Z důvodu enormního vytížení může u partnerských přepravních společností docházet k výpadkům či nemožnosti objednání určitého typu dopravy. Děkujeme za pochopení.

Pokud máte tu možnost, tak samozřejmě doporučujeme si objednávku vyzvednout osobně na naší provozovně na Petřinách, každý pracovní den od 9.00 do 17.00hod.

730 192 063

Po-Pá: 9:00–16:00

info@xm.cz

Pište kdykoliv

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte také možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu Care +. 

V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by měl, postaráme sa samozřejmě o nápravu. Vaše zboží opravíme v našem specializovaném servisu.

Jak nejlépe postupovat zde je pár jednoduchých kroků:

V první řadě je potřeba k reklamovanému zboží vypsat reklamační formulář, ten se nachází přímo na tomto odkazu : reklamační formulář.

Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložíme ho s kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopií – napište nám prosím email na info@xm.cz )

Adresa na zaslání reklamace je XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika .

Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.

Pokud chcete telefon předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.
 

Vrácení zboží do 14 dnů – (tzv. odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zboží pošlete na naši adresu XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika . Spolu s vyplněným formulářem na vrácení . V případě
potřeby nás kontaktujte emailem na info@xm.cz pro případnou asistenci.

Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Xiaomi účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního
nastavení). Děkujeme.

Reklamce/ vrácení telefonu - prosíme, čtěte pozorně:

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci vždy zasílejte příslušenství!

4. Důležité: Odstraňte Xiaomi účet + PIN/gesto, kterým zamykáte telefon

5. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt

 

- Reklamace

- Vrácení zboží


 

Pozn.: V případě pozáruční/mimo záruční opravy uveďte místo čísla objednávky servisní číslo přidělené servisním oddělením.

Jsme specialisté na Xiaomi již od roku 2013

Máme vlastní záruční
i pozáruční servis

Nejrychlejší doručení
je osobní odběr

Novinky od Xiaomi
jako první v ČR

K mobilním telefonům
doprava a dárek zdarma