XM.cz
Prodej & servis
Od roku 2013
Tento Reklamační řád blíže popisuje situace v případě vzniku práva odpovědnosti za vady zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu XM.cz od naší společnosti
Czechia Electronics s.r.o., se sídlem Světova 523/1, 180 00 Praha 8 - Libeň
IČ: 088 84 161
DIČ: CZ08884161
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 326975
Adresa pro doručování: Czechia Electronics s.r.o., Nad Alejí 29, 162 00 Praha 6
Telefonní číslo: +420 730 192 063
Kontaktní e-mail: info@xm.cz
1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady.
Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 obchodních podmínek.
2. Jaká je záruční doba?
U nového spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba. U použitého zboží je záruční také doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží.
Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, trvá záruční doba do takového data.
3. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u naší společnosti (nebo u osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte ideálně bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit zejména následujícím způsobem:
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně.
- reklamované zboží nám prosím doručte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši adresu (nebo na adresu osoby určené k opravě) viz sekce Kontakt. Doporučujeme využít naši doručovací adresu.
Při zasílání se ujistěte, že zboží není znečištěné, zabalte jej do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
UPOZORNĚNÍ - telefon zasílejte prosím, pokuď možno v kompletním balení (telefon, adaptér a kabel)
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
Po oznámení vyřízení reklamace (opravě, výměně, neuznání reklamace) je zákazník povinen zboží převzít zpět, a to nejpozději mezi 30. a 90. dnem. od jeho předání k reklamaci.
Od 90. do 180 dne je prodávající oprávněn za nevyzvednuté zboží účtovat skladné ve výši 50,- za den. Od 181. dne je prodávající oprávněn zboží na náklady kupujícícho prodat. Přesáhne-li výtěžek prodeje náklady skladovného, bude o tom zákazník informován a může mu být přebytek zaslán na účet. V případě, že na základě dohody obou stran, reklamační řízení probíhá déle, lhůty uvedené v tomto odstavci se dle domluvy prodlouží.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 10.05.2023