Redmi note 9 pro v průběhu hovoru se mně vypíná mikrofon a na ten druhý mně neslyší.
Dobrý den,
to už tu někdo hlásil něco podobného. Řešení je v podstatě jediné: v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,mám stejný pro lem,už jsem z toho otrávená jdu to řešit ,jak píšete,snad to k něčemu bud, diky
Dobrý den,
bohužel nic lepšího než výše uvedený postup nevymyslíme.
Budu rád, když dáte vědět, zda to obnovení do továrního nastavení vyřešilo, nebo ne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Se stejným poblémem se potýkám už téměř 2 roky. Závada se projevila hned při prvním používání. První co mě napadlo bylo uvést tlf do továrního nastavení. Bezvýsledně Následovala reklamace. Uznaná a v autorizovaném servisu vyměnili celou základovou desku. Závada však přetrvávala. Nasledovaly další reklamace. Ty už nic nezjistily. S tímto problémem se potýkám už celé 2 roky. Prý to způsobuje nějaký senzor přiblížení. ??? Protože je to velmi obtěžující a nepřijemné tak Xiaomi už nikdy více. A to jsem na tento telefon četl a i slyšel jen samou chválu. Proto byl zakoupený.
Zdravim Milan Jílek
Dle mých zkušeností si uchem vypinam mikrofon. Senzor přiblizeni nepozná, že je telefon u hlavy a aktivuje displej, ten se rozsvítí a asi uchem nechtěně zmacknu tlačítko mikrofonu. Otravné, zkuste telefon jinak držet
Dobrý den,
telefon Redmi Note 9 Pro jsem důkladně testoval a na uvedené problémy jsem nenarazil. Tohoto modelu se prodalo opravdu hodně kusů a podobná hlášení jsou zcela ojedinělá.
Podle mne se tedy jedná o problém konkrétního kusu, případně, jak podotkl Pavel, nějakého způsobu držení u ucha, při kterém dochází k vypínání mikrofonu zařízení. Rozhodně se nejedná o chybu Redmi Note 9 Pro, ani značky telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
RN9p mám taktéž. Senzor funguje vcelku dobře, pokud telefon držím v ruce. Pokud ale potřebuji ruce volné a držím si ho u ucha ramenem, tak se mi aktivuje displej.
Žena má Mi Note 10 lite, tam je senzor přiblížení úplná tragedie a musí si při hovoru zamykat obrazovku tlačítkem… Jinak si vypíná mikrofon.
Dobrý den,
ano, to držení ramenem bohužel často způsobuje výše uvedený problém. Vychází to z podstaty toho senzoru přiblížení, který je v horní části u reproduktoru. Pokud se vzdálí od hlavy, telefon se domnívá, že není přiložen k uchu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Měla by to být výrobní vada, problém vyřeší jen jiný telefon. Mám pocit, že to dělají ještě telefony rok nato. Použity byly jiné senzory a cca 1,5 roku vyráběné telefony i vyšší řady tak mají uvedený neřešitelný problém a výrobce na výměnu ani vrácení peněz nereaguje. Má to tak každý v mém okolí…..
Dobrý den,
kdyby to byla výrobní vada, tak výrobce bude telefony měnit za nové. Tohle byla spíš slabina toho senzoru a té konstrukce jako takové.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Slabina je výrobní vada senzoru a výrobce to nechce hradit, natož přiznat, byla by to zřejmě velká finanční zátěž. Vysvětlete tedy, proč uvedené nevymění. Stačilo by vyměnit uvedené senzory, tak proč tak nečiní?????? Každý v mému okruhu má stejný problém. Měl jsem 4 řady Xiaomi a nikdy nebyl problém, nyní je a neznám nikoho, kdo by neměl stejný problém. Dělají to v tom roce i modely za 10 a více tisíc. Za mě i díky přístupu budu volit již jiného výrobce a stejně tak činí již mé okolí. Výrobce se prostě na uživatele vykašlal, tak to prosím neobhajujte.
Dobrý den,
pokud by se jednalo o výrobní vadu, výrobce by tento problém řešil. Jste-li přesvědčen o svém tvrzení, zkuste kontaktovat výrobce a zeptat se ho.
Nikoho neobhajuji. Telefony Xiaomi pravidelně testuji a na tento problém jsem prostě nenarazil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, řešení výrobce nenabízí viz moje zpráva výše. Cca 20 přátel v mém okruhu má s telefonem stejný problém a nikomu koho znám, tak ten telefon nefunguje, tak jak má. Výrobce nic řešit nehodlá, protože by musel všemu zákazníkům na své náklady daný telefon opravit a o to nemá zájem.
Dobrý den,
obávám se, že jediný způsob, jak tato tvrzení můžete dokázat, je pomocí soudního znalce. Kdyby se jednalo o výrobní vadu, zaznamenal bych tento problém, když jsem uvedený model telefonu testoval. Nic takového jsem ale nezachytil, a to testuji všechny mobily skutečně důkladně, vždy je používám jako své hlavní.
Asi nemá smysl řešit to tady. Pokud je Váš telefon v záruce a jste-li přesvědčen o tom, že se jedná o výrobní vadu, pak ho rozhodně reklamujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Soudní znalec a věci kolem vyjdou dráž než cena telefonu a nikde není napsané, že i tak mně někdo uzná chybu. Telefon nefunguje, tak jak má a výrobce to nezajímá a neumí to ani opravit. Už když někomu volám a vypne se mu mikrofon, zapne nahrávání, tak se schválně ptám a jo, je to Xiaomi…. Nemám zapotřebí nikomu nic dokazovat, telefon vyhodit a koupit jinou značku. Doteď jsem měl několik řad a všechny fungovaly, tohle je výstřel mimo a neumí to opravit. Zajímavé je, že řada Redmi note 8 ještě v pořádku funguje, ale u 9. řady se již v začátku projevila uvedená chyba. Pokud máte chuť, tak si zkuste uvedený telefon poslat na reklamaci sám a uvidíte, jak dopadnete.
Dobrý den,
mám dojem, že se to tu zvrtává do nějakého názorového handrkování. Přeci jen tady jsme na Poradně, jejímž účelem je řešit problémy uživatelů.
Své jsem Vám k tomu řekl – testuji telefony Xiaomi šest let, sám mám telefon této značky, a mikrofon se mi nikdy nevypnul. Nejčastěji bývá takový problém spojen s tím, jak uživatel drží telefon u hlavy (např. ramenem), nebo zakrytím senzoru přiblížení (např. nečistotou, obalem, rámečkem tvrzeného skla). Rozhodně to není problém všech telefonů této značky, ba ani jednoho konkrétního modelu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ano, problém s řadou redmi note 9 je a doteď viz i jiné komentáře ostatních, tak potvrzují to, co se zde uvádí, že je tam problém se senzorem. Dříve to žádný telefon nedělal, nečistota ani obal nic neřeší. Začal jsem již s řadou 3 a nikdy nebyl žádný problém. Uvedený problém se týká telefonu vyráběných ve stejném roce, kdy firma Xiaomi přešla na nového dodavatele senzorů. U nynějších nových telefonů by problém měl být již vyřešen. Nikde jsem nepsal všech, uvádím řadu 9 a telefony vyrobené v témže roce. Neznám nikoho z mých cca 20 známých, kteří s 9 nemají problém, všichni máme stejný. Končím tuto debatu, protože to k ničemu nevede a už vůbec ne k nápravě chyby telefonu. Hezký den.
Dobrý den,
shledávám pokračování v této debatě za zbytečné. Stejně tím nic nevyřešíme. Jak jsem psal: testoval jsem Redmi Note 9 i Redmi Note 9 Pro a výše uvedené problémy jsem nezaznamenal. Nezdá se mi pravděpodobné, že bych zrovna já dostal na test telefony s jiným senzorem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mně se nezdá pravděpodobné, že neznám nikoho, komu funguje, tak jak má. Nic z vámi nabízených možností nápravy nefunguje, výrobce reklamaci neuznává, tak v záloze máte co? Spíše jste jen při testování nic nepoznal….Klidně vám opravu zaplatím a klidně se vsadím, že to neopravíte. Hezký den.
Dobrý den,
já souhlasím s Gabrielem, jak jsem psal, telefon to dělá, dělá to i kamarádovi, že si nechtěně uchem vypínáme mikrofon. Předchozí naše telefony Huawei se takto nechovaly. Obávám se, že se nejedná o výrobní vadu, ale o konstrukční nedostatek z kategorie „je to vlastnost nikoli chyba“. Dříve jsem četl článek, že Xiaomi mělo se senzory přiblížení problémy a že měnili dodavatele, nemám možnost vyzkoušet u nových modelů zda to přetrvává. Já se smířil, takovéto „vlastnosti“, které otravují uživatele jsou dnes poměrně moderní u spousty výrobků, i u aut. A zpátky k RN9Pro – není to zase tak hrozné, aby mi to dojem z telefonu zkazilo a to mi tyto „vlastnosti“ zpravidla dost vadí…