Uživatelé hlásí po aktualizaci problémy s Xiaomi Mi A2
Xiaomi Mi A2 je zatím posledním počinem čínského výrobce na poli telefonů s čistým operačním systémem Android, tedy bez nadstavby MIUI. Po poslední aktualizaci však uživatelé hlásí problémy s Xiaomi Mi A2.
Model Mi A2 spatřil světlo světa 24. července jako nástupce vůbec prvního telefonu čínského výrobce v rámci projektu Android One – Xiaomi Mi A1. Spolu s ním byla představena také verze „Lite“, která však po hardwarové stránce zcela odpovídá loňskému modelu.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Problémy s Xiaomi Mi A2
Nejzásadněji komplikuje používání telefonu vysoká spotřeba baterie, která se po poslední aktualizaci začala projevovat. Důvodem je údajně nepřetržitý běh všech jader procesoru na maximální výkon, což se pochopitelně velmi radikálně podepisuje na spotřebě elektrické energie. Výdrž odpovídá tomu, že telefon běží na nejvyšší výkon, takže se počítá maximálně na několik hodin.
V tuto chvíli není známo, co přesně způsobuje zatížení všech jader procesoru. Dotčení uživatelé dospěli (nutno podotknout, že k neoficiálnímu) závěru, že potíže mají příčinu v nějaké chybě, která souvisí se snímačem otisků prstů.
Tuto variantu však vyvrací několik uživatelů, kteří odstranili všechny uložené otisky a přestali používat tento způsob odemykání. I poté však narazili na to, že baterie doslova mizela před očima vlivem maximálního zatížení.

Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Pátrání po příčině
Další uživatelé jsou přesvědčeni, že problém je způsoben chybou ve Službě Google Play, a navrhují odstranit data aplikace. Přinejmenším jeden uživatel, který to zkusil, však hlásí, že problémy s Xiaomi Mi A2 neustaly a podivné chování trvá. Řešením nebylo ani odemknutí bootloaderu (což obnoví tovární nastavení), opětovné nastavení telefonu, provedení dalšího vymazání a uzamčení bootloaderu.
Jako dočasné, avšak velmi nepraktické řešení, se jeví restartování telefonu každou jednu až dvě hodiny. Čistě z praktického hlediska se však jedná o poměrně zásadní komplikaci, zásadně ovlivňující možnost používání.
Samotný výrobce se k problémům s Xiaomi Mi A2 zatím nevyjádřil, takže v tuto chvíli můžeme jen sledovat situaci a hledat možné souvislosti.
Máte po aktualizaci problémy s Xiaomi Mi A2? Dejte nám o nich vědět v diskuzi!
Zdroje: gizchina.com, xiaomitoday.com, xda-developers.com.
Neustále píše, že nejste připojení na Wi-Fi i když je zaplá, často se vypíná a sám zapíná, z nějakého důvodu je velká spotřeba baterie ?
Dobrý den,
v první řadě bych doporučil provést zálohu a následně reset do továrního nastavení.
Karel Kilián
Já mám problém s GPS. Nefunguje správně ve Waze i Google mapách. Zkoušel jsem leccos, částečně se zlepšilo po nainstalování GPS status a vypnutí přesností urcovani polohy Google
Dobrý den,
máte-li povolenou nejvyšší přesnost, zkuste ještě aplikaci GPSTest, zda telefon „vidí“ satelity. Pokud ne, nebo jestliže vypadávají, bude patrně problém hardwarového rázu a doporučil bych reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den, taky jsem měl problém s gps. V aplikaci GPS test mi to neukazovalo vůbec nic. Přijde mi že mi pomohlo když jsem v nastavení polohy vypnul veškeré sdílení a spresnovani polohy Google. Po tomto kroku se najednou vše zpravilo.
Dobrý den,
děkuji za zajímavý poznatek. Jsem zvědav, zda to vydrží fungovat například po restartu.
Karel Kilián
Dobrý den.
Po update přestal fungovat jeden reproduktor a celkově se tím i snížila hlasitost vyzvánění např u budíku.
Dobrý den,
Xiaomi Mi A2 má ale jen jeden reproduktor (dole v mřížce). Ten druhý slouží jen pro hovory.
Karel Kilián
Koncem prosince mi přišla výzva k aktualizaci na verzi 9 (což jsem nic netuše udělal), zmizela mi řada ikon z plochy. Zásadní, že zmizela ikona aplikace – nejdou prstem přetáhnout zmizelé ikony (když otevřu seznam aplikací z Nástroje – Aplikace) Zmizelé aplikace lze spustit jen přes Google Play. U některých aplikaci problém vyřešilo ji odinstalovat a přes Google Play znovu nainstalovat (např. kalkulačka). Bohužel to nelze u Kalendář (nelze odinstalovat) – takže mohu jen složitě otevírat přes Google Play – Mé aplikace – Kalendář.
@David Brož
Dobrý den,
určitě v takovém případě doporučím zálohu dat a reset do továrního nastavení. To by mělo všechny výše uvedené problémy vyřešit.
Karel Kilián
Dobrý den,
u telefonu xiaomi a2 po aktualizaci na android 9 mi nelze uskutečnit hovory, odesílat sms. Nikdo se mi nedovolá. Upozornění na zmeškaná volání přijde cca po 30 minutách. V sim kartě problém není. Nemáte někdo podobný problém? Nevím si už rady, mohla odejít anténa u telefonu? Mám ho cca 14 dní. prosím radu
Dobrý den,
pokud se to stalo po aktualizaci, tak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte reset zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián
Dobrý den, ¨
po aktualizaci na android 9 mi špatně snímá mikrofon. S kymkoliv mluvím tak mě špatně slyší, jakoby přes látku.
Telefon Mi A2
@Jakub
Dobrý den,
s ohledem na to, že se to začalo dít po aktualizaci, doporučím v takovém případě jako první provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián
Dobrý den,
k vánocům jsem si koupil mobil Xiaomi MI A2 Lite kvůli velké kapacitě baterie. Android One byl docela zklamání – chybí několik důležitých nastavení. Hlavní problém je v grafice a odpojování WiFi. Grafika má rozmazané obrysy a barvy jsou přepálené, až z toho bolí oči. Jediné co se dá nastavit je jas. Nejhorší je ale neustálé odpojování WiFi, kdy mi aplikace oznámí, že nejsem na internetu, přitom lidem okolo přihlášeným ke stejné WiFi internet funguje. Děje se to doma – vzdálenost od routeru cca 4m i v práci, kde je router ode mne 2m. Po aktualizaci na android 9 je situace neúnosná – některé aplikace se ani nespustí, protože služba Google Play se neustále odpojuje. Všechny aplikace jsem již reinstaloval, včetně všech aplikací Google play. Reset do továrního nastavení je nemožný, protože telefon nemá možnost synchronizovat kontakty na SIM kartu a při záloze na disk Google se vždy po chvíli objeví chyba, že se synchronizace nezdařila. Opravdu lituji dne, kdy jsem si tento telefon objednal.
Dobrý den,
obecně je s tímto modelem je minimum problémů, leč samozřejmě můžete mít smůlu na vadný kus. Každopádně doporučil bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se situace nezmění, určitě doporučím jako další reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den, jakým způsobem provést zálohu dat, před uvedením do továrního nastavení?
Můj problém u Mi A2 Lite je že se mi po aktualizaci Androidu neustále odpojuje SD karta v případě, že mám na telefonu zapnutá data. Když mám data vypnutá,
problém s odpojovanim SD karty zmizí…
Děkuji za odpověď.
@M.
Dobrý den,
pokud máte telefon spárovaný s účtem Google, kontakty synchronizované do Kontaktů Google a zálohované fotky (např. přes Fotky Google), pak toho moc zálohovat nemusíte. Další informace můžete najít třeba zde.
Karel Kilián
Mám od Vánoc Xiaomi Mi A2 Lite. Android 9 v nastavení. Objevily se mi tyto chyby:
1) při přijetí hovoru zůstává obrazovka neaktivní, (zcela černá), nefunguje žádný dotyk. Musím zmáčknout tlačítko aktivace startu, čímž se vyzvánění i hovor přeruší. Musím volajícího volat zpětně.
2) přestože mám vše nastaveno jak má být, neozývá se mi signál při přijetí SMS.
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián
Dobrý den,
Mám Xiaomi Mi A2 lite a po aktualizaci na A9 se mi sama vypíná WiFi a po 10 sekundách se znovu zapne. Na jiných zařízeních se to neděje a dělá mi to když jsem připojená na jakoukoliv WiFi. Prosím o pomoc. Děkuji.
@Lucie
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián
@Karel Kilián
Dobrý den, obnovu od továrního nastavení jsem provedla. Opakovaně sei WiFi vypíná a zapíná. Byla jsem u kamarádky která má stejný telefon jako já a dělá jí to tu samou věc (vypíná a zapíná WiFi) a má také mi A2 lite. Už si fakt nevím rady. Nashledanou
@Lucie
Dobrý den,
a nepomůže se od té Wi-Fi odpojit, nechat ji telefon „zapomenout“ (smazat ji) a pak se znovu připojit?
Karel Kilián
Dobrý den, to jsem taky zkoušela a dělá to na všech WiFinách takže nevím v čem je problém..
@Lucie
Dobrý den,
no, s ohledem na to, že jste dělala i obnovu do továrního nastavení, bych to asi tedy viděl na reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den, mám problémy s Xiaomi Mi A2 lite po aktualizaci na Android 9 – časté odpojování WiFi, nefunkční některé aplikace, nízká výdrž baterie – při vypnuté GPS, WiFi i datech max 12 hodin, před aktualizací telefon vydržel i 3 dny. Telefon občas zcela vytuhne, že je nutné ho vypnout. Reset do továrního nastavení jsem dělal již 3x, nyní mám jen čistý systém bez aplikací a problémy přetrvávají. Prodejce – O2 mi reklamaci odmítl, že to je věcí firmwaru. Nedá se vrátit zpátky Android 8? Děkuji za radu.
Dobrý den,
bohužel vrátit na starší verzi se vrátit nelze. Rozhodně ale v takovém případě jako první doporučím provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián
Dobrý den, asi jste přehlédl, že jsem psal, že reset do továrního nastavení jsem zkoušel již 3x. Momentálně mám telefon čistý, bez aplikací, baterie vydrží max 24 hodin, ale to se nesmím telefonu ani dotknout. Telefon zamrzá i během hovoru. Opět jsem zkoušel reklamovat, opět ho v O2 vrátili do továrního nastavení – již počtvrté a po dni používání se telefon zasekl při otevírání SMS zprávy. Pokud chcete vyhodit peníze, kupte si Xiaomi Mi A2 Lite!
Dobrý den,
v tom případě opravdu nevím. Pokud se telefon chová takto, rozhodně je to zásadní důvod k reklamaci. Kde jste ho kupoval, že Vám to takto vracejí?
Karel Kilián
Zdravim
Mam xiaomi mi a2 a pise mi ze je dostupna aktualizacia, po staihnuti sa zacne instalovat ale pred koncom hlasi chybu a aktualicacia sa nepodarila. Po case zas hlasi dostupnu aktualizaciu ale scenar je taky isty.
Dik za rady.
@Andrej
Dobrý den,
jaké je, prosím, přesné znění té chybové hlášky?
Karel Kilián
Zdravím, po poslednej aktualizácii u mňa tiež nastal problém, v kolónke nastavenie – mobilné sieť, mi zmizlo 4G! Ostalo tam len 3G a 2G, pred aktualizáciou fungovalo normálne… Neviem si s tým poradiť, nejaká rada ? Vopred ďakujem.
@Terézia
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián
Zdravim, vlastnim xiaomi mi A2, znicoho nic sa mi vypol a uz nejde zapnut stale ukazuje len androidone, da sa mi dostat len do fastbootu, nejake rady prosim.
@Lucia
Dobrý den,
pokud se nedá ve Fastbootu provést obnova do továrního nastavení, tak zbývá jen servis.
Karel Kilián
Dobrý den,
Můj problém u Mi A2 Lite je že se mi po aktualizaci Androidu neustále odpojuje SD karta..
Zkoušel jsem třikrát tovární nastavení a pořád se to děje..
Jak by jste prosím dál postupoval..???
@Jiří Martinek
Dobrý den,
tipuji poruchu karty. Zkuste v tom samém telefonu jinou. Pokud bude fungovat, je to „tutovka“. Pak doporučuji kartu reklamovat.
Karel Kilián
Achjo, trochu mě to už vytáčí to neustálé nastavování telefonu. Jako první se objevily problémy s SD kartou, neustále „vypadávala“ telefon ji nedokázal akceptovat, byla starší pomalejší. Koupila jsem novou, rychlejší třídu, telefon má ale občas stejné problémy – jelikož jsem si na ni přesunula i nějaké aplikace, tak když karta nefunguje – logicky je nemůžu používat, což mě naprosto vytáčí v kritických situacích…
Dále nějak nechápu nastavení vyzvánění… Nevím jak už nastavit vyzvánění, aby telefon konečně přehrával mnou stažený song z internetu, který mám ve složce download. Buď nepřehrává vůbec nebo přehrává ještě nějaký tón navíc. Přitom – vyzvánění mám nastavené defaultně ve složce ZVUK a zvlášť v aplikaci „Telefon“ … Tak nevím
Jsem zvyklá mít zaplé třeba Mapy. cz , když se však telefon zamkne a znovu odemkne – aplikace mapy.cz se otevře v zaseknutém módu, je třeba ji obnovit. To mě taky štve… přitom její nastavení neběží v nějak šetrném módu…
@Tereza M
Dobrý den,
s výměnou karty bych asi rovnou doporučil udělat i obnovení telefonu do továrního nastavení.
S tou staženou písničkou zkuste udělat toto: pomocí nějakého správce souborů si v kořenovém adresáři vytvořte složku ringtones a ten soubor sem přesuňte.
Ty Mapy.cz mohou souviset s paměťovou kartou. Čili opět bych doporučil obnovení telefonu do továrního nastavení, ať začnete s „čistým štítem“.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne. To jsem taky zkusil jak jsem vám ten dotaz psal koupil jsem novou a dělalo to pořád.. Reklamoval jsem, poslali to na servis a dnes se to vrátilo a napsané že závada se neprojevila.. To bude zase..
No koupil jsem do firmy 5 těchhle telefonů a dělají to už tři.. Tak problém je v přístroji.. Jsem z toho docela zklamaný telefon je jinak fajn.. Mimochodem můj první android.. Předtím jsem mnoho let používal telefony od Blackberry a nikdy sebemenší problém ale je fakt že toto je počítač proti nim….. Ale jak to sleduju nejsem sám komu to dělá s tou SD .. Obnovení do továrního a nová karta nic neřeší..
@Jiří Martinek
Dobrý den,
to je divné, protože zatím tento problém uživatelé moc nehlásí. Klidně bych si tipnul na vadnou sérii karet. Nebyly to náhodou Kingstony?
Karel Kilián
Ano je to Kingston 32GB HC I má být nějaká rychlejší a pro ty telefony prý komatibilní.. Vše zakoupeno v Euronics .. No klidně zkusím koupit jiné.. Jaké doporučujete prosím? Nám bohatě stačí těch 32GB..
Děkuji..
@Jiří Martinek
Dobrý den,
s Kingstony mám právě ty nejhorší zkušenosti (přitom mám od této značky několik SSD a všechna šlapou bez chybičky). Osobně jsem přešel na Transcend a tuto značku jsem doporučil i několika známým a členům rodiny. Co vím, zatím (a to už je několik let) nikomu ani jedna neodešla. Tak zkuste do jednoho telefonu – a pokud bude šlapat, tak do dalších.
Karel Kilián
Super.. Děkuji, jdu jednu koupit ..
@Jiří Martinek
Dobrý den,
dejte, pak, prosím, vědět, jestli to s tím Transcendem bude jiné.
Karel Kilián
Dobrý den,
bohužel ne.. Je to pořád stejné.. Ale našel jsem konečně chybu..
Nejspíš po té aktualizaci nejde nastavit SD karta jako vnitřní úložiště kde se automaticky zakóduje.
To dělá to že se nepředvídatelně odpojuje..
Jak nastavím SD jako přenosné zařízení – tak se neodpojuje.. Ale při ztrátě pak každý vidí co je na kartě což není zrovna ono..
Tak teď fakt nevím jak to řešit..
Dobrý den,
to je zajímavý a důležitý poznatek. Každopádně myslím, že jste teď udeřil hřebíček na hlavičku – vypadá to, že skutečně Mi A2 Lite má problém s paměťovou kartou, pokud je nastavena jako interní úložiště. Řeší to například uživatelé tady https://forum.xda-developers.com/mi-a2-lite/help/sd-card-interanal-storage-problem-t3891647 .
Problémy tohoto typu se zjevně táhnou minimálně od ledna a nezdá se, že by byly vyřešeny.
Probírá se to i na fóru pro hlášení chyb – https://c.mi.com/thread-1617843-1-0.html . Bohužel zatím také bez výsledku.
Karel Kilián
Dobrý den mám takový problém ustavičně mi svítí nebliká notifikacni dioda. A i když nemám mobil na nabíječce pořád tam mám jako by byl v zásuvce na nabíječce. Co s tím děkuji
@Tereza
Dobrý den,
předpokládám, že se to začalo dít po nějaké aktualizaci. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián
Dobrý den, k narozeninám jsem si pořídil krásný telefon který frčel fakt jako blesk, xiaomi mi a 2 6/128gb. Spokojenost se začala zmenšovat po samovolných restartech při užívání.Vraceni do továrního nastavení nepomohlo. Bohužel jsem neměl čas na reklamaci jelikož jsem byl v zahraničí tak jsem to dal až po 3 měsících k reklamaci, telefon byl vracen se zprávou mechanické poškození jelikož byl škrabanec, vyhledal jsem tedy servis ve kterém udělali restart a zjistili že je špatná paměť telefonu a v České distribuci ji bohužel nelze zakoupit. Zkusili jsme to dat znova k reklamaci stim že tato chyba nebyla způsobena mechanickým poškozením. Opětovně vrácen se stejnou zpravou. Obchod exasoft u mě klesl na nejnižší úroveň. Nějaká rada prosím zda se da sehnat v zahraničí náhradní dil?
@Dominik
Dobrý den,
no, předpokládám, že pokud se jedná o paměť, ať už RAM, nebo interní úložiště, tak bude součástí základní desky. Teoreticky by tu desku měly mít všechny servisy, které tyto telefony opravují. Nicméně asi bych spíše uvažoval o tom, zda se s prodejcem nesoudit, protože pokud se jedná o nějaký drobný škrábanec, tak ten by skutečně neměl mít takový vliv.
Karel Kilián
Po roku sa stal telefón nepoužiteľný. Neustále mrzne, samovoľne sa znižuje jas aj pri vypnutom automatickom jasne, úplne vypadáva odomykanie odtlačkom prsta, nutný veľmi častý reštart telefónu, niekoľkokrát denne, výpadky WiFi,… a po doručení z reklamácie sa závady nielenže neodstránili, ale už nefungujú ani mobilné dáta a telefón vypisuje hlásenie „telefón sa opakovane zastavuje“.
Predajca vrátil telefón z reklamácie bez opravy a udáva, že nie je možné odstúpenie od zmluvy a teda vrátenie kúpnej sumy, nakoľko sa jedná o chybu softvéru, za ktorú výrobca nezodovedá.
Zhrnutie:
Tento model už nikdy viac a prístup predajcu mp3.sk / progamingshop.sk asi netreba komentovať.
@Mi A2 po roku nepoužiteľný.
Dobrý den,
telefon Xiaomi Mi A2 mají tisíce uživatelů po celém světě a rozhodně se nedá říci, že by to, co popisujete, bylo standardní chování. Naopak je to jeden z nejspolehlivějších modelů vůbec.
Vaše zkušenost je poměrně ojedinělá, nicméně co bych doporučil: provést zálohu dat a následně udělat obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měly by problémy zmizet.
Pokud nezmizí a budou se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis. Není přeci možné, aby nefungovaly tak základní funkce, jako jsou datové přenosy nebo Wi-Fi. Rozhodně bych trval na reklamaci!
Karel Kilián
Obnova do továrenských nastavení bola vykonaná už niekoľkokrát a stále závady pretrvávajú.
Začalo to po aktualizácii android niekedy v lete
Dobrý den,
no, pak bych ale opravdu předpokládal nějaký problém s hardwarem. Kdyby to byly softwarové problémy, mají je všichni majitelé Xiaomi Mi A2 (a že se jich prodalo fakt hodně). Nicméně takové zkušenosti, jaké máte Vy, jsou vysloveně ojedinělé.
Karel Kilián
Po dnešní aktualizaci softwaru a restartu mobil Xiaomi MI A2 Lite nejde spustit. Naskočí logo Android One, které pomalu zčerná a zůstane jemně podsvícený display. Bez šance cokoliv s ním dělat. Občas má jakoby snahu sám naskočit, ale vždy to skončí stejně. Připojení k PC je zbytečné – PC ho nevidí.
Co s ním?
Díky za případnou radu
Honza
Dobrý den,
@Jan a Lukáš: ano, mnoho uživatelů hlásí problémy po aktualizaci Mi A2 Lite na Android 10. Tématu se budu věnovat v dnešní článku na blogu.
Karel Kilián
Dobrý den,
aktuální informace přináším v dnešním článku Aktualizace na Android 10 udělala z telefonů Xiaomi Mi A2 Lite těžítka – https://xm.cz/blog/aktualizace-na-android-10-udelala-z-telefonu-xiaomi-mi-a2-lite-tezitka/
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Já mám 10tku od začátku vydání a vše naprosto v pořátku i na baterii beha déle. akorát jsem musel znova zadat hesla pro Wifi a znova spárovat bluetooth zařízení. Ale to je maličkost. docela se divím ze máte problémy .
Dobrý den,
mohl jste jen mít štěstí v tom, že na Váš telefon nedoputovaly ty problematické aktualizace. Xiaomi je vždy po prvních nahlášených problémech stoplo a pak vypouštělo opravenou verzi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
MiA2 lite po aktualizaci jsem byla vyžádána abych restart.telefon.po zapnutí zmizeli telefony a sim je prázdná..ale v jiném telefonu je si. Plná kontaktů. Co s tím?
@Ztracené kontakty sim i když tam jsou
Dobrý den,
patrně nová verze Androidu nepodporuje kontakty na SIM. Tak je tomu alespoň na telefonech Xiaomi, kde je možné kontakty ze SIM importovat, avšak přímo na SIM s nimi nejde pracovat. Zkuste tedy v aplikaci Kontakty provést import ze SIM.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, já vlastním telefon Xiaomi redmi note 8 pro a „šlapal jako švýcarské hodinky“, ale po aktualizaci na Android 10 se mi telefon každou hodinu zasekává až do stavu že musím provést startování zařízení, dokonce někdy nezvládnu ani odemknout telefon bez toho aby se mi sekl. Stejné problémy mám také při sledování videa, nebo sledování online videa. Problém se také projevuje při mačkání tlačítka „domů“, tlačítko nereaguje a někdy bych se uklikal, abych se dostal na domovskou obrazovku. Dokonce tuto zprávu podruhé, protože se mi telefon sekl, mohl bych se zeptat jestli se tato chyba vyřeší, nebo jestli jde telefon s tímto problémem reklamovat?
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že problémy začaly po velké aktualizaci, bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Teprve pokud by obnova do továrního nastavení nepomohla, bych doporučil reklamaci (což by bylo stejně první, co by v záručním servise udělali, takže si možná ušetříte až 30 dnů čekání).
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Na mojom telefóne sa nedajú nastaviť žiadne zvonenia v ponuke nie sú žiadne a to všetko po aktualizácii softvéru neviem čo stým
Mi A2 Lite.
Dobrý den,
to určitě není v pořádku – patrně se něco během aktualizace nepovedlo. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián