Xiaomi Redmi Note 8 Pro a GPS aplikace mi fit
Dobrý den,
Vím, že jste již odpovídal na dotaz, jak nastavit telefon Xiaomi Redmi Note 8 Pro, hodinky Mi band 4 a aplikaci mi fit.
Bohužel i když jsem všechno dle Vašeho návodu nastavila, stále se mi vzdálenosti při běhání nezapočítávají (když vybíhám mám plný signál) a ani se mi nezobrazí trasa:(
Manžel mi tvrdí, že je to aplikací Mi fit, což nechápu, když mám stejné hodinky a dokud sem měla mobil ASUS, tak mi vše fungovalo..
Chci se tedy ujistit, zda je možné, že to nelze zprovoznit a musím zkusit jinou aplikaci a tím pádem mám hodinky celkem zbytečně:(
Předem moc děkuji za pomoc
Jana F
Dobrý den,
zkontrolujte, zda má aplikace Mi Fit přístup k poloze: Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Oprávnění.
Pokud má, pak ji zkuste nastavit tak, aby ji systém neukončoval: viz náš článek a návod jak zabránit ukončování aplikací?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď.
Vše jsem zkontrolovala a měla jsem nastaveno, jak bylo uvedeno ve Vašem odkaze.
Co je ještě zvláštní, že jsem zkoušela v aplikaci mi fit chůzi a tam se mi jednou započítávala trasa a zobrazila se mi po ukončení chůze. Ale podruhé to zase nefungovalo.
Telefon mám 3 týdny a ještě ani jednou se mi nepodařilo při běhu zjistit kolik km jsem uběhla. Jen když běžím s kamarádkou, která má jiný telefon a hodinky. Tak to snad nemůže být ani příjmem signálu že satelitu, jak tvrdí manžel:(
Je mi divné, že tenhle problém řeším jen já…
Dobrý den,
no, je to podivné a určitě to není věc, kterou by uživatelé hlásili často.
Napadá mě: zkuste, jak se telefon chová při navigaci. To znamená třeba v Mapy.cz nebo Mapy Google či jiné. Pokud bude vypadávat signál, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud by se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Dneska jsem si stáhla novou aplikace na běhání (Caynax Sports Tracker).
Spustila ji zároveň i aplikaci Mi fit. Nová aplikace mi trasu změřila a Mi fit opět ukázala 0.
Už jsem rozloučila s tím, že mi budou fungovat hodinky.
Jen mi to stále vrtá hlavou, že si nikdo nestěžuje. Mému manželovi se mobil moc líbil, tak si ho také objednal (on neběhá), když jsem si ho půjčila i s hodinkami na běhání, tak mu tu také nefungovalo.
I tak moc děkuji za pomoc.
Jana Fidlerová
Dobrý den,
to je opravdu podivné, protože tou další aplikací jste vlastně otestovala GPS a znamená to, že funguje.
Pokud má aplikace Mi Fit přístup k poloze, pak nevidím důvod, proč by to v ní nemělo fungovat.
Jak se aplikace Mi Fit chová, pokud ji necháte otevřenou na obrazovce? Bude měřit? Nebo ne?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dívala jsem se na ni i během běhu a ukazovala pouze ubíhající čas, ale neukáže ani metr, že bych uběhla..
Když jsem to minulé zkoušela (a po 3 km mi to neměrilo), zkusila jsem zapnout chůzi, ta sice začala ukazovat vzdálenost, ale po ukončení se mapa nezobrazila a uběhnutá vzdálenost byla asi o 1,5 km kratší.
Nejsem zrovna technický tip a už vůbec tomu nerozumím:)
Dobrý den,
ano, mám dojem, že při chůzi se berou potaz jen data z krokoměru v náramku, nikoli GPS.
Je to divné, ale na Vašem telefonu to prostě vypadá, že aplikace Mi Fit nemá přístup ke GPS.
Vzhledem k tomu, že oprávnění jste kontrolovala, mě upřímně nenapadá, co by se dalo ještě zkusit.
Bohužel ani nikde jinde podobný problém neřešili, takže těžko říci, kde může být chyba. Rád bych nějak pomohl, ale v tomto případě se obávám, že mé možnosti a znalosti jsou u konce.
Karel Kilián
Dobrý den,
není zač. Jak jsem psal – rád bych pomohl více, ale bohužel mě nic dalšího nenapadá. Ta situace u Vás prostě vypadá tak, že aplikace z nějakého důvodu nemůže využívat GPS.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám ten samý problém, RN8Pro a mifit take nepobírá gps ale treba Waze, Relive, Google mapy funguji s gps bez problémů. Tak by měli vydat nějaký fix pro mifit aby to fungovalo i na MTK procesorech
Dobrý den, mám Redmi Note 8 Pro a hodinky Amazfit Bip a mám ten samý problém. Mi Fit mi i ukáže na mapě, kde jsem ale jak kousek popoběhnu, tak ztratí signál GPS. Ale už od začátku neukáže trasu ani rychlost. Ostatní aplikace (Mapy.cz, Waze, Google maps) fungují bez problémů. Zda se, že je problém přímo v aplikaci. Telefon mám asi 14 dní a reset do továrního nastavení nepomohl. Vše jinak nastaveno dle návodů….. Nevím, co dál.
Dobrý den,
ano, v poslední době tento problém hlásí více uživatelů. Zkuste aplikaci Amazfit nastavit dle našeho návodu jak zabránit ukončování aplikací? Jestliže to nezabere, pak patrně nezbude než počkat na další aktualizaci aplikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám stejný problém jako u výše zmíněných dotazů… Už opravdu nevím co s tím bohužel hodinky tak slouží pouze jako krokoměr a tak je budu muset prodat…
Dobrý den,
pokud nepomohlo ani to nastavení, aby systém aplikaci neukončoval, pak to patrně bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím , chcem sa opýtať či sa podarilo tento problém niekomu vyriešiť? Rovnaký príbeh ako hore uvedené, rovnaký typ telefónu RN8Pro + Mi Band 4 , GPS funguje správne všade okrem Mi Fit, kolega v práci to skúšal na rovnakej kombinácii RN8PRO + MiBand 4 a stále rovnaký problém. Nejedná sa o chybu pritomnu na všetkých zariadeniach RN8Pro? Otvorená otázka, funguje to niekomu?
Dobrý den,
no, s ohledem na to, že počet hlášení problémů s GPS v aplikaci Mi Fit neustále roste, asi půjde o nějakou větší chybu.
Zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Případně dejte o potížích vědět vývojářům aplikace Mi Fit na e-mailu huami.tech@gmail.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ano. Mám ten samý problém. Redmi 8 Pro + Mi Band 4. Mi fit úplně bez šance. Všechna povolení dle všech možných návodů mám. Mapy.cz i ostatní aplikace využívající GPS bez problémů. No asi mi taky došla trpělivost.
Dobrý den,
s ohledem na množství hlášení osobně tipuji na nějaký problém s procesorem MediaTek a aplikací Mi Fit. Důležité je, aby se autoři aplikace o tomto problému, čili zkuste to, co jsem popisoval výše:
Pošlete zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Případně dejte o potížích vědět vývojářům aplikace Mi Fit na e-mailu huami.tech@gmail.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak hlásím, že to vše vyřešila aktualizace cca před 3 týdny. Od té doby bez chyby.
Dobrý den,
moc děkujeme za info! A jednalo se o aktualizaci MIUI, nebo Mapy.cz?
Přeji hezký den.
Karel Kilián