xiaomi redmi note 8 t a PC

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi Notexiaomi redmi note 8 t a PC
Johny zeptal se před 5 roky

Zdravíčko, problem následovný : win 10 vidí telefón, no problem, ale ani soft od tejto spoločnosti nevidí telefon, nedá sa spojiť, vyskušal som aj iné software na spojenie PC a tento telefon a nič. Taktiež množstvo usb drivers a nič. Nikdy som sa nestretol s takto komplikovanou situaciou, lebo telefon a PC cez usb automaticky parujem viac ako 20 rokov a rôzne značky pre moje osobne potreby, ale tu som niak bezradny. Na oficialnych stránkach xiaomi to je ako wordom vyflusnute dačo z množstvom google reklam, kde klika človek v kruhu ale ano, da sa doklikať na usb driver a ich soft na správu telefonu len my to nefunguje jo a jasne usb ladenie na telefone mam aktivovane myslim tym vyvojarsky  mod to je snad ako prve čo človek urobi, Som v koncoch niaka rada prosim ? vážne by som bol rád, nepouživam cloudy a google učet na prenos dát, zásadne pc a kabel. Vopred ďakujem.

4 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
k připojení telefonu nepotřebujete žádný software, takže pokud jste nějaký nainstaloval, může to být příčina toho, proč Vám to nefunguje. Docela by mě zajímalo, jaký software jste zkoušel, protože už několik let Xiaomi žádný software pro PC nedodává.
Připojení telefonů Xiaomi není složité – právě naopak! Je velice jednoduché. Stačí postupovat dle našeho návodu jak připojit telefon kabelem k počítači?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Johny odpověděl před 5 roky

  MiPCsuit priamo z ich pretkanej gooogle reklamamy stránky, to bol prvy čo som skusil. Potom som skusil aj MoboPlay, Mobiledit atď… fakt nerozuziem kde môže byť chyba

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
problém je v tom, že vývoj aplikace Mi PC Suite byl ukončen před pěti lety – viz oficiální stránka. Dnešní telefony s touto ani se žádnou jinou podobnou aplikací prostě nejsou kompatibilní.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 12 měsíců

Dobrý den,
pokud nepomohla ani možnost Wipe Data, pak se s nejvyšší pravděpodobností jedná o hardwarovou závadu, kterou bude nutné řešit servisem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

18 + 15 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!