Hodinky Amazfit neupozorňují na příchozí hovor. Kde je problém?
Nejen v naší Poradně se koncem minulého týdne začali ozývat uživatelé, kterým hodinky Amazfit takřka z ničeho nic přestaly upozorňovat na příchozí hovor. Zatímco výrobce na toto téma mlčí, my jsme se vydali pátrat po příčině těchto problémů.

Amazfit vyrábí celou řadu chytrých hodinek, počínaje nejlevnějšími Amazfit Bip (v českém e-shopu za 1470 Kč, ve slovenském za 56 eur), přes populární Amazfit GTS (v českém e-shopu za 2990 Kč, ve slovenském za 114 eur), až po Amazfit Stratos 3 (v českém e-shopu za 4488 Kč, ve slovenském za 171 eur).
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Hodinky Amazfit neupozorňují na příchozí hovor
Nutno říci, že problémy s upozorňováním na příchozí hovory nejsou až tak výjimečné. Až dosud však byly nejčastěji způsobeny tím, že uživatel neudělil aplikaci oprávnění přistupovat k telefonním hovorům. Aplikace pak logicky o příchozím hovoru „nevěděla“ a nemohla na něj upozornit.

V tomto případě většinou stačilo odpárovat hodinky, odinstalovat aplikaci Amazfit, uvést hodinky do továrního nastavení, znovu nainstalovat aplikaci Amazfit a povolit jí všechna oprávnění, která požadovala, a nakonec opětovně spárovat hodinky s aplikací.
Koncem uplynulého týdne se však v naší Poradně v krátkém sledu za sebou ozvalo několik uživatelů, kterým hodinky Amazfit přestaly notifikovat příchozí hovor. Jednalo se o různé modely (GTS, GTR, T-Rex), nicméně všechny případy měly jedno společné: předtím upozornění na hovory fungovalo.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Naše zjištění
Snažili jsme se této záhadě přijít na kloub a jako zásadní se ukázal fakt, že ve všech případech původně oznamování hovoru fungovalo. Podezření tedy padlo na obslužnou aplikaci Amazfit, která je mimochodem od minulého týdne přejmenována na Zepp.

Komentáře v hodnoceních Obchodu Google Play jasně ukázaly, že poslední verze (4.9.1-play, uvolněná 13. srpna 2020) přidělala nejednomu uživateli vrásky na čele. Hodinky Amazfit po ní přestaly upozorňovat na příchozí hovor a často nefungovala ani další oznámení.
Podívejme se společně na několik posledních komentářů:
- Michal Vlach: „Taky mám stejný problém. Po aktualizaci hodinky neupozorní na události.“
- Zbyněk Mokracek: „Po aktualizaci nejdou notifikace a 2 aplikace které to má mít tak chybí což mně dost štve.“
- Bohumír Jarkovský: „Bohužel po poslední aktualizaci přestaly chodit notifikace na hodinky tak asi tak.“
- Jaroslava Černá: „Po aktualizaci neukazuje notifikace příchozího hovoru a SMS.“
- Martin Drahoš: „Po poslední aktualizaci neukazuje příchozí hovor.“
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Co dělat, když hodinky Amazfit neupozorňují na příchozí hovor?
Problémy s upozorněním na příchozí hovory, oznámením nových SMS a notifikacemi zpráv z dalších aplikací dle všeho nesouvisí se značkou telefonu, modelem, ani verzí operačního systému. Projevují se prostě všude, což naznačuje, že příčina potíží je v aplikaci Amazfit (nyní Zepp).

Lze tedy celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o chybu této aplikace nebo přímo ve firmwaru hodinek, který patrně na některých modelech po aktualizaci proběhl. Doporučujeme tedy: nahlaste problém na podporu Amazfitu přes oficiální stránky!
Předpokládáme, že problém opraví aktualizace aplikace a/nebo firmwaru hodinek. V tuto chvíli patrně neexistuje žádný jiný způsob, jak byste vlastními silami mohli tuto chybu vyřešit.
Máte problémy s hodinkami Amazfit?
Zdroj: naše Poradna.
Potvrzuji problém. Na mých GTR přestalo fungovat na 100% pravděpodobně od verze 5.0.0.
Dobrý den,
děkujeme za potvrzení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Na GTR mi to nefungovalo už cca týždeň, pravdepodobne po aktualizácii aplikácie Amazfit. Dnes mi prišla opäť aktualizácia, ktorá aplikáciu premenovala na zepp, zároveň opravila chybu upozorňovania na hovor.
Takže problém vyriešený.
Dobrý den,
tak to by bylo super! Moc děkujeme za zprávu!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vcera jsem si vsiml taky ze me neupozornuji na hovory, z appek ovsem upozorneni chodilo, precetl jsem si to tady, nasel appku Zepp dal aktualizovat , restartoval hodinky pro jistotu a vcera me to upozornovalo bez problemu, tak snad se problem nevrati…
Dobrý den,
to je na tom asi ta největší záhada. Některým uživatelům po aktualizaci na Zepp 5.x začalo upozornění na hovory chodit, některým nikoli. Zatím jsem v tom nenašel žádnou souvislost.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, i u mě po aktualizaci na verzi Amazfit 4.9.1 přestaly fungovat notifikace na příchozí hovory a zprávy (telefon Blackview) hodinky Amazfit T-Rex … nepomohl: restart hodinek, odinstalace a znovu_instalace app, odpárování hodinek … atp. Stejný problém zůstal i po aktualizaci z GooglePlay na ver. 5.0.1 “Zepp“, ani následná aktualizace na ver 5.0.2 (u mne) nic neřeší … (opět nepomohl: restart hodinek, odinstalace a znovu_instalace app, odpárování hodinek …) Psal jsem (a odeslal log.) na podporu, přímo z aplikace v telefonu … Profil – Zpětná vazba … Možná, čím více lidí jim odešle zpětnou vazbu, bude šance na opravu v následujících aktualizacích … ? Zdravím Jirka.
Dobrý den,
ano, také si myslím, že čím více hlášení vývojáři dostanou, tím spíše chyby opraví. Každopádně, co je zajímavé, že někteří uživatelé hlásí, že po aktualizaci na Zepp 5.x jim oznámení hovorů a dalších událostí fungují.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vyřešeno !!!
Přeji hezký den, poměrně intenzivně jsem komunikoval s podporou Amazfitu. A nakonec vše vyřešilo zrušeni zatržení u DND … měl jsem zatrženo „povolit“. Nyní nemá zatrženo u DND nic a vše funguje jako před aktualizací. Budu rád pokud by i někomu dalšímu toto řešení pomohlo …
Zdravím Jirka.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Přiznám se, že toto mě vůbec nenapadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ani, mě by to nenapadlo. Tím spíše, že jsem měl DND povolené už před „problematickou aktualizací“ Amazfit 4.9.1 … a do ver. 4.9.1. s tím problém nebyl.
Přeji hezký den.
Jirka B.
Dobrý den,
očividně to bude jedna ze záhad „mezi nebem a zemí“
Každopádně fajn, že jste dal vědět, jak jste to vyřešil. Díky Vám to případní další budou mít jednodušší.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
hezky den, prosim, kde najdu DND? dekuji
Dobrý den,
pod tlačítkem s měsícem. Vizte https://www.youtube.com/watch?v=hSqlbojrkh8&ab_channel=HardReset.Info
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Taky se přidám se zkušeností.GTSka přestali ukazovat notifikaci hovoru cca minulý týden.Ted s novou aplikaci zepp ukazují,ovšem jen číslo bez jména.Tudiž furt špatný!!!Snad se to brzy opraví s nějakou novou aktualizaci.Na podporu Amazfit jsem již psal.Petr.
Dobrý den,
moc děkujeme za info. Zatím tedy o té aktualizaci chodí různorodé informace. Někomu nepomohla vůbec, dalším naopak ano a vše jim funguje, jak vidím, může být i stav mezi tím.
No, snad se budou v Amazfitu snažit to co nejrychleji vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Taky nic, i přes aktualizaci na aplikaci Zepp. Mám GTSky.
Dobrý den,
ano, očividně to nevyřešilo problém všem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
U mě také nefunguje už asi týden, příchozí hovory vůbec a ostatní notifikace nahodile.
Dobrý den,
děkujeme za info. Určitě doporučuji odeslat zpětnou vazbu na podporu Amazfitu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, jsem taky jeden z těch komu funguje vše kromě zobrazení jména při volání(mám jen číslo). V komentářích jsem se dočetl, že někomu pomohlo zakázat DND nebo co ? kde to najdu nebo tak? jinak na podporu nahlášeno
Tak už jsem to našel a DND nepovolil.
Ale beze změny jméno volajícího stále není pouze číslo
Dobrý den,
o DND nevím, ale zkuste zkontrolovat, zda nemáte ty kontakty, jejichž jméno se nezobrazuje, uložené na SIM kartě. Dále se podívejte do Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Amazfit/Zepp-Oprávnění, jestli má aplikace přístup ke kontaktům.
Eventuálně můžete zkusit
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den děkuji za rady, ale pomohla až aktualizace systému telefonu :na MIUI V11.0.6.0.QJZEUXM
Ted je již vše v pořádku. Ještě jsem se chtěl zeptat celkem mi chybí funkce oznámení o odpojení hodinek (vibrace). Nevíte jestli to jde nějak doplnit nebo to planují do budoucna atd…??
Dobrý den,
ta funkce nám také chybí
Nicméně o tom, zda je, či není v plánu bohužel nemáme ani tušení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, když mám telefon ve spánkovém režimu, nechodí mi na hodinky Amazfit GTS oznámení na příchozí SMS. Pokud s telefonem pracuji, oznámení na SMS přijde v pořádku. Můžete mi poradit, kde mám co špatně nastavené?
Děkuji
Eva.
Dobrý den,
telefon patrně ukončuje aplikaci Zepp. Nastavte aplikaci Zepp dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: co udělat, aby systém neukončoval aplikace? – https://xm.cz/blog/miui-12-tipy-a-triky-co-udelat-aby-system-neukoncoval-aplikace/
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
od doby, kdy byla aplikace Amazfit přejmenována na Zepp, tak nefungují notifikace. Což degraduje hodinky na obyčejné digitálky!! a v tom případě předražené!!! Mám je já i moje dvě dcery – takže super koupě!!! Doufám, že co nejdříve bude zprovozněné!!
Dobrý den,
poslední dobou už nikdo podobné problémy nehlásí, takže bych doporučil zkusit:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím.Mám t rex a pomohlo vypnutí(nemám zaškrtnuto nic) DND.Notifikace chodí správně.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, nainstalovala jsem si zepp (amazfit gts) na mobil lenovo K9. Hodinky přestaly upozorňovat na příchozí aplikace.
Dobrý den,
nechápu otázku. Respektive chápu ji takto: máte (nějaké) hodinky, které normálně fungovaly a po instalaci aplikace Zepp přestaly fungovat notifikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Potvrzuji problém. Na mých T-REX přestalo fungovat vibrování při notifikaci volání, zprávách a hlášení z aplikací. Verze 5.9.2
Dobrý den,
nastavte aplikaci Zepp dle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, pomohlo mi to vypnutí DND. Děkuji za pomoc.
Dobrý den,
tak to jsem rád, že se povedlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Taky pomohlo!
Dobrý den,
to jsem rád a děkuji za zpětnou vazbu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň tiež mám tento problém ale neviem či sa to vzťahuje aj na Amazfit GTS 2. Už som prepla hodinky aj na továrenské nastavenia ale nič sa nezmenilo. Telefón mám iphone 11.
Ďakujem
Dobrý den,
nastavte vše dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: jak nastavit notifikace na hodinky nebo náramek? Pak by měly notifikace fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den po aktualizaci nemůžu spojit hodinky s telefonem nevíte co stim děkuji Vrbická
Dobrý den,
pokud se to děje po aktualizaci, pak zkuste:
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Na hodinkách Amazfit GTS se přestal zobrazovat příchozí hovor. Zkoušel jsem např. upravit číslo volajícího do mezinárodního tvaru +420.. To nic nevyřešilo. Až jsem objevil článek o nastavení DNS (režim nerušit) v hodinkách. Ejhle, netuším kdy a čím došlo k aktivování nastavení DNS na „enable“. Poslední že 4 možností je volba „DNS not enable“ = nezapnutý režim Nerušit. A hovory se zobrazují!!
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
hodinky mám 2 roky a nyní při oznámení zprávy se mi hodinky vypnou i přesto, že jsou nabité. Příchozí hovor oznámí, při něm se nevypnout. prosím o radu.
děkuji
Dobrý den,
to vypadá na nějaký hodně nestandardní problém. Zkuste:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud problém neustane, doporučil bych řešit ho servisem nebo reklamací, pokud jsou hodinky ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
děkuji za informaci. Vše jsem udělala a hodinky už nepřijímají ani hovor, hned se vypnou a vypínají se už samy nedobrovolně
Dnes je zkusím dát do servisu v Liberci. Bohužel jsou 2měsíce po záruce 24měsíců.
Dobrý den,
v tom případě to asi opravdu bude na servis. Obávám se, že tohle není jen nějaká softwarová chyba. Držím palce, ať oprava proběhne dle Vašich představ.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den,
tak ani na servisu v prodejně si nevěděli rady. že se s tím nesetkali.
Dobrý den,
napadá mě ještě jedna věc, kterou můžete zkusit. Odpárujte hodinky od stávajícího telefonu a spárujte je s jiným. Pokud budou notifikace fungovat, je problém v tom původním telefonu. Jestliže fungovat nebudou, je skoro jistě příčina problémů v hodinkách.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň. Sklamal som sa. Všetko ide v poriadku, len aplikácie volanie a mikrofón tam vôbec nie je. Keď niekto volá to len ukazuje. Volať vôbec neviem. Ani hudbu počúvať.
Dobrý den,
a jaký model hodinek přesně máte? Ne všechny hodinky Amazfit totiž podporují telefonní hovory.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
A objednal som si gtr 3 pro. Nejde volanie vôbec tam nemám ikonu volanie. A nepočujem hudbu na hodinkách.
Dobrý den,
zkusme se nejprve zaměřit na ty hovory. Začněte tím, že spustíte aplikaci Zepp a přejdete do sekce „Profil > Amazfit GTR 3 Pro > Nastavení aplikace“. Na stránce Telefon zapněte volbu „Hovor na hodinkách“ a následně propojte hodinky se svým telefonem pomocí Bluetooth dle pokynů. Alternativně můžete zkusit druhou metodu.
1. Na svém telefonu přejděte do Nastavení a poté vyberte „Bluetooth“, abyste zapnul Bluetooth a nastavil telefon tak, aby byl viditelný pro ostatní zařízení. Na hodinkách přejděte do seznamu aplikací > Nastavení > Síť a spojení > Bluetooth. Ujistěte se, že je Bluetooth zapnuté.
2. Na telefonu najděte hodinky ve výsledcích vyhledávání dostupných zařízení a klepněte na ně, abyste je spároval. Nebo naopak na hodinkách najděte váš telefon ve výsledcích vyhledávání Bluetooth a klepněte na něj, abyste zařízení propojil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián