XM.cz
Prodej & servis
Od roku 2013
Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte také možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu Care +.
V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by měl, postaráme sa samozřejmě o nápravu. Vaše zboží opravíme v našem specializovaném servisu.
Jak nejlépe postupovat zde je pár jednoduchých kroků:
V první řadě je potřeba k reklamovanému zboží vypsat reklamační formulář, ten se nachází přímo na tomto odkazu : reklamační formulář.
Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložíme ho s kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopií – napište nám prosím email na info@xm.cz )
Adresa na zaslání reklamace je XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika .
Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.
Pokud chcete reklamované zboží předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.
Vrácení zboží do 14 dnů – (tzv. odstoupení od kupní smlouvy)
Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zboží pošlete na naši adresu XM.CZ, Pláničkova 443/5, Praha 6, 162 00 Česká Republika . Spolu s vyplněným formulářem na vrácení . V případě
potřeby nás kontaktujte emailem na info@xm.cz pro případnou asistenci.
Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Xiaomi účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního
nastavení). Děkujeme.
Reklamce/ vrácení telefonu - prosíme, čtěte pozorně:
1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.
2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.
3. Při reklamaci vždy zasílejte příslušenství!
4. Důležité: Odstraňte Xiaomi účet + PIN/gesto, kterým zamykáte telefon
5. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt
Pozn.: V případě pozáruční/mimo záruční opravy uveďte místo čísla objednávky servisní číslo přidělené servisním oddělením.