Xiaomi mi 9 NFC
Zdravím, prosím mám nový tlefon xiaomi mi 9 a nejde mi platit přes NFC. Na předchozím telefonu karta od Equabank normálně šlapala, ale teď prostě na mi 9 ne. NFC mám zaplé, probudím telefon, přiložím zadní stranu k terminálu a jen to zavibruje ale neprovede se platba. Nevíte kde by mohl být problém?
Dobrý den,
projděte si náš návod MIUI 10 – tipy a triky: jak platit bezkontaktně mobilním telefonem plus ještě nastavte v Nastavení-Více-Pozice bezpečnostních prvků na Použít peněženku HCE. Pak to bude na 100 % fungovat.
Karel Kilián
Super, díky moc za odpověď. Měl jsem to na Peněženka SIM
Pro mne to byla také novinka. Vůbec jsem netušil, že se na Xiaomi toto musí nastavovat.
Karel Kilián
Ahoj,
taky potvrzuji … ´\\\“Nastavení-Více-Pozice bezpečnostních prvků na Použít peněženku HCE\\\“ vyřešilo NFC trouble na mojí MI 9.
Díky za radu! Ondřej
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Také jsem s tím bojoval a taktéž mi tento postup pomohl.
Karel Kilián
Dobrý den,
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den prosím vás mám xiaomi redmi note pro 8 a nejde mi platit telefonem prosím můžete mi prosím poradit děkuji Szkanderová
Stáhnete roletku a dlouze podržíte NFC tím se dostanete do nastavení Připojení a sdílení.Zapněte NFC a klepněte na Pozice bezpečnostních prvků a Použít peněženku HCE.
NFC musí být zaplé jinak je políčko nepřístupné
Dobrý den,
zkuste ten postup od Smoldy, kterému děkuji za pohotovou odpověď. Myslím, že tak by to mělo jít.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,mám Mi T9 Pro a zjistila jsem že nejde spustit ikona ; motivy , video a nejde hlasově zadávání textu. Vždy to napíše že aplikace přestává pravidelně fungovat
Dávala jsem i záznam do sluzby a zpětná vazba ale stále nic
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarové závady, měly by problémy zmizet.
Pokud nezmizí a budou se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián
Dobrý den, mám mobil Redmi 9C a platby přes NFC mi jedou první den a zřejmě po aktualizaci druhý den přestane aplikace fungovat používám Google play. Povolila jsem vše co šlo aby to jelo a pořád nic. Pomůže někdo co s tím děkuji.
Dobrý den,
doporučuji vše nastavit dle našeho článku MIUI 11 – tipy a triky: jak na bezkontaktní platby na telefonech Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď. Vše jsem udělala dle návodu, ale bohužel mi nejde platba kartou. Renča
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mobil do továrního nastavení jsem už dával bohužel 4 krát a pokaždé to vydrželo do té doby než jsem dělala platbu. Spíše a na druhý den to nešlo. Tak že asi bude nejlepší ho dát na reklamaci. Ale děkuji za Váš čas a odpověď. S pozdravem, Renča
Dobrý den,
ano, pokud nepomohla obnova do továrního nastavení, tak bych to také viděl na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, mam Mi T9 Pro a NFC, resp. platba kartou je funkcni., ale pokud mam NFC zapnute, tak pri kazdem „zalogovani“ do profilu se ozve naprosto odporna notifikace. Poradite mi, prosim, jak tu zatr… notifikaci vypnout? Diky
Dobrý den,
pokud máte na mysli zvuk po odemknutí obrazovky, tak ten se bohužel nedá vypnout (kromě tichého/DND režimu).
Přeji hezký den.
Karel Kilián