Mi Band 3 notifikace

Lubos Rohrer zeptal se před 7 roky

Dobry den, prosim o radu. Koupil jsem si nový náramek Mi Band 3. Vše funguje, akorat upozornění na příchozí sms a hovory ne. V aplikaci jsem vše zapnul, povolil jsem i spuštění na pozadí…nic nepomohlo. Děkuji za radu

59 Odpovědi
Petr Zeman odpověděl před 6 roky

Dobrý den, od poslední aktualizace aplikace Mi Band nejdou notifikace SMS zpráv na náramku  Lenovo P70. Prosím, co s tím?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v souvislosti s tímto telefonem nám problémy poslední dobou hlásí stále více lidí. Zkusil bych odpárovat náramek z aplikace Mi Fit, aplikaci pak odinstalovat, znovu nainstalovat a následně spárovat s náramkem.
Karel Kilián

Lucka Růžičková odpověděl před 6 roky

Dobrý den, koupila jsem si Mi band 3 a nejde mi sparovat s Huawei mate 10 lite.. Mám propojeny krokoměr a tak. Ale na náramek mi nechodí žádná upozornění. Nevidím, sms.. Nic. A už nevím co má povolit.. Prosím o radu

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
patrně chybí přístup k oznámením, případně k SMS. Bohužel neznám prostředí telefonů Huawei, abych Vás navedlo přímo na konkrétní položku, ale mělo by to být někde v nainstalovaných aplikacích-Mi Fit-oprávnění. Aplikace musí mát veškerá oprávnění, která žádá.
Pokud to nenajdete, nebo jsou všechna oprávnění povolena, doporučuji:

  1. Odpárovat náramek z aplikace.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
  3. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit.
  4. Po spuštění aplikace dát souhlas se všemi požadavky, které aplikace má.
  5. Spárovat náramek.
  6. Zkontrolovat v sekci Profil-Upozornění aplikací, zda máte aktivní notifikace SMS.

Karel Kilián

Luboš odpověděl před 6 roky

Dobrý den, máme s manželkou nově koupené Mi Band 3, zatím spokojenost, notifikace fungují, akorát na náramku v menu notifikací ty notifikace pořád zůstávají. Četl jsem, že se pak přemazávají, já ale potřebuji, pokud si zprávu na telefonu přečtu, aby notifikace na náramku zmizela, protože je již přečtená. Pokaždé to na náramku mazat ručně je otravné, navíc na to většinou zapomenu. Takže po čase kouknu na náramek, mám tam např. 3 notifikace, o kterých už dávno vím. Jde to nějako nastavit, nebo to je prostě vlastnost. Pomůže aplikace Mi Band Tools? Děkuji moc za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zda pomůže Mi Band Tools netuším. V jejím popisku nic takového nevidím. Jinak že by se notifikace z náramky samy smazaly je patrně nereálné. Funguje to tak, že aplikace na telefonu „odchytí“ notifikaci a pošle ji do náramku. Ten ji uloží. Když si pak na telefonu notifikaci přečtete, není cesta, jak ten údaj do náramku předat. Čili nezbývá než nechat to v náramku mazat, nebo nechat přepisovat novějšími notifikacemi.
Karel Kilián

Lubos odpověděl před 6 roky

Dobrý den pane Kilián,
poslední dobou se mi stává čím dál častěji že mě náramek nezavibruje, ani se mi neukáže kdo volá nebo kdo, co píše. Trvá to tak dlouho dokud neotevřu aplikaci Mi Fit a nenechám sesynchronizovat s náramkem.A aplikaci musím jen minimalizovat, nemůžu z ní standardně vyjet… nevíte čím by to mohlo být prosím Vás? Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
pokud se oznámení synchronizují alespoň chvíli poté, co otevřete aplikaci Mi Fit, mohlo by to znamenat, že ji systém uspává. V tom případě doporučuji tento článek, konkrétně kapitolu Jak zabránit ukončování aplikací systémem?
Karel Kilián

Jan odpověděl před 6 roky

Dobrý den. Sháním radu na zprovoznění notifikací z mobilního telefonu Cubot X19 (Android) na mi band 3. Vlákno přečteno, vše nastaveno a povoleno dle zdejších rad, přesto notifikace na náramek nechodí…. Díky Sneidl

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
snažil jsem se dohledat, zda jsou s tímto pro mne neznámým modelem problémy ve spojení s Mi Bandem a nikde jsem nic nenašel. Čili bych asi doporučil jít na to ze druhé strany a zkusit náramek spárovat s jiným telefonem.
Pokud se to povede, je chyba v mobilu (papírově parametry splňuje, ale třeba s Huawei P9 Lite byly také problémy). Jestli ne, pak je možná nějaký problém přímo v náramku, což bych doporučil reklamovat.
Karel Kilián

Suzanne Dzupik odpověděl před 6 roky

Dobrý den, mám Xiaomi Redmi Note 6 Pro, MiBand3 a app MiFit. Upozornění na SMS i hovory bez problémů. Nefunguje ale upozornění na nic jiného. Jde mi o Messenger. U aplikace MiFit mám povolena veškerá oprávnění, automatické spuštění, spořič baterie bez omezení, využití dat mobilních i Wi-Fi. Nevím si rady, čím by to mohlo být.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zkuste se podívat do Nastavení-Další nastavení-Soukromí-Přístup ke spec. aplikacím-Přístup k oznámením zda má aplikace Mi Fit povolený přístup (modrý přepínač).
Karel Kilián

Peter odpověděl před 6 roky

Dobrý deň. Kúpil som naromok mi band3 a nechce sa mi vôbec spustiť dal som ho aj pod nabíjačku ale stále nic. Vopred ďakujem za odpoved.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v tomto případě jednoznačně reklamace. Tady není dál co vymýšlet.
Karel Kilián

Daniel Krejčíř odpověděl před 6 roky

Dobrý den, 
  Mám podobný problém jako ostatní uživatelé. Koupil jsem si xiaomi mi band 3 a funguje celkem parádně ovšem jednou za čas, zatím jsem nevysledoval z jakého důvodu mi přestanou fungovat notifikace, sms, budíky a příchozí telefony. Bluethoot je vždy zaplé a v app mi to píše že je připojen. Vždy musím vypnout a zapnout Bluethoot na mobilu a pak vše zase na pár dní funguje

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
může být problém na straně telefonu. Na některých modelech prostě BT zlobí.
Zkuste si ale dle našeho návodu jak zabránit ukončování aplikací? nastavit aplikaci Mi Fit tak, aby ji systém neukončoval….
Karel Kilián

Daniel Krejčíř odpověděl před 6 roky

Telefon který mám je xiaomi redmi note 4, takže tam asi problém nebude že? Navíc se mi appka nevypina a náramek se neodpoji od zařízení je neustále připojen. Dam vám jednoduchý příklad který se mi stal před par minuty. Nastavím si budík na mobilu a mobil začne hrát správně by měl vibrovat i náramek, ale nic… Kouknu na náramek a ten je připojen kouknu na mobil a ten hlásí že je taky připojen a kouknu do appky a tam je to taky v poho. Potom vypnu a zapnu bluetooth, nastavím znova budík třeba o 10 min dál a vše funguje.. Třeba 2-4 dny. Pak nastane stejný problém. Navíc když je tenhle problém nechodí mi sms, messenger a ani volání. (do mobilu ano) 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
může být problém i na straně tohoto telefonu. Z nějakého důvodu se zjevně rozpadá BT spojení mezi náramkem a telefonem. Asi bych doporučil zkusit spárovat náramek s jiným mobilem. Pokud se bude rozpadat také, lze dedukovat, že je problém na straně náramku. V opačném případě je problém na straně telefonu. Pak bych asi zkusil jeho obnovení do továrního nastavení.
Karel Kilián

Daniel Krejčíř odpověděl před 6 roky

Tak jsem si koupil nový telefon xiaomi mi 9t. A problém přetrvává aplikace je Zappa na pozadí a je zamknuta, povolení je uděleno snad na vše, jediný co jsem si všiml je ze když aktivují službu telefonování tak mi to napíše že musím stáhnout nejnovější aktualizace miu, to ale mám aktuální verze je 10.3.12. Tak co teď? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v tom případě bych doporučil:

  1. Odpárovat náramek.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
  3. Uvést náramek do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit a po jejím spuštění dát souhlas ke všemu, co si žádá.
  5. Spárovat náramek s aplikací.

Karel Kilián

Vaše odpověď

16 + 10 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!