model je skutečně víc, než na jiné modely hodinek této značky, to musím uznat. Bohužel řešení patrně žádné není – jen reklamovat, jakmile se to stane.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Xiaomi Mi Watch a stejný problém. Koupeno 04/2021.
Tak nevím jestli těch náhod není nějak moc:-))
Dobrý den,
Xiaomi Mi Watch jsou úplně jiný model, než o kterých je řeč výše. Sám je mám a fungují k mé naprosté spokojenosti. Pokud po 2,5 letech přestal fungovat displej, rozhodně to nenaznačuje nic o „náhodách“, ale prostě jde o nějakou hardwarovou závadu způsobenou buď nárazem, průnikem kapaliny, nebo něčím jiným.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Hlásím také ztrátu dotykové funkčnosti displeje Amazfit GTR3 Pro Black, po 27 měsících od zakoupení…povedlo se někomu dospět k nějakému uspokojivému řešení, nebo jsou poměrně drahé hodinky na vyhození?
Dobrý den,
obávám se, že jediným funkčním řešením je výměna displeje.
Teoreticky můžete zkusit odpárovat hodinky od telefonu, čímž dojde k obnovení do továrního nastavení. Pokud je ale při úvodní konfiguraci požadováno klepnutí na obrazovku, už je nezprovozníte. V případě, že by šlo o softwarový problém (čemuž moc nedávám), by to mohlo pomoci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak se mi dnes stala záhada s hodinkami Amazfit gtr 3.. Za celou dobu jsem s nimi neměla jediný problém, až dnes, z ničeho nic… Nejprve chybné reakce, vypínání a zapínání hodinek – samovolné..
Nechala jsem je tedy vybít, že je znovu nabiju, bohužel hodinky už nereagují. Upozorňuji, že je mám 2 roky a 1 měsíc…
Takže co teď?! Vyhodit hodinky do koše?
Dobrý den. Mám úplně stejný problém a navíc přestalo fungovat boční tlačítko na hodinkách. Jinak hodinky všechno měří, kroky, spánek a ukaží i volání. Co s nimi. Asi taky nejspíš do koše. Mám je 2 roky a 4 měsíce. Danková , Prostějov.