Nefunguje mi Forum MIUI

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: RedmiNefunguje mi Forum MIUI
Jana Matějová zeptal se před 6 roky

Dobrý den, tak se mi povedlo stáhnout tu aplikaci do telefonu Xiaomi Redmi 7 ale nefunguje mi ucet te aplikace ani ji nemůžu aktualizovat nevím co s tím aby to zas fungovalo.

41 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
no, dívám se do té samé sekce (Nastavení-Xiaomi účet) a žádný obrázek zde nemám. Teoreticky by se tu mohla zobrazovat moje profilová fotka, kdybych si nějakou nastavil. Takže pokud tam máte nějaký obrázek, měl by jít na tomto místě změnit.
Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Dobrý den, problém je v tom, když prepnu v nastavení Xiaomi účet na moje zarizeni, napíše to informace o telefonu, měla by tam být pravděpodobně fotografie zařízení, ale ji zde nemám celou jen vršek telefonu.
Děkuji za odpověď 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
aha, už to vidím. Tak v mém případě se zobrazují celé telefony, ale očividně se to stahuje z webu. Je možné, že se prostě obrázek nestáhl celý, nicméně netuším, co udělat pro to, aby se celý stáhl.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
netuším. Buď se ten obrázek nestáhl celý, nebo je na serveru špatně uložený. Myslím, že ani jedno z toho není v našich silách nějak ovlivnit.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
To by mělo fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Dobrý den, tak jsem tam napsal za jak dlouho mohu očekávat odpověď, případně kam se obrátit pokud neodpoví ? Moc děkuji 
Hajna
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
to skutečně netuším. A kam se obrátit dál – myslím, že pak už asi nikam. Nad oficiální podporou už nic víc dostupné není.
Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Dobře děkuji a nebo dat telefon na reklamaci ? Mohlo by to pomoci nebo se to tím nevyřešilo? 
Hezký den 
Hajna
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
no, to, že se nezobrazuje půlka obrázku někde v nastavení dle mého mínění není úplně důvod k reklamaci.
Samozřejmě udělat to můžete – pak patrně bude následovat to, že Vám telefon obnoví do továrního nastavení, čímž se dost možná tohle vyřeší.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Dobrý den a mohu si obnovit tovární nastavení také sám ? Jinak mám android 9 a dříve tam byl android 8 nemohlo by to být tím ? Děkuji a přeji hezký den 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
verzí Androidu by to být nemělo. Jinak ano, obnovení do továrního nastavení můžete provést sám – viz náš návod: MIUI 10 – tipy a triky: jak telefon Xiaomi obnovit do továrního nastavení. V MIUI 11 mohou být ty položky maličko jinak, ale obecný postup je stejný.
Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Dobre, tak myslire, že mám telefon obnovit do továrního nastavení, nebo ještě počkat na odpověď od Xiaomi. Děkuji a přeji hezký zbytek dne 
Hajna

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Asi bych počkal a až pak obnovoval.
Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Děkuji, jinak s telefonem jsem moc spokojen, vše je plynule a je lepší než většina  telefonů se stejnou cenou
Hajna 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
jsem rád, že jste s telefonem spokojený. Je pravda, že poměr ceny a výkonu je opravdu hodně dobrý.
Karel Kilián

Jan Hajna odpověděl před 5 roky

Dobrý den, 
zatím nemám odpověď na dotaz, proč se mi nezobrazuje v nastaveni celý telefon, mám tedy ještě počkat nebo obnovit tovární nastavení a v jeho případě je nutné zálohování daty že ?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den 
Hajna

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
odpověděl jsem Vám na toto před 3 dny: „Asi bych počkal a až pak obnovoval.“
Karel Kilián

Vaše odpověď

2 + 9 =

Samsung Galaxy S25

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!