Amazfit T Rex – Notifikace a vibrace pri vyzvaneni.
Dobrý den, mám prosím dotaz ohledně hodinek Amazfit T Rex. Dnes mi dorazily a vse funguje dle ocekavani, pouze prichozi hovor ani jine notifikace se neprojevuji vibracemi i pres to, ze v aplikaci je vse nastaveno. Pri budiku nebo testovani vibraci normalne vibruji. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v takovém případě doporučím:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit a povolit jí všechna oprávnění, která požaduje.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Karel Kilián
Dobrý den,
s tím QR kódem je to možné. Pravděpodobně odkazuje na aplikaci pro Čínu. Raději doporučuji instalovat z Obchodu Google Play.
Karel Kilián
Děkuji za rychlou reakci, po přeinstalování dle vašeho návodu to funguje.
ANO – QR kód stále nefunguje a je třeba instalaci aplikace AMAZFIT řešit přes obchod.
POZOR – MiFIT hodinky zatím nezná !!!
Chtěl jsem to sem napsat pro další nešťastníky
Ještě jednou díky M.Zmoray
Dobrý den,
ano, ona aplikaci Mi Fit podporuje jen náramky Mi Band a hodinky Amazfit Bip. Jiné asi ne, a pokud vím, ani to není v plánu.
Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Prosím o radu.
Udělal jsem reinstalaci přesně dle návodu co je zde napsaný, ale bohužel mi stále nefunguje notifikace na SMS zprávy. Jinak mi všechno funguje.
Dobrý den,
a máte v aplikaci Amazfit povolené upozornění na textové zprávy? Mělo by to být v sekci App Alerts-Incoming SMS.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
po měsíci užívání hodinek musím napsat, že ty notifikace ( ať SMS, maily, z aplikací nebo na příchozí hovor ), si dělají co chtějí a žijí si svůj vlastní život. Nestačí ani každodenní synchronizace s mobilem. A celkem náhodně to či ono pošlou :-D. Nepomohla ani aktualizace aplikace, která mi nyní chodí hůř než dřív, např. načtení nového vzhledu se bez restartu hodinek neobejde.
ALE POZOR – VYZKOUŠENO !
Pokud každé ráno hodinky odstraníte z bluetooth ( z aplikace není třeba ), a následně se připojíte k aplikaci, znovu je rozeznáte, potvrdíte vše potřebné a synchronizujete – TAK VŠE NA 100% CELÝ DEN FUNGUJE !!!
Manželka má náramek a tam taková kolečka dělat nemusí, snad to ještě vychytají.
PS: jinak opravdu velká spokojenost.
Dobrý den,
díky za tip, ale můj názor je ten, že notifikace přestávají chodit, protože systém z důvodu domnělé nečinnosti ukončí aplikaci Amazfit. Zkuste náš postup jak zabránit ukončování aplikací? na aplikaci Amazfit a myslím, že nebudete muset každé ráno absolvovat tento proces.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Aplikaci mám v českém jazyce.
V aplikaci mám napsané upozornění aplikací, to když si rozkliknu tak tam mám napsáno, že hodinky budou vyhřívat při přijetí zprávy push a dále aplikace s výstrahou tam jsem bohužel nenašel nikde zprávy/SMS. Bohužel mi to nenabízí. Máte nějaký e-mail kam bych Vám mohl napsat a zaslat obrázky.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ten návod jak zabránit ukončování aplikací je pro ANDROID – je něco i pro IOS ?
M.Z.
Dobrý den,
myslím, že není. Tam, mám ten dojem, systém aplikace tak agresivně neukončuje. Ale neříkám to s jistotou – přeci jen s iPhonem mám jen jednu krátkodobou zkušenost.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
já to řeším právě na IOS :-/, snad pomůže nějaká budoucí aktualizace. Zatím 100% funguje výše mnou popsaný postup.
Děkuji moc pane Kilián za vždy rychlou a ochotnou reakci.
Dobrý den .
Aplikaci mám v českém jazyce.
V aplikaci mám napsané upozornění aplikací, to když si rozkliknu tak tam mám napsáno, že hodinky budou vyhřívat při přijetí zprávy push a dále aplikace s výstrahou tam jsem bohužel nenašel nikde zprávy/SMS. Bohužel mi to nenabízí. Máte nějaký e-mail kam bych Vám mohl napsat a zaslat obrázky.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
@Martin Zmoray Rád bych pomohl, ale s iOS nemám zkušenosti. Ani nikdo další s iPhonem podobné problémy nehlásil.
@Karlos Promiňte, Váš dotaz nechtěně zapadl. Zkuste mi obrázky poslat na kilian.karel@gmail.com
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobře děkuji moc pošlu foto a uvidíme, ale věřím tomu že se to zvládneme vyřešit.
Dobrý den,
dívám se na ty snímky a opravdu tam možnost notifikace SMS nevidím.
Zeptám se: na jakém telefonu a s jakou verzí Androidu to provozujete?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den.
Do e-mailu jsem Vám zaslal opět snímek obrazovky z telefonu. Je tam typ telefonu i android.
Děkuji za pomoc a rady.
Dobrý den,
hlásím, že druhý e-mail nedorazil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián