Jak změnit ciferník na hodinkách Amazfit přes aplikaci Zepp
Jednou z mnoha výhod chytrých hodinek Amazfit jsou široké možnosti jejich individualizace. Kromě výměny řemínku můžete svým představám a estetickým požadavkům přizpůsobit například ciferník. A je to jednodušší, než by se mohlo zdát – přinášíme podrobný návod, jak změnit ciferník na hodinkách Amazfit přes aplikaci Zepp
Chytrým hodinkám Amazfit se na našem blogu zabýváme již potřetí. V uplynulých týdnech jsme vám ukázali, jak je spárovat s aplikací Zepp a jak nastavit notifikace z aplikací. Hodinky Amazfit můžete pořídit za výhodné ceny v našich e-shopech XM.cz a XM.sk.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Návody k hodinkám Amazfit a aplikaci Zepp
- Jak spárovat hodinky Amazfit s aplikací Zepp? [Podrobný návod]
- Jak nastavit notifikace na chytré hodinky Amazfit v aplikaci Zepp
- Jak změnit ciferník na hodinkách Amazfit přes aplikaci Zepp
- Jak propojit hodinky Amazfit s aplikací Strava a Google Fit?
- Možnosti nastavení hodinek Amazfit v aplikaci Zepp
- Jak nastavit sledování zdraví hodinkami Amazfit v aplikaci Zepp
- Jak hodinky Amazfit obnovit do továrního nastavení
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak změnit ciferník na hodinkách Amazfit?
Abyste mohli měnit ciferník hodinek, je naprosto základním předpokladem, aby byly spárované s chytrým telefonem, respektive s oficiální aplikací Zepp. Hodinky musejí být připojené přes Bluetooth a ideálně by se měly nacházet v co nejtěsnější blízkosti telefonu.
V aplikaci Zepp je připraveno několik desítek různých ciferníků. Jejich počet a design se může lišit v závislosti na modelu hodinek. U novějších typů bývá nabídka širší než u starších a často nabízejí i širší možnosti přizpůsobení – například uživatelsky nastavitelný obrázek na pozadí.
Jak změnit ciferník?
- Spusťte aplikaci Zepp.
- Přejděte do sekce Profil.
- V sekci Moje zařízení otevřete své hodinky (např. Amazfit GTS 3).
- Pokračujte do sekce Obchod.
- Vyberte si ciferník, který se vám líbí, a klepněte na něj.
- Pokud chcete ciferník nastavit na hodinkách, klepněte na tlačítko Synchronizovat.
- Vyčkejte na dokončení synchronizace (může trvat několik sekund).
- Tradá! Povedlo se vám změnit ciferník na hodinkách Amazfit!
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak nastavit na ciferník hodinek vlastní fotku?
Chcete mít na pozadí svých chytrých hodinek fotografii svého manžela, manželky, partnera, partnerky, dětí, zvířete nebo čehokoli jiného? U některých modelů hodinek Amazfit je to možné! Musíme ale upozornit, že to nejde u všech – zejména ne u starších modelů. Vlastní obrázky lze používat pouze na ciferníky Custom Background.
Jak nastavit na ciferník hodinek vlastní fotku?
- Začněte podle návodu v předchozí kapitole od bodu 1 až do bodu 4.
- Vyhledejte sekci Custom Background a klepněte u ní na tlačítko Více.
- Zvolte si ciferník, který se vám líbí a klepněte na něj.
- V sekci Change watch face klepněte na tlačítko plus.
- Pokud chcete pořídit snímek, který bude na pozadí hodinek, zvolte v další nabídce Vyfoťte se. Pro výběr fotografie z galerie klepněte na Fotky.
- Vyberte fotku, kterou chcete použít.
- Zvolte oblast, která bude zobrazována na ciferníku.
- Klepněte na tlačítko Vybrat.
- Nyní uvidíte svou tapetu v náhledu. Pokud vám vyhovuje, klepněte na tlačítko Synchronizovat.
- Vyčkejte na dokončení synchronizace (může trvat několik sekund).
- Tradá! A máte na pozadí hodinek vlastní tapetu/obrázek.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak nastavit ciferník na Always-on Display?
Většina hodinek Amazfit podporuje funkci Always-on Display. To znamená, že na nich permanentně svítí aktuální čas v podobě nějakého základního ciferníku. Pokud se rozhodnete tuto funkci používat, pak počítejte s vyšší spotřebou baterie a tím i kratší výdrží na jedno nabití.
Jak nastavit ciferník na Always-on Display?
- Spusťte aplikaci Zepp.
- Přejděte do sekce Profil.
- V sekci Moje zařízení otevřete své hodinky (např. Amazfit GTS 3).
- Otevřete Nastavení hodinek.
- Pokračujte do Displej a jas.
- Klepněte na položku Stále zapnutý displej.
- Položku Aktivováno změňte z Vyp na Celý den, nebo jednu z dalších nabízených možností.
- Tlačítkem OK potvrďte, že chcete funkci Always-on Display používat, ačkoli to bude znamenat zkrácení výdrže hodinek.
- Otevřete sekci Styl ciferníku.
- Deaktivujte možnost Sledujte ciferník.
- Klepněte na ciferník, který se vám líbí.
- Tím se ciferník nastaví na AoD.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Návody k hodinkám Amazfit a aplikaci Zepp
- Jak spárovat hodinky Amazfit s aplikací Zepp? [Podrobný návod]
- Jak nastavit notifikace na chytré hodinky Amazfit v aplikaci Zepp
- Jak změnit ciferník na hodinkách Amazfit přes aplikaci Zepp
- Jak propojit hodinky Amazfit s aplikací Strava a Google Fit?
- Možnosti nastavení hodinek Amazfit v aplikaci Zepp
- Jak nastavit sledování zdraví hodinkami Amazfit v aplikaci Zepp
- Jak hodinky Amazfit obnovit do továrního nastavení
Zkusíte si změnit ciferník na hodinkách Amazfit?
Dobrý den, měla jsem na hodinkách Amazfit t rex ciferník v češtině, který jsem omylem nějak smazala. Dá se někde dohledat, když hodinky nastavoval manžel, který bohužel zemřel?
Dobrý den,
no, pokud jste ciferník smazala z hodinek, tak jediná možnost je zkoušet v aplikaci Zepp, zda některý z nabízených není ten, co jste měla.
Pokud ne, tak pak je otázkou, odkud byl ciferník získán a stažen.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
chtěla jsem si nastavit ciferník na stále zapnutý displej, ale bohužel v nabídce zepp v nastavení hodinek se mi zobrazí pouze umístění náramku a sytémový jazyk nic jiného. Žádný displej jas atd. což k nastavení potřebuji. Prosím o radu co s tím nebo kde se to dá přenastavit.
Děkuji
Dobrý den,
bohužel AoD nelze z nějakého důvodu aktivovat z aplikace, ale výhradně v náramku. Tuto možnost najdete v Nastavení-Displej a jas-Vždy na displeji.
Vzhled Always on Display ciferníku nelze uživatelsky měnit – vždy závisí na aktuálně nastaveném ciferníku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den.
Na hodinkách AmazFit Bip jsem si chtěl nainstalovat nový ciferník podle vašeho návodu, kde se píše, že mám vybrat položku Obchod, kterou ať hledám jak hledám, nemohu najít.Prosím o radu.
Dobrý den,
ano, bohužel článek je z března a od té doby se mnohé změnilo. Nyní se sekce s ciferníky jmenuje Obchod se vzhledy hodinek.
Nejsem si ale jist, zda u Amazfit Bip bylo možné měnit ciferníky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrí deň mne nejde zmeniť ciferník na hodinkách vedel by niekto dať nejakú radu?
Dobrý den,
co znamená, že nejde změnit? Postupovala jste dle návodu v tomto článku? Ve které části jste se „zasekla“? Zobrazuje se nějaká chybová hláška?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mam hodinky amasfit bit5 a neukazuje se mi zpravy z mesengeru
Dobrý den,
patrně jste aplikaci Zepp nepovolila všechna oprávnění, která požadovala.
Zkuste:
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám amazinfit GTS3 , nedaří se mi změnit ciferník. Nenašla jsem fukci change face…
Dobrý den,
mělo by to jít v aplikaci Zepp, konkrétně v sekci Profil-Moje zařízení-Amazfit Band 7-Obchod se vzhledy hodinek.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den bez problémů jsem si nastavila ciferník ale mám problém s časem…nemůžu nikde u nastavení najít kde se mění 24hodinový čas.Prosím poraďte děkuji Zárunová
Dobrý den,
rád Vám poradím, ale potřebuji vědět, o jaký model hodinek se přesně jedná?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Pri nastavení ciferníku, keď kliknem synchronizovať,tak mi vypíše- vymente hodinky a skúste to znovu.Neviem ako postupovať .Pred mesiacom mi to išlo bez problémov. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den,
Zkuste
1. Odpárovat hodinky.
2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Opětovně spárovat hodinky s aplikací.
Pokud to nepomůže, pak to pravděpodobně bude nějaká závada, kterou bude nutné řešit servisem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nejde mi změnit ciferník u modelu Amazfit Active (8580). Chybová hláška: Už není možné přidat další ciferníky… Ale já mám v hodinkách pouze jeden jediný ciferník, který jsem i vymazala. Nicméně ciferník zůstal, další se stáhnout nedá. Do hodinek jsem nestahovala žádné aplikace navíc. Fotku v nich taky žádnou nemám.Je možné mi poradit, kde dělám chybu? Děkuji. Adéla
Dobrý den Adélo,
podle chybové hlášky se zdá, že Amazfit Active (model 8580) hlásí plnou paměť pro ciferníky, i když tam máte pouze jeden. To může být způsobeno dočasným problémem se softwarem nebo nějakými skrytými soubory.
Možná řešení
Restartujte hodinky
Zkuste změnit ciferník přes aplikaci Zepp
Vymažte cache a data aplikace Zepp
Dlouze podržte boční tlačítko, dokud se neobjeví nabídka s možností Restartovat.
Po restartu zkuste změnit ciferník znovu.
Otevřete aplikaci Zepp na telefonu.
Přejděte do sekce Profil > Moje zařízení (Amazfit Active) > Ciferníky.
Zkuste stáhnout a aplikovat jiný ciferník přímo přes aplikaci.
Pokud je v aplikaci chyba, může pomoci její reset:
V telefonu jděte do Nastavení > Aplikace > Zepp.
Obnovte hodinky do továrního nastavení
Vyberte Úložiště a cache > Vymazat mezipaměť a případně i Vymazat data.
Poté se znovu přihlaste do aplikace a zkuste změnit ciferník.
Pokud nic nepomůže, můžete hodinky obnovit do výchozího stavu:
V hodinkách jděte do Nastavení > Systém > Obnovit tovární nastavení.
Po resetu hodinky znovu spárujte s telefonem a zkuste stáhnout nový ciferník.
Pokud by problém přetrvával, určitě dejte vědět – můžeme zkusit další kroky.
Přeji hezký den!
Karel Kilián