Placení Mi Bandem 6 NFC už funguje! Co když ale nemáte kartu ČSOB?
Čeští zákazníci, kteří si pořídili chytrý náramek Xiaomi Mi Band 6 NFC, se konečně dočkali! Od pondělí 25. října je možné pomocí tohoto náramku bezkontaktně platit. Bohužel má však placení Mi Bandem 6 NFC několik zásadních podmínek a my vám ukážeme, jak je můžete splnit.
V polovině září vyvolal velký ohlas náš článek Náramkem Mi Band 6 s NFC nelze v Česku platit – nenechte si lhát! Na rozdíl od mnoha dalších českých webů, které v titulcích nadšeně jásaly nad tím, že náramkem lze platit, jsme tuto skutečnost ověřili v praxi. Ukázalo se, že náramkem v té době (a po dobu následujícího více než měsíce) prostě platit nešlo.
Koncem září jsme přinesli detailní o tom, jak funguje placení náramkem Xiaomi v Rusku, kde bylo možné takto platit Mi Bandem 4 NFC. Vycházeli jsme přitom z ruských stránek společnosti Mastercard, kde je také podrobný návod, jak vše nastavit.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Placení Mi Bandem 6 NFC
Prakticky stejnou stránku najdete od pondělí 25. října i na webu českého Mastercardu. Vydavatel platebních karet na ní informuje o nové možnosti bezkontaktního placení náramkem Mi Smart Band 6 NFC. Dává k dispozici postup, jak přidat kartu přes aplikaci Xiaomi Wear, nicméně naši technici otestovali, že to lze provést i přes častěji používanou aplikaci Mi Fit.

Pojďme se společně podívat na omezení, na která můžete při přidávání karty narazit. Tím prvním je značka karty. Placení Mi Bandem 6 NFC funguje výhradně s kartami Mastercard. Nelze tedy používat karty Visa, Diners Club, JBC ani American Express.

Druhé omezení se týká vydavatele karty. Aktuálně lze platit pouze kartami ČSOB a Curve. V dohledné době by se měla přidat mBank. Pokud tedy máte kartu jiné banky či společnosti, bezkontaktní platby s náramkem Mi Band 6 NFC a s touto kartou bohužel nezprovozníte.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
S kartou Curve je jedno, jakou banku máte
Možná vás při čtení předchozí kapitoly zarazila značka Curve. To přeci není banka! Ano, opravdu je tomu tak – Curve je britský startup. Z pohledu zákazníka jde o platební kartu, která prostřednictvím doprovodné mobilní aplikace sdružuje více platebních karet a umožňuje uživateli provádět platby a výběry z jediné karty. S náramkem díky tomu můžete platit bez ohledu na to, jakou kartu a které banky máte.
Stačí si z webu Curve.com stáhnout aplikaci do mobilu a objednat si platební kartu. Součástí tohoto procesu je také zadání platební karty, kterou budete přes službu Curve používat. Zhruba do jednoho měsíce byste měli dostat poštou kartu Mastercard, která je kompatibilní s náramkem Mi Band 6 NFC.

Do aplikace si můžete přidat více platebních karet a následně si budete vybírat, ze které budou strhávány peníze. Vůči obchodníkovi tedy budete platit kartou Curve uloženou v náramku, zatímco peníze budou strhávány z libovolné karty, kterou si zvolíte. Podporovány jsou karty Mastercard i Visa většiny českých bank.
Další vědomosti o platebních kartách můžete načerpat například na webu Měšec.cz ze článku Tomáše Krause Jedna karta vládne všem. Recenze Curve card či ze Seznam Zpráv ze článku Jiřího Vokřála Přehledně: Kdy se vám bude hodit karta Curve a jak si ji zařídit.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Platíme náramkem Mi Band 6 NFC
Poté, co přidáte a ověříte platební kartu v aplikaci Mi Fit či Xiaomi Wear, můžete začít náramkem bezkontaktně platit. Postup je následující:
- Aktivujte náramek klepnutím na obrazovku.
- Přejděte do sekce platebních karet jednoduchým přejetím z hlavní obrazovky doleva.
- Kliknutím na šipku aktivujete platbu kartou. V případě potřeby zadejte odblokovací kód zařízení. Chcete-li zaplatit, jednoduše přiložte náramek k platebnímu terminálu. Po aktivaci je karta aktivní po dobu 60 sekund nebo do provedení platby.
Samozřejmě jsme to vyzkoušeli v praxi a výsledek našeho pokusu můžete vidět na následujícím videu.
Pojďme si to tedy shrnout: placení Mi Bandem 6 NFC od pondělí 25. října opravdu funguje. Pokud ho chcete používat, pak musíte (kromě náramku Mi Band 6 NFC) mít kartu Mastercard od ČSOB. Pokud jste u jiné banky, pak lze chybějící podporu vyřešit pořízením platební karty Curve, která vám umožní bezkontaktně platit bez ohledu na značku a vydavatele vaší platební karty.
Náramek Mi Band 6 NFC je aktuálně nejlevnějším způsobem, jak bezkontaktně platit pomocí nositelné elektroniky. V našem českém e-shopu ho prodáváme za cenu 1280 Kč, ve slovenském online obchodě ho pořídíte za 49 eur.
Využijete možnost placení Mi Bandem 6 NFC?
Dobrý den
Konečně Xiaomi Mi Band 6 NFC. Xiaomi Mi Band 6 NFC mám doma u NFC platby jsem ještě nezkoušel.
Ano, je tam omezení s kartami, ale hodinky Samsung nebo Apple mají svůj operační systém a nedokážu si představit, že bude v Xiaomi Mi Band operační systém od Google, to by potom bylo za několik tisíc, Apple Watch stojí 10000 Kč a hodinky Samsung s NFC asi 7000 Kč, mám na mysli novou verzi Galaxy Watch 4
NFC bylo jediné, co mi chybělo
S pozdravem
Vojtěch
Dobrý den,
je to tak – Xiaomi Mi Band 6 NFC je aktuálně jednoznačně nejlevnějším způsobem, jak platit bezkontaktně hodinkami nebo náramkem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Doudám, že brzo přibudou další , něco jako třeba KB/AIRBANK.
Velice divoké mi připadá platit kartou CURVE u našich obchodníků
Dobrý den,
osobně nemám s Curve zkušenost, tak mi to nedá se zeptat: proč Vám připadá placení jejich kartou divoké?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, předpokládám správně, jde o cizí kartu, která dokáže spřáhnout více karet dohromady, ale když touto kartou s počátečním *FREE* kreditem zaplatím v CZ tak jistě dojde na přepočet EU/CZK/LBR dle středu bank. Takže zboží v CZ bude jistě stát o něco navíc. Otázkou je co se stane až dojde kredit na kartě, jak ji musím dobít-doplnit etc. etc.
Divoké, protože, abych dával kartě údaje o svých VISA/MC platebních kartách tak zcela jistě ne. Jako to co někde bylo „zaplatit z karty určité, ale přes tuhle “ znamená poslat z té určité karty peníze na tam tu apod.
nějak mi uniká proč ji v CZ používat
doplním, že pokud se jedná jen o kartu, která přesměruje platbu od ní k mé bance, tak je otázka zase ta bezpečnost (proč dávat Crowfundingové věci taková práva něco takového jako čísla karet včetně security-čísla), nehledě na to, že v minulosti nezveřejnili všechny své sponzory apod.
Dobrý den,
ano, Vaše poznámky beru jako naprosto relevantní. To už je samozřejmě na každém, jak si vyhodnotí míru rizika. Já bych si například nastavil na propojené kartě nízké limity.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
proč ji v ČR používat – ony tam jsou snad nějaké výhody jako cashbacky a podobné. Ale nestudoval jsem to hlouběji – nabídl jsem to jako možnost pro klienty, jejichž banky nejsou podporované, ale chtěli by platit Mi Bandem 6 NFC.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Není to předplacená karta jako Revolut. Strhne CZK z vaší karty tzn. přímo z vašeho účtu.
Jen pozor na DCC!
tohle chápu, ale kdyby za tím stála sama EC/MC nebo VISa tak neřeknu ani popel, ale takto dávat nějaké firmě vzniklé z crowfundingu taková práva jako je ověřovací kódy tak to zcela jistě nikoliv. Chápu, že tato karta se tváří jako obchodník, který dostane platbu v kartě a dále ji zprocesuje, tedy ztrhne z druhé karty.
FREE je protože vydělává na platbách právě přes tyto karty. Nevím přesně zda jde když mají číslo karty i platný kód zjistit stav účtu / majitele etc.
Stále to vidím jako bezpečnostní riziko, i protože ta firma tajila (tají) své sponzory
Používám Curve již 2,5 roku bez problémů. Původně jsem si ji pořídil právě kvůli tokenizaci (digitalizaci) platebních karet pro garmin pay. Byli a asi i vždy budou o něco rychlejší, než české banky, kvůli velikosti trhu. Curve karta má ještě navíc jednu funkci, která je velmi využitelná. Je to Go Back in time. Jednou můžete změnit podkladovkou kartu, z které je platba uskutečněna, a to až tuším 60 dní zpět. Velmi vhodné pro získávání bonusů z kreditních karet. Navíc se každá platba a to i výběr z bankomatu tváří jako internetová platba.
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení velmi užitečných zkušeností!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
no, zatím neměli žádný průšvih. Vašim obavám rozumím, ale pokud fungují spolehlivě, tak bych v tom neviděl problém.
Samozřejmě se může stát, že se jednoho krásného dne budou klienti divit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano, přesně tak. Jak je to s DCC ale netuším
Podle mne si to stačí hlídat na terminálu, ne?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nikde jsem se nedočetl, zda je možné náramkem platit zcela bez přítomnosti mobilu, případně jak dlouho je možné platit než bude připojení s mobilem opět vyžadováno?
Už jsem zkoušel platit bez přítomnosti mobilu a jde to v pohodě, ale jak píšete, není známo jeslí to bude po delší době vyžadovat připojení k mobilu. Spíš mě vadí, že se musí každých 24 hodin zadat pin před placením, jakoby nestačilo ho zadávat jen při nasazení náramku.
Ten PIN kód je zabezpečení náramku kvůli tomu, že když ho někdo ukradne nebo ztratí, tak ten, kdo ho najde, může platit, ale po 24 hodinách se musí zadat PIN kód a pokud ho ten člověk nezná, tak by se neměl dostat do náramku, takže má fitness náramek, který je k ničemu, když se do něho nedostane.
Ještě k dotazu ohledně telefonu. Může se stát při platbě, nevím, jak je aktuálně nastavený software, ale náramek může vyžadovat buď PIN kód a nebo připojení k telefonu, aby se zjistilo, že jste majitel opravdu vy a nebo někdo jiný, pokud budete během dne hodně platit, je to podobné jako v obchode, také mohou vyžadovat občanský průkaz při platbě kartou, aby se zjistilo, jestli jméno na platební kartě je shodné s občanským průkazem
S pozdravem
Vojtěch
Dobrý den,
přesně tak. Není to sice tak dobré zabezpečení, jako nabízejí např. Apple Watch, ale beru to jako dobré zabezpečení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Pokud píšeš, že „ je to podobné jako v obchode, také mohou vyžadovat občanský průkaz při platbě kartou, aby se zjistilo, jestli jméno na platební kartě je shodné s občanským průkazem“, pak bys měl napsat, dle jakého zákona toto oprávnění mají. NEMAJÍ, je to samozřejmě nesmysl, žádný obchodník nemá právo žádat předložení OP.
Dobrý den,
myslím, že nemáte správné informace. Požadují to po nich podmínky banky. Vizte například zde: „Setkáte-li se s chováním, které vzbudí vaše
podezření: vyžádejte si doklad totožnosti (viz definice pojmů) a ověřte, zda údaje v něm uvedené souhlasí s údaji na kartě, číslo dokladu totožnosti zapište
na účtenku nebo prodejní doklad.“
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
moc děkuji za užitečné informace a sdílení zkušeností.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Je to vaše ochrana pin musí být zadán jednou za 24 hodin a nebo při sundání a nadání náramku, když dojde ke ztrátě signálu tepové frekvence. Aby s naramkem nezaplatil někdo jiný.
Dobrý den,
ano, přesně tak to vnímám. A myslím, že je to celkem rozumný způsob.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano, náramkem lze platit bez přítomnosti mobilu. Bohužel není známo, zda a případně po kolika platbách bude vyžadováno opětovné připojení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nemám a na pár let nemam nárok na osobní doklady znám jen sve rodného cisla661203/0623
Dobrý den,
obávám se, že nerozumím Vašemu příspěvku. Navíc ani nechápu, proč sem dáváte rodné číslo, které je k tomu všemu neplatné.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
dnes jsem to zkoušel Xiaomi Mi Band 6 NFC s vloženou kartou Curve. Ale terminál platbu zamítne. Nevíte proč? Curve kartu mám od včerejška aktivovanou. Celkem mě to mrzí.
Dobrý den,
dosud nikdo takový problém nehlásil. Není možné, že je nutné s tou kartou nejprve zaplatit „kontaktně“?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zítra to teda zkusím.
Dobrý den,
neříkám, že je to nutně tím. Ale vím, že u běžné platební karty je nejprve nutné jednou zaplatit „kontaktně“ a až poté s ní lze platit bezkontaktně.
Budu rád, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
můj odhad je, že Curve rozlišuje virtuální kartu, kterou vám vydá na dobu, než dorazí fyzicky obálka s plastovou kartičkou. V sekci Wallet se pod spárovanou kartou píše „Make your first purchase to unlock all features“. Zkusil bych touto virtuální Curve kartou zaplatit něco malého online nebo přes Google Pay (jak píšou v appce).
Z Curve aplikace jsem dále pochopil, že pro aktivaci fyzické karty Curve – až dorazí poštou – musíte zadat její čtyřčíslí, čímž se u virtuální karty změní CVC a expirace.
Já zatím fyzickou Curve kartu čekám a teprve dnes jsem se dostal k nastavení náramku a aplikace Mi Fit, takže platbu přes virtuální Curve vyzkoušenou nemám.
Dobrý den,
velice děkuji za sdílení praktických zkušeností! Osobně nemám, co bych dodal, protože kartu Curve nevlastním a nemám s ní zkušenosti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Virtuální kartou Curve lze ihned platit hodinkami i bez fyzické karty. Dnes vyzkoušeno a platby proběhly bez zaváhání.
Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušeností! Tuhle informaci slyším prvně a myslím, že může být rozhodující v tom, zda Curve zkusit, nebo ne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den, nejde mi do náramku nainstalovat karta. Vše proběhne dobře, ale nedostanu kód do sms a zobrazí se mi chyba 9999. Ví někdo proč?
Dobrý den,
bohužel netuším – ani nikde jinde takový problém neřešili, takže těžko říci, kde může být chyba.
Splňujete všechny podmínky, tj. jde o kartu Mastercard (ne VISA!) vydanou ČSOB či Curve? Máte povolené platby na internetu?
Pokud ano, asi bych to konzultoval s bankou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ano , jde o kartu ČSOB MasterCard. Mám povolené platby . Bance na infolince , že se mám spojit s informačním centrem xiaomi. Jsou zde jen autorizované prodejny. Telefon neberou a na email neodpovídají.
Dobrý den,
no, zatím jste jediná, komu to nejde. Pokud je ze strany banky vše v pořádku, asi bych doporučil řešit to s prodejcem náramku jako reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mě také nejde přidat (další) karta.
Dobrý den,
nechci se mýlit, osobně jsem to dosud nezkoušel, ale myslím, že v náramku lze mít jen jednu platební kartu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer
Na stránkách ČSOB jsem se dočetl ohledně dotazu o počtu platebních karet
Mohu do svého náramku přidat více karet?
Ano, do Xiaomi Pay je možné přidat více karet, max. 8
Jednu fyzickou/plastovou kartu můžete digitalizovat opakovaně a do různých zařízení
V jeden okamžik můžete mít až 10 digitálních karet k jedné plastové kartě
Dobrý den,
v tom případě moc děkuji za rozšíření obzorů. Tohle je pro mne novinka. Inu, učíme se za pochodu
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer
Psal jsem na podporu Equa Bank a AirBank ohledně podpory Xiaomi Pay a placení s Xiaomi Mi Band 6 NFC a bohužel tyto banky nebudou zatím v budoucnu podporovat Xiaomi Pay a Xiaomi Mi Band 6 NFC, Equa Bank tuto službu v budoucnu nabízet nebude a nemá v plánu tuto službu spustit.
AirBank zatím tuto službu spustit v plánu nemají a neví, jestli podpora bude nebo nebude.
Mám takovou obavu, že jediné banky, které to podporují, je ČSOB, Curve a mBank a další banky to nebudou chtít podporovat a potenciál Xiaomi Mi Band 6 NFC a Xiaomi Pay zůstane nevyužita a Xiaomi Pay a Xiaomi Mi Band 6 NFC upadne v zapomnění
S pozdravem
Vojtěch
Dobrý den,
moc děkuji za užitečné informace. V tom případě existují pro klienty jiných bank, kteří chtějí platit náramkem, jen dvě cesty: pořídit si účet u ČSOB, nebo si pořídit kartu Curve a do té napojit platební kartu své stávající banky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
V aplikaci Xiaomi Wear není v sekci přidat zařízení náramek Mi band 6 NFC k dispozici, je tam jen verze bez NFC a ta verzi s NFC nenajde.
Dobrý den,
to bude spíš problém v tom konkrétním náramku. Hodně lidí má Mi Band 6 NFC spárovaný přes Xiaomi Wear a normálně tím náramkem platí.
Zkuste náramek spárovat přes Mi Fit. Předpokládám, že to nepůjde také, čímž se potvrdí má domněnka, že problém je v náramku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Spárování s Mi Fit proběhlo bez problémů. Funguje i NFC platba. Když chci náramek přidat do aplikace Xiaomi wear přes tlačítko v aplikaci „přidat zařízení“ tak hledání skončí hláškou „žádná dostupná bluetooth zařízení“. Přenesení dat z aplikace Mi fit funguje i když to musím pokaždé udělat manuálně.
Dobrý den,
ano, to bude tím, že je náramek spárovaný s aplikací Mi Fit a nelze ho používat se dvěma aplikacemi ani zařízeními současně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak již nelze spárovat curve karta s náramkem. V listopadu jsem v pořádku spároval a platil. Teď mi přišla nová karta CURVE, která již přidat nelze. Nechodí mi totiž aktivační SMS pro autorizaci a přidání karty do náramku. Testováno v obou aplikacích. Buď pouze náhoda a aktuální výpadek nebo ČSOB si nepřálo, aby bylo možné přidávat jinou kartu než pouze od ČSOB, případně ještě lze možná mBank, ale pro mne není ani jedna banka ideální.
Má někdo podobné zkušenosti? Děkuji za diskuzi.
Dobrý den,
zatím nikdo v poslední době nehlásil, že by mu nešla spárovat karta Curve.
Osobně bych spíš předpokládal nějaký výpadek té služby, která posílá autorizační SMS.
Dejte, prosím, vědět, pokud se Vám povede to rozběhat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Na internetu jsem našel nový seznam bank, které podporují Xiaomi Mi Band 6 NFC
V Česku Xiaomi Pay podporují zatím dvě banky:
ČSOB (včetně karet Mall Pay)
mBank
A spolehlivě fungují i karty nebank, jejichž karty lze v Česku pořídit:
Curve (Litva)
Zen.com (Polsko)
YooMoney (Rusko)
Takže placení s Xiaomi Mi Band 6 NFC podporují další vydavatelé platebních karet a dokonce Mall Pay, který má také svoji platební kartu, což jsem netušil, že Mall Pay existuje
Dobrý den,
moc děkuji za doplnění seznamu podporovaných bank. Uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nemohu do náramku zavést karty od ČSOB píše to „zadejte jméno držitele karty použité při zakládání účtu a karty „
Dobrý den,
no, pak asi není přesně opsané jméno majitele karty. Dávejte pozor na velká a malá písmena. Zkuste celé jméno zadat velkými písmeny.
Pokud to nepůjde, doporučil bych se obrátit na ČSOB, zda u nich karta není vedena na jiné jméno.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
včera jsem si pořídil Xiaomi Mi Band 6 NFC. Mám aplikaci Curve (fyzická karta ještě nedorazila, ale platby přes tu virutální mi v mobilu přes Wallet fungují).
Chtěl bych si Curve přidat do Mi Fit aplikace na mém iPhone, vytvořil si proto 6 místné číslné heslo pro odemykání náramku (nutné pro používání platební karty v náramku), ale když pak v appce chci kartu přidat, tak mi to vždy v kroku Upgrade security update klekne a přidat kartu mi to nenabídne.
Jdu přes Mi Band > App settings > Cards > Band Card > Band Wallet > Next > Password security update > Agree > Upgrading 0.5%… > Upgrading 1%.. > Update failed
Zkoušel jsem to pakovaně, ale na 1% se update vždy zasekne a po minutě hodí chybu Update failed.
Zrestartoval jsem telefon, rebootnul jsem náramek Mi Band, přeinstaloval v telefonu Mi Fit aplikace, odpároval a znova spároval náramek s telefonem, ale nic z toho nepomohlo.
Mám Xiaomi účet založený s lokalitou ČR. Dočetl jsem se na rededit fóru, že lidem z Velké Británie nebo Rakouska to pomohlo vyřešit založení nového Xiaomi účtu s lokalitou Itálie (existujícímu účtu nelze změnit lokalitu, je potřeba ji nastavit při zakládání nového), tak jsem si vytvořil nový účet s lokalitou Itálie, ale ani to nepomohlo a chyba je identická Update failed.
NA video co to dělá mrkněte zde: https://youtu.be/XMFZsRFA4os
Řešil a vyřešil jste někdo tento problém, prosím?
Díky
Dobrý den,
ano, poslední dobou se tento problém objevuje poměrně často. V tuto chvíli neznáme příčinu ani řešení, osobně se domnívám, že to bude nějaký problém na straně Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vyřešilo se to rebootem a hard resetem náramku. Očividně tam tím proběhl nějaký update software, protože teď se náramek odemyká pohybem prstu nahoru (bylo dostrany) a ikonka zámečku má zelenou barvu (byla bílá). Podařilo se mi už přidat kartu (virtuální od Curve) a zaplatit s ní. Dva terminály náramek vzaly dobře (hospoda, lékárna), ale v Lidlu mi to ukázalo něco jako „nerozpoznana karta“ a náramkem jsem nezaplatil.
Dobrý den,
děkuji za sdílení zkušeností. Každopádně ty problémy se objevily ve více případech a po určité době samy zmizely. Z toho lze soudit, že se jednalo o nějaký problém na straně Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj,
řešil jsem totéž, je na Android telefonu. Zafungovala mi instalace Xiaomi Wear a přidání karty v ní.
Dobrý den,
ono už by to mělo jít i v Mi Fitu. Byla to nějaká chyba na straně Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den, nejde mi do náramku nainstalovat karta. Vše proběhne dobře, ale nedostanu kód do sms a zobrazí se mi chyba 9999. Ví někdo proč? Používám katru Curve
Dobrý den,
ano, v poslední době je s přidáváním karet do náramku Xiaomi Mi Band 6 NFC nějaký problém. Patrně bude nutné buď počkat na jeho odstranění na straně Xiaomi, nebo na aktualizaci aplikace, která ten problém vyřeší.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Setkal jste se s tímto. Při přidávání karty stále chyba (telefon ip8)
Dobrý den,
bohužel ano – v poslední době je s přidáváním karet do náramku Xiaomi Mi Band 6 NFC nějaký problém. Patrně bude nutné buď počkat na jeho odstranění na straně Xiaomi, nebo na aktualizaci aplikace, která ten problém vyřeší. Mám dojem, že problémy začaly po změně aplikace Mi Fit na Zepp Life, respektive Xiaomi Wear na Mi Fitness. Xiaomi se k tomu bohužel dosud nijak oficiálně nevyjádřilo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mnohokrát děkuji za odpověď. Pěkný den
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Ano mám stejný problém.. Nevíte co je na iPhone lepší aplikace Zepp Life a nebo Mi Fitness? Trošku lepší se mi zdá Zepp Life. Ale dle aktualizací je zase Mi Fitness aktuálnější.. Nicméně ani v jedné aplikaci mi nejde karta přidat..
Píše to tu stejnou chybu 9000 chyba sítě.
Dobrý den,
bohužel, tuto chybu hlásí v poslední době řada uživatelů. Občas se podaří někomu kartu přidat, nicméně jsou to spíš výjimky. Doporučil bych nahlásit to jako chybu přes zpětnou vazbu v příslušné aplikaci.
Jinak která aplikace je lepší je spíše věcí subjektivního názoru. Já mám k hodinkám aplikaci Mi Fitness a připadá mi dobrá. Když jsem ale recenzoval náramek Mi Band 6, používal jsem Mi Fit (dnes Zepp Life) a připadal mi velmi podobný. Neřekl bych, že by některá z těch aplikací tu druhou nějak viditelně překonávala, či naopak zaostávala.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobří den já Bi chtěl nahrát oř kód k placení přišlo .ní platit za elektřinu 650 Kč a to chci platit po telefonu sem ubdvalida
Dobrý den,
náramkem Mi Band platbu za nedoplatek elektřiny bohužel nezaplatíte. Ten funguje jako platební karta. Pokud máte mobilní aplikaci své banky, pak by QR kód k platbě mělo být možné vyfotit a nahrát v ní.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nahrát Oř. Kód k platbe
Chtěl jsem vyzkoušet jestli lze platit náramkem i bez telefonu. Tak jsem vypnul na telefonu Bluetooth a platba náramkem proběhla v pořádku. Divné je ovšem, že v telefonu v aplikaci Curve tato platba byla vidět, přestože telefon nebyl k náramku připojen. Jak je to možné?
Dobrý den,
ano, karta je uložená v náramku a jednou z výhod tohoto řešení je, že kvůli platbám nemusíte mít u sebe mobilní telefon.
To, že aplikace Curve platbu zobrazuje je logické. Informace o platbě jsou z platebního terminálu odeslány do Curve, který zpracuje platbu. Když se podíváte do aplikace, tak informace o platbě není přenášena přes Bluetooth, ale přes internet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, stejně je to podvod,při nejmenším klamání spotřebitele. Prodávat mi band 6 s NFC a NFC v podstatě nefunguje. Když jsem si koupil telefon(Xiaomi s NFC),tak tam žádné „omezení“ typu MasterCard nebylo.
Dobrý den,
nechápu, proč by to měl být podvod. U každého náramku či hodinek lze dohledat, jaké karty a kterých společností podporuje. Není to chyba výrobce náramku, ale bank, že odmítají spolupráci, a pak je to nutné obcházet např. přes kartu Curve.
U telefonu problém není, protože ty využívají Google Pay, které podporují téměř všechny (ale ani v tomto případě zdaleka ne úplně všechny) české banky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nejde mi v aplikaci Mi fitness dokončit registraci na karty na modelu Redmi 12. Mám náramek band 6 NFC. Zkoušela jsem resetovat hodinky a znovu nainstalovat aplikaci a ani tak mi to nejde. Jde mi to do bodu,kdy vlastně potvrzuji PIN. Tam dám připojit a pak mi to píše že to selhalo. Jak to mám nastavit? Děkuji
Dobrý den,
jakou kartu a jaké banky se snažíte do aplikace Mi Fitness přidat? Jak přesně zní ta chybová hláška, která se Vám zobrazuje?
Přeji hezký den.
Karel Kilián