Amazfit Stratos 2s – notifikace
Zdravím, pořídil jsem si tyto hodinky a mám problém se zobrazením notifikaci. Jediné co funguje je příchozí hovor. Zprávy, Messenger, G-mail nebo WhatsApp se nezobrazují. V nastavení je vše zapnuté. Mám telefon značky Nubia – Android 7.
Dobrý den,
no, může být teoreticky problém v té verzi Androidu. Nicméně co bych doporučil:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat. Zejména je nutné povolit oprávnění pro přístup k oznámením/notifikacím.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň , chcem sa opýtať čo sa dá robiť keď mi nejdú notifikácie a ani hlásenie hovoru na hodinkách Stratos 2
Mám mobil xiaomi Mi 9T
Nefunkčné od decembra 😞
Dobrý den,
zkuste vše nastavit dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: jak nastavit notifikace na hodinky nebo náramek?
Pokud není něco špatně s hodinkami nebo s telefonem, pak by to mělo fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián