Problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2? Víme, jak ho vyřešit!
Problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2 je jednou z nejčastěji řešených potíží v naší Poradně. Na Internetu najdete řadu návodů, jak přimět tento oblíbený kousek nositelné elektroniky k poslušnosti. Bohužel mají jedno společné: většinou na nefungující náramek nezabírají. My vám přinášíme návod, který jsme opakovaně úspěšně vyzkoušeli.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Příznaky problému
Scénáře bývají v podstatě dva:
- Zákazník si pořídí náramek Xiaomi Mi Band 2 a při prvním pokusu o spárování se ukáže, že nejde spárovat s telefonem. Obvykle skončí na tom, že telefon respektive aplikace žádný náramek „nevidí“.
- Uživatel náramek nějakou dobu používal, ale po aktualizacích přestal komunikovat s telefonem. Případné pokusy o opětovné spárování skončí chybou, případně telefon náramek „nevidí“.
V minulosti jsme se tomuto problému věnovali ve článku Jak řešit problém s párováním náramku Xiaomi MiBand?, nicméně v některých případech uvedený postup nefungoval. V komentářích pod článkem se ozval čtenář Martin, který napsal: „Zdravím všechny, měl jsem problém ohledně spárování s telefonem. V jednu chvíli se náramek odpojil a nešel znovu spárovat. Vždy se ukázala hláška: Nelze spárovat, kontaktujte zákaznické centrum. Jelikož jsem náramek kupoval přes AliExpress, kontaktoval jsem tedy svého prodejce. Tento mi zaslal aplikaci na Android, která náramek uvede do továrního nastavení. Celý proces se povedl, náramek se páruje jak s Androidem, tak iOS. Následně proběhla i aktualizace firmware a náramek šlape jak před tím.“
Samozřejmě jsme Martina kontaktovali, abychom zjistili podrobnosti. Poslal nám aplikaci od svého prodejce, kterou jsme nainstalovali a vyzkoušeli na několika náramcích. Až na několik výjimek, kdy náramek nespolupracoval patrně z důvodu hardwarové závady, jsme byli vždy úspěšní a „donutili“ jsme komunikovat i zdánlivě odepsané náramky.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak řešit problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2
Jako první je nutné nainstalovat aplikaci 自检工具. Na tomto místě důrazně upozorňujeme, že aplikace nepochází z oficiálního repozitáře a její instalace je výhradně na vaši zodpovědnost. Na web jsme ji nahráli v té podobě, v jaké jsme ji obdrželi od čtenáře. Do samotného programu však nevidíme, takže za něj nemůžeme ručit. Navíc budete muset povolit instalaci z neznámých zdrojů, což je samo o sobě bezpečnostním rizikem.
- Stáhněte si tedy balíček 自检工具. Jeho velikost je zhruba 1,7 MB.
- Nainstalujte staženou aplikaci. S největší pravděpodobností budete muset pro tento případ povolit instalaci z neznámých zdrojů.
- Na domovské obrazovce nebo v seznamu aplikací (v závislosti na tom, jaký launcher používáte) by se měla objevit nová bílá ikona s modrým ozubeným kolečkem a popiskem 自检工具.
Nyní se můžete pokusit vyřešit problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2 pomocí této aplikace. Postupujte následovně:
- Spusťte aplikaci 自检工具 a mějte náramek co možná nejblíže telefonu.
- Aplikace načte všechny dostupné náramky v okolí.
- Poté klepněte na svůj náramek, případně aplikace po chvilce automaticky načte ten s nejmenším utlumením (tj. ten nejbližší).
- Ocitnete se na obrazovce se třemi tlačítky, kde v horní části můžete vidět MAC adresu, úroveň nabití a verzi firmwaru. Pokud jste již měli náramek spárovaný v aplikaci Mi Fit, můžete MAC adresu zkontrolovat. Najdete ji v sekci Profil, následně otevřete náramek a adresa je ve spodní části stránky.
- K resetování náramku do továrního nastavení stiskněte spodní tlačítko.
Náramek zavibruje a na jeho obrazovce se objeví požadavek, abyste stiskli tlačítko – učiňte tak. Tím by mělo dojít k resetu náramku do továrního nastavení.

Pokud aplikace náramek „nevidí“, pak jsou v podstatě jen dvě možnosti: buď je vybitý, nebo má nějakou hardwarovou závadu. Zkuste ho tedy nabít a poté celý postup opakujte. Jestliže je i poté situace beznadějná, patrně je náramek nefunkční a nezbude vám, než navštívit servis, případně uplatnit záruku.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Spárování náramku Mi Band 2 s aplikací Mi Fit
Posledním úkolem bude opětovné spárování náramku s aplikací Mi Fit. Pokud jste v ní již někdy měli náramek spárovaný (tj. přestal komunikovat například po aktualizaci firmwaru či aplikace), budete ho nejprve muset odebrat. Jděte tedy do sekce Profil, otevřete první položku s názvem náramku a v dolní části klepněte na tlačítko Zrušit párování. Poté potvrďte svůj záměr.
Jak spárovat náramek s telefone v aplikaci Mi Fit:
- Spusťte aplikaci Mi Fit.
- Nyní můžete přistoupit k párování náramku. V aplikaci Mi Fit v sekci Profil klepněte na Přidat zařízení.
- Na další stránce zvolte možnost Náramek.
- Vyčkejte na vyhledání náramku.
- Poté, co náramek zavibruje, klepněte na tlačítko na jeho těle.
- Po chvilce čekání by měl být náramek spárován s aplikací Mi Fit.
Dobrý den,
měla jsem problém s tím, že mi náramek přestal upozorňovat na příchozí hovory a sms zprávy. Vyzkoušela jsem Váš postup a zatím funguje jak má. Uvidíme, jestli to bude fungovat i po čase. Každopádně díky za tip.
Dobrý den,
náramek mi dělá to samé, co Katce V. Náramek se mi s Mi Fit páruje v pořádku, ale většinou mě neupozorňuje na hovory a sms, a nejde s ním odemykat mobil. Zkouším Váš postup, ale aplikace 自检工具 ho nemůže najít. Je nějaké řešení, jak by ho aplikace našla, popřípadě není nějaká jiná aplikace?
Kliknu na náramek v aplikaci a začne se načítat, ale poté se nic nenačte. Co mám dělat? Děkuji.
Mám stejný problém. Po dlouhé době se náramek odhlásil a již nelze spárovat. Odinstaloval jsem aplikaci, vyčistil telefon, bluetooth jej najde, ale tím to končí. V aplikaci při pokynu hledat zařízení nic nenajde. Ve stejné době cca před 3 dny se nám odhlásil i jiný náramek na jiném mobilním zařízení, ale po opětovném spárování vše v pořádku funguje.
Mam stejny problem jako Martin Bezdek. Naramek to najde, toci se, hleda, ale pak to jen pipne a aplikace se sama uzavře. Poradite co ted?
Tak se mi náramek podařilo s čínskou aplikací spárovat => musela jsem náramek odhlásit z MiFit a pak už to šlo. Náramek zatím telefon odemyká a upozorňuje na příchozí hovory.
Co když jsem na iphonu?
@Anonym
To bohužel nevím, ale ta aplikace na něm rozhodně fungovat nebude.
Dík za pomoc, náramek se mi začal odpojovat, používám ho jako důvěryhodné zařízení k odmykání – několikrát denně se ze seznamu důvěryhodných zařízení sám vymazal, odsynchroval se a zpátky připojit vyžadovalo velké úsilí. Použil jsem s trochou obav výše popsanéu čínskou aplikaci, dlouho tořila šipkou a nějak jsme si nerozumněli, pak jsem náramek v MiFit aplikaci odpároval, čínská aplikace náramek našla, zmáčknul jsem poslední tlačítko a dobrý. Náramek se objevil pod JINOU BT adresou (těch šest dvojic písmenočíslic) a šel napojit a od té doby jede jako za mlada (mám ho už docela dlouho). Náramek MiBand2, mobil SonyXperia (D5803).
Dobrý den, bohužel, mám také problém s aplikací od Čínského prodejce. Náramek to najde,ale pak to jen pipne a aplikace se sama uzavře. Můžete mi, prosím, poradit?
Dobrý den, iPhone naramek nenačte a ten program neotevře , nemáte ještě nějakou radu??
Dobrý den,moc prosím o radu…. mám problém s podrobnými informacemi o aktivitách přátel. Chceme sdílet informace a mě se zobrazuje jen hlavní část kde vidím celkový spánek a počet kroků za určitý den. Chtěla bych tam ale mít informace jako ostatní uživatelé…čas usnutí, celková délka spaní a čas probuzení, vzdálenost km, spáleno Cal.
Telefon mám iPhone, tak jestli to třeba není tím
děkuji za radu co stím
Monika
take mam problem s cinskou aplikaci, najde naramek, pipne a pak uz nic…
Muzete mi poradit, dekuji
I.
Mobil, kde jsem měl nahranou aplikaci pro Mi Band 2 mi zcela zhasl a nejde zapnout. Tedy ani zrušit spárování s náramkem. Jak Mi Band synchronizovat s novým telefonem, abych nestratil všechna stará data ?
mam problem s cinskou aplikaci, najde naramek, pipne a pak uz nic…
Muzete mi poradit, dekuji
Super, pomohlo to!
To jsem moc rád!
zdravím a taky moc děkuju, pomohlo mi to a už zase náramek funguje jak má ;o)
Dobrý den,
moc děkuji za zpětnou vazbu. Jsem rád, že se podařilo.
Karel Kilián
Náramek opět funguje, jak má. Díky
@Anonym
Tak to jsem rád, že se povedlo
Karel Kilián
Zdravím ? bohužel po vyhledání náramku se s ním aplikace nespojí a místo toho celá spadne. Nevíte někdo co s tím?
Dobrý den,
která aplikace? Ta, co je tady ke stažení? Pokud ano, zkuste ji spustit na jiném telefonu.
Karel Kilián
Dobry den chtel bychse zeptat u naramku me vse funguje je sms jednou jde podruhe ne najaka finta aby to slapalo dekuji
Dobrý den,
když je aplikace Mi Fit na popředí, tak notifikace fungují?
Karel Kilián
Dobrý den, lze náramek (Mi Band 2) jakkoliv spárovat s Iphone 5? Aplikace z App Store mi hlásí, že zařízení nepodporuje.
Tak bez nainstalované aplikace to určitě nejde. A v App Store píšou jako nejnižší podporovanou verzi iPhone 5s.
Karel Kilián
Díky! 100% úspěšnost..
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo.
Karel Kilián
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je možný data, co se přetahují do mobilní aplikace, vidět i někde na webu (v profilu na Xiaomi)? Nemám (ani nechci mít) chytrej telefon, a data se mi stahujou do mobilu k manželovi, ale abych se nemusela potýkat s (pro mě) neznámou technikou, když bych se chtěla podívat na sesbíraná data (o spánku a pod.)…
Dobrý den,
ano, také bych něco takového ocenil. Bohužel však Xioami žádné webové rozhraní pro své fitness aplikace neposkytuje a mobilní aplikace je tak jedinou možností, jak se k datům dostat.
Karel Kilián
Díky za odpověď. Sice nepotěšila, ale aspoň je to potvrzení toho, proč nikde nic nemůžem najít.
Dobrý den,
najít ho můžete jen přes cestu, kterou komunikuje, tedy přes Bluetooth. A ten má dosah do 15 metrů na volném prostranství. Protože náramek jiným způsobem nekomunikuje, není možné se s ním kontaktovat jakoukoli další cestou.
Karel Kilián
Nefunguje mi ten odkaz na stažení aplikace.
Dobrý den,
problém bude někde na Vaší síti. Aplikaci jsem právě teď bez problémů stáhnul.
Karel Kilián
Dobrý den, včera jsem dostal jako dárek náramek Xiaomi Mi Band 2. Problém je v tom, že jsem se ho snažil přes Bluetooth spárovat s aplikací Mi Fit. Načetlo se jen asi vždy tak 40% – 55%, ale poté to napsalo: ,,Náramek se nepodařilo spárovat.“ Tak jsem hledal na internetu a narazil jsem na tuto stránku. Bohužel, když dám na mobilu stahovat ten první soubor, tak mi to nejde stáhnout. Nevíte prosím, co dělat? Děkuji.
Dobrý den,
bohužel netuším. Bude to nějaký problém v prohlížeči, telefonu, nebo jejich nastavení. Teď jsem to znovu zkusil a soubor z adresy http://www.1pcrevue.cz/base.apk jsem zcela bez problémů stáhnul.
Karel Kilián
Zdravím všechny poslal by mi nekdo prosím odkaz ke stažení aplikace 自检工具 ? Nejde mi tady ze stranky aplikace stahnout. Moc děkuji
Dobrý den,
http://www.1pcrevue.cz/base.apk
Karel Kilián
Dobrý den,
mohl by mi někdo poradit, zda jde náramek Mi Band 3 spárovat s Lenovo A536? Nejde mi to, ale s Huawei Y6Pro to jde, tam jsem ho spárovala, pak zase zrušila párování a na Lenovo to prostě od prvopočátku nejde
Dobrý den,
papírově by to fungovat mělo. Náramek vyžaduje Bluetooth 4.0, a to to Vaše Lenovo podporuje. Může se ale jednat o problém konkrétního modelu.
Karel Kilián
Odkaz na staženi aplikace nefunguje.
Funguje. Teď jsem to zkoušel.
Zkuste přímo: http://www.1pcrevue.cz/base.apk
Karel Kilián
Dobrý den,
Stáhnul jsem si aplikaci a nainstaloval. Ale když jsem vybral můj náramek Band2 tak se to chvilku načítalo a pak vyjela jenom chyba ,že to nejde načíst (čínsky neumím) a nic.
Co s tím mám dělat ?
Dobrý den,
na jakém telefonu?
Karel Kilián
Dobrý den. 3 mi nejde sparovat s huawei p8 lite 2016. Ani přes návod viz. Výše. Je to tím že 3 má modernější BT 4.2? Děkuji za zprávu.
Dobrý den,
bohužel Huawei P8 Lite je v tomto směru problémový telefon a s náramky Mi Band ho – ač by je papírově mel podporovat – nespárujete. Výrobce se k tomu nikdy nijak nevyjádřil. Víme tedy jen to, že s P8 Lite to prostě spárovat nelze.
Karel Kilián
Dobrý deň
Mám Huawei y6 II a nejde to spárovať s mi fit ani ces váš návod . Keď som otvoril
Aplikáciu z návodu tak mi to náramok nenašlo. Ďakujem za správu
Dobrý den,
Huawei Y6 II by měl tento náramek zvládat. Zkuste to s jiným telefonem. Pokud to nepůjde, je chyba v náramku (je nabitý?) a asi bude řešením reklamace.
Karel Kilián
Karel Kilián: Děkuji za odpověď. Nakonec jsme to vyřešili tak, že jsme nainstalovali jinou apku, a to MI BAND MASTER. Náramek se spároval a pak se spároval i s MI FIT, takže nyní funguje.
Dobrý den,
díky za zpětnou vazbu. Přiznám se, že mě překvapuje, že se to takto povedlo. Uvidíme, zda tento postup pomůže i dalším majitelům stejného modelu.
Přeji hezký den
Karel Kilián
Dobry den,chtela bych se zeptat,zda muzu s jednim telefonem sparovat dva naramky.A zda bude ten druhy fungovat s pritelovym telefonem,ktery ma tu klasickou novou verzi Nokia,ale te tlacitkove.Zda mu to bude ukazovat cas, kroky a merit tep?Jde o naramky Xiaomi mi band 2 Dekuji moc Tereza
@Tereza
Dobrý den,
nepotěším Vás. S jedním telefonem lze spárovat jen jeden náramek. Aplikace Mi Fit zatím více uživatelů nepodporuje.
Karel Kilián
A jeste jeden dotaz,myslim,ze mi muj naramek funguje,ale kdyz se mi tam objevi aktualizace fimwaru…naramek nelze aktualizovat.Co to znamena?Cas se nastavil,reaguje na sms,na prichozi hovory,meri kroky,tep…tak nevim k cemu slouzi ta aktualizace?Mam Huawei P8 Lite
@Tereza
Dobrý den,
ou-u. Huawei P8 Lite má s tímto náramkem docela velké problémy, které jsou na straně telefonu. Pokud je to možné, zkuste náramek spárovat s jiným telefonem a provést aktualizaci přes něj.
Karel Kilián
Dobrý den, mám také problém s tou čínskou aplikací, náramek najde, pak načítá, jen pipne něco napíše a nic… Můžete mi prosím poradit
@Martina
Dobrý den,
na jakém telefonu a verzi systému to zkoušíte?
Karel Kilián
Zdravím Vás, před Vánoci jsem si z Číny objednal Xiaomi Mi Bind 2. Jedno už totiž mám a jsem s ním velice spokojen a tak jsem ho koupil i bráchovi. Bohužel u totoho náramku se potýkám s problémem, který nevím jak vyřešit. Náramek s telefonem spáruji, ale v aplikaci MiFit ho vůbec nenajdu a v aplikaci, která podle návodu výše by ho měla uvést do továrního nastavení tak tam ho taky nenajdu. Další záhadou je to, že náramek měří puls i když je pouze položený na stole. Bojím se, že jsem narazil na povedenou kopii Xiaomi náramku. Můžete mi nějak pomoci?
Předem moc díky
@Mára
Dobrý den,
obávám se, že Vaše podezření je správné. Pokud náramek nereaguje na Mi Fit ani tu aplikaci, pak doporučuji kontaktovat prodejce, případně přes prodejní platformu, kde jste náramek koupil, zkusit reklamovat z důvodu nefunkčnosti. Být to koupené zde, byla by situace jednodušší – do 14 dní můžete náramek vrátit bez udání důvodu, po dva roky máte záruku.
Karel Kilián
Ahoj Dá se prosím spárovat Xiaomi MI Band 3 s Nokii Lumia 1020 už docela dlouho hledám Instalaci ke stažení. Děkuju
@Bára
Dobrý den,
no, řekl bych, že s ohledem na to, že samotná platforma Windows Mobile je de facto pod drnem, tak nedá.
Karel Kilián
Náramek funguje jak má, je připojen k telefonu, alenejde otevřít aplikace mi fit.
@Hanka
Dobrý den,
doporučím: restartovat telefon. Pokud aplikace Mi Fit nepůjde otevřít ani poté, zkuste ji odinstalovat a znovu nainstalovat.
Karel Kilián
Dekuji moc, apikace pomohla resetovat naramek, ale az z jineho telefonu na druhy pokus.
@Juni
Dobrý den,
jsem rád, že se díky našemu článku povedlo problém vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mě se objeví 0000 a nejde mi nic a když jsem skoušel stáhnout 自检工具 tak mi to nešlo stáhnout
@Andrlem
Obávám se, že nerozumím. Kde je problém?
Karel Kilián
Když jsem skoušel ho zkoušel párovat řek se mi tam objevili 0000a nejde mi to spárovat zkoušel jsem ho dát na nabíječku jestli ty nuly zmizí ale nezmizely takže si nevím rady ale chtěl jsem to zkusit přes aplikaci 自检工具 a to mi nešlo stáhnout takže nevím co dělat
@Andrlem
Dobrý den,
zkusil jsem teď stáhnout tu aplikaci přes odkaz v našem článku a vše proběhlo zcela bez problémů. Takže nevím, co poradit.
Karel Kilián
Dobrý den , mám dotaz můžete být náramek spárován současně se dvěma různými telefony ?
Dobrý den koupil jsem dva náramky xiaomi band 3. Žena má iPhone 5s a sparovala náramek bez problémů. Já mám Huawei p 20 pro a náramek mi neukazuje sms a když mi někdo volá tak mi vibruje ale neukazuje kontakt. Pomohl by mi s tím někdo?
@Roman
Dobrý den,
nechci se mýlit, ale myslím, že na Androidu ukazuje náramek kontakty jen tehdy, je-li telefon v angličtině.
Karel Kilián
Velké díky. problém párování vyřešen.
@Anonym
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Prosim posete mi link na tu aplikáciu 自检工具 lebo neviem to najst
Dobrý den,
https://www.1pcrevue.cz/base.apk
Karel Kilián
Dobrý den,
škoda, že jsem nenašla tuto stránku dříve. Koupila jsem synovi náramek Mi Band 2 k Huawei P 8 Lite. Nespárováno. V obchodě se na mě chlap podíval hodně blbě a řekl, že telefon má android verzi 6.0 a náramek je podporován na androidu 7.0. Proto to nefachčí. Přitom jsem při koupi řekla značku telefonu.
@Pavla
Dobrý den,
neměl bych to prodejci za zlé – nemusel o tom vědět. My na to také přišli víceméně díky tomu, že se nám hlásilo víc a víc uživatelů, kterým Mi Band 2 nešlo spárovat. Hledali jsme něco, co je spojuje, a ukázalo se, že drtivá většina měla Huawei P8 Lite. Tak jsme několik z nich požádali, ať zkusí náramek s jiným telefonem a bez výjimky se to povedlo.
Huawei P9 Lite papírově ty parametry, jako je verze Bluetooth a Androidu, splňuje. Leč něco asi dělá špatně, neboť je to jediný telefon, se kterým Mi Band 2 asi nikdy nikdo nerozběhal.
Rád bych měl příznivější zprávy, ale obávám se, že takto to je.
Karel Kilián
Dobrý den,koupila jsem náramek k LG G3,telefon se zpároval bez problému,jde vše -sms,volání ohlásí,ale mesenger a watsapp nemohu rozchodit,ikdyž jsou zapnuté ?.Jeden náramek už mám a ten funguje na 100%.Díky za odpověď.
S pozdravem Lenka Vítová
@Vitova
Dobrý den,
patrně aplikaci chybí přístup k oznámením. Doporučuji:
1. Odpárovat náramek.
2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
3. Uvést náramek do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit. Při spuštění povolte vše, co aplikace žádá.
5. Spárovat náramek s aplikací.
Karel Kilián
Dobrý den,
Koupil jsem dva náramky Mi band 4. Bohužel korektně funguje jen jeden z nich. Druhý nejde spárovat. Odzkoušel jsem párování na čtyřech různých telefonech a nic. Zkusil jsem postupovat dle Vašeho návodu a spárování se také nepovedlo. Bluetooth Mi band vidí ale aplikace MI fit ne. Zkusil jsem tedy napsat MAC adresu do Mi fit ručně a také se náramek nespáruje. Na displeji náramku je stále Pair first.
Pokusil jsem se o párování s app Notify & fitness for Mi band, ta náramek vidí ale nedokáže z něho vytáhnout data a připojit se. Potřeboval bych poradit, jak náramek restartovat, když se k němu nemůžu připojit. Zkusil jsem tu čínskou app 自检工具. Náramek vidí ale dle Vašeho postupu mi to nejde, vždy to skončí u točícíhose zeleného kolečka a pípnutí. Už tři týdny čekám na vybití baterie ale jsem tak na 70% baterie. Netuším, zda je tato app 自检工具 i pro Mi band 4. V návodu to máte na Mi band 2. Díky za info + dá se někde sehnat tato aplikace na Mi band 4? novější verze? Díky.
Mat.
@Matěj Jirounek
Dobrý den,
aplikace je určena výhradně pro Mi Band 2! Rozhodně bych ji ani nezkoušel použít pro jinou verzi. Pro Mi Band 4 podobná aplikace není a ani není potřeba – náramek lze uvést do továrního nastavení z nabídky náramku.
Podle toho, jak popisujete situaci, bych asi doporučil reklamaci náramku.
Karel Kilián
mám problém s náramkem smart BP HR. pomůžete mi při spárování. jakou mám použít APP?? mobil mi jej načte, ale již nejde spárovat, aplikace ta jej vůbec nenačte.
děkuji M. N:
Dobrý den,
nejedná se o náramek od Xiaomi, nicméně údajně (a bez záruky) by k tomuto náramku měla být tato aplikace: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wakeup.wearfit2
Karel Kilián
Dobrý deň,
mám rovnaký problém so spárovaním Mi Band 2 a chcel som vyskúšať Váš postup s touto čínskou aplikáciou, ale nemôžem ju nájsť. Po kliknutí na odkaz uvedený hore sa mi otvorí stránka https://www.1pcrevue.cz/ a skutočne to tam nikde nevidím.
Prosím viete mi pomôcť a poslať nový link na stiahnutie aplikácie.
Vopred ďakujem
Martin
@Martin
Dobrý den,
děkuji za upozornění. Chyba byla způsobena tím, že jsem server 1PCRevue migroval na HTTPS. Odkaz je nyní opraven a balíček by mělo být možné stáhnout.
Karel Kilián
Ďakujem za rýchlu reakciu pán Kilián,
link bol opravený, bohužiaľ ani tak mi ho aplikácia nenašla. Netuším v čom môže byť problém. Pôvodne som ho chcel reklamovať, ale telefón aj aplikácia BLE Scanner ho bez problémov rozpozná. Nakoniec som nainštaloval aplikáciu YOHO Sports a tá so spárovaním nemala žiaden problém. (Pravdepodobne v nej nebude toľko možností nastavení a fíčuriek ako v My Fit, ale účel plní.
Poslednú otázku mám na Vás. Stáva sa mi, že večer keď si na hodinku sadnem k práci na PC (cca 21-22:00) Náramok prestane rátať kroky, aj pri následnom pohybe po dome. Ráno je opäť všetko OK.
P.S.: Je ešte niešo čo tej čínskej apke môže brániť. Stále som to s Mi Fit nevzdal.
S pozdravom
Martin
@Anonym
Dobrý den,
podle mne je nějaký problém v tom náramku, když ho nenašla ani ta aplikace.
Jinak netuším, co máte na mysli tím nastavením MIP? Ve článku jsou obrázky s vyznačením, nač je potřeba klepnout.
Ty večerní kroky – tam je otázkou, zda náramek nepovažuje večer bez pohybu za usnutí.
Karel Kilián
P.S.2: V tej apke nechať nastavenie MIP (nič z možností hore nemeniť a nájsť by ho mala sama automaticky, bez nutnosti na niečo ďalšie klikať?
Dobrý večer, pane Kilián,
prosím o radu – náramek Mi band 4 se mi nechce spárovat s MiFit aplikací, píše mi, že mám náramek restartovat. Ale to nepomáhá, spárovat pouze s telefonem jde. Nepomáhá ani restart telefonu. Manžel má stejný telefon i náramek a ten funguje bez potíží.
Děkuji za radu
@Jitka
Dobrý den,
v první řadě nepárujte s telefonem! To pak nefunguje skoro nikdy.
Dále zkuste Nastavení-Připojení a sdílení-Resetovat Wi-Fi, data a Bluetooth a resetujte Bluetooth.
Pokud ani to nezabere, pak bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián
Dobry den. Potreboval bych poradit reminek mifit 2 pri sparovani pozaduje heslo problem je v tom ze jej nevim. Jaky je postup aby se dal reminek do defaultniho nastaveni,pak zrejme dojde ke sparovani. Dekuji
@Pozadavek hesla pri sparovani
Dobrý den,
no, pravděpodobně byl náramek spárován s jiným telefonem a nebyl od něj odpárován. Přesně na tento problém by měl zabrat postup uvedený v tomto článku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den. Dekuji za odpoved odksz na stazeni aplikace nefunguje muzete mi nejak poradit.
Dobrý den,
odkaz jsme právě vyzkoušel a aplikace se mi stáhla. Je to https://www.1pcrevue.cz/base.apk
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dekuji za info. Po stazeni a postupu podle navodu reminek uz funguje zrejme doslo pri resetu k vymszani hesla. Dekiji za pomoc
@Reset
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám Mi Band 3 od loňska, suprově fungoval, vše, co jsem chtěla ukázal, ale dne jsem
omylem stiskla tovární nastavení a už jej nemohu s telefonem spárovat a ušlé kroky už nepřeváděl na km, počasí není vidět, prostě nevím, co s tím..telefon jsem restartovala, vypla, Bluetooth též a pořád
se to nechce vzájemně propojit.
Děkuji za radu. Tel mám Nokii 8
Urbanová
Dobrý den,
tady bych viděl jedinou možnost, a to zkusit znovu obnovit náramek do továrního nastavení. Pokud to nejde, tj. na náramku není možnost Settings-Factory reset, pak zkuste náramek spárovat s jiným telefonem a opětovně ho uvést do továrního nastavení. Pokud se ani to nepovede, bude patrně náramek zralý na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Super, pomohlo to, děkuji moc
@Pomohlo to
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, maminka ma taky problem s propojenim naramku. Ale nejde nam tahnout ta aplikace zkousely jsme opakovane na dvou mobilech a aplikace se nestahla.
@Problem se stazenim
Dobrý den,
zkuste aplikaci stáhnout odsud: https://www.1pcrevue.cz/base.apk
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer, mám náramok mi band 2, nedovoli mi do mobilu natukat číslo výrobného nastavenia, poradíte, čo s tým? Ďakujem.
@Anonym
Dobrý den,
nesetkal jsem se s tím, že by během párování bylo nutné zadávat do aplikace Mi Fit číslo výrobního nastavení.
To je něco nestandardního a doporučil bych postupovat dle návodu uvedeného v tomto článku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dcera má náramek po manželce a nešel spárovat. Dle návodu se vše vydařilo a už to funguje. Díky
@Klaplo to
Dobrý den,
tak to jsem opravdu rád, že náš návod pomohl! Děkujeme za zpětnou vazbu!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
já mám asi trochu jiný problém ale podobný.
Náramek MiBand2 jsem měla propojený se samsungem. Mám nyní mobil od Xiaomi a v aplikaci MiFit když to chci spárovat, tak to nenaléza, i když bluetooth funguje, protože čas a datum je na náramku aktuální.
Apliakce mi ohlásí, že zařázení nenalezeno, a at dám tovární nastavení, provedu to a hodinky udají 41 místný kod, bohužel mezitim obrazovka mobilu je šedá a hlásí zrušit nebo znovu a přitom v pozadí jsou 4 políčka pro vyplnění kodu, ale nejde to, a je to začarovaný kruh prostě.
Zkoušela jsem reisntal, i ten base soubor, který ale nenašel opět zařízení (když otevřu bluetooth tak mi ten náramek ukazuje).
Můžete mi prosím pomoci? Jsem blázen do běhání a hodinky jsou mi velkým pomocníkem.
Moc děkuji
@nelze vyplnit kod
Dobrý den,
ten kód by vůbec neměl být potřeba – v aplikaci Mi Fit skutečně není kam ho zadat. Rada první: nepárujte náramek přes Bluetooth! Pokud jste to udělala, tak párování zrušte. Poté proveďte párování z aplikace Mi Fit.
Jestliže to nepůjde, pak zkuste:
1. odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit. Pak opět párovat jen zní.
2. pokud to nepůjde, tak znovu zkuste náramek resetovat dle návodu v tomto článku.
3. pokud ani to nepůjde, pak se obávám, že bude s náramkem něco špatně a bude to zralé na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak jsem zkusila vše a nic… vždy to požaduje bluetooth,jinak se nehnu.Dokoce i ten base to po mě chce…zkusim nejakou pobočku Xiaomi…
Dobrý den,
tak to je divné – to po mně ta aplikace nikdy nechtěla. Pak lze skutečně předpokládat, že je ten náramek nefunkční.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
je nějaká podobná aplikace na Mi Band 3 ?
Dobrý den,
pro Mi Band 3 bohužel nic podobného, alespoň co vím, není. Ale na tom už byla nabídka Settings a možnost Factory reset. Tak asi proto.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zhruba pred tydnem mi prestal fungovat naramek Mi Band 2. Nelze sparovat a nelze ani obnovit tovarni nastaveni. Zkousel jsem restartovat zarizeni, odinstalovat app, odparovat naramek ale pote se mi ani nezobrazil v nabidce bluetooth zarizeni. Ridil jsem se podle veskerych navodu na netu ale bez vysledku. Ze by reklamace?
Diky
Dobrý den,
pokud nepomohl ani postup uvedený v tomto článku, tak jestliže máte náramek ještě v záruce, tak ano, bylo by to na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den nejde mi sparovanie xiaomiband3 s mobilom samsung a51
Dobrý den,
v první řadě zkuste párování z jiného telefonu. Pokud to nepůjde a na náramku není možnost otevřít nabídku Settings a provést Factory reset, pak patrně bude chyba v náramku a bude potřeba servis, respektive reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Už to bohužel nefunguje, ten prográmek co nabízíte je starší, byla požadována aktualizace, ale ne nabídnuta, jen že si to mám zaktualizovat.
Nejde párovat přes MiFit, mobil ho vidí. Doma už jsme dva co jim přestal fungovat Miband2 a už nejsou v záruce.
Dá se něco dělat?
Dobrý den,
ten program se určitě nemá aktualizovat. Jak ho stáhnete, tak ho spustíte a jdete podle návodu.
Zkuste postupovat přesně dle zde poskytnutého postupu a mělo by to jít.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Bohužel mne nejde po delší době spárovat náramek s telefonem. Telefon ho nechce najít. Můžete mi prosím zaslat tu aplikaci na to spárování, jestli ji někdo máte ? Děkuju moc krát. Hezký den přeji
Dobrý den,
aplikaci můžete stáhnout zde: https://www.1pcrevue.cz/base.apk
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, aplikaci jsem stáhla, ale nelze ji nijak instalovat. Nevíte prosím jak pokračovat? Mam iPhone 6s
Dobrý den,
aplikace je určena pro telefony s Androidem. Na iPhonu fungovat nebude. Budete muset tento postup provést s telefonem s Androidem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Nejde mi spárovat náramek s mobilem. Když už mi ho konečně najde tak mi to radí ať to dám do nějakého továrního něčeho ale pak mi to začne psát ať náramek dám k blízkosti mobilu i když ho mám na těsno vedle něj. Když už se mi nějak podaří získat kód stejně musím zmáčknout zrušit nebo zkusit znovu ale oboje mi to párování zruší. Už si nevím rady. Když by někdo věděl něco co by mohlo pomoci tak mi to prosím napište. Moc děkuji
Dobrý den,
zkuste párování provést z jiného telefonu. Pokud to bude probíhat stejně, pak je patrně s náramkem něco v nepořádku a doporučil bych reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nejde mi spárovať mi band 3 z telefónom
Dobrý den,
s jakým telefonem? Huawei?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den ,telefon přes aplikaci Mi Fit se s náramkem najdou ,já náramek potvrdím klepnutím.Vyskočí kod na náramku a na mobilu mezerníky kam mám napsat kod pro spárování,ale tam končím a nejde mi to vepsat do mobilu.Co s Tím prosím?Dik\
Dobrý den,
no, to je nějaké nestandardní. Postup je ten, že na náramku má vyskočit pouze požadavek na klepnutí a nic víc.
Zkuste náramek spárovat s jiným telefonem. Pokud to nepůjde, použijte postup uvedený v tomto článku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za info mě to evidentně pomohlo ale musel jsem si stáhnout ten prográmek do staršího mobilu A5 kde jsem ho poté našel a dal do továrního nastavení a až poté jsem se mě ho podařilo spárovat s mi fit v nynějším mobilu redmi7 … takže moje rada zní neházet náramek do žita a zkusit starší mobil …
Dobrý den,
díky za tip
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Chtěl jsem vyzkoušet aplikaci (jméno aplikace-自检工具) co tady máte, ale když ji zapnu tak mně nenačte náramek. Znamená to, že je chyba s náramkem
Dobrý den,
ano, pokud tato aplikace náramek „nevidí“, pak jde takřka jistě o hardwarový problém v náramku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím mám problém musela jsem telefon dát do servisu, přeinstalovali mi kompletně android a teď když chci hodinky spárovat chtějí tovární nastavení, začnu ho dělat a v momentu kdy na displej naskočí číslo které mám zadat do aplikace se mi v aplikaci ukáže tabolka něco se nepovedlo a možnost zkusit znovu či zrušit a to furt dokola takže vůbec nejde číslo zadat do aplikace…. Co s tím?
Dobrý den,
nic takového by to rozhodně chtít nemělo. To je nějaké hodně nestandardní. Co přesně svítí v tu chvíli na náramku?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dcera omylem vymazala aplikací a zapomněla heslo. Dá se nějak zjistit????Chtěli jsme náramek spárovat s novým telefonem a bez hesla to nejde
Dobrý den,
pokud se do aplikace Mi Fit přihlašovala účtem Xioami, pak pokud znáte e-mail, který byl použit při registraci, si můžete nechat vyresetovat heslo zde.
Přeji hezký den.
Karel Kilián