Xiaomi mi 9 NFC

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiXiaomi mi 9 NFC
LUKÁŠ DVORSKÝ zeptal se před 6 roky

Zdravím, prosím mám nový tlefon xiaomi mi 9 a nejde mi platit přes NFC. Na předchozím telefonu karta od Equabank normálně šlapala, ale teď prostě na mi 9 ne. NFC mám zaplé, probudím telefon, přiložím zadní stranu k terminálu a jen to zavibruje ale neprovede se platba. Nevíte kde by mohl být problém?

19 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
projděte si náš návod MIUI 10 – tipy a triky: jak platit bezkontaktně mobilním telefonem plus ještě nastavte v Nastavení-Více-Pozice bezpečnostních prvků na Použít peněženku HCE. Pak to bude na 100 % fungovat.
Karel Kilián

Lukáš odpověděl před 6 roky

Super, díky moc za odpověď. Měl jsem to na Peněženka SIM

Karel Kilián Personál odpovězeno před 6 roky

Pro mne to byla také novinka. Vůbec jsem netušil, že se na Xiaomi toto musí nastavovat.

Karel Kilián

Ondřej odpověděl před 6 roky

Ahoj, 
taky potvrzuji … ´\\\“Nastavení-Více-Pozice bezpečnostních prvků na Použít peněženku HCE\\\“  vyřešilo NFC trouble na mojí MI 9. 
Díky za radu! Ondřej

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Také jsem s tím bojoval a taktéž mi tento postup pomohl.
Karel Kilián

David odpověděl před 5 roky

Díky moc, pomohlo 🙂 
Xiaomi redmi note 8 pro

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Monika odpověděl před 5 roky

Dobrý den prosím vás mám xiaomi redmi note pro 8 a nejde mi platit telefonem prosím můžete mi prosím poradit děkuji Szkanderová 

Smolda odpověděl před 5 roky

Stáhnete roletku a dlouze podržíte NFC tím se dostanete do nastavení Připojení a sdílení.Zapněte NFC a klepněte na Pozice bezpečnostních prvků a Použít peněženku HCE.
NFC musí být zaplé jinak je políčko nepřístupné

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
zkuste ten postup od Smoldy, kterému děkuji za pohotovou odpověď. Myslím, že tak by to mělo jít.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Nikol N odpověděl před 5 roky

Dobrý den,mám Mi T9 Pro a zjistila jsem že nejde spustit ikona ; motivy , video a nejde hlasově zadávání textu. Vždy to napíše že aplikace přestává pravidelně fungovat
 Dávala jsem i záznam do sluzby a zpětná vazba ale stále nic
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarové závady, měly by problémy zmizet.
Pokud nezmizí a budou se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián

Renča odpověděl před 5 roky

Dobrý den,  mám mobil Redmi 9C a platby přes NFC mi jedou první den a zřejmě po aktualizaci druhý den přestane aplikace fungovat používám Google play. Povolila jsem vše co šlo aby to jelo a pořád nic. Pomůže někdo co s tím děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
doporučuji vše nastavit dle našeho článku MIUI 11 – tipy a triky: jak na bezkontaktní platby na telefonech Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Renča odpověděl před 5 roky

Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď. Vše jsem udělala dle návodu, ale bohužel mi nejde platba kartou. Renča

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Renca odpověděl před 5 roky

Mobil do továrního nastavení jsem už dával bohužel 4 krát a pokaždé to vydrželo do té doby než jsem dělala platbu. Spíše a na druhý den to nešlo. Tak že asi bude nejlepší ho dát na reklamaci. Ale děkuji za Váš čas a odpověď.  S pozdravem, Renča 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ano, pokud nepomohla obnova do továrního nastavení, tak bych to také viděl na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Danny odpověděl před 5 roky

Dobry den,  mam Mi T9 Pro  a NFC, resp. platba kartou je funkcni., ale pokud mam NFC zapnute, tak pri kazdem „zalogovani“ do profilu se ozve naprosto odporna notifikace. Poradite mi, prosim, jak tu zatr… notifikaci vypnout?  Diky

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
pokud máte na mysli zvuk po odemknutí obrazovky, tak ten se bohužel nedá vypnout (kromě tichého/DND režimu).
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

12 + 16 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!