XM.cz
Prodej & servis
Od roku 2013
Reklamace produktů značky Dyson se provádí přímo na stránkách výrobce a formou komunikace přes WhatsApp či přes Živý chat, kde si Vás vezme na starosti operátor. Je to tak nejrychlejší způsob vyřízení opravy Vašeho zařízení. Ušetříte spoustu času a hlavně komunikujete přímo s výrobcem.
Jen je třeba několik kroků, než budete moci reklamaci provést. Zde Vás navedeme, jak vše správně provést.
1) Je nutné nejdříve provést registraci Vašeho zařízení na stránkách výrobce Dyson
2) Po úspěšné registraci Vašeho zařízení Dyson máte 2 možnosti jak kontaktovat výrobce Dyson:
Je dobré si případnou závadu Vašeho zařízení natočit či zadokumentovat fotkou, pro případné doložení operátorovi, aby Vaše zařízení mohl lépe diagnostikovat takto na dálku.
Operátor s Vámi provede diagnostiku zařízení a navrhne případné řešení. Mnohdy stačí vyměnit díl, který Vám Dyson ZDARMA pošle na přímo na výměnu. Tedy daný díl stačí vyměnit a Vaše zařízení by mělo opět být plně funkční. Pakliže se tak nestane, je třeba opět kontaktovat Dyson a případné další vady na zařízení opět popsat.
Vše tak probíhá online a přímo s Vámi jako zákazníkem.
POZNÁMKA:
Pokud i tak by Vám komunikace s výrobcem Dyson neproběhla či by bylo nějaké pomoci či asistence, rádi Vám reklamaci vyřídíme. Odkaz jak reklamovat u nás zde