Vyskakovaci okno u wifi

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: DotazVyskakovaci okno u wifi
Vaclav zeptal se před 3 roky

Dobrý den,
 
Mam problém ohledně wifi. V praci se vždycky potrebuju prihlasit k wifi pomoci vyskakovacího okna, které nabízí poskytovatel wifi, tam zadam mail a souhlasim s podmínkami. Jenze nedavno jsem letel na dovolenou se spolecnosti smartwings a prihlasil jsem taky podobne podle vyskakovacího okna v letadle k mistni wifi, co byla na letu. Po navratu do práce jsem zjistil, ze mi i nadále po pripojeni na pracovni wifi vyskakuje okenko smartwings na jejich odkaz, kde se mam prihlasit k wifi, ale to jistěže nejde, protoze pracovni ma jiny odkaz. Zkousel jsem smazat všechny udaje wifiny a cookies prohlizecu. Bohuzel nepomohlo, tak zkusim o radu aspoň tady. Děkuji.
Muj mobil je poco x3.
 

20 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
abych řekl pravdu, vůbec si neumím představit, jak se toto stane. Zatím nikdo další podobný problém nehlásil.
Doporučil bych zkusit:

  1. Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Chrome-Vymazat data-Vymazat vše.
  2. Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Mi Prohlížeč-Vymazat data-Vymazat vše.

Teoreticky by to mohlo pomoc.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaclav odpověděl před 3 roky

Dobry den, 
Tohle jsem vyzkousel hned jako prvni vec, co me napadla, bohuzel i nadale nefunkcni. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
ještě mě napadá: zkuste Obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth:

  1. Otevřete Nastavení
  2. Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
  3. Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
  4. Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tom odpověděl před 3 roky

Dobrý den, momentálně řeším na dovolené stejný problém, po letu se Smartwings se nejde připojit na žádnou WiFi. Uvedené rady jsem udělal před nalezením této diskuze, ale nepomohly. Podařilo se Vám to nějak vyřešit? Děkuji

Tom odpověděl před 3 roky

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
zkuste obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth, které můžete provést následovně:

  1. Otevřete Nastavení
  2. Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
  3. Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
  4. Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tom odpověděl před 3 roky

Děkuji za reakci, ale psal jsem, že výše uvedené postupy jsem již zkoušel bez úspěchu. Zajímalo by mě hlavně jak se podařilo problém vyřešit panu Václavovi.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
panu Václavovi by měly chodit e-maily o tom, že v diskuzi jsou nové příspěvky. Uvidíme, zda se ozve.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
každopádně dívám se znovu na ten snímek obrazovky, a tohle podle všeho není z letadla, ale z hotelu řetězce H10 hotels.
Co se stane, když klepnete na křížek vlevo nahoře? Případně zkuste Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Chrome-Vymazat data-Vymazat vše.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tom odpověděl před 3 roky

Tom odpověděl před 3 roky

Dobrý den, po stisknutí křížku se zobrazí obrazovka co jsem zaslal před tímto textem. Místo požadovaného zadání jména a hesla pro hotelovou WiFi se stále zobrazuje černá obrazovka co byla pro připojení k entertainmentu v letadle.

Tom odpověděl před 3 roky

Tak konečně se mi to podařilo odblokovat! Pomohlo vymazat data v Nastavení – Aplikace – Správa aplikací – HTML zobrazení – Vymazat data. Po připojení k Wi-Fi už se normálně zobrazí přihlašovací stránka hotelové wifi a vše funguje. Tak snad to někomu pomůže až se mu po cestě letadlem nepůjde přihlásit k wifi. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit, byť jsme k tomu moc nepřispěli, a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Ája odpověděl před 3 roky

@Tom Prosím vás neporadíte mi,co bych ještě měla promazat,abych se problému zbavila?Ve spávě Aplikací jsem  HTML zobrazení nenašla a pouhé smazání dat a historie v Chrom a Google nepomohlo.Díky moc.Ája

Ája odpověděl před 3 roky

Už jsem to objevila 👍Díky

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Monika odpověděl před 2 roky

Dobrý den, máme stejný problém jako paní Ája. HTML zobrazení jsem ve správě aplikací nenašla. Poradíte, kde by se dalo najít? Děkuji. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
v té sekci Správa aplikací klepněte na tři tečky v pravém horním rohu a zvolte, že chcete zobrazovat i systémové aplikace. Pak by to HTML zobrazení mělo jít vidět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Monika odpověděl před 2 roky

Skvělé, už to funguje. Moc děkuji za radu. 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
jsem velice rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

15 + 2 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!