XM.cz
Prodej & servis
Od roku 2013
Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte také možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu Care+.
REKLAMUJETE VADNÉ ZBOŽÍ?
Záruční lhůta je 24 měsíců (fyz. osoba) a 12 měsíců (IČ - firma), pokud jsme ji sami neprodloužili či smluvně neupravili.
V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by mělo, postaráme se samozřejmě o nápravu.
1) REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - Toto je nejdůležitější prvek, který nám usnadní komunikaci s Vámi a co se stalo se zbožím.
2) FAKTURA - Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložte jej s kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopii – napište nám prosím email na info@xm.cz či přes chat, rádi Vám ji pošleme)
3) ZÁVADA - Pokud se objevila závada na zařízení (nenabíjí, nejde zapnout, nereaguje na nabíječku), prosím zašlete s reklamovaným zbožím také příslušenství (nabíječka + kabel). Toto je důležité, abychom mohli vyloučit chybu jednoho či druhého.
4) ADRESA - Adresa na zaslání reklamace je: XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Nepřijímáme balíky na dobírku!)
5) DOPRAVA - Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.
Pokud chcete reklamované zboží předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.
1. Ověřte kde bylo vaše zařízení koupeno a zda platí ještě záruční lhůta (2 roky) případně prodloužená 3-letá záruka - XM Care+
2. Ujistěte se že zařízení používáte v souladu s manuálem, můžete zde také nalézt řešení některých problému (především párovnání sluchátek a hodinek) - návod na párování naleznete v popisku produktu na našem webu / manuály
3. Ověřte fyzický stav zařízení. Pokud jste nalezli něco nestandardního (prohnuté tělo zařízení , poškozený konektor,zaražená tlačítka..) nepokoušejte se zařízení sami opravit! mohlo by dojít k dalšímu poškození a záruční oprava by mohla být zamítnuta vlivem vašeho zásahu, (Např.: srovnání prohnutého těla zařízení) bez ohledu na popisovanou závadu. Je-li to možné zálohujtesi veškerá data (HDD , cloud, flashdrive…) v rámci reklamace se bude uvádět zařízení do továrního nastavení / přehrání softwaru.
4. Spusťte zařízení v nouzovém režimu / využijte druhý prostor (je-li to možné) - návod
5. Odeberte veškeré účty ze zařízení (lze odebrat i online, Google: google.com , Xaiomi účet: i.mi.com) a uveďte jej do továrního nastavení (odstraní veškerá data v telefonu)
6. Znovu otestujte závadu - velmi často závadu odstraní provedení továrního nastavení, kompatibilita dat mezi různými verzemi aplikací a jejich daty, především jsou-li data sdílena na více zařízeních či provedena obnova z jiného zařízení, jiné verze Operačního systému Android a grafické nadstavby, není zaručena.
Stále nic?
7. Zabalte zařízení s dodaným příslušenstvím bezpečně do vhodného obalu a zašlete jej bez účtů a v továrním nastavení v kompletním balení (adaptér a USB kabel) na reklamaci spolu s čitelně vyplněným REKLAMAČNÍM FORMULÁŘEM -lze vyplnit i elektronicky. (který naleznete níže)
8. Do 30 kalendářních dnů OD PŘEVZETÍ zařízení Vám bude ZASLÁNO VYJÁDŘENÍ O VYŘEŠENÍ Vaší reklamace. Následně očekávejte doručení zařízení zpět na vámi udanou adresu, reklamační formulář tak vyplňujte pečlivě a závadu podrobně popište, případě doložte podklady (foto, video záznam), v případě osobního odběru výzvu k vyzvednutí na adrese: Nad Alejí 29, Praha 6.
Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zde Vám přinášíme návod jak na to:
1) FORMULÁŘ - Než budete vracet zboží je velmi důležité nám vyplnit formulář na vrácení zboží, kde pak budou všechny potřebné údaje pro rychle vyřízení Vašeho požadavku. Zasláním samotného zboží bez formuláře, nelze nárokovat požadavek na vrácení zboží, jelikož nebudeme mít Vaše kontaktní údaje!
2) ČÍSLO OBJEDNÁVKY- Ve formuláři je nutné uvést Vaše číslo Vaší objednávky pro identifikaci. Prosíme k vrácenému zboží přiložte dodanou fakturu, jako doložení nákupu.
3) ADRESA - Adresa pro vrácení zboží je: XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Nepřijímáme balíky na dobírku!)
Lze však zboží vrátit i na naší pobočce v Praze - adresy viz Kontakt (ZDE)
Opět připomínáme, že je opravu velmi důležité zboží doplnit o fakturu a vyplnit formulář na vrácení. V případě potřeby nás kontaktujte emailem na info@xm.cz pro případnou asistenci. Na webu máme i chatovací okno, kde Vám v čase od 9 - 17.00 (pracovní dny) rádi případně pomůžeme.
Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Váš účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního nastavení). Děkujeme.
4) STAV ZBOŽÍ - Objednané zboží si vyzkoušejte, avšak pokud si nejste jistí daným výrobkem, zkoušejte jej s nejvyšší opatrností. Pakliže je možné nechejte ochranné prvky na zboží nalepené (nebrání-li vyzkoušení) usnadní nám toto posouzení stavu vráceného zboží.
Sluchátka do uší i náhlavní
Holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, zubní sprchy atd.
Fény, kulmy, žehličky na vlasy
Minimální částka za čištění zařízení je 290,-/ks (Cena se však může lišit od náročnosti čištění a případné nutnosti výměny dalších komponent - př. silikonových částí, cenu čištění určuje vždy servisní středisko)
Odkazy ke stažení: