Aplikace Xiaomi Wear se mění na Mi Fitness. Uživatelé hlásí problémy
Zhruba dva a půl roku mohli uživatelé hodinek Xiaomi Mi Watch, Mi Watch Lite a později i náramku Mi Band 6 používat poměrně povedenou aplikaci Xiaomi Wear. Na přelomu února a března letošního roku došlo k poměrně zásadní změně: aplikace Xiaomi Wear byla přejmenována na Mi Fitness. Kromě změny názvu proběhly i drobné úpravy jejího vzhledu. Bohužel část uživatelů narazila na problémy.
V poslední únorový den byla vydána aktualizace aplikace Xiaomi Wear na verzi s číslem 2.16.0. Zhruba o deset dní později vyšla další aktualizace s číslem 3.1.0, která změnila nejen název aplikace, ale i její ikonu. Od té doby byly (k 16. březnu) vydány další tři aktualizace (3.1.1, 3.1.2 a 3.1.3), což naznačuje, že Xiaomi průběžně opravuje nahlášené problémy.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Xiaomi Wear se mění na Mi Fitness
Ve skutečnosti jde o víc než pouhou změnu jména. Xiaomi má totiž ve svém portfoliu celou řadu aplikací pro správu chytrých hodinek a náramků. Součástí byly i aplikace Xiaomi Health a Xiaomi Wear, které se čínský výrobce chytré elektroniky rozhodl spojit v jednu. Výsledkem je aplikace s názvem Mi Fitness.
Zásadní informací je, že Xiaomi Mi Fitness obsahuje všechny funkce, které dosud byly k dispozici v aplikacích Xiaomi Wear a Xiaomi Health. Přichází také s novým, odlehčenější a do značné míry i přehlednějším designem.
Aplikaci Xiaomi Wear jsme podrobně popsali v recenzi chytrých hodinek Xiaomi Mi Watch. Patrně nejviditelnější rozdíl spočívá v počtu sekcí, mezi kterými lze přepínat prostřednictvím nabídky v dolní části aplikace. Zatímco v Xiaomi Wear byly tři sekce (Stav, Cvičení a Profil), v Mi Fitness jsou čtyři (Zdraví, Cvičení, Zařízení a Profil).
Aplikace Mi Fitness podporuje osm typů zařízení – pět chytrých hodinek (včetně v úterý představených Xiaomi Watch S1 a Xiaomi Watch S1 Active) a tři fitness náramky:
- Redmi Smart Band Pro
- Redmi Watch 2 Lite
- Xiaomi Mi Smart Band 4C
- Xiaomi Mi Smart Band 6
- Xiaomi Mi Watch
- Xiaomi Mi Watch Lite
- Xiaomi Watch S1
- Xiaomi Watch S1 Active
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Čtyři sekce místo čtyř
První stránka Zdraví (původně Stav) se příliš nezměnila. Nadále zobrazuje veškeré naměřené hodnoty, jen je proti předchozí verzi o něco kompaktnější. Na prvním místě je informace o plnění denních cílů (spálených kalorií, počtu kroků a počtu stání), následují další údaje v podobě dlaždic, jejichž viditelnost a pořadí lze uživatelsky měnit. K dispozici jsou následující dlaždice:
- Spánek
- Srdeční tep
- Kroky
- Kalorie
- V pohybu
- Stání
- Hladina kyslíku v krvi
- Míra stresu
- PAI
- Váha
- Energie
- VO2 max
- Krevní tlak
- Cyklus
Druhá sekce Cvičení nedoznala proti Xiaomi Wear prakticky žádných výraznějších změn. Nadále odsud můžete spustit měření vybraných sportovních aktivit – jmenovitě venkovního běhu, běhu na běžeckém pásu, chůze a jízdy na kole.
Jednou ze zásadních změn je vyčlenění položek, týkajících se hodinek či náramku a jejich nastavení, do nové samostatné sekce Zařízení. Zde můžete nastavovat vše, co se týká zařízení, jako jsou ciferníky, oznámení z aplikací, nastavení widgetů, zobrazovaných cvičení, funkce sekundárního tlačítka a další parametry.
V sekci Profil tak zbyly pouze položky týkající se uživatelského profilu, jako je nastavení pohlaví, data narození a výšky, propojení s dalšími aplikacemi (nadále je bohužel podporována jen a pouze Strava), synchronizace dat s cloudem nebo zpětná vazba.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Problémy při aktualizaci z Xiaomi Wear na Mi Fitness
Aktualizace z Xiaomi Wear na Mi Fitness probíhá automaticky. Při updatu z verze 2.16.0 na verzi 3.1.0 se změní ikona aplikace a její název. V našem případě zmizela její ikona z domovské obrazovky a museli jsme si ji tam znovu vytáhnout.
Bohužel část uživatelů narazila na větší problémy. Někteří například hlásí, že jim zmizela veškerá naměřená a uložená data. V tomto případě je otázkou, zda měli aktivovanou synchronizaci dat s cloudem, což lze doporučit nejen kvůli aktualizaci, ale také z důvodu případné budoucí výměny telefonu.
Několik uživatelů hlásilo, že jim po aktualizaci z Xiaomi Wear na Mi Fitness přestaly hodinky komunikovat s aplikací. V takovém případě patrně nezbude než odinstalace a opětovná instalace aplikace, uvedení hodinek do továrního nastavení a opětovné nové spárování. Bohužel tak téměř jistě přijdete o všechna data od poslední synchronizace hodinek s telefonem.
V případě, že problémy přetrvají, doporučujeme odeslat zpětnou vazbu vývojářům Xiaomi. Tuto možnost najdete v sekci Profil pod položkou Zpětná vazba, kde zvolte Jiné-Jiné. Poté popište svůj problém, přidejte protokoly a odešlete ho.
Co říkáte na změnu aplikace Xiaomi Wear na Mi Fitness?
Dobrý den,
po aktualizaci na Mi Fitness se mi nedařilo spárovat hodinky Redmi Watch 2 Lite s telefonem. Pak jsem ale restartoval telefon i hodinky a zatím běží vše, jak má.
Třeba to někomu pomůže
Také jsem restartoval obojí a nespárovalo se, tak už nevím. I když na hodinkách ukazuje, že je Bluetooth vypnut, ale zapnout to nejde.
Dobrý den,
ano, tohle se bohužel občas stává. Každopádně ten symbol na hodinkách (tedy pokud je to ten, co mám na mysli) neznamená vypnutý Bluetooth v hodinkách, ale to, že hodinky nemají spojení s telefonem. Nezkoušel jste uvedení hodinek do továrního nastavení, odinstalaci a novou instalaci aplikace Mi Fitness?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
děkujeme za tip!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mě nejde stáhnout a spustit záznam z běhu , myslím tu animaci,chce to po mě stáhnout nějakou kravinu a to nechci…
Dobrý den,
ano, bohužel to musím potvrdit. Zkusil jsem to a aplikace zobrazí hlášku „Úspěšně uloženo“, ale absolutně nevím kam záznam uložila.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Stále to nefunguje,má vůbec cenu čekat že se to změní?
Dobrý den,
podle mne tu funkci úplně vyřadili. Pokud ji tam máte, tak máte patrně starou verzi Mi Fitness.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Neporadíte prosím někdo? Díky moc.
tak po aktualizaci se mi zastavila synchronizace (Mi Band 6 NFC). Udělal jsem tovární nastavení, a když jsem chtěl do náramku znovu přidat karty, tak to nešlo. Zkoušel jsem to jak přes Mi Fitness (dříve Xiaomi Wear), tak přes Zepp Life (dříve Mi Fitness). V první aplikaci jsou místo platebních karet v nabídce nějaké turistické, v druhé aplikaci možnost přidání bankovních karet je, ale hlásí to „načtení dat se nezdařilo“.
Zkusil jsem aplikaci vyresetovat data, reinstalovat atd., ale stále stejné.
Dobrý den,
ano, v poslední době je s přidáváním karet nějaký problém. Patrně bude nutné buď počkat na jeho odstranění na straně Xiaomi, nebo na aktualizaci aplikace, která ten problém vyřeší.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, neví někdo proč mám jiné údaje o krocích v telefonu a jiné jsou v aplikaci. Vše po aktualizaci na novou aplikaci, která je funkčně nedokonalá. Mi Watch vs Xiaomi Poco.
Dobrý den,
ano, obávám se, že to je nějaká chyba v poslední verzi aplikace Mi Fitness. Už jsem to hlásil vývojářům. Můžete se přidat – čím víc hlášení bude, tím větší je šance na rychlé vyřešení. Je to v Mi Fitness-Profil-Zpětná vazba.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Já mám to stejné
Dobrý den,
ano, bohužel to je nějaká chyba v poslední verzi aplikace Mi Fitness. Už jsem to hlásil vývojářům. Můžete se přidat – čím víc hlášení bude, tím větší je šance na rychlé vyřešení. Je to v Mi Fitness-Profil-Zpětná vazba.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
mám hodinky Xiaomi Mi Watch Lite,spárování proběhlo celkem v pohodě,ale v aplikaci není budík,ani na hodinkách a tam se mi nezobrazují ani sportovní aktivity aby šli spustit v hodinkách,chybí mi i spousta jiných věcí,které hodinky nabízeli v původní verzi aplikace
Dobrý den,
budík se v aplikaci Mi Fitness nastavit opravdu nedá. Každopádně měl by být v aplikacích v hodinkách.
To samé aktivity – ty se také spouštějí z hodinek a nikoli z aplikace Mi Fitness.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
měl jsem telefon Xiaomi 8 Pro a vyměnil jsem ho za Xiaomi 11
tam číhá po 30 dnech platba téměř 1500 Kč
Hodinky mám Mi Watch. Ty mi šly i na Mi Fitness na starém mobilu.
Nyní na novém vůbec nejdou připojit ani po restartu, továrním nastavení, ani vypnutím BT, ani přeinstalací Mi fitness. Prosím radu, ale ne na apku Strava
Dobrý den,
s aplikací Strava ani hodinky spárovat nelze. Zásadní otázka zní: odpároval jste hodinky před párováním s novým telefonem z toho původního mobilu? Pokud ne, pak je párovat nelze, protože mohou být spárovány vždy jen s jedním zařízením. V takovém případě doporučuji přes sekci Nastavení provést obnovení hodinek do továrního nastavení. Následně by spárování mělo proběhnout bez problémů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Chcel by som sa spytat – vidim, ze v aplikacii Mi Fitness mate nastavenu cestinu. Mne tam nastavilo automaticky anglictinu a neviem ju zmenit. Neporadili by ste mi prosim, ako na to? Dakujem pekne
Dobrý den,
ano, češtinu mi to nastavilo automaticky. Myslím, že aplikace Mi Fitness neumožňuje manuální přepnutí jazyku. Zkuste nastavit na telefonu český jazyk – předpokládám, že aplikace pak bude v češtině. To by pak vysvětlovalo, že nemá podporu slovenštiny, a proto komunikuje anglicky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Prosím,neumím nastavit cílový počet kroků,tedy když jsem dosáhla 8000 kroků
Dobrý den,
na úvodní obrazovce klepněte na horní dlaždici (jak stojí ten panáček, nebo panenka). Tím se dostanete do sekce Statistiky. Zde klepněte na tři tečky v pravém horním rohu a z nabídky zvolte Nastavit cíl. Na další obrazovce si můžete nastavit počet kalorií, kroků a stání.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,kde prosím najdeme v aplikaci nebo na mi watch hodinkách kalkulačka? Děkuji
Dobrý den,
pokud máte na mysli hodinky Xiaomi Mi Watch, tak v nich aplikace kalkulačka není a ani ji nelze doinstalovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
PAI, Energie, VO2max – to jsou všechno výpočtová data z dat naměřených hodinkami. Ale v Mi Fitness – tam nejsou žádná data. Měl jsem Band6 a v Zepp se ukazovalo všechno, koupil sem Xiaomi S1 active a PAI, Energie, VO2max v programu nic nevykazují ….. je něco špatně?
Dobrý den,
nutno konstatovat, že aplikace Mi Fitness je ve srovnání s konkurencí mnohem méně bohatá na informace. Na toto téma doporučuji náš článek Párování hodinek Xiaomi, Redmi a Amazfit: jakou aplikaci použít?, kde jsem některé věci popsal.
Hodinky Xiaomi Watch S1 bohužel vůbec neměří PAI, proto se tato hodnota nepromítá ani do aplikace. Stejně tak neposkytují hodnotu VO2max, tedy údaj o nejvyšším množství kyslíku, který je organismus schopen během tréninku využít, udávané v mililitrech na kilogram tělesné hmotnosti za minutu (ml/kg/min). Poněkud paradoxně starší model hodinek tuto hodnotu měří. Dle neoficiálních zdrojů probíhá měření hodnoty VO2max pouze při běhu, což jsme sice v praxi nezkoušel, ale dává to smysl. Stejně tak, ač starší model měří a zobrazuje energii, Watch S1 a S1 Active tuto hodnotu z neznámého důvodu nepodporuje.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám takový problém, nechtěla se mi zobrazovat v aplikaci Mi Fitness některá data, všechny data jsem synchronizoval a následně aplikaci odinstaloval, po instalaci mi zmizela data z posledních tří dní + některé aktivity – viz. příloha. Je možné tyto data obnovit? Není to poprvé co se mi toto stalo, budu rád za každou pomoc.
Dobrý den,
pokud neproběhla synchronizace dat z aplikace do cloudu a mezitím jste aplikaci odinstaloval, pak bohužel není cesta, jak tato data získat zpět. V hodinkách se neukládají, protože mají omezenou paměť, která se po synchronizaci s telefonem smaže.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
je to zvláštní, protože jsem před odinstalací, důkladně kontroloval jestli mám vše synchronizované a vše se zdálo být v pořádku až na drobnosti, myslel jsem že to pomůže, pomohlo, ale ztratil jsem data z aktivit za poslední 3 dny. Vypadá to že už s tím bohužel nic neudělám, ale pro příště bych byl rád za radu, jak tomuto můžu předejít. Děkuji a přeji hezký den!
Dobrý den,
ona ta synchronizace mezi aplikací a cloudem nemusí proběhnout každý den. Zda probíhá a kdy proběhla naposledy zjistíte v aplikaci Mi Fitness v sekci Profil-Nastavení-Synchronizace s cloudem. Zaprvé musí být aktivní volba Synchr. s cloudem. A můžete zde zkontrolovat, kdy proběhla poslední synchronizace, případně ji vyvolat ručně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dnes aplikace My fitness ,přestala fungovat
Dobrý den,
určitě nepřestala fungovat. Mám ji na svém telefonu, zrovna před chvílí jsem se na ní díval, abych si zapsal kroky za včerejšek. Proběhlo to bez problémů.
Zkuste, prosím, nějak podrobněji specifikovat, jaké potíže máte s aplikací Mi Fitness na svém telefonu. Třeba přijdeme na to, jak potíže vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
včera jsem si zakoupila hodinky Xiaomi Smart Band 7 a hned jsem je jela otestovat na in-line. Přímo v hodinkách jsem zapnula cvičení „kolečkové brusle“. Prvních 7km se mi vše ukazovalo správně, ale při cestě zpět se mi najednou přestala ukazovat aktuální rychlost (hodinky ukazovaly 0km/h), přestože jsem byla stále v pohybu. Tímto se mi také snížila průměrná rychlost, přestaly se měřit spálené kalorie i ujetá vzdálenost.
Nevíte, čím by toto mohlo být způsobeno? Je chyba, když jsem cvičení zapnula přímo v hodinkách? Aplikace totiž jízdu na bruslích nenabízí (nebo jsem nepřišla na to, jak tam tento druh cvičení přidat?), takže jsem zvolila tuto cestu..
Je to chyba, které bych se měla do budoucna obávat, respektive hodinky reklamovat, nebo šlo jen o nějakou chybu v přenosu dat, synchronizace, nebo něco podobného?
Děkuji předem za odpověď, Anita.
Dobrý den,
Xiaomi Smart Band 7 nemá vlastní GPS, proto pro měření venkovních aktivit využívá GPS v telefonu. Ve Vámi popisovaném případě je nejpravděpodobnějším vysvětlením, že došlo k ukončení aplikace Mi Fitness, čímž se přerušil záznam trasy. Mělo by pomoci nastavit aplikaci Mi Fitness dle našeho návodu MIUI 14 – tipy a triky: Jak zabránit ukončování aplikací?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, po připojení Xiaomi Smart Band 7 Pro se mi u kroků zobrazuje nesmyslná vzdálenost (viz obrázek). Jak mám nastavit náramek, aby vzdálenost odpovídala počtu kroků? Nikde jsem nenašla, kam zadat průměrnou velikost jednoho kroku. Díky za radu.
Dobrý den,
délku kroků bohužel nastavit nelze. Odvozuje se ze zadané výšky postavy. Zde je ale opravdu očividný nesoulad, který určitě neodpovídá ani hodně nesmyslně zadané výšce postavy. Zkuste proto:
1. Odpárovat náramek.
2. Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
3. Uvést náramek do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
5. Spárovat náramek s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, jde v aplikaci mi fitness změnit uživatelské jméno a nastavit fotku. Díky
Dobrý den,
bohužel nelze. V aplikaci Mi Fitness není možné zadat jméno uživatele, ani nastavit vlastní profilovou fotografii.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň, mám čerstvo kúpené hodinky watch S1 a aplikácia Mi fitness mi ráta kroky hodinkami aj telefónom. Na konci dňa mám potom dvojnásobok krokov. Dá sa nejako vyradiť počítanie krokov telefónom a nechat to len na hodinky? Telefon Redmi note 11 pro5G. Ďakujem
Dobrý den,
aplikace Mi Fitness určitě kroky nepočítá. Ostatně zkuste na nějakou dobu odložit hodinky a chodit jen s telefonem. Uvidíte, že Vám žádné kroky nezapočte.
Čili zásadní otázka zní: ty kroky odečítáte z aplikace Mi Fitness?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
No to je ten problém, že hodinky ani nenosím a telefon stále v aplikácii pridáva kroky. Hodinky su v krabičke vypnuté a už mám v aplikacii Mi fitness cez 20 000krokov.
Aplikacia je urcite Mi fitness. Bol som aj v kamennej predajni Xiaomi a tiež nevedeli v čom je problém.
Dobrý den,
no, jako nejpravděpodobnější vysvětlení se mi jeví to, že je aplikace Mi Fitness pod stejným účtem ještě spárovaná s jiným zařízením, které počítá kroky. Jinak si to neumím vysvětlit, protože samotná aplikace kroky zcela jistě nepočítá.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
a není možné, že je s aplikací MI Fitness nebo pod stejným účtem spárované nějaké další zařízení? Tohle je věc, kterou určitě dosud nikdo nehlásil. A aplikace Mi Fitness sama o sobě určitě kroky nepočítá, tím jsem si prakticky naprosto jistý.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám stejný problém jako Daniel. Telefon Poco M4 pro 5G a třetí den Redmi watch 3. Aplikace Mi fitness 3.20.2i.Teď jsem provedl test v sedě levá ruka s hodinkami se nehýbe a v pravé jsem zvedl 20x telefon nahoru a dolů a v aplikaci přibylo 20 kroků, které po nějakém čase přibudou i na hodinkách. Doplním, že předtím jsem měl Mi band 7 ale drasticky se snížila výdrž a po reklamaci mi vrátili peníze. V mobilu mám i aplikaci Zepp Life kterou jsem dříve používal a zjistil jsem že mi počítá kroky neustále ( i ty 4 týdny v době co už jsem náramek neměl ). Po 20km na kole s telefonem v postranní kapse mi včera Mi Fitness napočítala 20000 kroků!
Dobrý den,
tak jsem to ověřil na svém Xiaomi 12, se kterým mám aktuálně spárovaný Xiaomi Smart Band 8 a musím potvrdit to, co píšete. Zkusil jsem několikrát zvednout telefon a v aplikaci Mi Fitness mi skutečně přibyly kroky. To je zvláštní, protože to určitě v minulosti nedělala.
Každopádně doporučuji nahlásit to jako chybu přes Profil-Zpětná vazba-Běžné použití aplikace-Jiné. Já to určitě udělám a budu doufat, že to vývojáři v některé z příštích aktualizací opraví.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, díky moc za ověření a potvrzení. Já už z xiaomi účtu odebral aplikaci Zepp Life oprávnění i jsem ji smazal z mobilu protože jsem se dočetl, že pokud nemá připojené nositelné zařízení tak počítá kroky z mobilu a nepomohlo mi to.A v hodnocení Mi Fitness na Google play za posledních 10 dní jsou také stížnosti na přidávání kroků.
Dobrý den,
dívám se na ty recenze a máte pravdu. Já už jsem to nahlásil jako chybu přes zpětnou vazbu v aplikaci. Čím víc nás to nahlásí, tím větší je šance, že se tím vývojáři začnou zabývat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ďakujem aj ja za potvrdenie problému s počítaním krokov. Spätnú väzbu som poslal.
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Snad na to vývojáři zareagují opravou a vydáním aktualizace.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý den,
neznám minulé verze Mi Fitnes, ale koupil jsem hodinky Redmi Swatch 3 activ
a vyskytl se zásadní problém : nemůži přijmout příchozí hovor ani z hodinek telefonovat.
Což je dost hloupé, protože kvůli hovorům jsem hodinky koupil. Vyskočí hláška : „nepřipojeno BT“ (v hodinkách symbol svítí a na mobilu je BT aktivní s názvem hodinek. Co s tím ?
Dobrý den,
zkuste hodinky odpárovat a znovu spárovat přes systémové Nastavení-Bluetooth.
Pokud by to nefungovalo, pak bych doporučil zkusit je spárovat s jiným telefonem. Jestliže problém přetrvá, je jeho příčina v hodinkách. Pokud naopak bude volání fungovat, je chyba na straně telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
díky za odpověď. Napadl mně stejný nápad a vyzkoušel jsem jiný mobil.
Bohužel chyba je v mém telefonu.
Dobrý den,
možná tedy na tom původním mobilu zkuste obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth, které můžete provést následovně:
1. Otevřete Nastavení
2. Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
3. Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
4. Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.
Třeba to pomůže.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Chci se zeptat jak je možné, že mi aplikace Mi Fitness měří kroky i než chytrých hodinek redmi watch lite 2?
Předem děkuji za odpověď.
Lukáš N.
Dobrý den,
ano, to, že aplikace Mi Fitness počítá kroky sama o sobě, i bez hodinek, už několik lidí hlásilo. Patrně je to nějaké „vylepšení“ aktuální verze.
Bohužel, co jsem měl možnost zaznamenat, to často způsobuje chaos a nesoulad s kroky počítanými hodinkami či náramky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď, zkusím odinstalovat apku Mi Fitness a vyzkoušet bez spárování s hodinkami vyzkoušet jestli bude stále aplikace počítat kroky.
Dobrý den,
zkuste. Já zkoušel chodit jen s tou aplikací (byť hodinky byly spárované, ale ležely na stole) a nějaké kroky mi to napočítalo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián