Jak změnit/nainstalovat nové ciferníky na hodinky Amazfit BIP, Cor a Pace
Pořídili jste si hodinky Amazfit BIP, Amazfit Pace nebo Amazfit Cor a okoukaly se vám ciferníky, které jsou v základní nabídce? Nebo žádný nevyhovuje vašim představám? Dnes vám vysvětlíme, jak změnit či nainstalovat nové ciferníky na hodinky Amazfit BIP a Pace.
Jako první budete muset (ideálně z telefonu) navštívit stránku AmazfitWatchFaces.com a vybrat si z několika tisíc ciferníků, což bude patrně to nejtěžší. Dávejte pozor, ať stahujete ciferník pro váš typ hodinek! Až si vyberete, klepnete na See details a na další stránce pak na Download. Výsledkem by měl být soubor s příponou .bin.

Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak dostat nové ciferníky do hodinek Amazfit BIP, Cor a Pace?
Pak otevřete aplikaci Mi Fit a připojte se ke svým hodinkám. Přejděte do sekce Profil a klepněte na Amazfit BIP (respektive Amazfit Pace, případně Amazfit Cor). Následně otevřete sekci Nastavení ciferníků a pak proveďte synchronizaci prvního ciferníku. Nakonec aplikaci Mi Fit ukončete.
Ve Správci souborů otevřete složku /Android/data/com.xiaomi.hm.health/files/watch_skin/. Zde byste měli vidět soubor, jehož název sestává ze dvaceti znaků (písmen a číslic) a přípony .bin – například 95168c02fff18c6adeea8d155413b87c.bin. Tento název si zkopírujte.
Poté přejmenujte stažený soubor, který najdete ve složce Downloads, aby se jmenoval stejně. Následně přepište původní soubor ve složce /Android/data/com.xiaomi.hm.health/files/watch_skin/ staženým ciferníkem.
Nakonec spusťte aplikaci Mi Fit a nahrajte první ciferník do hodinek.
Dobrý den.
Chtěla bych si nainstalovat nový ciferník do hodinek Amazfit Bip. Mám jej stažený ale zasekla jsem se na kroku „synchronizace prvního ciferníku“. V aplikaci Mi Fit v Nastavení ciferníku se mi totiž zobrazuje jen prázdná stránka.
Poradíte prosím čím by to mohlo být?
Děkuji.
Dobrý den,
na Štědrý den patrně noví majitelé zařízení Amazfit přetížili servery. Problémy hlásila celá řada uživatelů. Zkuste vyčkat, myslím, že to začne fungovat.
Karel Kilián
Dobrý den,
bohužel stejný problém, prosím o radu.
Děkuji.
Dobrý den,
na Štědrý den patrně noví majitelé zařízení Amazfit přetížili servery. Problémy hlásila celá řada uživatelů. Zkuste vyčkat, myslím, že to začne fungovat.
Karel Kilián
Dobrý večer,
ani mne sa nezobrazujú žiadne ciferníky v aplikácii. Takisto prosím o radu, ďakujem.
Dobrý den,
patrně bude stačit počkat.
Karel Kilián
Tak ta stránka mi funguje, ciferník (celkem tři) se dá z oficiální stránky stáhnout, ale když pracuju podle návodu, tak mi tam nejde toto udělat… Vůbec se mi tyto složky neobjeví,projdu řetězec
/Android/data/com.xiaomi.hm.health/files/watch_skin/ , v adresáři ve files se mi /watch_skin/ vůbec neobjeví…
Dobrý den,
v uplynulých dnech zaznamenávají uživatelé velmi časté problémy s instalací nových ciferníků. Oficiálně to nemám potvrzené, ale patrně se jedná o přetížené servery. Proto se Vám do dané složky nic nestáhne. Doporučuji vyčkat, až opadne nápor registrace vánočních zařízení.
Karel Kilián
Ano měl jsem to taky tak, nejprv dlouho prázdná stránka, ale po 5ti hodinách se to samo od sebe objevilo
Dobrý den,
ano, to potvrzuje mou teorii, že servery neustály nápor zákazníků, kteří dostali k Vánocům nové náramky a hodinky a následně je hromadně registrovali. Předpokládám, že se to bude zlepšovat.
Karel Kilián
Tak z té originální stránky kde jsou 3 ciferníky mi to jde, ale když si stáhnu .bin soubory, tak mi to nejde udělat, je potřeba mít přístupný root, alespoň u mého telefonu Xiomi Redme X4, příslušné soubory nejsou vidět na PC , pouze na tlf., nejde do složky vkládat… Ani pře total comander…
Dobrý den,
to je pro mne novinka. Nicméně nevylučuji, že na novějších verzích systému to tak je.
Karel Kilián
tak přes nainstalovaný ES File Explorer lze se soubory manipulovat (Total Comander je nenajde) a přejmenovat a lze to zprovoznit…
Dobrý den,
takže to není právy roota, ale tím, že Total Commander podle všeho neměl příslušná oprávnění(?).
Karel Kilián
Dobrý den,
jdou změnit všechny ciferníky co jsou v hodinkách nebo jen ten poslední?
Děkuji
Dobrý den,
myslím, že jen ten poslední.
Karel Kilián
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak moc změna ciferníku snižuje baterií a případně jestli tato změna má nějaké negativní účinky
@Štěpán Viktora
Dobrý den,
ciferníky by neměly mít na baterii vliv.
Karel Kilián
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli nové ciferníky snižují výdrž baterie případně jak moc a také jestli instalace nových ciferníku přináší nějaké jiné negativní účinky (hodinky mám krátce a nerad bych si je poškodil)
@Anonym
Dobrý den,
ciferníky by neměly mít na baterii vliv.
Karel Kilián
Dobrý den nainstalovala jsem si z aplikace Mifit ciferník, ale nelíbí se mi. Nevim jak vrátit původní ciferník? V hodinkách nemám vůbec možnost nastavení. Poradíte mi prosím?
Dobrý den,
o jaký model hodinek se jedná?
Karel Kilián
Dobrý den,
existuje i podobný způsob na iOS?
@Kresda
Dobrý den,
nevím to jistě, ale zkuste to podle tohoto videa – vypadá to, že by to mohlo jít.
Karel Kilián
Dobrý den. Jak odstranit ciferníky které nechci z hodinek amazfit pace.
@Radek
Dobrý den,
podle mne stejným postupem, jako je tam nainstalujete.
Karel Kilián
Dobrý den, přečetl jsem dosud napsané a stejně se nedaří nainstalovat nový český ciferník do Xiaomi Amazfit bip. Je pro mě velmi praktický. Předtím byl v Lenovu, teď se nedaří jím přepsat jiný ciferník do Xiaomi redmi note 6 pro. Velmi děkuji. Milan
@Milan
Dobrý den,
asi nerozumím otázce. Pokud ciferník nelze nainstalovat postupem uvedeným ve článku, tak asi není kompatibilní.
Karel Kilián
Já jsem na 100 procent spokojen
@Roman
Dobrý den,
tak to jsme rádi
Karel Kilián
Aj mne sa sa zobrazila prazdna stranka cifernikov. To preto, ze dlho trva nacitanie cifernikov z netu. Po nejakom case sa objavili.
Dobrý den,
ano, poslední dny bylo několik výpadků na straně Xiaomi. Je docela možné, že servery fungovaly pomaleji než obvykle.
Karel Kilián
Dobrý den prosím o radu ? podle návodu mi nejde nainstalovat nový ciferník i když myslím, že to dělám přesně podle výše uvedeného návodu…. není jednodušší způsob? Zdá se mi to strašně složité ? a myslím, že nejsem jediná která s tím má problém ? předem děkuji za radu popřípadě tip ?
@Eva
Dobrý den,
bohužel žádný jiný způsob neexistuje. Je mi líto.
Karel Kilián
Velice jednoduše se dají aktualizovat ciferníky pomocí neoficiální, ale výborné aplikace Notify & Fitness for Amazfit. Pro práci s hodinkami používám už pouze tuto aplikaci.
@Petr
Dobrý den,
moc děkujeme za tip! V době vzniku tohoto článku tam ještě tato možnost nebyla. Tak je fajn, že to jde nyní jednodušeji.
Karel Kilián
Nevím, ať dělám co dělám tak vůbec netuším co se po mě chce, nevím co kde přepsat… Chtělo by to nějaký video návod, nemám v telefonu žádnou složku Android/data/com.xiaomi.hm.health/files/watch_skin/.. Tak to asi vzdávám
@Anonym
Dobrý den,
hodinky již bohužel nemám k dispozici, takže videonávod není šance natočit. Nicméně je možné, že je to dnes jinak. Přeci jen ten návod je rok a půl starý a mnohé se mohlo změnit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Amazfit GTS – je možné se z nainstalovaného ciferníku vrátit k původnímu vzhledu?
Moc děkuji.
@Původní ciferník
Dobrý den,
patrně touto cestou:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián