Xiaomi Redmi Note 11 Pro 2201116TG Bootloop
Ahojte, hladam postup ako ozivit Xiaomi Redmi Note 11 Pro 2201116TG , po zapnuti sa zobrazi len logo, ale viem sa dostat cez on/off + volume up do menu, skusal som reboot nic , skusal som connect with miassistant, mam aj sw MiPCSuite v PC/W11 , ale tvari sa ze ho nevidi, tu by som potreboval poradit, ake presne drivers, linky mam stiahnut, safe mode tiez nic, wipe data som neskusal- čo to spraví? Kebyze sa nepodari nahrat data , fotky, stiahnute tak by som isiel do obnovy stock firmware, ale tiez by som potreboval presny postup, tych navodov je táááke mnozstvo…Dakujem za kazdu dobru radu, presny postup . Prosim vas pomozte
Dobrý den,
pokud jste se dostal do nabídky konzole pro obnovení, pak doporučuji zkusit možnost Wipe Data a následně Restart. Wipe data provede natvrdo obnovení do továrního nastavení, tj. vymaže všechna data i aplikace. Je ale možné, že při dalším spuštění bude telefon požadovat přihlašovací k účtům Google či Xiaomi údaje původního majitele, což jste, předpokládám, Vy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Snad kdybys – podrobně – popsal, co jsi dělal s MT předtím, než k tomuto stavu došlo. Pokud možno přesně, ať už půjde o vykonané akce tak i jejich posloupnost. Protože dostat MT do stavu bootloop tak úplně jednoduché není – to by zdejší poradna byla „v cukuletu“ přeplněna žádostmi o pomoc.
Dobrý den,
souhlasím s Nemohoucím. Pokud chcete s nastalým stavem pomoct, určitě by nebylo marné popsat, co předcházelo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, mobil nie je moj, ale priateľkin. Problem je uz vyrieseny, cez boot menu sa pouzila moznost wipe data. Telefon je naspat funkcny. Ďakujem.
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den ,
mám telefon Redmi Note 11 Pro , už je po záruce ,nejde zapnout, ani nenabíjí, jen problikává prázdná baterie .
Dobrý den,
pravděpodobně se bude jednat o hardwarovou závadu. Pokud telefon nelze ani zapnout, pak bohužel není možné ani zkusit jeho obnovení do továrního nastavení. V tomto případě bude jedinou možností návštěva servisu a diagnostika závady.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
2_Lenka: pokud zatím aspoň „poblikává“ prázdná baterie (takže zatím nejde o „mrtvolku“), tak jako první bych zkusil jiný adapter i jiný napájecí kabel (vím, mě se to „říká“, když mám k dispozici cca osm kabelů a 5 adaptérů), ale určitě bych tento pokus nevynechal.Alespoň hodinu bych to „nabíjení“ nechal pracovat.
Jak píše nemohouci – kdesi na fórech jsem četl, že v podobné situaci pomohlo nechat mobil nabíjet a údajně ještě lépe přes port PC, kdy pomůže slabší nabíjení….🤔
Dobrý den,
pravda, možná by nebylo marné zkusit postupy uvedené ve článku MIUI 12 – tipy a triky: co dělat, když telefon nejde zapnout?, včetně již zmíněného pokusu o nabití z portu USB notebooku či počítače.
Přeji hezký den.
Karel Kilián