Porucha

Zdeněk Uhlíř zeptal se před 8 roky

Po pár týdnech telefon přestal dobíjet. Má cenu zkoušet nějaké triky? Jestli ne,tak kam zajet potřebuji vyměnit kus za kus. 

44 Odpovědi
Xiaomimobile.cz odpověděl před 8 roky

Dobrý den, takto na dálku nelze moc poradit, příčin může být spousta:

  • vadný kabel či nabíječka (zkusit jinou),
  • nečistoty v MicroUSB konektoru (USB-C),
  • vadná elektronika v mobilním telefonu.

Pokud byl přístroj kupován u nás (Xiaomimobile.cz), můžete využít standardní reklamaci, na jejíž vyřízení je stanovena doba až 30 dní. Pokud telefon nebyl kupován u nás, můžete využít náš servis.

Jan Dolejš odpověděl před 8 roky

Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste již více než týden nepokračoval v dotazu, označuji dotaz jako vyřešený. Pokud byste se chtěl ještě na cokoliv zeptat, budeme moc rádi, pokud znovu využijete naši Xiaomi poradnu.

Katarina odpověděl před 7 roky

Dobry den , telefon na nic nereaguje, da sa nejako restarovat? Je tam len obrazok s nejakym zajacom a robotom a napis  FASTBOOT

Jan Dolejš odpovězeno před 7 roky

Dobrý den, držte několik sekund (cca 15-20) zapínací tlačítko telefonu.

Daniel Burian odpověděl před 7 roky

Dobrý den , mám redmi note 4. Po několika měsících mi telefon začal pravidelně začal psat chybí sim karta nebo není signál . Pomohl jedině restart telefonu .    Čím to může být ?

Daniel Burian odpověděl před 7 roky

Dobrý den , mám redmi note 4. Po několika měsících mi telefon začal pravidelně začal psat chybí sim karta nebo není signál . Pomohl jedině restart telefonu .    Čím to může být ?

Daniel Burian odpověděl před 7 roky

Dobrý den , mám redmi note 4. Po několika měsících mi telefon začal pravidelně začal psat chybí sim karta nebo není signál . Pomohl jedině restart telefonu .    Čím to může být ?

Jan Dolejš odpovězeno před 7 roky

Dobrý den, může se jednat o HW závadu. Pomohla by nejspíše reklamace.

Daniel Burian odpověděl před 7 roky

Dobrý den , mám redmi note 4. Po několika měsících mi telefon začal pravidelně začal psat chybí sim karta nebo není signál . Pomohl jedině restart telefonu .    Čím to může být ?

Martin Štěpánek odpověděl před 7 roky

Zdravím, mám xiaomi redmi note 4 global (4gb ram, 64gb)… A už se mi stalo asi 3 během tří týdnů, že odpojím ráno mobil z nabíječky a jsem na něm cca 5 minut a najednou naskočí obrazovka jako když zapínáte telefon (uprostřed černého pozadí je bílé logo, dole problikávají tři tečky-načítání, a pod nimi nápis „powered by Android“)…. V této chvíli s mobilem nejde nic dělat, nereaguje na žádná tlačítka, vyndání sim apod…. vždycky tedy musím počkat až do večera (mezitím si nemůžu ani zavolat), než se mobil vybije a pak ho dám na nabíječku a zapnu ho a jede dál(při druhém spouštění už nechtěl naskočit na poprvé a musel jsem to udělat na víc pokusů)…..
Nevíte jaká je příčina této závady??? Jak ji odstranit???
Děkuji za rady a typy. Martin  

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
vypadá to buď na hardwarovou závadu, nebo „nakopnutý“ systém. Zkuste nejprve telefon uvést do továrního nastavení.
Pokud bude toto chování pokračovat, poslal bych ho na reklamaci.
Karel Kilián

Jiří Lasovský odpověděl před 6 roky

Dobrý den, mám xaomi redmi 4A, mám ho cca půl roku, a přestala mi fungovat simkarta. Nejdříve jsem si myslel, že je to Sim kartou, ale omyl. Sim karta v ostatních mobilech funguje zcela normálně. Po koupi druhé Sim karty, stejný problém. Zkoušel jsem dát mobil do továrního nastavení a ono nic. Nějaká rada? Nebo poslat na reklamaci? Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v tomto případě to bude skoro jistě na reklamaci.
Karel Kilián

Dagmar odpověděl před 6 roky

Dobrý den, mám Xiaomi Redmi 4X 32 GB. Zhruba po roce se mi začal vypínat a abych ho mohla používat musím ho  restartovat. Není to stálým pravidlem, ale dost častým. Tak v mnoha případech nejsem bohužel na příjmu, aniž bych to tušila (např. telefon v batohu, ale i třeba jen na stole…).  

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte reset zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
odpovídal jsem na Váš dotaz zde. Toto vlákno uzavírám.
Karel Kilián

Beník Drowník odpověděl před 6 roky

Stalo se mi ze telefon začal vypínat a pak hned sam zapinat, pak zůstal chvíli vypnuty a pak se zase vypnul a takhle to opakoval dokud se nvybil a pak jsem ho dala do nabíječky a stejně to dělal zase

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
buď je vadné tlačítko pro zapnutí/vypnutí, nebo odchází baterie, nebo se do zařízení dostala voda. Každopádně příčinu uvedeného chování Vám poví jedině servis na základě diagnostiky.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
tady bych asi doporučil  provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián

Tomas odpověděl před 5 roky

Dobrý den telefon pracuje v rezimu pripojených sluchatek i kdyz sluchatka zapojena nejsou nepomohlo ani tovární nastavení pořád svítí ikona připojena sluchatka

Vaše odpověď

5 + 20 =

Xiaomi Robot Vacuum

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!