730 192 063

Po-Pá: 8:30-17:00

info@xm.cz

Pište kdykoliv

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte také možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu Care +. 

V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by měl, postaráme sa samozřejmě o nápravu. Vaše zboží opravíme v našem specializovaném servisu.

Jak nejlépe postupovat zde je pár jednoduchých kroků:

V první řadě je potřeba k reklamovanému zboží vypsat reklamační formulář, ten se nachází přímo na tomto odkazu : reklamační formulář.

Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložíme ho s kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopií – napište nám prosím email na info@xm.cz )

Adresa na zaslání reklamace je XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika .

Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.

Pokud chcete reklamované zboží předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.
 

Vrácení zboží do 14 dnů – (tzv. odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zboží pošlete na naši adresu XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika . Spolu s vyplněným formulářem na vrácení . V případě
potřeby nás kontaktujte emailem na info@xm.cz pro případnou asistenci.

Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Xiaomi účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního
nastavení). Děkujeme.

Reklamce/ vrácení telefonu - prosíme, čtěte pozorně:

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci vždy zasílejte příslušenství!

4. Důležité: Odstraňte Xiaomi účet + PIN/gesto, kterým zamykáte telefon

5. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt

 

- Reklamace

- Vrácení zboží


 

Pozn.: V případě pozáruční/mimo záruční opravy uveďte místo čísla objednávky servisní číslo přidělené servisním oddělením.

Jsme specialisté na Xiaomi již od roku 2013

Máme vlastní záruční
i pozáruční servis

Rychlé doručení

Novinky od Xiaomi
jako první v ČR

Věrnostní program

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.