Redmi note 10 a hodinky Garmin venu sq
Dobrý den, mám telefon redmi note 10 a hodinky Garmin venu sq. Poslední dobou se mi hodinky stále odpojují a připojují. Odinstalovala jsem z telefonu aplikaci garmin, odpojila a připojila k Bluetooth, ale problém přetrvává. Nevím jestli může být problém v telefonu?? Pozadí mám povoleno. Můžete mi prosím poradit??
Děkuji Lucie
Dobrý den,
zda je problém v telefonu zjistíte poměrně snadno: zkuste hodinky odpárovat od stávajícího mobilu a spárovat je s jiným. Pokud problémy ustanou, je jejich příčina patrně na straně telefonu. V případě, že budou přetrvávat, je nějaký problém na straně hodinek. Bohužel podobné potíže hlásí více uživatelů hodinek značky Garmin, takže bych spíš tipoval, že zdrojem problémů budou ty hodinky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, v 99% je to agresivní správou baterie telefonu. Mám Garmin Fénix a Redmi note 10 pro. Musel jsem aplikaci Garmin Connect uzamknout, aby se neukončovala a dát jí také do výjimek ve správě baterie. Co čtu ve skupinách Garmin, má tento problém většina uživatelů hodinek Garmin s telefony Xiaomi, Redmi a tohle vždy pomůže. Jde o takový univerzální postup.
Jan
Ještě přidám odkaz na postup, kde to je podrobně popsané. https://www.petruvblog.cz/2018/12/garmin-nechodi-notifikace-na-hodinky.html Jan
Dobrý den,
děkuji Janovi za rychlou reakci. Pokud se jedná o odpojení v tom smyslu, že na telefon nechodí notifikace, pak tu máme návod určený výslovně pro telefony Xiaomi, Redmi a Poco s nadstavbou MIUI – vizte MIUI 13 – tipy a triky: Jak nastavit aplikaci, aby ji systém neukončil?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za rady, vyzkouším. Hodinky mám s telefonem spárivané rok, vše bylo v pořádku. Až poslední asi dva měsíce hodinky kolikrát za den hlásí zařízení odpojeno, zařízení připojeno. Někdy se odpojí třeba jen na pět vteřin, někdy na několik minut. U syna co má mobil Samsung se moje hodinky neodpojily. Moc děkuji Lucie.
Dobry den Lucie,
Aktualne take bojuji s redmi 10 a venu sq s tim,ze se take behem dne odpoji a pripoji.vse po nutne zmene ze samsung na redmi
Vyse uvedene rady panu pomohly (krom uzamknuti aplikace bylo vse jiz nastaveno -sporic,spousteni,opravneni…) nebo mate jeste nejaky tip?
Dekuji
Honza
Dobrý den,
obávám se, že další tipy už v rukávu bohužel nemám 🙁
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, včera jsem nastavila vše podle tipů, je to o 90%lepší, ale nějaké odpojení večer proběhlo. Dnes zatím vše ok. Uvidíme 🙂.Moc děkuji za rady. S pozdravem Lucie
Dobrý den,
nevím, zda sem píšu správně, ale můj problém se také týká Venu SQ a Redmi note. S oznámením sice už problémy nemám (díky za návod), ale stále mi nefunguje funkce vyhledávání telefonu. Na hodinkách se to tváří, že vyhledává, ale telefon vůbec nereaguje ani z těsné blízkosti. Mohl byste mi prosím někdo poradit, kde může být chyba?
Děkuji
Martina
Dobrý den,
vyhledání telefonu by mělo fungovat přes aplikaci Garminu. Pokud nefunguje, tak jde možná o nějakou nekompatibilitu. V tom případě bych doporučil nahlásit to jako chybu vývojářům na e-mail Android.Dev@garmin.com. Pokud to bude v jejich možnostech, určitě s tím něco udělají.
Přeji hezký den.
Karel Kilián