Nový Mi Fit 4.0: vyšla zásadní aktualizace! Co přináší a kde ho stáhnout?

Mi Fit je aplikace, která slouží ke komunikaci s chytrými náramky Mi Band, Amazfit Cor, hodinkami Amazfit Bip a další nositelnou elektronikou. Po bezmála dvou letech od vydání verze 3.0 vydali vývojáři ve středu 8. května zásadní aktualizaci. Ano, je tu Mi Fit 4.0 a my vám prozradíme, kde ho stáhnout i co přináší!

V následující kapitole si porovnáme starou a novou verzi – snímky té nové jsou vždy v horním řádku, v dolním je stejná či obdobná sekce ve starší verzi 3.6.0.

Co přináší Mi Fit 4.0?

První, čeho si určitě všimnete na první pohled, je kompletně přepracované uživatelské rozhraní. Mi Fit 4.0 prostě vypadá jinak – dominuje bílá barva a většina prostředí se skládá z karet. Majitele telefonů s AMOLED obrazovkou však nepotěšíme – (zatím?) není k dispozici tmavé grafické téma.

Text je nyní lépe rozložen a měly by tak odpadnout problémy s jeho čitelností, které často trápily předchozí verze. Celkově se dá říci, že nový Mi Fit působí čistším, propracovanějším a uhlazenějším dojmem a více respektuje aktuální designové trendy. Při zběžném otestování se však ukázalo, že ne všechny texty jsou lokalizovány do češtiny.

Další změna se odehrála v sekci pro značení chování (nezaměňovat se sekcí Cvičení). Kromě nového vzhledu je zásadní především přidání mnoha typů aktivit, během kterých si můžete nechat sledovat, měřit a vyhodnocovat své výkony. V aktuální verzi je připraveno hned 18 položek, včetně několika skutečně bizarních, jako je koupel, čištění zubů a sezení. Lze si nadefinovat i vlastní typ aktivity.

Samostatnou záložku dostala sekce Přátelé, ve které si lze přes QR kód či Xiaomi ID přidat rodinné příslušníky a kamarády, s nimiž pak můžete porovnávat své výkony. Doufejme, že bude fungovat lépe než dosud, kdy v některých případech vlastně nefungovala vůbec.

Kde stáhnout aktualizaci?

Aktualizace už je uvolněna v Obchodě Play, je však otázkou, zda je hned dostupná všem uživatelům. Pokud máte nainstalovanou starší verzi, pak otevřete Obchod Play, vyvolejte nabídku (tři čárky v levém horním rohu) a v ní klepněte na Moje aplikace a hry. Jestliže zde vidíte aplikaci Mi Fit, použijte u ní tlačítko Aktualizovat.

Jestliže aktualizaci z nějakého důvodu dostupnou nemáte, pak se vám dříve nebo později objeví. Pokud nechcete čekat, můžete si stáhnout instalační balíček Mi Fit 4.0 ze serveru APKMirror, případně z našeho mirroru. V obou případech budete před spuštěním muset povolit instalaci aplikací z neznámých zdrojů, což pochopitelně činíte na vlastní odpovědnost.

Instalační balíček Mi Fit 4.0 je velký 92,15 MB a bude fungovat na zařízeních s Androidem 4.4 a novějším. Celkově je tato aplikace v Obchodě Play necelých pět let, zaznamenala přes deset milionů instalací a má průměrnou známku 3,6.

Co říkáte na nový Mi Fit?

20 komentářů: „Nový Mi Fit 4.0: vyšla zásadní aktualizace! Co přináší a kde ho stáhnout?

  • 9. 5. 2019 (21:17)
    Permalink

    Dobrý večer. Dnes mě telefon stáhnul novou aplikací mi fit, s aplikací náramek nemluví a na displeji náramku se píše „připojte aplikaci pro aktualizaci“ prosím o pomoc jak spárovat tel. s náramkem. Děkuji předem za pomoc.

  • 10. 5. 2019 (7:03)
    Permalink

    Dobrý den,

    pokud jde o Mi Band 3, tak doporučuji provést jeho obnovení do továrního nastavení a pak znovu provést spárování v aplikaci.
    Jestliže to nepůjde, pak bych doporučil aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat.

    Karel Kilián

  • 10. 5. 2019 (12:11)
    Permalink

    Dobrý den
    Aplikaci v telefonu jsme odinstalovali několikrát, nepomohlo to náramek stále píše připojte aplikaci a co se týká továrního nastavení náramek nereaguje na dotyk. Zapomněl jsem náramek je mi 3. Vůbec si nevím rady.

  • 10. 5. 2019 (12:25)
    Permalink

    @Hanuš Škubal
    Dobrý den,

    tak pokud nereaguje na dotyk, tak zamrznul a jsou patrně jen dvě možnosti:
    – počkat, až se vybije, zda po nabití nezačne reagovat, což ale může trvat i tři týdny,
    – nebo ho reklamovat – ostatně Mi Band 3 by ještě měl být v záruce.

    Karel Kilián

  • 10. 5. 2019 (13:41)
    Permalink

    Děkuji za informace. Zkusím náramek nechat vybít. Reklamovat no no mohu vždycky. Ještě jednou děkuji.

  • 10. 5. 2019 (21:56)
    Permalink

    @Hanuš Škubal
    Dobrý den,

    upřímně tomu dávám tak 20 %, že začne po vybití a opětovném nabití komunikovat. Pokud ne, pak rozhodně doporučuji reklamaci.

    Karel Kilián

  • 11. 5. 2019 (19:10)
    Permalink

    Dobrý den, mám úplně stejný problém a co jsem tak pročítal různá fóra tak dalších x tisíc uživatelů také.
    Vybití náramku nepomohlo, zřejmě chyba sftw. v nějakých sériích MiBand3. Řešení jsem se zatím nikde nedočetl 🙁
    Jirka

  • 11. 5. 2019 (20:48)
    Permalink

    @Jirka
    Dobrý den,

    no, zkoušel jsem teď hledat Googlem „problem mi band 3 mi fit 4“ a kromě našeho fóra nikde nic. Kde jste našel další zdroje?
    Každopádně pokud náramek nereaguje na dotyky, obávám se, že se reklamaci nevyhnete.

    Karel Kilián

  • 11. 5. 2019 (21:56)
    Permalink

    @Karel Kilián,
    Dobrý večer, ano, např. geekdoing.com,
    Google play – App MiFit komentáře CZ i GB pro poslední updates z 5/2019.
    XDA forum New MiFit 4.0 app.
    http://en.miui.com forum ….

    Jirka

  • 11. 5. 2019 (21:59)
    Permalink

    Nové UI vypadá hezky a proklik z úvodní obrazovky mi vyhovuje víc nez předchozí verze.
    Jen to chce vychytat řez písma (rozestupy mezi znaky a třeba tučné „y“ v běžném textu)
    Uvidíme v další aktualizaci. 😎

    Dan

  • 12. 5. 2019 (9:12)
    Permalink

    Tak vyřešeno přeflashnutím zdrojů přes GadgetBridge, následné spárování s MiFit a už to běží.

  • 12. 5. 2019 (11:47)
    Permalink

    @DanBlack
    Dobrý den,

    JJ, nevypadá to špatně. Ale přeci jen nějaké nedostatky tady jsou. Tak snad se dočkáme jejich vyřešení v příštích verzích.

    Karel Kilián

  • 12. 5. 2019 (11:49)
    Permalink

    @Jirka
    Dobrý den,

    čili se Vám povedlo pomocí GadgetBridge připojit k tomu náramku, ačkoli to přes Mi Fit nešlo? To je zajímavý poznatek.
    Jen se zeptám: co máte na mysli tím „přeflashnutím zdrojů“?

    Karel Kilián

  • 14. 5. 2019 (8:04)
    Permalink

    Dobrý deň,
    v aktualizovanej aplikácii sa mi nedari spustiť meranie tepu. Vám funguje korektne?
    Mám Amazfit Bip.

  • 14. 5. 2019 (13:06)
    Permalink

    @Dalibor
    Dobrý den,

    tento problém zatím nikdo nehlásil. Hlásí Vám to nějakou chybu?

    Karel Kilián

  • 15. 5. 2019 (6:38)
    Permalink

    @Karel Kilián,
    Dobrý den, předně, náramek se s novou verzí 4.0.0 spároval i odpároval bez problémů. Problém je v tom, že jak uvádí uživatel v prvním příspěvku tak na display se rozsvítí „připojte aplikaci pro aktualizaci“ a to je veškerá komunikace jaké lze MiFit 4.0.0 MiBand 3 dosáhnout.
    Čili můj postup (pro do teďka opět funkční provoz MiBandu s MiFitem)
    MiBand odpárovat z nové verze MiFit 4.0.0. a následně odinstalovat v 4.0.0. z mobilu.
    Spárovat např. z Gadgedbridgem a nahrát zdroje (např.Mili_wuhan_2.3.0.6_RES-v46_mod-v03_bold_CZ.res) pro verzi 3.6.0 (jinak beztak zatím nejlepší v), MiBand se po úspěšném přehrání zrestartuje a opět na display se zobrazí to co má a to co chceme.
    Do mobilu nainstalovat předešlou verzi MiFit 3.6.0 a v GP zrušit Automatické aktualizace, protože jakmile je nezrušíte tak se vám MiFit opět aktualizuje na v 4.0.0. a po první synchronizaci s MiBandem se zrovna tak zaktulizují zdroje MiBandu pro již novou verzi 4.0.0.a tím pádem > „připojte aplikaci pro aktualizaci“ a konec …..

    Jirka

  • 15. 5. 2019 (6:53)
    Permalink

    @Jirka
    Dobrý den,

    ta hláška „připojte aplikaci pro aktualizaci“ se na náramku zobrazovala česky? Pokud ano, mohlo by to být vodítko k jádru problému. Znamenalo by to, že v náramku je neoficiální firmware. A tam je skutečně pravděpodobné, že s Mi Fitem nemusí fungovat.
    Čili to, že nešlape Mi Fit 4.0 s Mi Bandem není otázka ani té aplikace, ani náramku, ale neoficiálního firmwaru.

    Karel Kilián

  • 15. 5. 2019 (12:53)
    Permalink

    @Karel Kilián,
    Dobrý den,

    tak to mě napadlo zrovna tak ale když jsem do náramku flashnul orig fw jak GB tak CN tak to bylo to samé akorát, že náramek psal „Connect App to update“ v případě GB a nebo „hatmatilka“ v případě CN 😉
    V zásadě to sem píši spíše pro ostatní aby věděli jak na to ..

  • 17. 5. 2019 (12:26)
    Permalink

    @Karel Kilián,

    Dobrý deň, práveže žiadnu hlášku aplikácia nehlási. Proste neviem zmerať tepovú frekvenciu.. Cez Amazfit Tools mi tep zmeria, ale ten sa zas nezobrazí v Mi Fit.

  • 17. 5. 2019 (14:41)
    Permalink

    @Dalibor
    Dobrý den,

    zatím jsem nenarazil na to, že by to někomu po aktualizaci nefungovalo. Doporučil bych tedy:

    1. odpárovat náramek z aplikace Mi Fit
    2. odinstalovat aplikaci Mi Fit
    3. restartovat telefon
    4. znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit
    5. opětovně provést spárování náramku

    Karel Kilián

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.