Jak Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení, spárovat a odpárovat?
Úterý na našem blogu pravidelně věnujeme tipům a trikům pro MIUI 10, nicméně tentokrát uděláme výjimku a budeme se věnovat patrně nejpopulárnějšímu chytrému náramku současnosti. Ukážeme vám, jak Xiaomi Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení, spárovat s telefonem a odpárovat ho.
Xiaomi Mi Band 4 pořídíte v našem e-shopu za cenu 1015 korun včetně DPH. Pokud si ho objednáte do 17:00, můžete ho mít už následující pracovní den doma. Náramek jsme už stihli důkladně otestovat a s výsledky jsme vás seznámili ve článku Recenze Xiaomi Mi Band 4: chytrý náramek zašel o další krůček dál.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Co vás naučíme?
- Jak Mi Band 4 spárovat s telefonem?
- Jak Mi Band 4 odpárovat od telefonu?
- Jak obnovit Mi Band 4 do továrního nastavení z telefonu?
- Jak obnovit Mi Band 4 do továrního nastavení z náramku?
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak Mi Band 4 spárovat s telefonem?
Když vám náramek přijde, s největší pravděpodobností bude v zapnutém stavu a po klepnutí na jeho obrazovku se zobrazí výzva Pair first („nejprve spárujte“). Jestliže náramek na klepání nereaguje, patrně se cestou k vám vybil a bude nutné ho nejprve nabít. K tomu použijte nabíjecí adaptér, který je součástí balení. Můžete ho připojit k portu počítače, nebo napájecímu adaptéru.
S ohledem na negativní zkušenosti s párováním náramku Mi Band 3 doporučujeme nepárovat náramek jako Bluetooth zařízení, tedy vyhledáním přes systémové nastavení a jeho přidáním. Ke správnému fungování to není nutné a v případě předchozí generace to činilo docela velké problémy. Stačí náramek párovat pouze z aplikace Mi Fit.
Jak Mi Band 4 spárovat s telefonem?
- Stáhněte a nainstalujte si na telefon aplikaci Mi Fit, která je zdarma k dispozici pro Android i pro iOS.
- Spusťte aplikaci. Při prvním spuštění vám bude nabídnuto Přihlášení účtem Xiaomi.
Xiaomi Mi Band 4 čeká na párování Pokud máte účet Xiaomi, přihlaste se Jestliže účet nemáte, musíte se registrovat - Pokud účet ještě nemáte, budete se muset Registrovat – v prvním kroku vyberte jako zemi Česko, potvrďte licenční podmínky a zvolte metodu registrace – doporučujeme zvolit poslední možnost (modrá obálka), kde budete při registraci zadávat e-mailovou adresu, heslo a opisovat ověřovací kód.
Jako zemi zvolte Česko Vyádřete souhlas s licenčními podmínkami Zvolte metodu registrace přes e-mail Vyplňte e-mai, heslo a ověřovací kód - Po přihlášení jděte přes spodní nabídku do sekce Profil.
- Zde klepněte na tlačítko Přidat zařízení.
- V následující nabídce zvolte Náramek.
Jděte do sekce Profil Klepněte na Přidat zařízení Zvolte Náramek - Potvrďte tlačítkem OK shromažďování informací.
- Telefon začne vyhledávat náramky dostupné pro párování. To může trvat až několik sekund.
- Následně se zobrazí informace Potvrďte na náramku.
- Pokud vše proběhlo správně, bude v tom okamžiku obrazovce náramku zobrazena výzva Pair to phone? („Párovat s telefonem?“), kterou potvrdíte klepnutím na „fajfku“.
Vyjádřete souhlas se zpracováním dat Mi Fit vyhledává náramek Nyní je nutné klepnout na náramek Klepněte na toto tlačítko - Poté proběhne Obnovení nastavení, během kterého se náramek uvede do výchozího stavu. Jde tedy o jeden ze způsobů, jak Mi Band 4 uvést do továrního nastavení. Poté vám průvodce představí některé funkce náramku.
Probíhá obnovení nastavení náramku Průvodce krok 1 Průvodce krok 2 Průvodce krok 3 - Pokud je dostupná aktualizace firmwaru, Mi Fit ho nainstaluje. Následně vás průvodce seznámí s některými funkcemi náramku.
- A to je vše – nyní máte náramek spárovaný s telefonem a můžete ho z aplikace Mi Fit ovládat a nastavovat.
Náramek Mi Band 4 je spárován Náramek Mi Band 4 je spárován
Připravili jsme pro vás také video celého procesu párování telefonu s chytrým náramkem Xiaomi Mi Band 4.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak Mi Band 4 odpárovat od telefonu?
Pokud chcete náramek používat s jiným telefonem, nebo ho hodláte například prodat či přenechat dalšímu uživateli, měli byste jako první zrušit jeho párování se stávajícím mobilem – takzvaně ho odpárovat. Je to vcelku jednoduchý a nenáročný proces.
Jak Mi Band 4 odpárovat od telefonu?
- Otevřete aplikaci Mi Fit.
- Přejděte do sekce Profil.
- Klepněte na tlačítko Chytrý náramek Mi Smart Band 4.
- Sjeďte na konec stránky.
- Klepněte na tlačítko Zrušit párování.
Otevřete sekci Profill Chytrý náramek Mi Smart Band 4 Sjeďte na konec stránky Klepněte na tlačítko Zrušit párování - Potvrďte své rozhodnutí klepnutím na tlačítko Zrušit párování.
- A ještě jednou, pro jistotu, vás čeká dialog, kde zvolíte Zrušit párování.
- Tím je náramek odpárován a na jeho obrazovce by nyní mělo svítit Pair first.
Ještě jednou potvrďte svůj záměr A do třetice všeho dobrého A náramek je odpárovaný Xiaomi Mi Band 4 čeká na párování
I v tomto případě máme pro vás video, na kterém můžete vidět praktickou ukázku, jak odpárovat chytrý náramek Xiaomi Mi Band 4 od telefonu.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení z telefonu?
V některých situacích je nutné Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení. Tím ho uvedete do stavu, jako byste ho právě rozbalili z krabičky – nebude tedy spárovaný s žádným telefonem a bude čekat na párování.
Jak uvést Mi Band 4 do továrního nastavení z telefonu?
- Proveďte odpárování od telefonu dle návodu Jak Mi Band 4 odpárovat od telefonu?
- Náramek by měl na obrazovce ukazovat hlášku Pair first.
- Následně ho můžete párovat s původním, nebo jakýmkoli jiným telefonem dle postupu uvedeného v kapitole Jak Mi Band 4 spárovat s telefonem?
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení z náramku?
Jak jste viděli výše, pokud chcete Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení, potřebujete k tomu telefon, se kterým byl spárován. Pokud ho nemáte k dispozici, nebo telefon s náramkem z nějakého důvodu nekomunikuje, bude nutné provést obnovení do továrního nastavení z náramku.
Jak obnovit Mi Band 4 do továrního nastavení z náramku?
- Klepnutím probuďte náramek.
- Posunem prstu zdola nahoru najděte sekci More (ve výchozím stavu je sedmá v pořadí).
- Klepnutím otevřete sekci More.
Probuďte náramek Přejděte do sekce More Posuňte se na poslední položku - Vaším dalším úkolem bude prolistovat se směrem dolů k sekci Settings (s modrým ozubeným kolečkem) a otevřít ji.
- V nabídce vyhledejte položku Factory reset a klepněte na ni.
- Klepnutím můžete Mi Band 4 obnovit do továrního nastavení.
Otevřete sekci Settings Klepněte na položku Factory reset Xiaomi Mi Band 4 čeká na párování
Jestliže poté budete chtít s náramkem komunikovat z aplikace Mi Fit, už to nebude možné, protože párování je tímto krokem zrušeno. Asi nejrychlejší cesta spočívá v odinstalaci a opětovné instalaci aplikace. Následně bude nutné náramek spárovat, což můžete provést dle návodu v první kapitole tohoto článku.
Pokud máte s párováním, odpárováním nebo uvedením náramku Xiaomi Mi Band 4 jakékoli problémy, neváhejte a zeptejte se v naší Poradně.
Dobrý den,
nejde mi Mi Band 4 spárovat s Huawei P9 Lite.
BT mi sice náramek najde ale spojit se s ním nedokáže.
Mi Fit mi ani náramek nenajde. Zkoušel jsem další 2-3 aplikace a to samé, když už některá náramek našla, tak se s tejně němu nepřipojí.
Děkuji za případné rady.
Honza
@Honza
Dobrý den,
no, o problémech P9 Lite s náramky Mi Band jsem (zatím) neslyšel, ani o nich nikde nepíšou. Ale je pravda, že Mi 8 Lite byl v tomto směru naprostou legendou – ten se nepovedlo spárovat snad nikdy nikomu. Tak doufám, že nejde o pokračování této nepěkné tradice.
Asi bych doporučil zkusit náramek spárovat s jiným mobilem, ať se vyloučí nebo potvrdí, že je chyba v něm. Pokud se to podaří, je chyba v telefonu. Jestli ne, doporučuji náramek buď reklamovat, nebo vrátit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
děkuji za Váš komentář. Náramek byl opravdu vadný a vrátil jsem ho zpět prodejci.
Nepodařilo se ho totiž spárovat ani s IPhonem.
Nový náramek běží již bez problémů.
Přeji pěkný den.
Honza
@Honza
Dobrý den,
tak to jsem rád, že to není další z řady Huawei Pxy Lite, se kterým nebudou náramky chodit
Každopádně moc děkuji, že jste dal vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den.
Není náramek nějak blokován k účtu? Popřípadě, jde z něho odebrat?
Náramek jsem vyzkoušel a následně daroval. Byla provedena nová registrace a při následném párování vyskočí hláška „Nelze párovat, resetujte náramek a zkuste to znovu“. Reset ovšem nelze provést, protože na náramku svítí Pair first.
Pokud se však do aplikace Mi Fit opět přihlásím na svoje přihlašovací údaje, náramek se bez problémů spojí. Náramek odpáruji, přihlásím se pod aktuálním uživatelem a opět stejná hláška.
Poradíte?
Aplikace nainstalována na iPhone SE.
@BIG
Dobrý den,
Mi Band 4 již lze uvést do továrního nastavení přímo z náramku, takže i když je přidružený k nějakému účtu, lze ho uvést do stavu, kdy ho můžete spárovat s novým telefonem.
Pokud ovšem na náramku svítí „Pair First“, pak je uveden do továrního nastavení. Jestliže spárovat nelze, zkuste to s jiným mobilem. Pokud to nepůjde ani s ním, bude to asi na reklamaci.
Někde jsem ale četl, že po updatu na iOS 13.1 je s párováním náramku problém. Buď pomůže aktualizace Mi Fit (až ji vydají) nebo možná až další update systému.
Karel Kilián
Ahoj, měl jsem podobný problém. Stačilo náramek položit na telefon a vše ok.
Aleš
@Aleš Hudec
Dobrý den,
tak to možná bylo jen nedostatečnou silou signálu, což ale zdaleka nebývá tak častý problém. I tak ale děkuji za tip.
Karel Kilián
Dobrý den,chci se zeptat jestli Mi band 4 zakoupený teď v listopadu už je v češtině nebo ne.Dekuji.
@Mi Band 4
Dobrý den,
ne, náramek Mi Band 4 určitě nemá podporu češtiny. To tady jen jeden prodejce rozšířil kachnu, kterou rozšířila i některá média, která si neověřují zdroje.
Karel Kilián
Díky za informace.Takze se musí na to stáhnout aplikace.
Dobrý den,
nikoli. To je neoficiální čeština a její instalací se připravíte o záruku.
Karel Kilián
Aha,tak vám moc děkuji.To mě ani nenapadlo a a na YouTube to taky neříkají když provádějí instalaci tě aplikace.
Náramek se přepne zpět do angličtiny, pokud na něj pošle notifikaci Mi Band Tools.
@Anonym
Dobrý den,
ano, potvrzuji. Hlásí to i ostatní uživatelé. Jedinou možností je Mi Band Tools nepoužívat.
Karel Kilián
Dobrý den, když zvolím zemi Česko říká to že není připojení k síti.
@Anonym
Dobrý den,
problémy na Štědrý den byly způsobeny přetížením serverů. Myslím, že mohou pokračovat i v následujících dnech, neboť lidé registrují několikanásobek zařízení proti obvyklému stavu.
Karel Kilián
Včera jsem dostal k Vánocům mi Band 4 a je kompletně v češtině.
@Mi Band 4
Dobrý den,
ano, už je v češtině – viz článek Oficiální čeština pro Xiaomi Mi Band 4 je konečně tady! Jak ji získat? – https://xm.cz/blog/oficialni-cestina-pro-xiaomi-mi-band-4-je-konecne-tady-jak-ji-ziskat/
Karel Kilián
Dobrý den, taky jsem dostala 4 k Vánocům. Párování bylo na Huawei P9 lite náročné, ale snad se podařilo. Mám dotaz ohledně zmeškaných hovorů. Vidím na náramku, že mi někdo volá, ale zmeškaný hovor poté nevidím, lze to nějak nastavit? A co SMS a jiné zprávy? Moc děkuji za odpověď.
@Zmeškané hovory
Dobrý den,
no, klobouk dolů. P8 Lite a P9 Lite jsou telefony, se kterými Mi Bandy prakticky nejde rozběhat. Se zmeškaným hovorem bohužel – náramek umí zobrazovat jen příchozí.
Jinak SMS a jiné zprávy by mělo jít nastavit v aplikaci Mi Fit. Konkrétně v sekci Profil – Upozornění aplikací si vyberete aplikace, které chcete notifikovat. Příchozí SMS jsou pak pod položkou Více v téže sekci.
Karel Kilián
Dobrý den, mám problém s náramkem mi band 4. Náramek již byl jednou s telefonem spárován a zase odpojen. To jsem ověřila. Zkouším ho spárovat s jiným mobilem, zkusila jsem i ten u kterého již dříve fungoval… Bohužel nelze. Na náramku není uvedeno „nejdříve spárujte“ píše se „connect to Mi Fit to update again“
Když dám vyhledávání náramku v mobilu, napíše mi to, že nelze párovat, že je potřeba reset náramku.
V náramku se ale do menu nedostanu, na displeji je pouze ten nápis. A z mobilu to taky neudělám, když není připojen.
Začínám být zoufalá, náramek mám tři měsíce, ale účet bohužel nedohledam. Můžete poradit, co s tím?
Moc děkuji
Dobrý den,
pokud se Vám zobrazuje tato ikona a není možné na náramku přejít do Settings, pak zkuste náramek spárovat z jiného telefonu. Nepárujte přes Bluetooth, ale pouze a jen z aplikace Mi Fit. Pokud to nepůjde, pak je jediným řešením návštěva servisu, potažmo reklamace.
Karel Kilián
Dobrý večer , chci se zeptat včera jsem dostala mi band 4 dneska jsem chtěla zkusit na jiný mobil tak jsem dala tovární nastavení ale už nenaskocili, bude lepší je dát rovnou na reklamaci nebo se to stává ? Děkuji
@Nejdou zapnout
Dobrý den,
pokud se Vám zobrazuje jen ikona Pair First a není možné na náramku přejít do Settings, pak zkuste náramek spárovat z jiného telefonu. Nepárujte přes Bluetooth, ale pouze a jen z aplikace Mi Fit. Pokud to nepůjde, pak je jediným řešením návštěva servisu, potažmo reklamace.
Karel Kilián
Ja na tom náramku nemůžu udělat vůbec nic mám černou obrazovku takže to nesparuju ?
@Nejdou zapnout
Dobrý den,
a není vybitý? Zkoušel jste ho připojit k nabíječce? Pokud ani na to nebude reagovat, bude to určitě na reklamaci.
Karel Kilián
dobrý den, stáhnul jsem Mi Fit, ale přihlášení to skočí na profil a po vyplnění už nemůžu dál. Nelze párovat. Zkuste znovu. Díky za pomoc.
@Petr
Dobrý den,
patrně máte displej s malým rozlišením, na kterém není vidět tlačítko Potvrdit v tom kroku, kde jste skončil.
Proveďte první registraci na jiném telefonu, pak by mělo stačit:
1. Odpárovat náramek z druhého telefonu.
2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit ze druhého telefonu.
3. Uvést náramek do továrního nastavení.
4. Nainstalovat aplikaci Mi Fit na první telefon a provést přihlášení k účtu.
5. Spárovat náramek s aplikací.
Karel Kilián
Dobrý den, nejde se mi přihlásit na aplikaci mi fit. Když vše vyplním a zmáčknu hotovo napíše mi to Nelze synchronizovat. Zkuste to znovu. Zkusila jsem už několikrát. A stále mi to píše to samé. Prosím poraďte.
Dobrý den přeji,
od 28. prosince cca od 21:00 hlásí uživatelé problémy s aplikacemi Mi Fit a Amazfit. Konkrétně jde o to, že se při procesu aktivace zařízení zobrazí hláška „couldnt sync, try again“, respektive „nelze synchronizovat, zkuste to později“. A pak nejde pokračovat dál a instalaci dokončit,
Pravděpodobně se jedná o nějaký výpadek na straně serverů, protože problém hlásí uživatelé z celého světa (např. zde na Redditu). Xiaomi o těchto problémech nijak neinformuje, takže se z naší strany jedná o spekulaci.
My, jakožto XM.cz, nemáme šanci situaci nějak ovlivnit – jsme jen prodejci, stejně jako např. Alza, CZC a mnozí další. Nemáme proto ani informace o tom, čím je problém způsoben, nebo kdy bude vyřešen.
V tuto chvíli je tedy jediným „řešením“ čekat, až se povede problém opravit a registrace opět bude fungovat, jak má.
Karel Kilián
Mám taky problém mám mi band 4 na vánoce jsem ho odsparovala všechno v pohodě jakjsem ho chtěla zpátky nasparovat už to neslo pořád my to uka ukazuje pair first ať dělám cokoliv ukazuje to nelze spárovat resetuje náramek zkuste to znova na hodinkách my ukazuje pair first a regulátory nic jiného tet nevím jestli jsem já udělala něco co jsem neměla nebo vadný náramek i když 3 týdny fungoval blbne od posledního odsparovani
@Nelze spárovat
Dobrý den,
pokud se na náramku nelze dostat do nabídky Settings-Factory reset a náramek nelze párovat z více než jednoho telefonu, bude na místě reklamace.
Karel Kilián
Dobrý den, prosím o radu, spárovala jsem náramek band 4 s Iphonem XR, vše funguje až na to pro mě nejdůležitější, nezobrazuje se mi na náramků příchozí hovor ani sms, nic takového. Nevíte kde muže být chyba? Děkuji
@iPhone XR
Dobrý den,
bohužel neznám přesně prostředí iOS, nicméně tohle budou chybějící přístupová oprávnění. Pokud víte, kde se to na iOS nastavuje, tak je povolte.
Pokud nevíte, pak bych doporučil:
1. Odpárovat náramek.
2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
3. Uvést náramek do továrního nastavení.
4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit a povolit jí při prvním spuštění vše, co si žádá.
5. Spárovat náramek s aplikací.
Karel Kilián
Dobry den, lze na naramku vypnout Bluetooth a zapnout ho pouze k parkování pro stažení statistiky?
Děkuji
@Vynutí Bluetooth
Dobrý den,
ne, to bohužel nelze.
Karel Kilián
Dobrý den. Náramek má na displeji pair first a nejde ho s párovat s mým telefone, se kterym již před tím sparovany byl. Můžete mi poradit prosím co s tim
@Monika
Dobrý den,
zkuste ho spárovat s jiným telefonem. Pokud to nepůjde, bude to na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nevíte, zda lze spárovat Mi band 4 s telefony značky Ulefone? Děkuji za odpověď.
@Ulefone
Dobrý den,
to bohužel netuším. Ale pokud telefon splňuje minimální požadavky na verzi Androidu a Bluetooth, tak by fungovat měl.
Karel Kilián
Dobry den, mam prosim dotaz/ prosbu.
Podarilo se mi Mi Band 4 naparovat se starym telefonem a to tak, ze jsem si na naramku zmenila nastaveni zobrazeni – nezobrazuje se mi na nem Nastaveni.
Pote jsem stary telefon zrusila a snazila se naramek naparovat na novy. Ale bohuzel – hlasi mi to, ze mam resetovat naramek.
Jenze to nemohu – v naramku menu Nastaveni nemam, se svym uctem v aplikaci ho nespojim.
Nemel byste nekde prosim radu, co s tim (krome kladiva:-)?
Moc diky!
@Nemoznost resetu naramku
Dobrý den,
no, pokud se na náramku nezobrazuje menu pro vstup do nastavení, tak asi jediná cesta, jak to vyřešit, je návštěva servisu.
Teoreticky můžete zkusit aplikaci GadgetBridge (https://gadgetbridge.org/), ale nemám s ní osobní zkušenost, takže Vám nepovím, co umí nebo neumí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mi band 4 jsem používal s iphonem. časem pořídil lepší hodinky a aplikaci „MI“ smazal, náramek neřešil… teď jsem náramek chtěl dát synovy a nelze se s ním spojit ani přes znovu staženou aplikaci. náramek nekomunikuje… v době používání byly v náramku ponechány pouze ikony „TEP,STAV,CVIČENÍ“ TAKŽE ANI RESTART Z NÁRAMKU NENÍ MOŽNÝ….. EXISTUJE NĚJAKÝ RESTART „NATVRDO“ ?
@Ondřej
Dobrý den,
no, pokud na náramku nemáte nabídku Settings-Factory reset, tak se obávám, že to bude na servis. Jiná cesta restartu mi není známa.
Eventuálně můžete zkusit aplikaci Gadgetbridge, která prý některým pomohla, ale s tou nemám vlastní zkušenost.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den
Koulili jsme jako darek ,ale vubec neměří spankovou aktivitu nevi nekdo co s tim?diky Monika
Dobrý den,
ano, bohužel v poslední verzi aplikace Mi Fit je několik chyb, a toto je jedna z nich. Veškeré dosud známé podrobnosti i náčrty možných řešení najdete v našem článku Problémy s aplikací Mi Fit: nepočítá kroky, neměří spánek ani tep – viz https://xm.cz/blog/problemy-s-aplikaci-mi-fit-nepocita-kroky-nemeri-spanek-ani-tep/
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň, mám náramok mi band 2, nedá sa do MT zadať číslo pre obnovenie výrobného nastavenia napriek tomu, že sa náramok sparuje s MT. Poradíte, čo s tým?? Vďaka..
@Výrobné cislo
Dobrý den,
tento požadavek jsem nikdy neviděl. Doporučuji postupovat dle našeho návodu ve článku Problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2? Víme, jak ho vyřešit! – https://xm.cz/blog/problem-s-parovanim-naramku-xiaomi-mi-band-2/
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, nedávno jsem spárovala Mi band 4 s telefonem ale změnila jsem si účet a teď nevím jak se k němu přihlásit.
@Ema
Dobrý den,
pokud jste zapomněla účet Mi/Xiaomi, můžete si obnovit heslo na oficiálním webu – https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, jak resetovat mi band 4, když nemám k dispozici telefon a v náramku mám skrytou možnost nastavení?
@mi band 4 reset
Dobrý den,
v takovém případě jedině v servisu. Pokud nemáte k dispozici telefon, se kterým je náramek spárovaný, ani možnost otevřít Settings na náramku, tak další možnost není.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
MI band 4, Po prvním nabití, prvním spárování v aplikaci MI fit vše OK, pak došlo k aktualizaci. A mám problém svítí na náramku text „Připojte náramek v aplikaci Mi fit a spuťte aktualizaci znova“ Když tak učiním tak se text změní na „nelze aktualizovat“
Funkčnost výrobku cca hodinu.
Nějaká rada?
Dobrý den,
zkuste náramek párovat ještě z jiného telefonu. Pokud se to nepovede, pak se obávám, že to bohužel bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Díky za radu, ale před chvíli jsem vyřešil
Z jiného to nešlo, protože nešel náramek ani odpárovat. S displejem nešlo nic dělat a chtělo to dokonce nějaký klíč….V apce notify & Fitness for Mi Band jsem zjistil, že se neatualizovala jedna část místo verze 96 zůstala 60. Aktualize selhávala i tady.
Nakonec jsem použil na jiném mobilu upravenou versi souboru miFit_4.2.0-50315. Který si s tím poradil. Náramek natvrdo přepároval, automaticky nainstalovat update. Konečně provedl factory reset. Možná jsem přišel o záruku, stálo mě to pět hodin práce, ale funguje. Nemusím na poštu platit poštovné a čekat jak dopadne reklamace. A hlavně dcera není zklamaná, že to nefunguje. Se divím, že není ošetřeno, při vadném update vrátit automaticky zpět!!!!!!! Na dceřin mobil jsem raději nahrál i starší verzi MiFitu, protože recenze na google play taky nic moc lichotivého.
Dobrý den,
zajímavé a hodně komplikované. Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nejde mi posubovat vůbec nikam dotykový displej na Mi Band5. Z ničeho nic přestal jít pohybovat na další obrazovky, takže je zamrzý na první obrazovce. Čas jde a tep a kroky do aplikace to měří, ale nedám tam třeba More, Počasí apod….Vůbec nevím co se stal. Mám jej tak max. 3 týdny. restart přes settings nelze, nebot se nedostanu do More… Odparovani s mobilem nepomohlo, nebot kdyz je sparovano a mam zmacknou ok, tak displej nefunguje, takze to uz ted ani nesparuji spolu, Prosim mi napsat n zavolat na 739586982, diky moc. Zda se, ze to je na reklamaci. Je fakt úplně nový a nemá nic naběháno a už se totálně seknul..
Dobrý den,
pokud nepomohlo odpárování, pak toto určitě bude na servis. Pokud k tomuto stavu nedošlo vnějšími okolnostmi, pak myslím, že by se to mělo řešit jako reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám dva náramky na dvou telefonech přes jeden účet a pořád se mi připojují samovolně na druhý telefon. Můžete prosím poradit, jak tomu zabránit.
Dobrý den,
tak zkuste na každém telefonu zaregistrovat aplikaci pod jiným účtem. Podle mne to takto dělá nepořádek a data se míchají mezi sebou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za rychlou odpověď, vyzkouším a podám info.
Dobrý den,
budu rád za zpětnou vazbu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, náramek mi band 4 se mi po uspání telefonu, samsung a21s, odpojuje. Nechodí mu tedy upozornění,nevidím příchozí hovory. V telefonu mám nastavenou aplikaci mi fit, aby běžela na pozadí, zkoušela jsem restartovat odpárovat a zase spárovat,ale nepomohlo. Nesetkali jste se s tím?
Děkuji Zuzka
Dobrý den,
tak s tím jsem se ještě skutečně nesetkal a je to divné. Když je ten telefon uspaný, tak oznamuje např. nové zprávy?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer,
právě že když je telefon uspaný, odpojí se a neoznamuje .
Dobrý den,
tak to je nějaké divné
Bohužel neznám telefony Samsung, abych dokázal posoudit, zda se takto chovají normálně. Ale např. u telefonů Xiaomi se tyto vždy jednou za čas probudí, oznámí nové zprávy/události a zase se uspí. Myslím, že by to mělo fungovat podobně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím,náramek se mi vybil a nejde nastartovat. Na displeji je nápis Pair first. Do aplikace se nemohu přihlásit, protože jsem ji měl na starém telefonu a nevím vstupní heslo.co s tím mohu dělat. Diky
Dobrý den,
zkuste náramek spárovat s jiným telefonem – klidně i pod jiným účtem. Pokud to nepůjde, pak se obávám, že to bohužel bude na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den
mám xiaomi mi band 4,omylem jsem dala restartovat jenže když jsem ho chtěla připojit k telefonu nešloto a to mám telefon xiaomi redmi note 5 pro.chtěla jsem zkusit ruzne rady na internetu.prosím o radu
Dobrý den,
co nyní svítí na displeji toho náramku?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den .Jde na náramku mi band 4 nastavit datum tak,aby se na displeji ukazoval nejprve den a potom měsíc?Nyní se zobrazuje obráceně.Děkuji Dvořáček
Dobrý den,
bohužel nelze. Leda, že by to uměl nějaký alternativní ciferník, ale žádný takový jsem neviděl.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, včera jsem si koupila náramek Xiaomi mi Band 4, nabila jsem ho a druhý den nešel vůbec zapnout. Je černý displej a nereaguje na nic.
Dobrý den,
zkuste nabíjecí kabel s náramkem připojit k USB portu počítače. Tím se bude nabíjet menším proudem. Pokud se ani tak neprobere, pak se obávám, že to bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj,lze náramek spárovat s více zařízeními současně? Třeba tablet a mobil – kvůli jejich odemykání náramkem. Vždycky se spáruje jen s jedním a druhé zařízení musím odemykat heslem. Nelze to na obou současně? Díky.
Dobrý den,
ne, náramek Xiaomi Mi Band lze párovat vždy jen s jedním jediným zařízením.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím nechce sa mi sparovať náramok s telefónom cez aplikáciu Mi fit
Dobrý den,
co přesně nejde? Co svítí na náramku? Nepároval jste náramek přes Bluetooth? Zkoušel jste to i z jiného telefonu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám hodinky rok a nemůžu se dostat z pair Furst a regulátory.Dekuji
Dobrý den,
musíte je spárovat s telefonem – s aplikací Mi Fit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den mňe nejde sparovat xiaomi jIband 3
Dobrý den,
a co svítí na náramku a v jaké fázi se proces párování nezdaří?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Jak spárovat náramek, když aplikace mi fit píše nelze spárovat a náramek píše aktualizujete v aplikaci mi fit, ale není spárovaný ? Jde náramek resetovat, když píše pouze tu aktualizaci a do další nabídky se nelze dostat ? Děkuji
Dobrý den,
záleží, co svítí na náramku. Pokud Pair First, tak čeká na párování a resetovat ho nelze.
Zkuste ho spárovat z jiného telefonu. Jestliže se to nepovede z více telefonů, pak je v náramku nějaká chyba a bohužel to bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Mám náramek Mi Band4 asi rok, najednoul přestal reagovat, myslela jsem,že je vybitý, nabila jsem a hlásí to spárovát v čínštině, předtím byla čestina, náramek aplikace MiFit nevyhledá ani po odinstalováni a nainstalování zpět. Co s tím? Nikdy drive problem nebyl
Děkuji
Jana
Dobrý den,
zkuste náramek spárovat ještě z jiného telefonu. Pokud se ani to nepovede, je to jednoznačně závada v náramku a doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nejde zapnout displeje
Dobrý den,
nejsem si jistý, zda rozumím tomu, co jste napsala – náramek Mi Band 4 má jeden displej.
Pokud se displej nerozsvěcí, pak zkuste náramek nabít. Jestliže to nepomůže a nadále nebude náramek fungovat, pak to bohužel bude na servis či výměnu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Včera se mi stalo, že mi úplně zhasl displej u náramku a už mi nenaběhl. Náramek jsem měla nabitý. Nevíte čím by to mohlo být a zdá se dá nějak resetovat? Děkuji hezký den
Dobrý den,
těžko říci takto na dálku. Zkuste náramek nabít, a pokud se nerozsvítí, tak to asi bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mohla jsem zeptat já mám mi band 4, ale nemám tam sekci MORE mám tam místo tohle mi home.Chci dát náramek do továrního nastavení. Díky za každou odpověď.
Dobrý den,
pokud je náramek spárovaný s aplikací v telefonu, mělo by stačit ho odpárovat a znovu spárovat. Tím se uvede do továrního nastavení, včetně sekce More.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nelze sparovat ani po tovarnimu nastaveni a na naramku sviti „pair first“
Dobrý den,
zkuste párovat z jiného telefonu. Pokud to půjde, je problém v telefonu. Jestliže to nepůjde, je problém v náramku, který doporučím reklamovat, nebo dát do servisu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Už jsme sice měla hodinky zpárované ale mám nový účet a pořad mi hodinky (mi vám 4) nejdou sparovat prý to má trvat par sekund ale me se to dělalo už asi 10 minut a pořad nic pořad jse to tam točilo a nic a nic a já už nevim co dělat dal

Dobrý den,
před tím, než jste začala náramek párovat s aplikací pod novým účtem, jste ho uvedla do továrního nastavení? Co se nyní zobrazuje na jeho obrazovce?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den chci se zeptat zda se můžou hodinky připojit s telefonem ať svým nebo jiným zařízením ať sou nebo nejsou sparovene?
Dobrý den,
obávám se, že nerozumím otázce. Pokud se ptáte, zda lze náramek, který je spárovaný s jedním telefonem, spárovat ještě s dalším telefonem, tak to bohužel není možné.
Jestliže se ptáte na něco jiného, zkuste dotaz upřesnit – rád Vám odpovím.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Omlouvám se,otázku už nebudu pokládat vše se vyřešilo děkuji
Dobrý den,
tak to jsem rád, že se to podařilo vyřešit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Mám náramek MI Fitness který nosím dnes a denně na ruce dostal jsem ho k vánocům Ale co se vlastně stalo
Včera ráno mi náramek zavrněl (a vypadalo to že se vypnul a znovu zapnul:) rád mám přehled o tom jak dlouho spím, a když jsem se ráno díval na náramek aplikace RM spánku už nešla ale v mobilu ji mám .A právě kvůli tomu jsem včera navštívil stánek (kde jsme náramek zakoupili ) kde mi sdělil prodavač že došlo ke ztrátě dat na náramku jestli jsem ho nedával do vody nebo jestli jsem se s ním nekoupal ,nato jsem mu odpověděl že NE že si sundávám náramek když lezu do vany
A má otázka zni : Dá se nahrát znovu RM spánek (aplikace znovu do náramku) nebo je to trvale ztraceno ? nebo je
Dobrý den náramek jsem obnovila do továrního nastavení, protože se najednou po 2 letech nechtěl párovat s mým telefonem a nyní je vše činštině. Co teď?Dobrý den náramek jsem obnovila do továrního nastavení, protože se najednou po 2 letech nechtěl párovat s mým telefonem a nyní je vše činštině. Co teď?
Dobrý den,
zkuste ho znovu spárovat s telefonem. Pokud se jedná o produkt určený pro český trh, měl by se následně přepnout do češtiny.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,jak dát hodinky které nejdou z továrního nastavení zpět
Dobrý den,
zkuste to, prosím, nějak přesněji specifikovat. Co jste s hodinkami udělala a v jakém jsou nyní stavu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
„Dobrý den, náramek mi band 4 mám v továrním nastavení, očekává spárování s telefonem, stáhnul jsem na androidu aplikaci Mi fitness, a dal vyhledat zařízeni, ale nic nenajde. Bluetooth mám zapnutý, telefon mi ukazuje, že zařízení vidí?“
Dobrý den,
zkuste ho spárovat s aplikací Zepp Life. Přeci jen je to dost starý model, takže je možné, že ho aplikace Mi Fitness nepodporuje. Ostatně i odkazy ve článku, pod kterým reagujete, vedou na Zepp Life.
Přeji hezký den.
Karel Kilián