MIUI 14 – tipy a triky: Ruční aktualizace MIUI a/nebo Androidu
Aktualizace MIUI a/nebo Androidu jsou uvolňovány postupně, což v praxi znamená, že je některé telefony obdrží dřív a jiné později. Pokud víte, že pro váš model telefonu vyšla aktualizace, ale vy jste ji stále neobdrželi, můžete se pokusit ji popohnat například změnou oblasti (viz článek MIUI 14 – tipy a triky: Nedostali jste aktualizaci? Zkuste změnit oblast!). Jestliže to nepomůže, je tu ještě jedna možnost v podobě ruční aktualizace.

Níže uvedené postupy jsou primárně určeny pro telefony Xiaomi, Redmi a Poco s grafickou nadstavbou MIUI 14. Tu časem obdržíte jako aktualizaci nejen na všech mobilech, které aktuálně nabízíme v našem českém i slovenském e-shopu, ale i na mnoha starších modelech.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Aktivace doplňkových funkcí
Abyste mohli provádět ruční aktualizace, musíte mít v Nastavení-O telefonu-Verze MIUI v nabídce pod třemi tečkami možnosti Aktualizovat nastavení a Vybrat balíček k aktualizaci. Pokud zde uvedené položky nemáte, bude nejprve nutné aktivovat doplňkové funkce, což můžete provést následovně.
Jak zpřístupnit nabídky Aktualizovat nastavení a Vybrat balíček k aktualizaci?
- Otevřete systémové Nastavení.
- Přejděte do sekce O telefonu.
- Klepněte na dlaždicí Verze MIUI v levém horním rohu.
- Opakovaně klepněte na logo s číslem MIUI, dokud se neobjeví hlášení Doplňkové funkce aktualizace jsou zapnuty.
- Když se poté podíváte do nabídky pod třemi tečkami, měla by poskytovat všechny možnosti.
Celý postup můžete zhlédnout v následujícím videu.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Ruční aktualizace MIUI a/nebo Androidu
Jestliže váš telefon neobdržel očekávanou aktualizaci a nepomohlo ani nastavení oblasti na Polsko či Švýcarsko, pak se můžete pokusit aktualizovat ručně. Během tohoto procesu by sice nemělo dojít ke ztrátě dat, nastavení ani aplikací, přesto ale důrazně doporučujeme jako první krok provést zálohu všeho, o co nechcete přijít.
Uvedený způsob ruční aktualizace MIUI /anebo Androidu neuvede telefon do továrního nastavení – vše by mělo proběhnout stejným způsobem, jako při standardní OTA aktualizaci. Zejména v případě velkých aktualizací (tj. např. povýšení verze MIUI nebo Androidu) však bývá následné uvedení do továrního nastavení doporučováno.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Zjištění verze telefonu
Úplně na začátku celého procesu zjistěte přesnou verzi svého telefonu. To je naprosto nezbytné, neboť v případě, že stáhnete ROM určenou pro jiný model, skončí pokus o její instalaci chybovou hláškou. Je nutné stahovat balíček přímo pro konkrétní typ a verzi telefonu.
Jak zjistit model telefonu a jeho verzi?
- Otevřete Nastavení.
- Přejděte do sekce O telefonu.
- Podívejte se na položku Verze MIUI.
V našem případě zde vidíme verzi 14.0.7.0(TLCEUXM). Zásadní jsou v tomto případě písmenka za číslem verze. Druhé a třetí písmeno určuje model telefonu – v tomto případě LC je Xiaomi 12. Čtvrté a páté písmeno definuje verzi telefonu – EU označuje evropskou a MI globální verzi telefonu. Tyto údaje si dobře zapamatujte – budete je ještě potřebovat!
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Stažení aktualizačního balíčku
Dalším krokem bude stažení balíčku s firmwarem, který použijete pro ruční aktualizaci MIUI a/nebo Androidu na vašem telefonu. Jak jsme uvedli výše, naprosto nezbytným předpokladem je stáhnout balíček, který je určený pro vás typ a verzi telefonu.
Jak stáhnout aktualizační balíček?
- Otevřete na telefonu webový prohlížeč (např. Chrome).
- Do adresního řádku zadejte adresu https://mirom.ezbox.idv.tw/en/phone/ a přejděte na ni.
- Na stránce najděte svůj model telefonu a otevřete ho.
Otevřete na telefonu webový prohlížeč Přejděte na tuto adresu Otevřete stránku se svým modelem telefonu - Vyhledejte svou verzi telefonu, tj. pokud máte čtvrté a páté písmeno EU, hledejte EEA Stable, jestliže máte MI, hledejte Global Stable.
- Zkontrolujte, zda druhé a třetí písmeno nabízené ROMky odpovídá druhému a třetímu písmenu vašeho telefonu.
- V sekci Recovery klepněte na odkaz Download.
- Tím dojde k zahájení stahování balíčku s aktualizací. Vyčkejte na dokončení jeho stažení – s ohledem na rychlost internetového připojení to může trvat až několik minut.
Zkontrolujte model telefonu a verzi MIUI V sekci Recovery klepněte na Download Vyčkejte na stažení souboru
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Ruční aktualizace
Poté, co jste úspěšně stáhli balíček s nejnovější verzí ROM do svého telefonu, můžete přistoupit k samotné ruční aktualizací. Pro jistotu ještě jednou zdůrazňujeme: ačkoli by neměla hrozit ztráta dat, důrazně doporučujeme provést zálohu. Pokud by došlo k nějakým problémům, což nebývá časté, může se vám hodit.
Ruční aktualizace MIUI a/nebo Androidu
- Otevřete systémové Nastavení.
- Přejděte do sekce O telefonu.
- Klepněte na dlaždici Verze MIUI v levém horním rohu.
- Klepněte na tři tečky v pravém horním rohu.
Otevřete systémové Nastavení Přejděte do sekce O telefonu Klepněte na dlaždici Verze MIUI Klepněte na tři tečky - Zvolte možnost Vybrat balíček aktualizací.
- Vyberte stažený balíček (měl by se nacházet ve složce Download).
- Následně proběhne Získávání informací.
- V případě, že je balíček v pořádku, se zobrazí hláška Aktualizovat: Vaše zařízení bude aktualizováno na verzi MIUI následované číslem verze a písmenky. Stiskněte tlačítko Aktualizovat.
Zvolte možnost Vybrat balíček aktualizací Vyberte stažený balíček Získávání informací Stiskněte tlačítko Aktualizovat - Poté proběhne proces aktualizace, který může trvat i několik minut.
- Poté vás telefon vyzve k restartu – klepněte na Restartovat nyní.
- Telefon se restartuje a proběhnou další operace, které mohou nějakou dobu trvat.
- V Nastavení-O telefonu-Verze MIUI pak zkontrolujte, že máte nainstalovanou novou verzi.
Aktualizování Klepněte na Restartovat nyní A máme nejnovější dostupnou verzi
Z hlediska stahování souboru s novým firmwarem je samozřejmě možné stáhnout ho na počítači a následně přenést do telefonu. Výše uvedený postup se stahováním přímo do úložiště mobilu však považujeme za přímočařejší.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Ruční aktualizace – závěrečné rady
Z osobní zkušenosti můžeme doporučit s instalací aktualizací nespěchat. Na jednu stranu chápeme, že se mnozí uživatelé těší na nové funkce a vylepšení, na straně druhé instalace v několika vlnách má své důvody, přičemž nejde jen o rozložení zátěže na aktualizační servery.
Pokud se totiž na více aktualizovaných telefonech objeví problémy, výrobce update pozastaví a začne řešit jejich příčinu. Ti, kdož už mají aktualizaci nainstalovanou, tak budou muset problémům čelit až do případného vydání opravy.
Jestliže tedy od svého telefonu očekáváte spolehlivost a stabilitu, pak spíše než co nejrychlejší ruční instalaci, doporučíme vyčkat, až na vás přijde řada. Samozřejmě i tak se může stát, že s novou verzí budou nějaké potíže, avšak při této strategii je šance, že se vás dotknou, o něco menší.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Další díly seriálu MIUI 14 – tipy a triky
- Jak zabránit ukončování aplikací?
- Servisní menu (CIT) a diagnostika telefonu
- Aktivní displej a možnosti jeho nastavení
- Jak na nahrávání telefonních hovorů?
- Jak na úpravy fotek v telefonu? – 1. díl
- Jak na úpravy fotek v telefonu? – 2. díl
- Mobil hlásí This device is locked. Co s tím?
- Co dělat, když telefon nejde zapnout?
- SMS zprávy a možnosti jejich nastavení
- Jak řešit problémy s bezkontaktním placením?
- Jak zálohovat a obnovit SMS zprávy?
- Jak bezdrátově přenést fotky z mobilu do PC?
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti – 1. díl
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti – 2. díl
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti – 3. díl
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti – 4. díl
- Nedostali jste aktualizaci? Zkuste změnit oblast!
- Ruční aktualizace MIUI a/nebo Androidu
- Jak proměnit telefon v dálkový ovladač?
- Neprodali vám „šedivku“? Prověřte si telefon
- Jak přidat widgety na domovskou obrazovku?
- Co umí aplikace Počasí od Xiaomi?
- Co umí aplikace Kalkulačka od Xiaomi?
- Jak na rozdělení obrazovky a plovoucí okna?
- Zjednodušte si ovládání díky funkci Quick ball
- Jak spárovat chytré hodinky či náramek?
- Jak nastavit mobil jako Wi-Fi hotspot?
- jak vypnout reklamy v MIUI 14?
- Zamykací obrazovka a její nastavení
- Zkuste ovládat mobil gesty jako iPhone
- Jak přes kabel přenést fotografie do počítače
- Jak vyzvednout zásilku ze Z-BOXu Zásilkovny
- Co dělat, když nejde instalovat či aktualizovat aplikace?
- Jak odemykat mobil otiskem prstu či obličejem?
- Co prozrazují písmena za číslem verze o vašem telefonu?
- Jak změnit prostředí pomocí aplikace Témata?
- Jak k telefonu připojit bezdrátový reproduktor?
- Jak nahrávat telefonní hovory?
- Duální aplikace – jak je nastavit a používat?
- Jak na nahrávání obrazovky?
- Jak nahlásit problém či námět na zlepšení?
- Jak najít ztracený či odcizený telefon?
- Proč neukládat kontakty na SIM kartu?
- Co když mobil startuje do MIUI Recovery?
- K čemu je dobré rozšíření operační paměti?
- Jak na aktualizace aplikací a systému?
- Jak řešit, že se nejde dovolat na jedno číslo?
To je prozatím vše. Další díly našeho seriálu MIUI 14 – tipy a triky budou přibývat (téměř) každé úterý. Pokud tedy chcete ovládnout svůj telefon do sebemenších detailů, sledujte náš blog! Na příští pokračování se můžete těšit za týden, tedy v úterý 20. června.
Jak často uvolňuje XM aktualizace. Myslím to tak, že nechci čekat až mi mobil nabídne možnost aktualizace, aktualizuji přes Stáhnout nejnovější balíček. Jak často se objevují nejnovější balíčky? Díky
Dobrý den,
Xiaomi nemá žádný harmonogram ani stanovený „jízdní řád“, podle kterého vypouští aktualizace. Četnost aktualizací závisí na mnoha faktorech – například na třídě telefonu (vlajkové lodě dostávají aktualizace častěji než low-endové telefony) či na jeho stáří (novější telefony dostávají aktualizace častěji, staré pak naopak vůbec). Pokud se chcete dozvídat o vydaných aktualizacích, sledujte náš blog XM.cz, kde každé pondělí vydáváme seznam telefonů, jež v uplynulém týdnu obdržely update.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer pane Kilián, na X 12 mi ještě avizovaná aktualizace (s č. 14.0.9.) nepřišla. Doporučujete ještě počkat? Děkuji
Dobrý den,
a jakou máte verzi nyní? (ideálně včetně písmenek TLCEUXM/TLCMIXM).
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nyní 14.0.8.TLCEUXM.
Dobrý den,
tak v tom případě můžete zkusit změnit oblast telefonu na Polsko nebo Švýcarsko dle našeho návodu MIUI 14 – tipy a triky: Nedostali jste aktualizaci? Zkuste změnit oblast! Možná se Vám aktualizace poté nabídne.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za info, zkusím.
Hezký den.
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobré odpoledne, zkusil jsem dopoledne i odpoledne obě oblasti Polsko,Śvycarsko, ale zatím nic.
Dobrý den,
tak pak můžete ještě zkusit provést ruční aktualizaci dle našeho návodu MIUI 14 – tipy a triky: Ruční aktualizace MIUI a/nebo Androidu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
tak jsem zkusil ruční aktualizaci dle vašeho návodu. Až do kroku získávání informací šlo vše dobře. Pak se objevil text: „Aktualizaci nelze ověřit. Flash této verze ROM nelze provést“. Mám ztažený soubor vymazat z mobilu?
Děkuji
Nový soubor jsem vymazal a znovu jsem nahrál nový balíček aktualizace podle návodu, ale hlásí to pořád stejnou hlášku – viz výše,
Dobrý den,
jak jsem psal výše: nejpravděpodobnějším vysvětlením je, že je v telefonu jiná než originální ROM – například od operátora.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
v tom případě se s nejvyšší pravděpodobností jedná o telefon s jinou než originální ROM. Osobně jsem tuto aktualizaci instaloval a bylo to zcela bez problémů. Pokud Váš mobil hlásí uvedenou hlášku, pak je to pravděpodobně proto, že je v něm nainstalovaná jiná ROM – patrně od nějakého mobilního operátora. V tom případě nezbývá než čekat, až aktualizaci vydá ten operátor.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Telefon nemám od operátora, koupil jsem ho v obchodě Mobilní POHOTOVOST. Ale poslední aktualizaci 14.0.8.0. jsem stahoval ručně, šla bez problému. Mohlo se u toho něco nečekaného udělat? Děkuji
Dobrý den,
no, zrovna u této firmy jsem na podobné problémy už narazil. Nicméně pokud Vám předchozí aktualizace šla bez problémů, pak je patrně chyba někde jinde. Nicméně nedokáži říct kde. Je otázkou, zda by tedy v tomto směru nepomohlo obnovení do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Pane Kilián, mám ještě dotaz. Když nová aktualizace 14.0.9.0 nepřišla,tak až bude k dispozici další aktualizace, přijde přes OTA nová? Děkuji
Dobrý den,
ano, teoreticky další aktualizace může přijít jako OTA.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji moc za odpověď. Hezký den M.P.
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Xiaomi 12T pro. Zakoupené 2 kusy ve stejném shopu. Jeden se za pár dnů aktualizoval na MIUI 14, druhý kus je pořád na 13.0.11.0(SLFEUXM). Ruční instal podle návodu skončil na hlášce že se má soubor přesunout do nadřazené složky. Dotaz: do které složky bych měl soubor přesunout??? Děkuji.
Dobrý den,
podle mě by balíček měl být ve složce Download. Nicméně můžete ho zkusit přesunout do kořenového adresáře interní paměti – třeba to pomůže.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. Poslední aktualizaci mého Xiaomi redmi note 10s jsem provedl 1.9.2023. Zjistil jsem, že tato aktualizace mi znehodnotila telefon pro mé používání. Telefon jsem zakoupil (cca1.5roků) a jedna z možností v nastavení byla ručního zadání sítě 2G, 3G,LTE. Nastaveni>Preferované sítě. Po aktualizaci tato možnost zmizela, zřejmě to má dělat telefon jen automaticky. V místě mého bydliště skvěle funguje 2G, sítě LTE jsou ,,na hraně „. Po příchodu domů jsem zapnul 2G a vše v pořádku. Po aktualizaci se tel snaží držet nejlepší sítě (LTE),tzn,kde jsem měl plný signál 2G,dnes mám takřka nulový LTE. Nedovolám se. Telefon je mi doma k ničemu.
Zkoušel jsem snad co se dalo,ale zatím naprosto marně. Nový tel nechci. Je vůbec možné, aby toto někdo udělal – překopal svůj výrobek tak,aby ho majiteli znehodnotil?
Za každou radu,poznatek předem dekuji. S pozdravem Petr.
Dobrý den,
mám Xiaomi 12 s MIUI 14 a Androidem 13 a v Nastavení-SIM karty a mobilní sítě mám po otevření jedné ze dvou SIM možnost Preferovaný typ sítě. Zde mám na výběr dvě možnosti: 2G/3G/LTE, nebo 2G/3G/LTE/5G. Upřímně si nepamatuji, zda to ve starší verzi bylo jinak, osobně si myslím, že spíše ne.
Každopádně pokud se stávajícím stavem nejste spokojen, doporučuji poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
1. Otevřete Nastavení.
2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
7. Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den.
Děkuji za vaší odpověď, která bohužel nepomůže. Já mám Xiaomi redmi note 10S,MIUI 14, Android 13. Přesně takové nastavení sítí jako máte vy jsem měl i já na svém telefonu. Tzn. >nastavení>SIM>preferovaný typ sítě>2G,3G,LTE – mohl jsem vybrat a zadat ručně.
Tak to bylo od zakoupení telefonu až do poslední aktualizace a tak jsem to využíval. 1.9.2023 přišla nová aktualizace,kterou jsem nainstaloval a poté zjistil popsaný problém. V ,, preferovaných “ sítích po rozkliknutí mám jen jeden řádek modré barvy,na kterém jsou vepsané všechny typy sítí a tím to končí -volba jen automatická. Od té doby si z domu jednoduše nezavolám. Telefón drží LTE síť do poslední chvíle, tudíž signál,,jedna čárka,nebo žádná“. Volal jsem na podporu Xiaomi ČR,tam mě doporučili zpětnou vazbu, což jsem využil.Tam jsem opět vše popsal a oni uvedli několik rad, které však nešly na mém tel aplikovat (neobsahuje položky, které doporučili k vyzkoušení). Proto kontaktovali vývojáře. Ten konstatoval, že to tak je a že je to schválně. Tímto zpětná vazba ukončila veškerou komunikaci. Dnes mi od Xiaomi Česká republika přišel email,kde mi oznámili, že úprava pref sítí je takto schválně na vyžádání operátora, který údajně s 2G končí a apeluji na své zákazníky,aby si žádali u operátora posílení signálu LTE. V mém případě jsem se tedy informoval u T mobile a bylo mi sděleno, že to není pravda a 2G pokud ukončí provoz,tak nejdříve v r 2028.
Tímto sdělením ukončila komunikaci Xiaomi Česká republika, také zpětná vazba. Že mi v podstatě ,, zrušili“ aktualizací telefon pro domácí použití nezajímá nikoho.
Tak jsem si řekl, že by jste třeba poradil,nebo by mě alespoň zajímalo,jak by jste to řešil vy,kdyby se vám to stalo,kdyby jste byl na mém místě.
Nový telefon nechci a do poslední aktualizace – nejlepší tel,co jsem měl.
Za případnou odpověď,radu předem děkuji. S pozdravem Petr Duda.
Dobrý den,
bohužel, tohle je prostě změna nabídky Nastavení a obávám se, že neexistuje způsob, jak to ovlivnit nebo obejít. Rád bych něco poradil, ale obávám se, že v tomto případě není co. Maximálně můžete zkusit poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
1. Otevřete Nastavení.
2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
7. Klepněte na tlačítko Odeslat.
Co se týká ukončení 2G – to je dosti zvláštní odpověď, kterou bych se nebál označit jako fabulaci. Nemyslím si, že by Xiaomi mělo takové vztahy s operátory, aby toto dělali na jejich podnět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň.
Mám Xiaomi Redmi 12 5G. Potrebovala by som nainštalovať 1 aplikáciu 2x. Je to možné? A ako. Ďakujem.
Dobrý den,
ano, u většiny aplikací to na telefonech s nadstavbou MIUI lze pomocí funkce Duální aplikace. Podrobnosti včetně návodu najdete ve článku MIUI 12 – tipy a triky: jak nastavit a používat Duální aplikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den..
Mám Xiaomi 11T pro a moje poslední aktualizace je 14.0.5.0 TKDEUVF..dle vašeho postupu jsem stáhnul verzi
V14.0.12.0 TKDEUXM a když jsem pak zadal ,,vybrat balíček,, objevilo se mi že.. ověření balíčku se nezdařilo.. proveďte aktualizaci pomocí USB.. zkoušel jsem i restart a nic..co s tím? děkuji za odpověď..Pepa..
Dobrý den,
poslední dvě písmena označují, kdo vydává pro tento telefon aktualizace. Ve Vašem případě je to VF = Vodafone.
Na takový telefon nelze nainstalovat ROMku určenou pro telefony z globální distribuce (poslední dvě písmena XM).
Nedá se s tím dělat nic. Leda by se Vám povedlo někde sehnat novější balíček pro telefon od Vodafonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za super vysvětlení, ale neřeší úplně můj problém: Můj Redmi Note12 mi nabízí aktualizaci MIUI Global 14.0.12, ale telefon mám EU a ne Global. Aktualizace tedy možná z tohoto důvodu po automatickém stažení neproběhne. Telefon se po stažení, následně po aktualizaci a synchronizaci nekonečně dlouho restartuje, až se ukáže informace o selhání aktualizace.
Mám tedy čekat, až si telefon sám načte správnou verzi aktualizace nebo stahovat ručně? Když jsem vyhledal verzi pro ruční stažení „Redmi Note 12 – EEA Stable“ HyperOS 1 tak je určená pro android 14 a ne pro 13, který mám na telefonu.
Jak tedy postupovat? Nemusím mít nejnovější verzi, ale obtěžuje mě hláška v telefonu o nové verzi systému a následná nemožnost jí automatickou aktualizací vyřešit.
Děkuji.
Ještě doplním postřeh: Nabízená verze k automatickému stažení je OS1.0.2.0.UMQEUXM, takže je problém s verzí android na mobilu 13 vs. aktualizace pro android 14?
Dobrý den,
pokud máte telefon s verzí končící TMQEUXM, pak naprosto dává smysl, že Vám telefon nabízí aktualizaci na UMQEUXM. Aktualizace totiž obsahuje nejen HyperOS, ale také Android 14 – proto se mění to první písmeno. Ale měla by jít bez problémů nainstalovat na telefon s Androidem 13.
Hlášku o selhávající aktualizaci bych spíše přisuzoval plnému internímu úložišti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
pokud máte evropskou verzi telefonu, pak se určitě nemůže stát, že si sám stáhne a následně nabídne instalaci globální verze.
Zásadní otázka zní: jakou verzi máte přesně nyní? Prosím včetně písmenek za číslem verze.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den mám miu 14 týden ok a ted po týdny mi zrůžověly odkazy na netu a i zprávy . To mi dělalo miu 13 od začátku a po hodně hodně restartech to pak samo zmizlo. Pomůže to teď ? Telefon sem restartoval asi 10 x jenom dneska dneska to začalo pomůže 30 nebo 50 restartů ? Můžete mi poradit děkuji.
Dobrý den,
to bohužel netuším, protože nevím, čím je ta závada způsobena. Pokud je to například vadný displej, tak restartování určitě nepomůže.
Zkuste změnit tapetu na domovské obrazovce – od té se odvíjejí barvy některých aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, chci se zeptat ,zda funguje s touto aktualizací aplikace carelink.minimed pro inzulínové pumpy. V minulé aktualizaci pak aplikace nešla skoro rok, než to opět spustili.
Děkuji za info.
Lancová Petra
Dobrý den,
pokud máte na mysli aplikaci CareLink™ Connect, tak patrně ne. V Obchodě Google Play má průměrné hodnocení 1,5, což je velmi špatné, a recenze posledních uživatelů často zmiňují nefunkčnost aplikace. Chyba je, bohužel, na straně vývojářů té aplikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Potřebuji aktualizovat hudbu v mobilu
Dobrý den,
rád bych Vám pomohl, ale vůbec netuším, co přesně máte na mysli. Můžete, prosím, nějak blíže specifikovat, co si mám představit pod „aktualizovat hudbu v mobilu“?
Přeji hezký den.
Karel Kilián