Nefungují hodinky/náramek/další produkty Xiaomi/Amazfit
Dobrý vánoční večer všem,
dostáváme od Vás desítky hlášení o různých problémech při aktivaci, registraci či zprovoznění chytrých hodinek, náramků a dalších produktů Xiaomi.
Problémy se zprovozněním chytrých zařízení Xiaomi (náramků, hodinek, chytrých vah, …) jsou podle všeho způsobeny vánočním náporem. Během několika mála hodin si nová zařízení rozbalilo několik desítek tisíc uživatelů z celého světa, kteří se je následně snaží registrovat. Znamená to několikanásobně vyšší objem registrací než v běžné dny, což se odrazilo ve zpomalení odezvy a případně i v nedostupnosti serverů na straně výrobce.
V tuto chvíli není jiné řešení než čekat, až nápor opadne. Bohužel to asi nebude jen tak, protože uživatelé to zkoušejí opakovaně, čímž dochází k dalšímu přetěžování serverů. Navíc za pár hodin budou ještě rozbalovat dárky na americkém kontinentě, což znamená další zátěž.
Nemáme a ani nemůžeme mít informace o tom, kdy se situace změní – na základě loňských zkušeností můžeme jen odhadovat, že může trvat možná až několik dnů, než se povede všem zaregistrovat své nové gadgety.
Buďte tedy trpěliví – ono to půjde, ale bohužel asi ne hned.
Pro jistotu jen doplním, že my, jako XM.cz, jsme pouze prodejci výrobků Xiaomi. S děním na serverech nemáme nic společného a nemůžeme ho nijak ovlivnit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký večer.
Karel Kilián
Díky za celkem dost podstatnou informaci. Už jsem myslel, že s „tím“ seknu o zem a rozšlapu to…
Dobrý den
Včera jsem k Vánocům dostal náramek mi band 3 chvíli mi fungovali a pak najednou přestal fungovat dotek můžete mi nějak pomoct ?
Dobrý večer, mám hodinky amazfit pace, nějakým způsobem mi nechce zhasnout displej, nemyslím tím, že svítí, ale stále jsou tam hodiny, chtěla bych aby zhasly úplně do černa. Můžete prosím poradit jak to vrátit ? Děkuji za odpověď Mandlová
Dobrý den,
@Jakub
zkuste náramek obnovit do továrního nastavení – viz náš návod. Pokud to nepomůže, pak asi reklamace.
@Simona
nechci se mýlit, ale myslím, že někde v aplikaci se dalo nastavit, po jaké době má displej zhasínat.
Karel Kilián
Dobrý den, myslíte, že souvisí s výše uvedeným, že se hodinky zasekly s hladkou Connect to app to update a nejde je nikam posunout dál? Toto nastalo při updatu jazyků. Aplikace se náramek Amazfit čiré pamatuje, ale neumí si ho napárovat.
Děkuji Zuzana Šreiberová
Dobrý den,
v tomto případě se obávám, že to bohužel bude na reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den, mám hodinky amazfit GTR a chci se zeptat zda umí odmítnout hovor pomocí sms
Dobrý den,
odmítnout hovor, myslím, umí, ale skoro jistě ne s odesláním SMS volajícímu.
Karel Kilián
Dobrý den
Ale mě na nich nefunguje dotik a v aplikaci MI fit ty hodinky nemám
Dobrý den,
tak zkuste:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Karel Kilián
Dobrý den,
no, je (malá) šance, že po odpárování z aplikace dojde k resetu a dotyk začne fungovat. Ale spíše na 90 % bych řekl, že nezačne jediným řešením tak bude reklamace.
Karel Kilián
Dobrý večer
Mě ještě napadla věc jestli ty hodinky nejsou dát do továrního nastavení přes telefon aby nemusel použít hodinky
Dobrý den,
teoreticky by se do továrního nastavení měly uvést po zrušení párování a opětovném spárování. Nicméně je otázkou, zda na to budou reagovat.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za info ohledně přehlcení serveru při registraci, máme problém s připojením hodinek Bip Lite, bluetooth je vidí, ale aplikace hlásí nelze spárovat, proveďte reset hodinek, ale hodinky zobrazují pouze položku „regulatory“ a výrobní kód, tzn.že jsou stále v továrním nastavení…asi..nezobrazují ani čas, je to na reklamaci nebo máme počkat až opadne nával nových registrací? Děkuji
Dobrý den,
teď už to návalem nebude. Zkuste, zda se párování nepovede z jiného telefonu, pokud ne, asi to bude na reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den, mám čerstvě Amazfit GTR 47mm a mám je spárované s telefonem Samsung Galaxy J5. Brouzdám po internetu už hodiny a jsem z toho celkem už v rozpoložení, jestli to byla dobrá koupě. Můj problém je ten, na který jsem narazil několikrát, ale nic mi nepomohlo. Nereagují na příchozí hovor. Hodinky mám povolené všude, kde se jen dalo v telefonu a v aplikaci mám taky všechno povolené dle videa, které jste sem taky dali. Zkoušel jsem i tovární nastavení a odinstalování aplikace a opětovnému spuštění a povolení všeho, co aplikace požadovala. Bez výsledku. Prosím o radu. S pozdravem Jan Liška
Dobrý den,
v posledních dnech se nám v Poradně objevilo více hlášení, kdy hodinky Amazfit přestaly zobrazovat upozornění na příchozí hovor. Stejné potíže hlásí někteří uživatelé i v komentářích v Obchodě Google Play. Lze tedy předpokládat, že se jedná o chybu aplikace Amazfit (poslední aktualizace na verzi 4.9.1-play proběhla 13. srpna) nebo přímo ve firmwaru hodinek, který patrně proběhl po této aktualizaci.
Doporučil bych tedy: nahlaste problém na podporu Amazfitu přes oficiální stránky. Předpokládám, že by to měli opravit aktualizací aplikace a/nebo firmwaru hodinek.
V tuto chvíli patrně není nic, jak byste sám mohl tuto chybu vyřešit. Takřka jistě jde o softwarový problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den. mám gtr 2 a po aktualizaci na cz mi od té doby neukazují notifikace, jen vibrují. při volání se mi vše správně zobrazí a funguje. zkoušel jsem jak tovární nastavení telefonu, tak i hodinek. a nic. jinak vše funguje. telefon mám motorola g 5g plus. děkuji
Dobrý den,
co mám rozumět pod „aktualizací na CZ“? Nahrání neoficiálního firmwaru?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den nemůžu přidat upozornění na SMS na hodinky amazfit GTS všechno jsem asi povolil a stále to nejde ostatní aplikace i volání funguje Tel. Xiaomi note 10 děkuji
Dobrý den,
v aplikaci Zepp v sekci Profil je samostatné nastavení pro notifikace na SMS. Je to v té sekci, kde je budík a notifikace aplikací – musíte klepnout na Více/More a zde je možnost nastavit upozornění na SMS.
Přeji hezký den.
Karel Kilián