redmi note7-stahování aplikace android auto z apkmirror

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi Noteredmi note7-stahování aplikace android auto z apkmirror
Rosomák zeptal se před 5 roky

Při stahování aplikace android auto z apkmirror se mi po potvrzení pokynu ke stažení objeví hláška – TENTO TYP SOUBORU MŮŽE POŠKODIT VAŠE ZAŘÍZENÍ … . Lze i přes toto hlášení pokračovat ve stahování a nebo je tato výstraha na místě a raději stahování ukončit.
 

21 Odpovědi
bobasso odpověděl před 5 roky

….. a co vás vede tuto app stahovat? Sám mám RN7 Global Stable ROM s A10 a MIUI 11.0.1.0 (QFGMIXM) a právě s nedávnou aktualizací na Android 10 se tato app „Android Auto“ objevila jako předinstalovaná. Je v telefonu. Tedy ji  nemusite s appminor stahovat.
Pokud stahujete aplikace odjinud než z Google Play, tak vás systém z bezpečnostních důvodů varuje o tom. ze tato aplikace může poskodit váš telefon a abyste jí vůbec mohl nainstalovat. tak musíte povolit „instalaci z neznámých zdrojů. Pak je na vašem uvážení, zda servru, ze kterého aplikaci stahujete (mimo Google Play) důvěřujete a vědomně povolíte instalaci do telefonu.

 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
z APKMirror bych se obecně stahovat nebál. Dosud neměli žádný problém s tím, že by šířili jiné než originální aplikace.
Ale viz Bobassova připomínka – aplikaci Android Auto s největší pravděpodobností v systému máte, takže není důvod ji odkudkoli stahovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

rumen odpověděl před 5 roky

Jestli jse muzu pridat,Android auto pouzivam asi uz rok a pul kvuli infonaimentu v aute,nvedel jsem ze po aktualizace jse stala systemova aplikace chtel jsem jsi stachnout novou verze a uz jse do aplikace se nemuzu dostat stachuje jen aktualizace ale ikona na plose neni …..jak je muzu dostat zpet na dyslej?Dekuji  

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
to, bohužel, opravdu netuším 🙁
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Rumen Stoilov odpověděl před 5 roky

Ano bohuzel,ale chci poprosit jestli jse najde nejaky způsob  dejte mi vedet je skoda je mit v telefonu a nepouzivat je…..predem dekuji.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
bohužel aktuálně opravdu nevím. Jakmile něco zjistím, dám Vám vědět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

bobasso odpověděl před 5 roky

…. pro Rumen Stoilov

Pokud se vám ta ikona  aplikace Android auto neschovala do nějaké vytvořené složky s aplikacemi na ploše? Ono stačí pouze nechtíc přetáhnout na ploše prstem ikonu aplikace přes druhou a vytvoří se složka. Pokud toto není váš případ, tak pomoc pro vás by byla. Z obchodu Google Play si stáhněte aplikaci  „Activity Launcher“, která dokáže vytvořit zástupce aplikací na plochu displeje všech aplikací  v mobilu nainstalovaných. Které běžně na ploše ikonu nemají. Zkuste tuto aplikaci a pak dejte vědět, zda se váš problém vyřešil. 

 

Rumen Stoilov odpověděl před 5 roky

Predem dekuji,vyzkouším a hned dam vedet.

Rumen Stoilov odpověděl před 5 roky

Hned jsem to vyzkousel aplikace jako takova funguje tak ja ma byt ale nevytvori ikona na plose ale kdyz ji dam moznost rika ze auto uz je vidi …bylo by lepsi odeslat snimek obrazovky ale nevim jak a kde.Sokujeme ale ze i prez to zejsem udelal tovarni nastavení jse nic nestalo….bohuzel.
 

bobasso odpověděl před 5 roky

….. pro Rumen Stoilov
 
Asi jsem vám zaomněl říci  jednu důležitou věc. Vlezte do Nastavení > Aplikace > Povolení > Ostatní povolení > v seznamu s app rozkliknout „Activity Launcher“ > Odkazy na domovské obrazovce > klikněte na tuto položku a dejte na „Povolit“, abyste měl u té položky zelené zatržítko. Odkazem na domovské obrazovce je i zástupce aplikace a bez tohoto povolení není Activity Launcheru dovoleno dávat cokoli na plochu. Tak to povolení dejte a pak znovu zkuste vytvořit přes Activity Launcher zástupce pro Android Auto. Mělo by to pak už být vše OK. 

bobasso odpověděl před 5 roky

….. pro Rumen Stoilov. 
A další podstatná věc, aby se vytvořil zástupce Android auto na plochu. Promiňte, už je to nějaký ten pátek, co jsem Activity Laucher použil a tak si to „za pochodu“ oživuji. Po tom povolení  app Activity Launcher Zobrazovat odkazy na domovské obrazovce  tu ikonu Android auto přidáte na plochu takto:
Z plochy otevřete Activity Launcher > najděte v seznamu tu app Android auto a pouze na ni klikněte. Zobrazí se vám podsložky.V těch podsložkách Android Auto vyberte 13tou položku  od vrchu (pdsložka nad Licence open source) . Dlouze na té 13té podsložce podržte prst a klepněte na to “ Create shortcut“ a má to tam  😉

 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
moc děkuji Bobassovi za jeho užitečné rady. Přiznám se, že pro mne je toto naprosto nová věc.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Rumen Stoilov odpověděl před 5 roky

Dekuji Dekuji Dekuji jste fakt expert neni co dodat palec nahoru 

bobasso odpověděl před 5 roky

…. pro Rumen Stoilov
Zas mě tak nechvalte. Byl to pokus omyl vycizelovaný k zdárnému úspěchu 😀 No hlavně, že vám to funguje. Bobasso 😉 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám. Bobassovi patří velké díky!
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 4 roky

Dobrý den
Měl bych dotaz kamarád má RN7, vlastní auto Seat a radio by mělo umět Android auto.
Kontrolovali jsme verzi Androidu má 10 a verzi Miui, kterou jsme aktualizovali na verzi 11.0.8.
Telefon RN7 při připojení k vozidlu hlásí, že aplikace není v našem regionu dostupná a zablokuje se jeji spuštění.
Já osobně mám Redmi 7 a když jsem svůj telefon připojil v autě Peugeot Rifter, protože má standartní přípojku USB, tak jsem Android Auto spustil bez potíží. Zkusili jsme tedy připojit  kamaráduv RN7 k Peugeotu Rifter a stále stejná hláška nepodporováno v tomto regionu.
Svůj telefon v Seatu nemohu připojit, abych ověřil zda můj telefon spustí Android Auto v Seatu, nemám na to kabel. Protože v Seatu je už USB-C a Redmi 7 má stále USB micro.
Ale jak jsem čel článek od Bobasso, tak by to mělo pracovat bez problému na telefonu RN7.
RN7 byl zakoupen v Datartu, takže to není žádný black trh.
Už mě nic nenapadá , SW jsou aktualní …
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
bohužel nemám s Android Auto zkušenost a nemám ani kde bych to vyzkoušel. Jen mě napadá, zda by u toho Seatu nepomohla redukce z USB-C na  microUSB. Asi bych ji doporučil objednat přes internet, ať ji v případě, že nebude fungovat, můžete do 14 dní vrátit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

bobasso odpověděl před 4 roky

….. pro Martin 
Nejprve ať si váš kamarád na svém RN7 zjistí jakou má verzi ROM v Nastavení (telefonu) > O Telefonu > Verze MIUI > důležitých je těch 7 písmenek v závorce) a zda se jedná o stabilní verzi. Ta verze MIUI, kterou má váš kamarád v RN7 totiž  není nejnovější.
V ČR má RN7 aktuátní Stabilní verze ROM:
– Globální verze > Android 10 a nadstavbu MIUI 12.0.1.0. (QFGMIXM) 
– Europe verze (EU) [EEA] > Android 10 MIUI 12.0. 3.0. (QFGEUXM)
….. a jako zcela  samostatná kapitola jsou RN7 zakoupené na značkových prodejnách našich mobilních operátorů. Tyto telefony si sám operátor upravuje (branduje) pro potřeby svých služeb. Mohou mít odlišnou nabídku funkcí a aplikací než RN7 origo od Xiaomi. Operátor si upraví softvér telefonu (ROM), kterou si musí nechat schválit výrobcem Xiaomi a poté může teprve své mobily s upravenou ROM oficiálně v ČR prodávat. Co se týče aktualizací  androidu, nadstavby MIUI u těchto operátorských mobilů, je majitel takového RN7 plně odkázán na svém operátorovi, zda je vydá, nevydá, vydá opožděně v porovnání s aktualizacemi od samotného Xiaomi pro RN7. Pro brandované telefony operátorem výrobce Xiaomi aktualizace nevydává. Zda má váš kamarád telefon od operátora pozná z Nastavení > O telefonu > Verze MIUI > z těch sedmi písmen v závorce na šesté a sedmé pozici zleva (xxxxxXM ). Pokud tam má „XM“ není to operátorský telefon. V takovém případě „XM“ značí, že vlastníkem ROM je Xiaomi. Pokud by tam bylo např. (xxxxxVO), pak „VO“ značí, že vlastníkem ROM je Vodafone, tedy se jedná o operátorský mobil.
Já ve svém RN7 Global Stabilní ROM, s Androidem 10 a MIUI 12.0.1.0. mám v Nastavení (telefonu) > Aplikace > Správa aplikací > kliknout na tři tečky pod sebou v pravém horním rohu displeje > Zobrazit všechny aplikace > v seznamu aplikací pod sebou vidím, že můj RN7 má nainstalovanou  aplikaci „Android Auto“, ale nikde na ploše, displeji nemám ikonu této aplikace (modré stříšky), takže mi nejde nijak spustit, otevřít. Dokonce  v obchodě Google Play vidím, že můj RN7 má app Android auto nainstalovanou a chodí mi pro ni aktualizace. O této aplikaci jsem už v tomto vlákně psal. Abych mohl app Android Auto spouštět z plochy, kliknutím na její ikonu, tak musím někde z netu stáhnout apk instalační soubor této aplikace Android Auto, a tu co mám v telefonu (ale nemá ikonu na ploše) musím tou staženou z netu přeinstalovat. Pak se mi na ploše vytvoří teprve ikona app Android Auto a app mohu spustit. Bohužel s každým továrním Resetem telefonu z plochy ikona app Android auto zase zmizí, byť samotná alikace v seznamu předinstalovaných aplikaci v telefonu je. Zda app Android Auto ale v RN7 korektně funguje vám bohužel nesdělím, neb ve svých 55ti nemám auto, ani doteď žádné neměl. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
děkuji Bobassovi za reakci. Osobně nemám s AA žádnou zkušenost, takže fakt díky za cenné rady.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michal odpověděl před 4 roky

Dobrý den, měl bych dotaz, nejlépe k Bobassovi – mám starší Xiaomi Redmi 4x se kterým se bez problémů propojím s autem prostřednictvím Android Auto. Nově mám Xiaomi Redmi Note 9 a po propojení kabelem do auta se mi sice spustí AA, tlačítko AA se objeví i na displeji palubní desky, na displeji mobilu se zobrazí žádost o vyčkání a po chvíli se spojení přeruší. Zkoušel jsem různé kabely, včetně výrobce dodaného. Zkusil jsem i zde uvedený postup jak dostat ikonu AA na plochu mobilu a aktivovat aplikaci manuálně, ale výsledek je stejný. Propojení se navazuje, AA se spustí, objeví se text na displeji v autě a pak se proces přeruší. Co bych mohl ještě vyzkoušet nebo prověřit? Děkuji.

Vaše odpověď

11 + 2 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!