Xiaomi Watch 2 Pro pár dotazů

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi Watch 2 Pro pár dotazů
Tazz1 zeptal se před 1 rokem

Dobrý den, 
mám pár dotazů k Xiaomi Watch 2 Pro. 
1)zámek obrazovky. Chápal bych, že ho to po mně bude chtít, když sundám hodinky z ruky, ale proč ho to po mě chce i poměrně často (několikrát za den) i když mám hodinky na ruce? Když ho vypnu úplně, nejde zase hodinkami platit. Dá se ten zámek nějak nastavit?
2) někdo mi zavolá, přijmu hovor na hodinkách, ale stejně jde jen skrze telefon. Reproduktor i mikrofon hodinek fungují. A nastavení jsem nikde žádné nenašel. Jsem na telefonu Honor Magic 5 Pro. Redmi Watch 3 v tomto jely úplně normálně. 
3) přijde mi WhatsApp zpráva a přijde mi na hodinky dvakrát. Jednou můžu třeba dát „označit jako přečtené“ a na té druhé, otevřít v hodinkách. Jde nastavit, aby se mi zobrazovala jen jednou a to ve formě „otevřít na hodinkách“?
4) asi před půl hodinou mi přišla na hodinky nějaká aktualizace. Dá se někde najít, co bylo obsahem té aktualizace? 
Díky moc za odpovědi. 

31 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
osobně nemám zkušenosti s tímto modelem hodinek, ale pokusím se odpovědět na základě zkušeností s dalšími modely.

  1. Úplně stejně se mi chovaly Xiaomi Watch S1 Pro, když jsem je recenzoval. Nastavit, aby se chovaly jinak, bohužel nelze. Může to být špatným dotažením řemínku, kvůli kterému mají hodinky pocit, že byly sundány z ruky. Ale možná to není chyba, ale vlastnost.
  2. Hodinky by měly být spárovány s telefonem přes Bluetooth jako zvukové zařízení. Pokud se chovají tak, jak popisujete, doporučil bych zkusit je v Nastavení-Bluetooth odpárovat a znovu spárovat.
  3. To vypadá na nějakou chybu. Doporučuji nahlásit ji přes aplikací Mi Fitness v sekci Profil-Zpětná vazba.
  4. Obávám se, že nikde v aplikaci Mi Fitness informace o tom, co přinesla aktualizace, nejsou. Možná zkuste podle čísla verze hledat na internetu.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tazz1 odpověděl před 1 rokem

Ad 2) bohužel ani opětovné spárování nepomohlo 😵

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
v tom případě bych doporučil zkusit na chvíli spárovat hodinky s jiným telefonem. Pokud se problém projeví také, pak se jedná o chybu hodinek a doporučuji řešit to reklamací. Jestliže se problém neprojeví, je příčina na straně telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, jedná se o WearOS, kde je nastavení rozdílné než bylo u klasického Watch,  pokud je to možné musí se přes nastavení chování – tedy v hodinkách a pokud je to možné i v tom Fitness nastavit jak se mají chovat. Nastavení notifikací by se mělo nastavovat přes WearOS – tedy přes nastavení v hodinkách.
Aktualizace – myslím, že se jedná o security patch ne pro Fitness, ale pro hodinky – bohužel je to onen fix jak jsem se zde někde již zmiňoval, který způsobuje hodně problémů s restarty. Bohužel celé tohle chování mi připomíná ty 1 hodinky co udělalo Xiaomi s WearOS a byl to „propadák“, proto se to do Evropy nedostalo. 
Otázkou je jaké je tam sestavení  zda System UI: 2.1.9 nebo něco jiného
 
 
 
 
 

Magna_Thor odpověděl před 1 rokem
  1. děje se mi to taky, když je sundám a vyčistím senzory, přestane to dělat
  2. neděje se mi to mám to spárované s SG 23 Ultra a to funguje (zkontrolovat v hodinkách zda je povoleno příjmat hovory Hodinky -> Nastavení -> Bluetooth, sjet až dolu je tam přepínač vypnout zaponout příjmat hovory na hodinkách… pak ještě v telefonu v bluetooth v detailu zkontrolovat zda mohou být spojené na hovory)
  3. Nevšiml jsem si, budu to pozorovat … nicméně napadá mě situace, že máte staženou aplikaci whatsapp do hodinek + v aplikaci mifit nastaveno upozornění pro whatsapp v tom případě to v aplikaci mifit vypněte a už by se to nemělo dupliákovat. Vaše popisováné chování by odpovídalo tomu, že jedna notifikace přijde z telefonu jako oznámení a druhá notifikace je z aplikace z hodinek a v tu chvíli můžete otevřít v hodinkách a odpovědět
  4. Byla to jen bezpečností aktualizace wearOS
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
moc děkuji Magna_Thor za sdílení zkušeností. Ten třetí bod je asi docela dobré vysvětlení toho, v čem by mohl být problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tazz1 odpověděl před 1 rokem

Pánové, moc děkuji za pomoc.
Bod 1) vyřešen. Opravdu stačilo přetřít a vyčistit zadní stranu. Nejsem žádný špindíra, ale upatlané to bylo. No a najednou zámek šlape zase jen při sundání hodinek.
Bod 3) vyřešen. Stačilo vypnout upozornění v Mi Fitness. Nikdy by mě nenapadlo, že hodinky v tomto jedou samy za sebe.
Bod 4) díky za info
No a bod 2) se uvidí. Vše zapnuté mám, ale to jsem měl i předtím. Když tak volání přes hodinky oželím. Asi je to ze všech těch problémů to nejmenší. A zbytek je vyřešen. Takže ještě jednou moc děkuji a palec nahoru.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Jarek odpověděl před 1 rokem

Dobrý den 
Chci se zeptat.Zda se vám dostačující vibrace v hodinkách S2 pro? Mě jen tak jen málo a jedou a změnit to nejde na silnější.Jem se chci zeptat jinak to nejde změnit nebo nastavit.? Mám S1Active a tam jsou dvě změny.Silne a normální.Tak nevím jestli se to dá někde změnit.Dekuji za radu Jarek 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
osobní zkušenost s těmito hodinkami nemám, ale zatím ani nikdo další nic podobného nehlásil. Hledal jsem i na zahraničních diskusních fórech, ale nikde jsem nenarazil na informaci, že by hodinky Xiaomi Watch S2 Pro měly slabé vibrace. Obávám se tedy, zda to nebude vadný kus.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tazz1 odpověděl před 1 rokem

Nastavit to opravdu nikde nejde. Pocitově mi také přijdou o něco slabší jak třeba u Redmi Watch 3,které jsem měl předtím. Ale ještě se mi nestalo, že bych vibraci nezaznamenal. Takže jsem to neřešil. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
Tazz1 – moc děkuji za reakci a sdílení praktické zkušenosti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, nejsem si jistý, ale pokud mají hodinky verzi 3.5, tak by se to dalo nastavit přímo v hodinkách 
Nastavení- Zvuky a Vibrace 
Prostě tam to nastavit kde se nastavuje hlasitost zvuků hodinek – pokud to má nemodifikovaný WearOS tak by to tam někde mohlo být 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
děkuji Zdeňkovi za reakci. Co jsem tak zjišťoval, tak to vypadá, že na hodinkách Xiaomi Watch S2 Pro možnost nastavit intenzitu vibrací opravdu vypustili.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk odpověděl před 1 rokem

Děkuji za info, neočekával bych, že takto důležitou věc oni z WearOS vypustí, u ostatních co vím by to mělo být právě v tom nastavení. Otázkou kdy bude nový update, který by měl dojít co nejdříve, protože tato 3.5 verze je hodně špatná. 
Totiž mnozí lidé si dále myslí, že to nastaví v MI Fitness, ale mnoho věcí se dá nastavit v hodinkách, protože to je malý android, který by měl mít v nastavení vše. 
Mj. poznatek na konec : držel jsem je v ruce (v prodejně předváděcí model), vypadalo to slusně a najednou restart a když jsem chtěl se podívat na google mapy tak šup a další restart.  Já bych asi do nich nešel. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
možné je bohužel všechno. V tomto případě bych asi uživatelům navrhoval poslat to jako zpětnou vazbu přes aplikaci.
S tím nastavením přímo na hodinkách to, bohužel, platí i pro Xiaomi Smart Band 8, kde je nastavování na tom titěrném displeji docela otrava. Osobně se mi v tomto hodně líbí Amazfit, kde si uživatel může všechno nastavit i na hodinkách i v aplikaci, a ono se to pak synchronizuje.
Ad. poznatek – no, jeden z mých kolegů je po několika dnech experimentování vracel. A to byl původně hodně velký nadšenec.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michal odpověděl před 1 rokem

Dobrý den nejde mi stáhnout aplikace WhatsApp v hodinkách. Dám instalovat a píše mi to „čeká se na zahájeni stahování.“
A druhá věc když chci odepsat přes na zprávu z WhatsApp která mi přijde na hodinkách tak normálně napíšu zprávu přes hodinky dám odeslat ale nic se neodešle. Druhé straně zpráva nepřijde. 
Můžete mi prosím poradit co s tím? Děkuji. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
zkuste hodinky zrestartovat, respektive vypnout a zapnout.
Co se týká těch problémů s odesíláním odpovědí – bohužel stejný problém u tohoto modelu hodinek už zmiňoval i jeden z recenzentů. Obávám se, že zde nebude možné nic jiného než nahlásit to jako chybu vývojářům v aplikaci Mi Fitness – Profil – Zpětná vazba.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tazz1 odpověděl před 1 rokem

@Michal pokud se pokoušíte odpovědět z notifikace „bez stažené“ apky, tak to nejde. Taky jsem měl ten problém. Je třeba si opravdu stáhnout WhatsApp a odpovídat skrze něj, pak to není problém. Pozor na zdvojené notifikace, viz můj problém výše. Co se týče stahování, máte v hodinkách nějakou WiFi síť? Stahujte přes ni. 

Michal odpověděl před 1 rokem

Tak jsem dal hodinky do továrního nastavení a už jde stahovat aplikace a po stažení WhatsApp do hodinek jde odpovídat na zpravy, ale nejde mi teď synchronizace hodinek s aplikaci mi fitness v mobilu 🤦 zkoušel jsem vypnout zapnout jak tel tak hodinky ale zatím nic. 😕

Vaše odpověď

9 + 13 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!