spárování xiaomi tel a hodinek
Dobrý den, mám xiaomi redmi note 13 pro, chtěla jsem spárovat hodinky od amzfit které již mám dlouho (ano odebrala sem ze starého telefonu a hodinky radši dala do továru), bohužel nelze spárovat, aplikace najde a ale nejde to….tak tedy sem si koupila hodinky od xiaomi watch 5 lite, opět nejde, manželovi na iphone se spárují lehce ale mě bohužel ne- ano mám vše aktualizované, vypínám zapínám bluetooth nevim co dál, vždy se ukáže jen se zařízením redmi watch 5 lite nelze navázat komunikaci. Tudíž jsem hodinky vrátila a koupila si od xiaomi jiné a bohužel to stále trvá, appka najde ale zas se objeví že nelze navázat komunikaci. Doufám že není problém v telefonu mám ho měsíc a nerada bych si kvůli tomu kupovala nový. děkuji a hezký den Katka
Dobrý den Katko,
děkuji za podrobný popis situace – je skvělé, že jste už sama zkusila tolik kroků, to moc pomáhá!
To, že se ani jedny hodinky (Amazfit i Xiaomi) nedaří spárovat s Vaším telefonem, ale na iPhonu fungují bez problémů, opravdu naznačuje, že je problém v samotném telefonu – konkrétně pravděpodobně v nastavení Bluetooth nebo síťových připojení.
Doporučil bych postupovat následovně:
Obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth
Tohle je první krok, který často pomůže vyřešit podobné problémy bez nutnosti resetovat celý telefon:
- Otevřete Nastavení
- Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
- Klepněte na Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth
- Potvrďte volbu Obnovit nastavení
Telefon si poté znovu nastaví všechna připojení do výchozího stavu – často to pomůže právě s problémy s párováním.
Pokud to nepomůže…
V takovém případě bych jako další krok doporučil:
- Proveďte zálohu dat (fotky, kontakty, aplikace atd.).
- Proveďte obnovu zařízení do továrního nastavení. Podrobný návod najdete v článku „HyperOS tipy a triky: jak obnovit telefon do továrního nastavení?“ – doporučuji při obnově nenačítat zálohu, ale telefon nastavit jako nový.
- Po úvodním nastavení nejprve zkuste spárovat hodinky – ještě než nainstalujete ostatní aplikace.
Pokud problém přetrvá i po resetu
Pak lze s velkou pravděpodobností předpokládat hardwarovou závadu (např. vadný Bluetooth modul). V tom případě doporučuji telefon reklamovat u prodejce, pokud je stále v záruce.
Dejte mi vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den a držím palce, ať se vše brzy vyřeší!
Karel Kilián