postovni-klient-xiaomi

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi Notepostovni-klient-xiaomi
Zdenek zeptal se před 6 roky

Dobrý den, mám xiaomi redmi note 6 pro a když chci nastavit poštu, chybí mně Poštovní klient od xiaomi, původní redmi 4x ho měla. Mám k dispozici jen g mail a rád bych měl klienty dva, abych mohl mít poštu rozdělenou. Kde se dá zapnout/stáhnout?  Děkuji předem za pomoc,Zdeněk 

36 Odpovědi
bobasso odpověděl před 6 roky

Dobrý den. 
Mel by jít stáhnout třeba tu:
https://www.apkmirror.com/apk/xiaomi-inc/miui-mail/
Pravděpodobně budete ale muset povolit „Instalaci z neznámých zdrojů“, aby se vám Xiaomi  email klient nainstaloval. Já email od Xiaomi taky jestě mám v RN4 Global, ale v RN7 Global už tato app chybí. 

Zdeněk odpověděl před 6 roky

Dobrý večer, děkuji. Ještě prosím o radu. Nemáte nějaké doporučení na funkčního poštovního klienta? Do toho Gmailového se mně podařilo dostat g-mail, seznam, ale třetí pracovní adresu už nikoli. Proto jsem se sháněl po původním xiaomi klientovi, protože tam jsem to na Redmi 4X dostal k naprosté spokojenosti vše.
Děkuji ještě jednou

bobasso odpověděl před 6 roky

Dobrý den. 
Na svém Xiaomi Redmi Note 4 Global mám poslední aktualizaci vestavěné app Emailu od Xiaomi ze dne 4.8.2019 ve verzi MIUI_V10_EMAIL_20190524_4   
Pakliže se vám podařilo nainstalovat Xiaomi email z odkazu mého předešlého příspěvku a chtěl byste toho klienta z aktualizovat, tak v Nastavení >Aktualizace systémových aplikací>nechat vyhledat a pokud vám to k aktualizaci vyhodí email, tak jej aktualizujte. 
Druhá cesta jak si nainstalovat do Šaumi founu jejich  app emailu, když tovarně v něm není je tato: Neřešte proč je cesta k němu tak tak „trnitá“. Buď nainstalujete nebo né. Vlezte do Nastavení > SYSTÉM A ZAŘÍZENÍ >Další nastavení > Oblast a tu změňte z Česká republika (Česko) na stát Indie. Z Nastavení vycouvejte. Nechte chvili mobil v klidu a nic s nim nedělejte. Stačí půl minuty. Telefon se přenastaví do prostředí Indie. Nebojte. Mobil na vás stále bude mluvit česky, nic z vašeho nastaveni se nezmění. Touto cestou pouze zviditelníte ikony aplikaci na ploše, které momentalně u global verze, potažmo majitelů žijicích v EU nejsou dostupné. Na ploše se vám objeví nová oranžová ikona aplikace „Apps“. Bohužel po jejím otevření na vás nebude mluvit česky, ale intuice bude stačit. Do vyhledávacího pole v tom xiaomi obchodě s aplikacemi napište „email“. Ono vám to vyhledá všechny app s email klienty. Vyberete ten přímo od Xiaomi „Mail“ a dáte jej instalovat.  Je to ten s bílošedou obálkou. 

Až provedete úspěšně jeho instalaci, app s xiaomi obchodem zavřete. Znovu vlezte do Nastavení a oblast Indie změňte zpět na ČR. Opět tak půl minuty nechte mobil v klidu. Většina těch zviditelnělých app zase zmizí z plochy. Pokud né a půjde to, tak je vytahejte k hornímu okraji displeje do odpadkového koše. Pokud toto u některé takové nebude fungovat, tak to vyřešíte pouhým restartem (zap/vyp) mobilu. 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
děkuji Bobassovi za pohotové a zevrubné odpovědi. Jinak skutečně musím potvrdit, že v současných ROMkách MIUI už opravdu poštovní klient není.
Poměrně dobře funguje Microsoft Outlook, který se Vám při instalaci z Obchodu Play bude i automaticky aktualizovat.
Karel Kilián

Zdeněk odpověděl před 6 roky

Dobrý podvečer, pánové,
děkuji velmi za všechny vaše reakce. Vyzkoušel jsem s pomocí kolegy a podařilo se mně to nakonec doladit ke spokojenosti. Mám nainstalovány oba klienty a maily rozdělené v obou. 
Děkuji moc za pomoc a rychlé odpovědi. Bez vaší pomoci bych to nedal dohromady.
Zdeněk
 
 

bobasso odpověděl před 6 roky

Dobrý večer.
Jsme rádi, že naše rady byly platné a pomohly váš problém vyřešit. Mějte se. Bobasso 😉

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Radek odpověděl před 5 roky

Bohužel se mi pošta příchozí nezobrazuje automaticky, vždy musím otevřít aplikaci a aktualizovat a email naběhne, mám účet u tiscali, poradí někdo ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
na to by mělo fungovat to, že zabráníte systému, aby aplikaci pro poštu ukončoval. Postup najdete v našem článku MIUI 10 – tipy a triky: jak zabránit ukončování aplikací?
Karel Kilián

Vit odpověděl před 5 roky

Dobry den,
zkousel jsem si nainstalovat mail app dle navodu Bombassa na Mi Note 10, ale aplikace se nestahla (nespojilo se to).. Nemate nekdo podobnou zkusenost a reseni?
Diky moc, Vit

bobasso odpověděl před 5 roky

Dobrý den.
Můžeze se pokusit stahout ten email od Xiomi i tu:
https://www.apkmirror.com/apk/xiaomi-inc/miui-mail/
Jediné co budete mobilu muset povolit je „instalace z neznámých zdrojů“, což v překladu znamená, že co se nestahuje z Google Play nebo Xiaomi obchodu, ale odjinud, tak je potřeba povolit tuto zmiňovanou funkci. Díval jsem, že váš foun už má taky MIUI 11, takže když to budete stahovat tu app mejlu přímo v mobilu, tat v nastavení toho prohlížeče, přes který stáhnutí instalačky budete provádět, je třeba povolit tu „Instalaci z neznámých zdrojů“ Pokud stahování uskutečníte přes Chrome nebo Operu či jiné doinstalovanené prohlížeče, tak tuto funkci najdete tu: Nastavení > Aplikace > Správa aplikací > ze seznamu vybrat vámi používaný prohlížeč > rozkliknout jej > Rozšířená nastavení > Instalace z neznámých zdrojů > Povolit  (zmodralý přepínač). Co se týče systémové app „Prohlížeč“ od Xiaomi, tak v jeho nastavení jsem položku volby z neznámých zdrojů nenalezl. 

Anežka odpověděl před 5 roky

Dobrý den, včera jsem si zakoupila telefon Xiaomi Mi A3, stáhla jsem si svou dlouhodobě hranou hru. Ta mi ale na tomto telefonu stále padá. Telefon značky Xiaomi mám poprvé. Volala jsem i na pobočku a tak prý není možné telefon vrátit. Jedině reklamace. Telefon je jinak fajn, až na to že se v něm vůbec nevyznám. A to že mi ta aplikace padá mě velmi štve. Byla bych ráda za radu. Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
doporučím nejprve podívat se na hodnocení té hry v Obchodě Play. Jak ji hodnotí a komentují ostatní uživatelé? Pokud padá i na dalších telefonech, bude to pravděpodobně problém té hry. Jestliže ale ostatní uživatelé podobné problémy nehlásí, zkusil bych oslovení do továrního nastavení.
Karel Kilián

Radek odpověděl před 5 roky

přestože jsem nastavil, aby nebyla aplikace ukončována, tak prostě nový příchozí e-mail není nijak ohlášen, musím \“vlézt\“ do aplikace, sjet až dolů, kde se rozběhne načítání a pak jsou nové zprávy do aplikace ihned načteny, poradí někdo, co s tím ?

bobasso odpověděl před 5 roky

Dobrý den. 
MIUI poštovního klienta (Pošta) jsem měl ještě na svém starém Xiaomi Redmi Note 4 Global jako systémovou aplikaci. Nyní na mém novém Redmi Note 7 Global již tohoto emailového klienta ze systémových aplikací Xiaomi vypustil. Továrně na něm není nainstalován. A tak jsem si „Poštu“ od Xiaomi na svůj RN7 ze zvědavosti (kvůli vám) nainstaloval a začal laborovat, jak ho úspěšně rozchodit. Což o to, úspěšně ho rozchodíte, ale jak píšete, nechodí na nové mejly notifikace. Že vám došel nějaký nový mejl se dozvíte až po otevření aplikace Pošty. No tento problém jsem po chvíli vyřešil a návod vám sem dávám.  Jen řeknu, že mám schránku na Seznamu a na tu jsem klienta nastavoval. 
Postup zprovoznění:
Před bodem a) mít aplikaci Pošta „neposkvrněnou“, nic v ní nemít nastaveno, žádný účet 
a) Samotná aplikace Pošty 
– Nastavení > Baterie a výkon > Aplikace a úspora baterie > ze seznamu vybrat app „Pošta“ > nastavit „Žádná omezení“
– Z plochy spustit(otevřít) app „Pošta“. Nic v aplikaci neprovádět. Nevšímat si jí.
-Dole na displeji kliknout na levou kontextovou klávesu černého čtverečku
-tímto úkonem otevřete Správce spuštěných aplikací > na okně spuštěné aplikace pošta dlouze podržte prst > z nabídky, která vám vyskočí klikněte na ikonu visacího zámku
-nyní opět znovu do Nastavení > > Aplikace > Povolení > Automatické spuštění > v seznamu vybrat app „Pošta“  > a povolit jí Automatické spuštění (zmodralý přepínač)
-nyní opět znovu do Nastavení > Aplikace > Správa aplikací > kliknout na tři tečky pod sebou v pravém horním rohu displeje > Výchozí aplikace > Pošta > vybrat emailového klienta „Pošta“ od Xiaomi
-nyní znovu do Nastavení > Aplikace > Správa aplikací > v seznamu vybrat app „Pošta“  > rozkliknout a zkontrolovat si“
že máte u „Auto.spuštění“ zmodralý přepínač ,
dále v položce níže „Oprávnění aplikací“ že máte zezelenalý přepínač u „Telefon“,
dále v položce ještě níže „Ostatní povolení“ > že máte u Zobrazit na Zamykací obrazovce / u Zobrazit vyskakovací okna / u Pevná upozornění „zelenou fajfku“ a u ostatních položek „červený křížek“
dále v položce ještě níže „Oznámení“ > Zobrazit oznámení > zmodralý přepínač a i u dalších  položek níž též zmodralý přepínač  > a tu ještě níže KATEGORIE OZNÁMENÍ > Upozornit na nové zprávy >
-Zobrazit oznámení > zmodralý přepínač
-Důležitost > Vysoká
-Zvuk > jaký je na vás
-Vibrace zap/vyp > je na vás
-Světelná kontrolka > zmodralý přepínač
-Na zamykací obrazovce > Zobrazit všechna oznámení a jejich obsah
dále v položce ještě níže „Zakázat využití dat“ > mit u Wi-Fi /Mobilní data (SIM 1) / Mobilní data (SIM 2) všude „modré zatržítko“ > OK (uložení nastavení)  Modré zatržítko = povoleno Poště přístup k internetu přes Wi-Fi  a přes mobilní data na SIM1 a SIM2.
Nyní  ze všeho vycouvejte,pozavírejte  a restartujte telefon (vypnout ho a zapnout)
b) Nastavení emailového klienta Pošta (vyplnění přihlašovacích údajů)
-Z plochy spustte app „Pošta“
-klikněte úplně dole na „Ostatní“ (Kompatibilní s 600 tisíci e-mailovými službami) > Přidat účet 
-do Přidat účet > jsem zadal pouze svoji emailovou adresu (Seznamu) ,vyplnil Heslo (nic víc a u „VÝCHOZÍ NASTAVENÍ“  jsem ponechal přednastavenou volbu „Recommendation Usage Protokol (VÝCHOZÍ) > a klikl jsem na zelené „Přidat“ 
-Pošta si ověřila správnost vyplnění mého emailového účtu ,připojila se k serveru Seznamu a záhy poté vyskočilo okno „Generál Settings“ . Tu jsem pouze v „NASTAVENÍ SYNCHRONIZACE“ rozklikl „Frekvence synchronizace“ > a vybral co nejratší možný interval  opakovaní „oťukávání serveru“ a to > Every 15 minutes . A nakonec klikl na to zelené „Hotovo“
Znovu jsem ze všeho vycouval a opět restartoval founa.
Pak jsem si na Seznam poslal mejla a opravdu do toho nastaveného intervalu 15.minut  mi mejl do mobilu došel . Ohlásil se „Zvukem přírody“, začla blikat LEDka, na zamčené obrazovce vyskočilo okno s oznámením o novém mejlu a po odemknutí telefonu byla na ploše u ikony app „Pošta“  oranžová tečka s jedničkou. 
To je vše, co vám mohu poradit.
 
 
 

Radek odpověděl před 5 roky

velice vám děkuji za podrobný návod, jsem Vám moc vděčen za Váš čas, jak budu mít chvilku, tak to vyzkouším a dám vědět

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
určitě dejte vědět! Každopádně myslím, že podle Bobassova návodu to bude fungovat tak, jak si představujete.
Karel Kilián

Radek odpověděl před 5 roky

bohužel, přestože jsem provedl vše dle zde uvedeného návodu, tak stále pošta nepřichází, musím otevřít aplikaci, sjet dolů, „načíst další“, a pak se zobrazí nově příchozí zprávy …. napadlo mě, zda to nemůže být tím, že je účet u tiscali, neboť podobně mi to dělalo i pod aplikací od googlu v gmailu, kde jsem musel vždy najet do pošty, dát načíst novou a teprve pak se to načetlo ….

bobasso odpověděl před 5 roky

……. pro Radek. 
Apropo  ještě jsem si  do Xiaomi Pošta přidal krom Seznamu ještě účet emailu na Centrum a přes tuto app Pošty jsem si poslal mejl ze Seznamu na Centrum a jak říkám, do 15.min. „Zvuk přírody + blikající LEDka + Notifikace na zamčené  obrazovce + na ploše u ikony app Pošta oranžová bodka s 1kou.
Jinak nevím, proč se tak zbytečně trápíte. Proč si z Google Play nestáhnete  app“ Tiscali Email“, která je pro emaily Tiscali jistě plně kompatibilní. 

bobasso odpověděl před 5 roky

Vaše odpověď

13 + 11 =

Xiaomi Robot Vacuum X20+

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!