Nefunguje peněźenka google

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteNefunguje peněźenka google
Lukáš Bunczek zeptal se před 1 rokem

Po aktualizaci na HyperOS přestaly fungovat platby mobilem.Hláška zařízení je rootované nebo má necertifikovaný software.Obojí nesmysl,Android 14,nejnovější bezpečnostní záplaty,přeinstalovaná Peněźenka Google Pay z přeinstalovaného Android Play,zkontrolováno Root Checkerem s negativním výsledkem.Zařízení Xiaomi Redmi Note 12.Co mám dělat?

11 Odpovědi
nemohouci odpověděl před 1 rokem

A smysl té aktualizace byl v čem? Tobě něco nefungovalo? Protože google Pay zřejmě „jel jak z praku“.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
Nemohouci, smysl té aktualizace byl v tom, že vyšla a opravuje bezpečnostní chyby. Smyslem aktualizací v naprosté většině případů není opravovat něco, co nefunguje. Prosím, odpusťte si podobné komentáře, které tazateli nijak nepomohou.
Co se týká otázky položené tazatelem: zkuste v Nastavení – Další možnosti připojení – Pozice bezpečnostních prvků zkontrolovat, zda máte aktivní možnost Používat HCE peněženku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

nemohouci odpověděl před 1 rokem

Vím opravdu velmi dobře, jaký smysl mají aktualizace a také je čas od času cíleně použiji, ovšem po sakra řádném prověření, kontrole, odezvě širokého okolí a zjištění, že se bez ní neobejdu. Ano aktuailzace, nikoliv tak mnohokrát omílaná, předváděná a proklínaná parodie na ně. A pomohou každěmu postiženámu velmi dobře v tom smyslu, že podobný lapsus příště prostě neprovede. Pokud by paskvil, který je servírován jako aktualizace fungoval, ani nemuknu.

Lukáš Bunczek odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, děkuji p.Karlu Kiliánovi za fundovanou radu, skutečně stačilo přepnout z Peněženky SIM na Peněženku HCE a platby Google Pay fungují bezchybně, děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
@Lukáš Bunczek není zač, rádo se stalo. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
@Nemohouci: Ano, Váš názor na aktualizace znám. Nesouhlasím s ním, ale neberu Vám ho. Ale opravdu mi nedává smysl, abyste ho psal pod každý příspěvek týkající se aktualizací stylem „Kdybyste neaktualizovali, tak byste neměli problém.“ Uživateli, který se na něco ptá, tím rozhodně nijak nepomůžete. Uvědomte si, prosím, že toto je Poradna, ne diskuzní fórum. Měli bychom tu lidem radit, ne jim vnucovat nějaké své názory.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
příspěvek Nemohoucího jsem po opakovaném upozornění smazal. Neobsahoval žádnou radu, pouze jeho názor na aktualizace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

a odpověděl před 1 rokem

HCE pomohlo, dekuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Lukáš Gruber odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den, Mám stejný problém s placením mobilem, když zapnu peněženku google píše, že zařízení je rootovane nebo má necertifikovaný software. Zkoušel jsem Root Checker, ale výsledek byl negativní, proto jsem se obrátil na vás, jestli by mi někdo mohl pomoct. Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
zkuste toto: Otevřete Nastavení – Aplikace – Spravovat aplikace. Vyberte postupně Obchod Google Play a Služby Google Play. U obou aplikací vyberte Vymazat data a Vymazat mezipaměť.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Případně ještě zkuste postupy uvedené v našem článku HyperOS tipy a triky: Co dělat, když nefungují bezkontaktní platby?

Vaše odpověď

8 + 8 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!