Problém s párováním MI HOME CAMERA
Dobrý den,
Pořídili jsme si od Vás výrobek MI Home Security Camera 360° 1080P, bohužel jsme ale zjistili, že kamera nechce přečíst barcode při párování mobilního telefonu s kamerou.
Myslel jsem si prvotně, že má kamera špatný firmware a nebo že čočka kamery není schopná zaostřit pořádně barcode na displeji mobilního telefonu. Proto jsem kameru zkusil u známých, abych si ověřil svoje podezření, které se ale nepotvrdilo. MI Home kamera se v pořádku spárovala s mobilním telefonem HONOR.
Problém je tedy zapříčiněný našimi mobilními telefony. Chtěl bych se tedy zeptat zda se dá tento problém nějak vyřešit ( připadnou aktualizací apod. ) a nebo se kamera opravdu není schopná spárovat se staršími mobilními telefony?
Máme tyto telefony:
iPhone 5s
verze softwaru 12.4.4
Samsung Galaxy J5
Verze Android 9
Verze One UI 1.1
S pozdravem
Denis Lesniak
Dobrý den,
to je zvláštní, protože kód by měl být čitelný bez ohledu na obrazovku. A hlavně QR kódy jsou docela odolné na chyby.
Co Vám to přesně hlásí při pokusu o načtení QR kódu z obrazovky?
Karel Kilián
Dobrý den,
Nehlásí to vůbec nic. Bliká oranžové světlo na kameře. Když jsme to zkoušeli s tím Honor telefonem tak načetl barcode během vteřiny. Byl to Honor 8 s full HD displejem. Nemůže mít na to vliv rozlišení displeje?
Děkuji
Dobrý den,
to je opravdu zvláštní – rozlišení by nemělo hrát roli. Ale myslím, že jsem našel řešení – podívejte se na toto video.
V kostce jde o to, že uděláte snímek té obrazovky s QR kódem. Ten snímek pak zvětšíte a kamera ho načte. Na tom videu pak kamera bliká modře, což je podle mne stav, kam ji potřebujete dostat.
Karel Kilián
Dobrý den,
Tohle jsem již zkoušel, bohužel to nepomohlo. Udělal jsem to přesně podle videa. Print screem obrazovky a zvětšení barcodu. Kamera stejně nepřečetla barcode.
S pozdravem
Denis Lesniak
Dobrý den,
tak to se přiznám, že už mě nenapadá nic jiného než tu kameru provozovat s jiným telefonem, nebo vrátit
Karel Kilián
Zdravim vas, podarilo sa vam problem vyriesit?
Mam rovnaky problem .. chyba nie je v telefone pretoze u znameho som ju sparoval so svojim telefonom na sieti doma to nefunguje.
Dobrý den,
zkuste z nějakého mobilu vytvořit hotspot – ideálně se stejným názvem (SSID) a heslem, jako má stávající Wi-Fi. Stávající Wi-Fi vypněte.
Připojte se k tomuto hotspotu svým mobilním telefonem a zkuste nastavit kameru. Nebude-li fungovat, je patrně problém v kameře a doporučím reklamaci. Pokud bude fungovat, vypněte hotspot a zapněte Wi-Fi.
Pokud přestane fungovat, pak je problém ve Wi-Fi, routeru nebo u poskytovatele internetového připojení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám dotaz ohledně této kamery. Mám ji měsíc doma, funguje bez problému. A z ničeho nic včera večer začlo blikat oranžové světlo ve vyšší frekvenci a jakoby lupat v kameře. Nefunguje, na reset nereaguje. Zkusil jsem ji také smazat z xiaomi home aplikace že bych ji znovu spároval, ale to taky nejde, nenajde tu kameru. Můžete mi prosím poradit? Předem děkuji, Raschka
Dobrý den,
jak jste prováděl ten reset, na který to nereaguje?
Každopádně pokud nejde kameru obnovit do továrního nastavení, pak to bohužel bude na servis, potažmo na reklamaci. Dle popisu závady bych to odhadoval na nefunkční motorek nebo převod.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, Věc: Odpověď na dotaz kamera se nechce spárovat s mobilním telefonem po prvním zapnutí Kamera už funguje. Ale jen pro jeden mobil ze dvou. Samsung Galaxy J5. ( Iphone 5 má bohužel už zastaralý operační systém, který kamera nebere). Aby kamera fungovala musel jsem nahrát do ní aktualizaci, bohužel Vám už neřeknu, odkud jsem aktualizaci stáhl. To už si nepamatuji, přece jenom je to před víc jak rokem co jsem to řešil. Aktualizace se nahraje na paměťovou kartu a vloží se do vypnuté kamery, pak se kamera zapne, pře chroustá (načte si) aktualizaci a snad bude fungovat tak jak má.
Pozn. první krok je samozřejmě stáhnout si požadovanou aplikaci, vytvořit si účet.
S pozdravem D.L.
Dobrý den,
ano, to pak odpovídá – dle App Store je požadován iOS 9.0 nebo novější.
Díky za ten tip s aktualizací – to se přiznám, že jsem vůbec netušil, že ji lze takto provést. Moc děkuji za užitečnou zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Měl jsem taky problém spárovat pomocí QR kódu na Xiaomi Mi9. Nakonec jsem si QR screenoval a zobrazil na monitoru PC a spárování proběhlo okamžitě.
Dobrý den,
díky za zajímavý tip! Tohle by mě nenapadlo
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mnohokrát děkuji, pomohlo načíst QR kód z obrazovky počítače. Ale je to teda krám, už snad nikdy víc tuhle značku.
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,mám dotaz, mám kameru xiaomi secourity 2k
nastavil jsem ji a smazala se mi z aplikace a když ji chci znovu zprovoznit tak už mi to nejde a na tlačítko reset nereaguje, poradily by jste mi prosím co s tím ?
Dobrý den,
zkuste tlačítko pro reset podržet po dobu asi pět sekund.
Pak zkuste vyhledat kameru z aplikace Mi Home.
Pokud to nepůjde, pak to asi bohužel bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den prosím vás koupil jsem také tuto kameru ale záznam trvá pouze 8 vteřin.Je možné že je to paměťovou kartou?Děkuji
Dobrý den,
ano, je to nejen možné, ale i velmi pravděpodobné. Doporučil bych zkusit jinou kartu. Pokud se problém bude projevovat i s ní, bude to patrně na reklamaci kamery. Pokud se projevovat nebude, pak je příčina v paměťové kartě.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Koupil jsem si Mi 360° camera (1080p) a nemůžu nikde najít párovací QR kód. Paní mi sice říká číselný kód ale když ho chci zadat manuálně tak mě to vyhodí na základní obrazovku mihome. Koukal jsem i na videa na YouTube a ten QR kód najdou v ručním zadání kamery a to mě nejde. Telefon mám Xiaomi redmi Note 9 pro. Telefon jsem restartoval, aplikaci odinstaloval a zase nainstaloval a stále nic. Možnost vyzkoušet na jiném telefonu nemám. Nějaká rada ? Děkuji