Nefunkční párování u Mi Band 3

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Nefunkční párování u Mi Band 3
Tereza zeptal se před 7 roky

Dobrý den,
pořídila jsem si Mi Band 3 a nelze mi spárovat. Telefon jej nenajde. Zvláštní je, že jsme párování nejprve zkoušeli na přítelovo mobilu, tam párování bez problémů proběhlo, pak přítel párování zrušil, abych si náramek spárovala se svým telefonem a u mého už náramek nešlo najít. Když jsme pak zkoušeli párování znovu na přítelovo telefonu, tak to také nefungovalo. Náramek je přitom nabitý a přítelovi se i zobrazí jako zařízení Bluetooth (mně ne). Nevíte v čem by mohla být chyba?

41 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
pokud telefon není vidět přes Bluetooth, může to být verzí Bluetooth v telefonu.
Zkuste mi napsat přesný model telefonu, se kterým se pokoušíte náramek párovat. Podívám se Vám, zda jsou kompatibilní.
Karel Kilián

Tereza odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
moc děkuji za odpověď, telefon mám Lenovo A1000.

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
tak to asi máme vyřešeno. Náramek vyžaduje minimálně Bluetooth 4.0 nebo vyšší. V tom telefonu je ovšem, pokud jsem to správně dohledal, Bluetooth 2.1.
Karel Kilián

Tereza odpověděl před 7 roky

Dobrý den ještě jednou,
děkuji za upřesnění, chápu, že tedy pro párování s mým telefonem bude problém, ale nyní nám nejde spárovat náramek ani s telefonem přítele, který by měl mít verzi Bluetooth 4.2. Neměl byste nějaký tip, čím by to mohlo být?
Zatím mi náramek vyhovuje i pokud ho používám nespárovaný, ale přecejen bych ráda využívala všechny jeho funkce.
Děkuji, Tereza Štajnerová

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
zkuste tento postup. Eventuálně mi napište model toho druhého telefonu, se kterým to také nejde.
Karel Kilián

Dave odpověděl před 6 roky

Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Koupil jsem MB3. Nainstaloval jsem češtinu. Po instalaci ale náramek jakoby zamrzl. Ukazuje správný čas, den a nad tím je přeškrtnutý znak bluetooth. Do další nabídky se dostat nelze. Nejde ani spárovat. Nemohu tedy udělat hard restart. Poradíte mi, prosím? Děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
obávám se, že v tomto případě bude jediným řešením servis. A nejsem si jist, zda tohle uznají jako záruční opravu, když se to stalo po instalaci neoficiálního firmwaru.
Karel Kilián

Renata odpověděl před 6 roky

Dobry den, mam uplne stejny problem, po instalaci cestiny naramek zamrzl, pouze ukazuje sparavny cas a nad nim je preskrnuty znak bluetooth a nedari se mi ho sparovat s telefonem. Proc je nabizena takovato moznost instalace cestiny, kdyz ma takovehle nasledky a jeste napisete, ze nevite jestli toto uznaji jako zarucni opravu… Dekuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
pokud vím, instalace češtiny se provádí instalací neoriginálního a neoficiálního firmwaru. Nejedná se o věc, kterou by nabízela oficiální aplikace výrobce, ani není z jeho strany jakkoli doporučována.
Celkem logicky tedy pokud na náramek nainstalujete něco, co nepochází od výrobce, v tomto případě neoriginální software, záruka se v takovém případě na opravu nevztahuje.
Karel Kilián

Dami odpověděl před 6 roky

Dobrý den pane Kiliáne, upřímně mě překvapuje jaká stupidita se u některých dotazů vyskytuje. Pro ty alespoň trochu chytré, kupte si auto s dieselovým motorem, nalijte do něj benzín, a šup šup k prodejci s reklamací, že se Vám to zadřelo. Můj dotaz. Plánuje se oficiální čeština?? I když mi angličtina nevadí. S párováním mám taky trochu problém, mám Xiaomi red mi note 4, ale to bude někde rukama. Jinak za ty peníze, je to věc skvělá. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
i když máme zdroje v Číně, bohužel nemáme žádné informace o tom, že by se podpora češtiny připravovala. Na základě dosavadních zkušeností to vypadá, že jsme pro Xiaomi příliš malý trh. Samozřejmě se to může změnit, ale skoro rok po uvedení náramku by mě to hodně překvapilo.
Jinak s tím natankováním je to přesné přirovnání 🙂
Karel Kilián

Jitka odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
prosím o radu, náramek XIAOMI Band 3 jsem s telefon spárovala bez velkých problémů, ale teď to po mě chce aktualizaci, která se rozběhne a doběhne max do 30% a náramek se od telefonu odpojí. Náramek mám od včera. Můžete mi poradit co s tím? 
Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
doporučuji zkusit to s jiným telefonem. Pokud nastane ten samý problém, pak asi nezbude než náramek reklamovat.
Karel Kilián

Jakub odpověděl před 6 roky

Dobry den kupil som si mi band 3 a nejde mi sparovat telefon mam coolpad porto s a bluetooth ma 4.0 co mam spravit
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
ve verzi Bluetooth problém nebude. Mi Band 3 jde s BT 4.0 spárovat bez problémů. Čili jsou dvě možnosti: buď je problém v náramku, nebo je problém v telefonu.
Vyloučit nebo potvrdit jedno či druhé můžete v podstatě jen tak, že náramek zkusíte spárovat s jiným telefonem. Pokud se ti nepovede, je problém v náramku a doporučuji ho reklamovat. Jestliže se to povede, je problém v telefonu.
Karel Kilián

Ruda odpověděl před 6 roky

Dobrý večer,  dnes jsem si zakoupil fitness náramek xaiomi mi band 3.  Po aktualizaci i se mi na náramku objevuje hláška Pair Dejvice first. To je vše co jde a spatřovat s telefonem už nejde. Telefon Huawei Y5 2018. Děkuji za odpověď 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat náramek.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
  3. Uvést náramek do továrního nastavení (pokud to nejde, tento krok přeskočte).
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit.
  5. Spárovat náramek s aplikací.

Pokud to nepůjde, bude to asi zralé na reklamaci.
Karel Kilián

Pavel odpověděl před 6 roky

Dobrý den, jak se resetuje náramek mi band 3? S novou aplikací Mi fit 4.0.6 nejde spárovat. Před aktualizací aplikace vše dokonale fungovalo.  Děkuji, Pavel

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zkuste postup v tomto videu od času 0:41.
Karel Kilián

Kateřina Hrabětová odpověděl před 6 roky

Dobrý den, v pátek přišel náramek, spárování se povedlo, vše fungovalo jak má, ale pak se náramek jakoby zasekl do původního nastavení s tím,že se chce připojit a nikam jinam se v něm nelze dostat. Telefonu se s ním nedaří připojit a nemůže ho najít. Zkusila jsem vaši radu – vše odhlásit, odinstalovat a zase zpátky nainstalovat, ale nic se neděje. Nemáte ještě nějakou radu? Moc děkuji Hrabětová

Vaše odpověď

11 + 1 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!