730 192 063

Po-Pá: 8:30-17:00

info@xm.cz

Pište kdykoliv

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte také možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu Care+. 

REKLAMUJETE VADNÉ ZBOŽÍ?

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili.

V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by mělo, postaráme se samozřejmě o nápravu.

Jak nejlépe postupovat? Zde je pár jednoduchých kroků:

1) REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - Toto je nejdůležitější prvek, který nám usnadní komunikaci s Vámi a co se stalo se zbožím.

Formulář pro reklamaci: Reklamační formulář 

2) FAKTURA - Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložte jej s kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopii – napište nám prosím email na info@xm.cz či přes chat, rádi Vám ji pošleme)

3) ZÁVADA - Pokud se objevila závada na zařízení (nenabíjí, nejde zapnout, nereaguje na nabíječku), prosím zašlete s reklamovaným zbožím také příslušenství (nabíječka + kabel). Toto je důležité, abychom mohli vyloučit chybu jednoho či druhého.

4) ADRESA - Adresa na zaslání reklamace je XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Nepřijímáme balíky na dobírku!)

5) DOPRAVA - Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.

Pokud chcete reklamované zboží předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.


“Osmero před reklamací”

1. Ověřte kde bylo vaše zařízení koupeno a zda platí ještě záruční lhůta (2 roky) případně prodloužená 3-letá záruka  - XM Care+
2. Ujistěte se že zařízení používáte v souladu s manuálem, můžete zde také nalézt řešení některých problému (především párovnání sluchátek a hodinek) - návod na párování naleznete v popisku produktu na našem webu / manuály
3. Ověřte fyzický stav zařízení. Pokud jste nalezli něco nestandardního (prohnuté tělo zařízení , poškozený konektor,zaražená tlačítka..) nepokoušejte se zařízení sami opravit! mohlo by dojít k dalšímu poškození a záruční oprava by mohla být zamítnuta vlivem vašeho zásahu, (Např.: srovnání prohnutého těla zařízení) bez ohledu na popisovanou závadu. Je-li to možné zálohujtesi veškerá data  (HDD , cloud, flashdrive…) v rámci reklamace se bude uvádět zařízení do továrního nastavení / přehrání softwaru.
4. Spusťte zařízení v nouzovém režimu / využijte druhý prostor  (je-li to možné) - návod
5. Odeberte veškeré účty ze zařízení (lze odebrat i online, Google: google.com , Xaiomi účet: i.mi.com) a uveďte jej do továrního nastavení (odstraní veškerá data v telefonu)
6. Znovu otestujte závadu - velmi často závadu odstraní provedení továrního nastavení, kompatibilita dat mezi různými verzemi aplikací a jejich daty, především jsou-li data sdílena na více zařízeních či provedena obnova z jiného zařízení,  jiné verze Operačního systému Android a grafické nadstavby, není zaručena.
stále nic?
7. Zabalte zařízení s dodaným příslušenstvím bezpečně do vhodného obalu a zašlete jej bez účtů a v továrním nastavenív kompletním balení (adaptér a USB kabel) na reklamaci spolu s čitelně vyplněným REKLAMAČNÍM FORMULÁŘEM -lze vyplnit i elektronicky. (který naleznete níže)
8. Do 30 kalendářních dnů  OD PŘEVZETÍ zařízení Vám bude ZASLÁNO VYJÁDŘENÍ O VYŘEŠENÍ Vaší reklamace. Následně očekávejte doručení zařízení zpět na vámi udanou adresu, reklamační formulář tak vyplňujte pečlivě a závadu podrobně popištepřípadě doložte podklady (foto, video záznam), v případě osobního odběru výzvu k vyzvednutí na adrese: Nad Alejí 29, Praha 6.
https://xm.cz/blog/miui-12-tipy-a-triky-co-je-nouzovy-rezim-a-jak-se-do-nej-dostat/


VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ
(tzv. odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zde Vám přinášíme návod jak na to:

1) FORMULÁŘ - Než budete vracet zboží je velmi důležité nám vyplnit formulář na vrácení zboží, kde pak budou všechny potřebné údaje pro rychle vyřízení Vašeho požadavku. Zasláním samotného zboží bez formuláře, nelze nárokovat požadavek na vrácení zboží, jelikož nebudeme mít Vaše kontaktní údaje!

Formulář na vrácení zboží: Vrácení zboží

2) ČÍSLO OBJEDNÁVKY- Ve formuláři je nutné uvést Vaše číslo Vaší objednávky pro identifikaci. Prosíme k vrácenému zboží přiložte dodanou fakturu, jako doložení nákupu.

3) ADRESA - Adresa pro vrácení zboží je: XM.cz, Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Nepřijímáme balíky na dobírku!)

Lze však zboží vrátit i na naší pobočce v Praze - adresy viz Kontakt (ZDE)

Opět připomínáme, že je opravu velmi důležité zboží doplnit o fakturu a vyplnit formulář na vrácení. V případě potřeby nás kontaktujte emailem na info@xm.cz pro případnou asistenci. Na webu máme i chatovací okno, kde Vám v čase od 9 - 17.00 (pracovní dny) rádi případně pomůžeme.

Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Váš účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního nastavení). Děkujeme.

4) STAV ZBOŽÍ - Objednané zboží si vyzkoušejte, avšak pokud si nejste jistí daným výrobkem, zkoušejte jej s nejvyšší opatrností. Pakliže je možné nechejte ochranné prvky na zboží nalepené (nebrání-li vyzkoušení) usnadní nám toto posouzení stavu vráceného zboží.


Vrácení zboží s hygienicky citlivým charakterem?
Sluchátka do uší i náhlavní

  • vyzkoušená – lze vrátit, je však potřeba počítat s úhradou částky na dezinfekci sluchátek v servisním centru
  • rozbalená, ale nevyzkoušená – lze vrátit, je však potřeba počítat s úhradou částky na uvedení výrobku do hygienicky nezávadného stavu*

Holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, zubní sprchy atd.

  • vyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na dezinfekci výrobku v servisním centru
  • rozbalené, ale nevyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na uvedení výrobku do hygienicky nezávadného stavu*

 Fény, kulmy, žehličky na vlasy

  • vyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na dezinfekci výrobku v servisním centru*
  • rozbalené, ale nevyzkoušené zboží – lze standardně vrátit

Důležité upozornění:

Minimální částka za čištění zařízení je 190,-/ks (Cena se však může lišit od náročnosti čištění a případné nutnosti výměny dalších komponent - př. silikonových částí, cenu čištění určuje vždy servisní středisko)


Reklamace/ vrácení zboží - prosíme, čtěte pozorně:

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci vždy zasílejte příslušenství!

4. Důležité: Odstraňte Xiaomi účet + PIN/gesto, kterým zamykáte telefon

5. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt

Reklamace (.pdf)

Reklamace (.doc)

Vrácení zboží (.doc)

Vrácení zboží (.pdf)

Jsme specialisté na Xiaomi již od roku 2013

Máme vlastní záruční
i pozáruční servis

Rychlé doručení

Novinky od Xiaomi
jako první v ČR

Věrnostní program

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.