Jak zaregistrovat či zrušit účet Xiaomi Mi? (návod)
Pokud hodláte používat chytré produkty společnosti Xiaomi, jako je například náramek Mi Band 2, neobejdete se bez registrace. V tomto článku vám ukážeme, jak si zaregistrovat účet Xiaomi Mi na e-mail a telefonní číslo. Registrovat samozřejmě můžete i z mobilních aplikací, nicméně tento způsob je o něco komfortnější. Poslední třetinu článku pak věnujeme rušení účtu.
Účet Xiaomi Mi budete také potřebovat pro přijímání týdenních aktualizací MIUI a odemknutí telefonu. Pomocí služby Mi Account můžete chatovat s dalšími uživateli MIUI pomocí aplikace Mi Talk, získat přístup k úložišti Mi Cloud, zálohovat systém a vyhledat telefon na mapě.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak registrovat účet Xiaomi Mi na e-mailovou adresu
- Otevřete adresu https://account.xiaomi.com/pass/register.
- Vyberte zemi, zadejte e-mail a případně si objednejte informační bulletin.
- Stiskněte tlačítko Create Mi Account.
Jak registrovat účet Xiaomi Mi - Zobrazí se nové okno, kde musíte dvakrát zadat heslo. Potvrďte ho tlačítkem Submit.
Musíte dvakrát zadat heslo - Nyní zkontrolujte e-mail, který jste zadali. Měli byste obdržet potvrzovací zprávu. Pokud ji nedostanete, zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou.
- Aktivujte svůj účet Xiaomi Mi kliknutím na aktivační odkaz.
Aktivujte svůj účet Xiaomi Mi
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak registrovat účet Xiaomi Mi na telefonní číslo
- Jděte na stránku https://account.xiaomi.com/pass/register.
- Stiskněte tlačítko Create using a phone number.
Stiskněte tlačítko Create using a phone number - Vyberte zemi a zadejte své telefonní číslo.
- Stiskněte tlačítko Create Mi Account.
Vyberte zemi a zadejte své telefonní číslo - Měli byste obdržet SMS zprávu s ověřovacím kódem. Zadejte tento kód a stiskněte tlačítko Next.
- Nyní dvakrát zadejte heslo pro váš účet a potvrďte požadavek na založení účtu.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak zrušit účet Xiaomi Mi?
V případě, že chcete svůj účet zrušit, je vhodné použít počítač. Před smazáním účtu musíte odstranit všechna připojená a synchronizovaná zařízení.
- Přejděte na https://account.xiaomi.com a přihlaste se do účtu, který chcete trvale smazat.
Přihlaste se do svého účtu - Odhlaste účet ve všech zařízeních, ve kterých je vyplněn (hlavně mobilní telefony). Pokud tak neučiníte před smazáním, telefon se zablokuje a bude nutné provést přehrání software!
- Následně otevřete odkaz https://account.xiaomi.com/pass/del. Pak aktivujte zatržítko Yes, I want to permanently delete my Mi Account and all its data a stiskněte Delete Mi Account.
Požadavek na smazání účtu - Potvrďte odstranění zadáním kódu, který bude odeslán na e-mail nebo telefonní číslo
- Váš účet bude zcela odstraněn.
Zdroj: xiaomifirmware.com.
Dobrý den chtel jsem si zrusit mi úcet. Udelal jsem to podle vašeho návodu ale zapomel jsem odhlásit od úctu telefon a nyni me to píše chyba uctu xiaomi id …..
Do uctu se nejde prihlasit stare heslo nefunguje a zresetovat take nejde. Uz nevim co s tim telefon mi 4 kvuli tomu nefunkcni. Prosím o radu.
Může tě mi poradit co mám dělat když sem zapomněl heslo a tel sem dal do továrního nastavení a furt to po mě chce heslo a už vůbec se nemůžu dostat na jiné aplikace
napis email nebo cislo telefonu nebo si to pamatuje samo a dej zapomel jsem heslo,,ono ti to posle kod na reset hesla
jo a na emailu to bude nejspise ve spamu
Můžete mi prosím vás poradit mám dva ůčty z toho jedeno ůčtu znám akorát číslo heslo neznám a potrěbuji přidružit telefoní číslo k druhému ůčtu tam znám heslo co mám dělat .
Tak sem problém vyřešil .
Zdravim. Prosím o radu . Mám nový telefon redmi note 4 global do kterého jsem přendal simku ze staršího telefonu redmi note 4 g lte ve kterém jsem přihlášen ke xiaomi účtu.Starší telefon chci prodat a zrušit na něm účet a na novém telefonu už účet nevytvářet. mohl by mě někdo poradit jak to mám udělat abych něco nezablokoval?
Dobrý den, mám docela velký problém. Jsem majitelem mob. telefonu Redmi Note 4, telefon mám od vánoc. Jsem ho nainstaloval a zprovoznil, nainstaloval jsem tam Xuomi účet, pak jsem nainstaloval nějaké aplikace do tel. Nemohl jsem je odinstalovat, tak jsem mob. dal do základního obnovení, mobil se mi z restartoval. Vše O.K. až jsem se dostal k přihlášení ke Xiomi Účtu a nemůže se pohnout dál. Postupoval jsem podle návodu, až jsem se dostal na id.mi.com a i.mi.com, kde jsem zjistil, že účty a hesla mi nesouhlasí !!! Mohu se dostat na xiomi účet a přihlásit se ale v tel. mám úplně jiné heslo i účet. Nevím, jak zjistím heslo k účtu který mám označený pod. číslem. 177xxx083 a můj účet je úplně jiný kde znám heslo. Dále mám nápovědu, že mohu odemknout účet, kde může zaslat číslo 3L5JWZEKDxxY zákaznickému serveru, nevím kde tento zákaznický server najdu. Prosím o zaslání odkazu, nebo radu jak to mám vyřešit. Děkuji
prosím vás na mém mi učtu mi nejde změnit profilové foto píše to že se nelze připojit k síti ale já připojen jsem.
Dobry den ako si zresetujem heslo k xiomi uctu.ked zadamvam podla stranky tel.cislo tak mi pise ze ucet neexistuje a to iste pri e maili.do telefonu ma nechce vpustit.na displeji mi svieti heslo a aktivacua uctu.telefon nemozem pouzivat prosim o pomoc
Mám úplně stejný problem jako Marek 16.1.2028
Prosím o radu.Mam Redmi note 5A. Děkuji
Jak a kde zjistím, že odeslaná zpráva SMS byla také doručena. Při zobrazení „Podrobnosti zprávy“ dostanu informaci jen o odeslání, tedy typ zprávy, komu byla odeslána a kdy (datum, čas). O tom že byla doručena mně informace chybí.
Dobrí deň . Pokazil sa mi telefón a neviem sa prihlásiť k účtu ..neviem heslo a k MI účtu viem len 3 cisla koncové …viem sa k tomu heslu dopátrať . Dakujem
Dobrý den resetoval jsem telefon a zůstal mi tam účet a už nevím přihlašovací údaje jak se to dá odstranit zkoušel jsem skoro všechno a nevím jak mám všechno od telefonu udělal jsem si i jiný účet ale telefon mě nepustí se přihlásit k jinému účtu prosím o radu děkuji
Už druhý den se snažím o vytvoření účtu. Vše jsem udělal dobře, hlásilo mi to (při pokusu o přihlášení) pokaždé chybu, po několika pokusech „příliš mnoho pokusů, zkuste později“.
Zkusil sem dnes, stejná hláška.
Řekl jsem si, že mám špatné heslo, tak jsem si vyžádal nové, zadal, vše OK. Při pokusu o přihlášení, opět hláška o mnoha pokusech.
Je to nějaké zapeklité.
Dobrý den, máme náramek MiBand 2 který byl propojen s mobilem, včera z ničeho nic chtěla appka „Mi Fit“ nové přihlášení na které se už ale nejde přihlásit.
Máme i Account ID: 1789901460
Dá se ještě něco podniknout aby se zachránily data z hodinek?
Pozastavili mi účet na mi fit,jak jo mám odblokovat
Mám pozastavený účet a nevím jak odblokovat, poraďte prosím
Dobrý den, nám probelm. Mám hodinky mi band 2. A nejde se mi přihlásit na Mi Fit aplikaci , píše mi to při přihlášení že účet je pozastaven,co mám udělat aby to šlo?
Dobry den,
chceme predat telefon xiaomi redminote 4, tak sme z neho vsetko vymazali pomocou tlacitiek zvuk a power (wipe all data). Po zapnuti to ziadalo heslo MI uctu. Zadali sme a telefon zapli, ako teraz zrusit to aby bol s tym Mi kontom spojeny ked ho niekomu predame? Vopred vdaka za pomoc.
Telefón mi prišiel opravy a pýta ma prihlásenie do účtu ale ja som zabudla heslo.Prosím vie niekto mi poradiť ako s tým ďalej lebo neviem sa dostať do telefonu a teraz mi je nanič. Dakujem
Dobrý den,
jaké heslo to po Vás chce? K účtu Mi/Xiaomi, nebo Google?
Karel Kilián
Potřebuji z důvodu odemknutí bootloaderu (mi unlock píše, ze nemám účet propojený s telefonním číslem), doplnit Mi účet o telefonní číslo. Potvrzovací heslo , které má přijít na již vložený mail ani při opakovaných pokusech nedošlo. Co mám dělat? děkuji za pomoc
Někdy ty zprávy chodí se zpoždění. Někdy pomůže zkusit to znovu později.
Dobrý den,
mám dva telefony Xiaomi, v prvním (Redmi note 3) jsem založila účet, se kterým jsem se následně přihlásila i do druhého (Redmi 4A) telefonu. Nyní bych ve druhém telefonu potřebovala xiaomi účet odhlásit, ovšem si nepamatuji heslo, po obnově hesla se mi změnilo heslo pouze v prvním telefonu, druhý se nezměnil. Čísla účtu xiaomi se liší, ale nepamatuji si, že bych dělala druhý účet, pokoušela sem se změnit heslo ve druhém telefonu pomocí tel. čísla, ovšem, to nebylo nalezeno a emailové adresy, ke kterým by mohl být účet spojen jsem vyzkoušela bez výsledku. I přes to, že se mi podařilo telefon dostat do továrního nastavení, zůstal mi tam účet xiaomi, ke kterému se již vůbec nemohu přihlásit a založit nový nelze. Již si nevím rady. Děkuji za jakoukoli pomoc.
Dobrý den,
asi ne zcela rozumím. Na začátku píšete, že máte na prvním telefonu účet, se kterým jste se přihlásila na druhém telefonu.
Pokud se ale čísla účtů liší, pak se skoro jistě nejedná o stejný účet.
Zkuste na oficiální stránce resetovat heslo. Bude vázané buď na e-mailovou adresu, nebo telefonní číslo.
Karel Kilián
Dobrý den
Vlastním telefon Xiaomi Redmi 3. Telefon jsem zadal do továrního nastavení, po znovu uvedení do provozu jsem narazil na problém. Na displeji se objevila hláška (Tento přístroj uzamčen toto zařízení je spojeno s existujícím Xiaomi účtem. Zadejte heslo pro ověření zařízení)
Bohužel používám účet GOOgle a nevím že bych se kdy přihlašoval na účet Xiaomi.
Zeptám se je možno nějakým způsobem restartovat nebo mohu tento přístroj ekologicky zlikvidovat??
Děkuji Heřman.
Dobrý den,
zkuste si obnovit heslo na této stránce. Možná bude nutné dát SIM kartu do jiného telefonu, protože pokud je účet vázán na telefonní číslo, pošlou nějakou ověřovací SMS. A tu na zablokovaném telefonu nepřečtete.
Karel Kilián
Ahojky mám taky problém se xiaomi, mám redmi 4x. Pred ní jsem měla myslim ze redmi 3, tato vsak byla od kamarádky, která mi jej půjcila. Na tomto telefonu (redmi 3) jsme vytvorily můj xiaomi účet, po nějakém čase jsem si koupila mou redmi 4x a přihlásila jsem se stejným účtem i tady. Nedávno kamarádka odhlásila starý telefon redmi 3 z mého účtu, tak abych mohla mít účet jen na novém telefonu. Co se nestalo, od té doby mi na redmi 4x vyskakuje okno „Chyba přihlášení k účtu“. Ať dělám co dělám, nelze heslo resetovat, nelze s tím nic dělat. Když zadám e-mail nebo telefonní číslo, hlásí mi to, že účet neexistuje. Jsem zoufalá. Opravdu mě nebaví každých pár minut vidět, jak se rozsvítí telefon a vyskakuje to hloupé okno. Někdo zkušenosti a radu prosím ? Děkuji moc
@Lucie
Dobrý den,
bohužel přesně nevíme, co ta kamarádka s účtem ve skutečnosti udělala. Pokud nelze heslo resetovat, doporučil bych telefon od účtu odhlásit a vytvořit si nový.
Karel Kilián
Dobrý den
Jak se přihlásit na telefonu kde to chce telefonní číslo místo emailové adresy skrze ni jsem se registroval ? díky
@visk
Dobrý den,
v tom přihlašovacím dialogu je tuším jako odkaz možnost „přihlásit se jinak“, nebo tak nějak se to jmenuje. Pak se jde přihlašovat e-mailem či telefonním číslem.
Karel Kilián
Myslím tím xaiomi účet
Dobrý den
Chtěla jsem se zeptat
Rusila jsem starý xiaomi účet ale zapomelA jsem se odhasit z telefonu
Teď mi nejde přihlásit nový účet
Chce to heslo ke starému účtu i když ho tam dam nejde se přihlásit (logicky do zrušeného účtu )
Můžete mi poradit co s tím
@Simona Federlova
Dobrý den,
no, obávám se, že tady bude jedinou cestou obnova do továrního nastavení.
Karel Kilián
Dobrý den.
Dcera měnila operátora(Vodafone>Kaktus) a číslo si nechala převést. Když se přihlašovala zpátky do Mi účtu tak telefon odeslal verifikační sms. Odpověď ale nedošla a tak si nemůže synchronizovat některé položky. U Vodafonu vždy vše proběhlo bez problémů.
Operátor Kaktus se dušují,že sms žádné neblokují. Kde může být problém? Děkuji
@Petr Pudík
Dobrý den,
pokud dcera neměnila telefonní číslo a SMS jí opravdu nedošla, může být problém na straně Xiaomi. Nicméně tuším, že ten formulář nabízí i jiné možnosti ověření než jen SMSkou na telefonní číslo. Zkuste se na to podívat, jestli tam není třeba možnost telefonátu či odeslání e-mailu.
Jiří Opletal
Ve vebovém rozhraní v Mi cloudu v nastavení vidím všechno jak má být (mail, telefonní číslo). Když zapínám v nastavení zpráv Mi zprávy tak mi to zahlásí,že telefonní číslo není ověřené,odesílám ověřovací sms. Čekám asi minutu a pak se objeví zpráva,že telefonní číslo nejde ověřit. Ve výpisu z tel.účtu vidím odeslanou sms za 5,-. Jiné možnosti ověření tel.čísla nikde nevidím. Poslední co mě napadá je dát telefon do továrního nastavení. Ale to je ta poslední možnost.
Petr
@Petr Pudík
Dobrý den,
ano, také bych to viděl na obnovené továrního nastavení.
Karel Kilián
Dobry den
Pouzivam mi band 3 předtím jsem měl mi band 2 když jsem prvně vstupoval do mi fit tak jsem šel přez facebook a ted bych potreboval se přihlásit normálně ale ne přez tlačítko facebook nejlepe na ten účet jelikož tam mam posledni 2 roky historii z mi bandu….a nechci o ni prijit. Mam pouze ID číslo co bylo pod fotkou da se přihlásit normalne? Děkuji za odpověď.
@Alexandr
Dobrý den,
můžete zkusit na stránce pro reset hesla k účtu Mi, zda se Vám nepovede k tomu číslu účtu získat heslo.
Karel Kilián
Dobrý večer.
Mam telefon Xiaomi redmi note 5 a dnes mi celý den (od včera) nešla připojit simkarta (nic jsem s ní nedělala) a ani k WiFi jsem se nemohla připojit. Rozhodla jsem se, telefon vrátit do továrního nastavení (jsme na dovolené v zahraničí).. Jenže, jak jsem ho chtěla resetovat, tak bohužel, díky tomu, že nelze tel připojit k WiFi, tím pádem, nemůžu ověřit heslo a už mi to dál nepustí.. Nějaká řada na toto funguje? Heslo si pamatuji a na tabletu jsem přihlášena přes mi cloud..
Ve zkratce: nelze se připojit k WiFi a bez připojení je tel téměř k ničemu…
Moc prosím o každou radu.
Děkuji
@Michaela
Dobrý den,
no, pokud se telefon nepřipojí k Wi-Fi, tak jedině přes mobilní data. Ovšem pokud jste mimo EU, tak by se to mohlo prodražit. Bez připojení k internetu však nejspíš telefon neoživíte.
Spíš je otázkou, proč přestaly fungovat oba rádiové moduly (mobilní i bezdrátová síť). Nemohla se do telefonu dostat voda?
Karel Kilián
Dobrý večer,
děkuji za rychlou odpověď.. Jsem v Itálii, takže to by neměl být žádný problém..
Byla jsem na procházce uspat dceru, telefon fungoval téměř bez problémů, pak se z ničeho nic zaseknul, a tím vše přestalo fungovat (u moře ještě tel v tu dobu nebyl)..
Tel mi jen stále píše:
Tento přístroj je uzamčen
Toto zařízení je spojeno s existujícím účtem. Z bezpečnostního důvodu je nutné zadat heslo pro ověření zařízení
Aktivovat toto zařízení (zadám heslo, ale bohužel, nemůže mi to spojit s internetem (WiFi/data)
Otevřít nastavení WiFi (dám aktivovat, ale zase se odpojí).. je k tomu ještě další nastavení, ale to mi, bohužel, už nepustí dále..
Jde nějak odstranit účet z tel přes tablet? Abych se do tel mohla dostat?
Děkuji vám za ochotu.
Michaela
Dobrý den,
abych přesněji pochopil situaci: telefon tedy zamrzl a Vy jste udělala co, než se objevila ta hláška?
Karel Kilián
Dobrý den, včera jsem se pokoušel vytvořit účet na Mi cloudu dle návodu, ale potvrzení na mail mi nebylo doteď zasláno. Při pokusu o novou registraci na stejný email už nejde a píše mi to ať to zkusím později… email je od seznamu ve tvaru xxx@email.cz. Nemá s tím někdo zkušenost? Nechce se mi zakládat email jen kvůli Mi cloudu….
@Tomáš
Dobrý den,
zkuste se podívat do spamu, zda tam zpráva od Xiaomi neskončila. U Seznamu bych se nedivil ani tomu, kdyby ji odmítl ještě před přijetím.
Karel Kilián
Mám problém restartoval jsem si telefon xiaomi redmi 3S.A zistil jsem ze se mi tam objevilo zamek s ID. Číslo mám psaný na papíře a stále mi to píše červeně.A nechci si kupovat nový telefon.
@Jerry
Dobrý den,
zkuste, zda nebude fungovat tento postup. Pokud ne, bude jedinou možností servis.
Karel Kilián
Dobrý den,dala sem telefon do továrního nastavení,a nemožu ho vůbec zapnout abych ho mohla nastavit.Pořád to chce po mě password ,a nevím co to znamená a jak se k němu mám dostat.
@Gabriela Hanáčková
Dobrý den,
pokud jste před obnovením továrního nastavení neodebrala účet Google a účet Xiaomi, pak to chce heslo k jednomu z těchto účtů.
S ohledem na to, že je požadavek (dle Vaší formulace) v angličtině, jde patrně o heslo k účtu Xiaomi.
Karel Kilián
Dobry den,
dcere som kupila hodinky Mi Smart Band 4. Nakolko este nie je plnoleta potrebuje suhlas povolenie od zakonneho zastupcu inak pisu, ze bude jej ucet na 29 dni pozastaveny. Chcu moje udaje a potvrdenie do mailu. Mate s tym niekto skusenost? Ak jej nedam povolenie, co sa stane po 29 dnoch, zrusia jej ucet? Dakujem.
Dobry den, problem s povolenim zakonneho zastupcu je vyrieseny. Dakujem.
Dobrý den,
myslím, že kdybyste údaje nezadala, skutečně by účet zrušili. Nicméně dá se to obejít tím, že při registraci uvedete jiný rok narození.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, koupil jsem od kamarádky xiaomi redmi 7a. Ale bohužel je přihlášený na jiný email a jiné tel. číslo. Ten člověk co telefon dal mé kamarádce už číslo ani email nepoužívá a heslo si nepamatuje.
Prosím o radu co se s tím dá dělat. Děkuji moc. Jakub.
Dobrý den,
v tom případě bych doporučil mobil kamarádce vrátit s tím, ať Vám vrátí peníze. Telefon je v tomto případě nepoužitelný a bez zadání přístupových údajů Vás prostě nepustí dál. Je to ochrana před prodejem zcizených či ztracených telefonů.
Původní majitel si heslo k účtu Google může obnovit a změnit, pak se přihlásit a následně telefon regulérně obnovit do továrního nastavení tak, aby ho mohl používat někdo další.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Potřebuji se odhlásit z účtu xiaomi, ale mám už jiné tel. číslo než při přihlášení. Email jsem bohužel nezadal a teď nevím co s tím. Poradí mi prosím někdo jak do toho?
Dobrý den, telefon Redmi Note 8T mám zaregistrovaný v MIUI účtu pod telefonním číslem, nicméně se mi na displey neustále objevuje hláška Služba aktivace Xiaomi SIM karta “ Najít zařízení “ Nelze aktivovat SIM kartu.
Když se napojím na MIUI účet v telefonu – Moje zařízení – Redmi Note 8T – SIM karta není vložená nebo aktivována.
A v podrobnostech v zařízení mi píše “ Telefonní číslo neznámé.“
Poraďte co s tím. Jinak telefon funguje normálně.
@Hláška “ Najít zařízení“ Nelze aktivovat SIM kartu
Dobrý den,
také jsem na to narazil a údajně pomůže, když na dané kartě povolíte datový roaming.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, asi pred rokem jsem koupil Xiaomi Redmi 6A, na kterem synovec vytvoril xiaomi ucet a samozrejme hned zapomel heslo i e-mail. Netusil jsem to, po pul roce jsem vyndal telefon z krabicky, udelal tovarni nastaveni a pristroj j samozrejme zablokovan. Mam od pristroje fakturu i krabicku s etiketou, bohuzel jsem kupoval celkem ctyri kusy a musim ten pristroj nejak identifikovat, ke ktere fakture a krabicce patri, nemam uz simcard. Jak muzu zrusit na tomto telefonu xiaomi ucet, aby byl znovu pouzitelny? Lze to vyresit pripadnym prehranim sw?
Dekuji Mad.
Dobrý den,
pokud byste znal e-mail, na který byl ten účet registrován, pak se dá obnovit heslo za předpokladu, že k tomu e-mailu máte stále přístup.
Bohužel v té situaci, jak ji popisujete, bude asi jedinou cestou servis, kde po Vás s velkou pravděpodobností budou chtít doklad o koupi. Přístroj by měl být identifikovatelný podle IMEI na krabičce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den resetoval telefon redmi note8T a zůstal mi tam účet a už nevím přihlašovací údaje ani jiné nastavení jak se to dá odstranit zkoušel jsem skoro všechno a nevím jak mám všechno od telefonu udělal jsem si i jiný účet ale telefon mě nepustí se přihlásit k jinému účtu prosím o radu děkuji
Dobrý den,
je to ochrana proti používání ztraceného či odcizeného telefonu. V podstatě máte jen dvě možnosti:
1. Zkuste si obnovit heslo k účtu Google, se kterým byl telefon spojen.
2. Servis – v takovém případě si ale připravte doklad o nabytí telefonu (fakturu, dodací list apod.).
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň syn zabudol heslo ku učtu xiaomi a tým zablokoval telefon prosím o radu čo mám urobiť aby som mohol znova používať telefon redmi 7. prosím o radu alebo kontakt kde sa mám obrátiť aby mi ho obnovil a dakujem hammer
Dobrý den,
heslo k účtu Xiaomi si můžete obnovit (změnit) na https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nikdo se mi naboural do účtu přes mé heslo a e-mail nevím co mám dělat!!!!!!
Dobrý den,
obnovte si heslo k účtu přes stránku https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer mám blokli účet potřebuji poradit zapomněla jsem hesla
Dobrý den,
heslo k účtu Xiaomi si můžete obnovit zde: https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry den mam zalokovani telefon nemuzu si spomenou na heslo
Dobrý den,
to se obávám, že není moc šance obejít, když jste zapomněla heslo. Byla by to dost hloupá ochrana, kdyby se dala obejít. Pokud znáte heslo k účtům Google a Xiaomi, tak můžete provést obnovení do továrního nastavení dle našeho návodu jak obnovit telefon do továrního nastavení – https://xm.cz/blog/miui-11-tipy-a-triky-jak-obnovit-telefon-do-tovarniho-nastaveni/ , konkrétně kapitola Nouzový scénář, jak obnovit telefon do továrního nastavení. Ale pokud neznáte heslo k účtu Google, tak to nedělejte, protože ho to bude chtít.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, paušál s číslem jsem měla ve starém tel registrován na Xiaomi účet a teď v novém samozřejmě nemůžu přihlásit tel.cislo protože neznám staré údaje
poradíte mi, co a tím
děkuji
Dobrý den,
tak to se obávám, že asi nic, pokud již nemáte SIM kartu s číslem, na které proběhla registrace. Jedině si vzpomenout na heslo, nebo založit nový účet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nový založit bohužel na číslo nejde,jinak bych neotravovala, jinak děkuji
Dobrý den,
čili Vy to číslo máte? V tom případě by mělo stačit resetovat heslo https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den. Mam fitness naramok Mi Band 3, pri instalacii Mi Fit appky som pouzil firemny google ucet a firemny telefon. Nakolko vo firme koncim, chcem si Mi Fit prehodit do sukromneho telefonu a na sukromny google ucet. Ako postupvat, aby neprisiel o udaje v Mi Fit? Dakujem.
Dobrý den,
no, to bohužel nepůjde
Xiaomi nenabízí žádný způsob převodu dat mezi dvěma účty, čili to, co je na firemním účtu, na něm prostě zůstane a není cesty, jak to dostat kamkoli jinam.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nedošlo náhodou za ten rok k nějaké změně? Mám podobný problém, potřebovala bych sloučit dva účty, abych nepřišla o data.
Děkuji,
Jana
Dobrý den,
bohužel nikoli. Slučovat účty bohužel nelze
Přeji hezký den.
Karel Kilián
prosím, je tu někde čeština??????????
Dobrý den,
obávám se, že netuším, nač se ptáte? Jakou češtinu máte na mysli?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
maruska.sojakova@gmail.com
Dobrý den,
asi jste se chtěla na něco zeptat, ale vidím jen e-mail.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den jak se dá přihlásit Xaomi účet bez síň karty dekuji
Dobrý den,
ano, dá. Pokud znáte ID a heslo toho účtu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Po nabíjení se mi zamknul mobil a nemohu ho odemknout.Prosim o pomoc.
Dobrý den,
zkuste ho vypnout dlouhým podržením (cca 5 až 10 sekund) tlačítka pro zapnutí. Pak ho zapněte a uvidíte, zda půjde odemknout.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dal sem mobil obnovit nemam kartu a email neviem z uctu urobim stim nieco odblokujem ho
Dobrý den,
bohužel nikoli. Jedině, pokud máte doklad o koupi, jinak ne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Chci se zaregistrovat a již několik dní mi to píše, že to nelze ať to zkusím později. Může mi prosím někdo poradit co se děje? Děkuji Jiří.
Dobrý den,
kde a jak se registrujete? V nějaké aplikaci? Jak přesně zní hláška, která se Vám zobrazí?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nešlo to ani přes aplikaci, ani zde přes váš odkaz. Hláška zní „Účet nelze vytvořit, zkuste to znovu později“
Dobrý den,
teď (9:10) jsem to zkusil přes ten odkaz. Zadal jsem e-mail, v dalším kroku heslo a posledním krokem bylo ověření účtu klepnutím na odkaz, který přišel do zadané schránky. Čili na straně Xiaomi problém není.
Není možné, že pod Vámi zadávaným e-mailem už je účet Xiaomi vytvořen?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám stejný problém a hlášení „Účet nelze vytvořit, zkuste to znovu později“ jak zde přes prohlížeč, tak i přes aplikaci v telefonu na dva různé emaily, ani jeden pokus neprošel. Prosím o radu, děkuji
Dobrý den,
jak jsem psal – v 9:10 jsem to zkoušel a bez problémů jsem si založil nový účet na webu https://account.xiaomi.com/pass/register .
Pokud Vám to nejde a píše, že máte zkusit později, asi nezbyde než to zkusit později. Možná jsou přetížené servery Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak jsem zjistil, že se lze přihlásit pouze emailem s koncovkou gmail. Zkoušel jsem 4 e-mailové adresy od seznamu a ani jedna nešla. Tyto adresy lze po úspěšné registraci zadat pouze jako sekundární ( záchranné ) a fungují.
Dobrý den,
tím to, myslím, nebude. V těch 9:10 jsem se úspěšně registroval na firemní adresu, tj. ne gmail.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer zapomněl jsem heslo na Xiaomi ucet
Dobrý den,
můžete si ho obnovit na oficiálních stránkách.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den kopii sem tel z ruky je tam účet ale paní si jo nepamatuji dl to vrní má stavení tet se do tel nemůžu dostat můžete my poradit dekuju
Dobrý den,
je to ochrana před neoprávněným používáním ukradeného či ztraceného telefonu.
V podstatě máte dvě možnosti:
Osobně tipuji, že jste se stal obětí podvodnice a jedná se o ukradený telefon.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Prosím,dcera se mi podívala do tel.a já nevím co s tím…kliknu na zapnout a účet se nepřihlásí s tím,že to chce odebrat oprávnění???? Bohužel vůbec netuším kde to mám v tel.hledst….dekuji za rady
Dobrý den,
zkuste mi, prosím, přesně popsat, jak postupujete a jaké je znění té hlášky ohledně oprávnění.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer zablokoval jsem si tel. Hard resetem prosim o pomoc
Dobrý den,
bohužel z Vaší formulace nerozumím, co přesně jste dělal a v jakém stavu je nyní Váš telefon.
Pokud jste přes konzoli pro obnovení provedl obnovení do továrního nastavení a telefon po Vás nyní požaduje přihlášení, nezbývá než se přihlásit. Obejít to nejde – je to ochrana proti používání odcizených zařízení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den ,zapomněl jsem heslo a mobil mám v továrním nastavení a nelze se dostat do mobilu. Co s tím lze dělat? Děkuji za odpovědˇ pan Rissner.
Dobrý den,
bohužel jediná možnost je vzpomenout si na heslo. Pokud máte k telefonu doklady o jeho koupi, můžete zkusit nějaký servis, aby Vám flashli čistou ROM. Uživatelský způsob, jak obejít tuto ochranu, neexistuje. Je to bezpečnostní opatření proti používání ukradených či ztracených telefonů a nedávalo by smysl, kdyby šlo snadno obejít.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den potřeboval odblokovat xaomi ucet nemůžu se dostat do telefonu nepamatuju si heslo
Děkuji černý
Dobrý den,
vůbec si nejsem jistý, s čím máte problém. Vy jste obnovil telefon do továrního nastavení a nyní od Vás chce heslo ke Xiaomi účtu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
ahoj,kooupila jsem si ke svemu mobilu XI redmi note 8 vasi domaci kameru,telefon jsem dala dceri,zaregistrovala jsem telefon na ni a koupila si jiny mobil,ale uz ne XI a ted me to stale rika ze kameru ,usim nejdrive odhlasit ze stareho zarizeni XI ale stale nemohu po prihlaseni pres pc do meho uctu najit,kde kameru najit abych ji z meho uctu odhlasila.
Dobrý den,
myslím, že nebude nutné kameru odnikud odhlašovat. Stačí nainstalovat na nový telefon aplikaci Mi Home a přihlásit se do ní stejným jménem a heslem jako na starém telefonu. Kamera by Vám pak měla být k dispozici.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den mam problem se zaregistrovat na ucet Google na Xiaomi redmi 4a a tim padem nemohu stahovat hudbu atd…. Potrebuji poradit. I presto ze jsem pripojeny k WiFi tak mi to pise chyba serveru
Dobrý den,
obávám se, že nerozumím tomu, v jakém je ten telefon stavu a v čem přesně máte problém.
Zkuste to, prosím, nějak upřesnit a napsat srozumitelněji. Přeci pokud máte telefon s Androidem, pak jste účtem Google přihlášený. Už vůbec pak nechápu, odkud a jak stahujete hudbu a jakou chybu Vám to píše.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Prosím o radu tel.redmi9AT zamčený nejde obnovit Xiaomi účet jak postupovat k odemknutí mobilu
Dobrý den,
a to je Váš telefon? Jak přesně se dostal do tohoto stavu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry dostal som od brata redmi 8a a ze stary telefon a ja ho tovarensky resetoval a pyta odomna heslo a moj brat ho nevie a na cislo na ktorom bol prihlaseny na account tak simka vyprsala spotreba neda sa to nejako urobit vymazat?
Dobrý den,
pokud má Váš bratr doklady o koupi telefonu, měli by si s tím poradit ve většině servisů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den přestože jsem při přihlášení do xiaomi účtu správně zadal jméno i heslo, dál jsem se nedostal. Nenapsalo mi to že mám něco špatně, taky jsem potvrdil přečtení souhlasu, pouze mi přišel soubor s názvem redir. Prázdný.
Předem děkuji za odpověď .
M. Potulka
Dobrý den,
z uvedeného není jasné, kde přesně zadáváte přihlašovací údaje k účtu Xiaomi. Zkuste to, prosím, upřesnit.
Každopádně pokud Vám při pokusu o přihlášení přišel nějaký e-mail, pak je to dosti podívné.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Proč se nedá vytvořit účet?
Dobrý den,
účet Xiaomi se zcela jistě vytvořit dá.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
od včerejška mi to píše toto
Dobrý den,
to je zvláštní. Kde přesně a jakým způsobem se snažíte účet Xiaomi založit?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
nejprve v telefonu, pak i na NTB. snažím se zprovoznit smart camera c200
Dobrý den,
účet určitě jde založit. Teď jsem to zkoušel přes tuto stránku a opravdu to jde naprosto v pohodě. Příčina bude někde jinde. Není například zadaný e-mail u Xiaomi již registrovaný?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
stačila jedna jediná věc – heslo bez čárky. našla jsem si v jiném fóru. psali, že totéž platí o háčku
Dobrý den,
přiznám se, že tato varianta mě nenapadla. Ani jsem nevěděl, že diakritika může způsobit nemožnost založení účtu. Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
taky mi začalo aktualizaci vyslakovat okno o neplatnosti účtu, je to otravné , kašlu na to – kupuji nový mobil samsung
Dobrý den,
kdybyste napsal přesné znění té hlášky, možná bychom Vám s tím mohli pomoct.
Přeji hezký den.
Karel Kilián