dobry-den-problem-s-vyhledavanim

Xiaomi poradnadobry-den-problem-s-vyhledavanim
Patrik zeptal se před 8 roky

Dobrý den, prosím vás, náramek xiaomi band 2 mám spárovaný s telefonem Lenovo A536, ale v aplikaci MiFit, nelze náramek vyhledat. Prosím o radu, popřípadě seznam poboček v Moravskloslezkém kraji, kde by mi ňáky technik mohl pomoct osobně.Díky a pěkný den

4 Odpovědi
Xiaomimobile.cz odpověděl před 8 roky

Dobrý den, zkusil jste náramek odpárovat z Vašeho účtu (viz naše návody FAQ ) a poté znovu spárovat? Byl s tímto telefonem náramek někdy spárovaný?

Patrik odpověděl před 8 roky

Náramek byl normálně spárován, nevyhledalo, tak jsem spárování zrušil a stále nejde vyhledat, restartoval jsem aji telefon a stále nic. Nevím si rady. Máte ňákou pobočku v Moravskloslezkém kraji kde bych mohl vyhledat ňákeho technika prosím ? Děkuji

Xiaomimobile.cz odpověděl před 8 roky

Dobrý den, můžete jej prosím zkusit vyhledat v jiném telefonu, abychom zjistili, zda je problém v telefonu či náramku? Pobočku v moravskoslezském kraji nemáme, pouze v Praze (Pláničkova 443/5, 162 00, Praha 6). Kupoval jste MI Band u nás (Xiaomimobile.cz)? Pokud ano, můžete využít standardního procesu reklamace a náramek nám zaslat.

Jan Dolejš odpověděl před 8 roky

Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste již více než týden nepokračoval v dotazu, označuji dotaz jako vyřešený. Pokud byste se chtěl ještě na cokoliv zeptat, budeme moc rádi, pokud znovu využijete naši Xiaomi poradnu.

Vaše odpověď

6 + 1 =

SodaStream

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!