730 192 063

Po-Pá: 8:30-17:00

info@xm.cz

Pište kdykoliv

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Jak reklamovat zařízení značky OnePlus?

OnePlus přišel do České republiky a přináší nadstandardní servis pro své výrobky nezávisle na Vaší distribuci. Nemusíte tak zařízení posílat k nám jako prodejci, ale OnePlus se Vám o záruku postará a to velmi rychle. Vše tak zařídíte z pohodlí Vašeho domova.

Postup jak reklamovat značku OnePlus:

Vyplňte reklamační formulář na www.oneplus.com/cz/support/repair,

1. Přihlásit se na stránky výrobce svým účtem, co máte přihlášený v telefonu:

              Krok 1: Přejděte na svou [stránku objednávek] a klikněte na tlačítko 'moje objednávky' a určete zařízení, které chcete obsluhovat, abyste mohli zahájit svůj požadavek.

              Krok 2: Vyberte typ RMA. Můžete vybrat možnost Náhrada
              Krok 3: Vyberte položky (Pakliže zde Vaše zařízení neuvidíte, je možné, že jste se přihlásili jiným účtem, než je v telefonu zaznamenán, případně lze využít email: support.cz@oneplus.com či online chat zde: https://service.oneplus.com/cz/contact (chat probíhá většinou v anglickém jazyce - operátoři jsou však velmi milý a ochotní)

              Krok 4: Vyplňte důvody a nahrajte přílohu
              Krok 5: Potvrďte e-mail
              Krok 6: Vyberte nebo zadejte adresu
              Krok 7: Odešlete žádost o RMA Pokud jste úspěšně odeslali žádost o RMA, najdete ji pod Můj účet > Žádost o službu.

2. Na zadanou adresu (ideálně k vám domů) přijede kurýr vyzvednout porouchaný telefon.

3. OnePlus během 7–9 dnů telefon zhodnotí, opraví nebo přímo vymění za nový.

4. Do 10 dnů u vás opět zazvoní kurýr s úspěšně reklamovaným telefonem.

DŮLEŽITÉ!
Pokud i přes tento návod se Vám nepodaří Vaše zařízení reklamovat přímo u výrobce, ozvěte se nám a my Vám pomůžeme, nebo přímo zařízení u výrobce vyreklamujeme sami. Tímto postupem však ušetříte spoustu času při Vaší reklamaci. Budete tak komunikovat přímo s výrobcem, který má přímý přístup k reklamačním postupům svých výrobků.

Další podmínky reklamačního postupu značky OnePlus:

  • Záruka pro koncové spotřebitele je 24 měsíců, záruka pro firemní zákazníky (IČ) je 12 měsíců
  • Neplatí pro produkty, které byly zakoupeny jako "Zánovní", "Rozbaleno", "Bazar"
  • U modelů OnePlus 7, 7 Pro, 7T a 7T Pro platí i pro kusy označené jako „zánovní“

Jsme specialisté na Xiaomi již od roku 2013

Máme vlastní záruční
i pozáruční servis

Rychlé doručení

Novinky od Xiaomi
jako první v ČR

Věrnostní program

Cookies zavřít

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.