Aktualizace pro Mi Band 3 přináší možnost obnovení továrního nastavení

Společnost Huami, která pro Xiaomi vyrábí chytré fitness náramky Mi Band 3, vydává aktualizaci firmwaru pro tento nositelný gadget. Její největší novinkou je možnost obnovení továrního nastavení přímo ze zařízení.

Náramek Xiaomi Mi Band 3 patří k nejúspěšnějším chytrým náramkům současnosti. Po představení na konci května loňského roku se tento produkt stal prakticky okamžitým hitem, neboť nabízí kombinaci kvalitního provedení, široké škály funkcí a příznivé ceny. V našem e-shopu ho můžete pořídit za 728 korun. Náramek jsme také podrobně recenzovali a označili ho za krále levných náramků.

Aktualizace pro Mi Band 3

Nejzásadnější novinkou v aktualizaci, která se právě dostává na světlo světa, je možnost provést obnovení továrního nastavení. Pokud se tedy Mi Band 3 chová nestandardně, nebo ho například nelze spárovat s telefonem, bude mít uživatel snadnou cestu, jak ho uvést do stejného stavu, jako by byl právě rozbalený z krabičky.

Výrobce tak řeší problém, se kterým se potýkala řada uživatelů. Pokud například vyměnili telefon (ať už z důvodu upgradu, ztráty nebo odcizení), pak nebylo možné náramek spárovat, pokud tento nebyl odpárován od původního mobilu.

Aktualizace pro Mi Band 3 přináší možnost obnovení továrního nastavení
Aktualizace pro Mi Band 3 přináší možnost obnovení továrního nastavení

Řešením takové situace by bylo právě obnovení továrního nastavení, po kterém by se Mi Band 3 choval jako nový, nicméně taková možnost zde nebyla. Náramek tak nebyl z nového telefonu viditelný, a tedy ani spárovatelný.

Možnost obnovení továrního nastavení

Situaci řeší firmware s číslem verze 2.2.0.42, který přidává do nastavení Mi Bandu 3 položku pro obnovení továrního nastavení. Tuto operaci lze tedy nyní provést přímo z náramku a není nutné mít po ruce telefon, s nímž je či bylo zařízení spárováno.

Patrně vás nyní nejvíc zajímá, jak do náramku dostat nejnovější firmware. Je to jednoduché: stačí mít v telefonu aktualizovanou verzi aplikace Mi Fit a spustit ji. Aplikace nejprve zkontroluje, jaká verze firmwaru je v náramku, a v případě dostupnosti novější ji automaticky nainstaluje.

Využijete možnost obnovení továrního nastavení u náramku Mi Band 3?

Zdroje: pokoleniesmart.pl, xiaomist.com.

40 komentářů: „Aktualizace pro Mi Band 3 přináší možnost obnovení továrního nastavení

  • 24. 1. 2019 (21:03)
    Permalink

    Dobrý den. Nemůžu najít zda jde a kde se dá přenastavit délka kroku. Jako 70cm je fakt dost. Děkuji JM

  • 24. 1. 2019 (22:29)
    Permalink

    @JM
    Dobrý den,

    obávám se, že tato možnost v nastavení možná poněkud překvapivě chybí.

    Karel Kilián

  • 25. 1. 2019 (23:59)
    Permalink

    Dobrý večer (nebo noc?:-D). Po továrním nastavení náramku jsem se už nemohl na něj připojit, ačkoliv v nastavení bluetooth v mobilu bylo spárování hlášeno. Po mnoha pokusech jsem to vyřešil pouze zaloźením nového účtu v aplikaci Mi Fit

  • 26. 1. 2019 (9:59)
    Permalink

    Dobrý den. Mám další dotaz. Nikde jsem se nedocetla zda tento náramek můžou i děti. (13,10)Naše ho dostaly, ale…pri přihlášení do aplikace to po nich chce dohled rodičů,jinak jim účet zablokuje do 30dnu. Přihlásila jde si je ke svému účtu ale píše jim to pořád… Copa s tím. Dík.. JM

  • 27. 1. 2019 (3:18)
    Permalink

    Pak nebylo možné náramek spárovat, pokud tento nebyl odpárován od původního mobilu?
    Mi Band sa dali zresetovať cez Mi Fit. Zariadenie našlo vždy a potom stačilo potvrdiť v aplikácií zresetovať zariadenie a na zariadení stlačiť „tlačidlo“ pre reset.

  • 27. 1. 2019 (10:01)
    Permalink

    Děkuji moc, asi jsem právě v tomhle dělal chybu – v aplikaci jsem nezrušil párování

  • 27. 1. 2019 (21:14)
    Permalink

    @Vladimír
    Dobrý den,

    rozhodně se osvědčilo náramek nepárovat přes BT, ale vždy výhradně jen z aplikace Mi Fit.

    Karel Kilián

  • 27. 1. 2019 (21:16)
    Permalink

    @Maky
    Dobrý den,

    bohužel s tímto nemám zkušenost a osobně bych asi účet Mi jako dětský zejména z těchto důvodů nezakládal. Prostě založte dětem účet a věk tam dejte vyšší než skutečný. Ostatně co je komu do toho, kolik je majiteli náramku let?

    Karel Kilián

  • 27. 1. 2019 (21:22)
    Permalink

    @Juken
    Dobrý den,

    poslední aktualizace Mi Bandu 3 přináší přímo do jeho nabídky možnost obnovy do továrního nastavení.

    Karel Kilián

  • 1. 2. 2019 (13:02)
    Permalink

    Dobrý den,
    po aktualizaci mi nejde listovat v nabídce mi bandu 3,jinak vše funguje.

  • 1. 2. 2019 (20:30)
    Permalink

    @Anonym
    Dobrý den,

    jako že obrazovka vůbec nereaguje na doteky?

    Karel Kilián

  • 21. 2. 2019 (20:22)
    Permalink

    Dobrý večer, prosím můžete mi poradit jak mám nastavit, aby mi chodilo upozornění z messengeru, viber, fb a whats app. Opravdu už nevím co udělat. Mám teď nově mi band 3 a ani u předchozího telefonu mi to nešlo. Předchozí telefon jsem měla Aplle Iphone a tam mi vše fungovalo. A tady u tohoto Honor 10 je to úplně k ničemu stále se mi náramek odpojuje. Děkuji za každou radu

  • 22. 2. 2019 (8:46)
    Permalink

    Dobrý den.Vcera se mi aktualizoval náramek mi band 3 svévolně ze starý aplikace na jiny náramek a nastala chyba nejde zapnout a ani spárovat s telefonem.jen to píše connect to app to update.Muzete prosím poradit co s tím? Děkuji

  • 22. 2. 2019 (14:47)
    Permalink

    @Miroslav Krba
    Dobrý den,

    pokud se nedá na náramku dostat do nastavení, kde je možné ho resetovat do továrního nastavení, asi nezbývá jiná možnost než servis.

    Karel Kilián

  • 23. 2. 2019 (23:00)
    Permalink

    Dobrý večer
    mám asi problém na náramků se ukazují EAC ,CE ,FCC ID , POSTEL a samé čísla .nejde to sparovnat s telefonem vlastně nejde nic .Poradíte my prosim co dělat dál .Děkuji

  • 24. 2. 2019 (16:21)
    Permalink

    @Kateřina Novotná
    Dobrý den,

    pokud se na náramku nedostanete k obnovení továrního nastavení, tak jednoznačně reklamovat.

    Karel Kilián

  • 20. 5. 2019 (14:53)
    Permalink

    Nejde mi sparovat náramek s telefonem měla jsem iPhone 7 a fungovalo to ,mám nový těl iPhone xr a nefunguje píše mi to restartujte náramek a já netuším jak?

  • 20. 5. 2019 (15:24)
    Permalink

    Dobrý den,

    patrně nedošlo k odpárování náramku z původního telefonu. První možnost je zrušit párování s původním telefonem. Pokud ho nemáte k dispozici, zkuste uvést náramek do továrního nastavení – viz video, kde je vidět přesný postup.

    Karel Kilián

  • 3. 6. 2019 (22:39)
    Permalink

    Dobrý den rád bych se připojil ke svému náramku (mi band 3) ale nejde to píše: connect to upp to update ale když jsem chci připojit na svém účtu mi fit tak mi to napíše že je zastavený účet a že potřebují opatrovníka .Opatrovníka jsem si našel přihlásil jsem a vyskočila nová stránka kde se nic neděje ani nenaskočila

  • 4. 6. 2019 (7:11)
    Permalink

    @Mikuláš Hupcej
    Dobrý den,

    nechápu to s tím opatrovníkem. Každopádně náramek doporučuji odpárovat z aplikace, následně ho resetovat do továrního nastavení (na náramku Settings-Factory Reset), pak odinstalovat aplikaci Mi Fit, znovu ji nainstalovat a náramek spárovat.

    Přeji hezký den.
    Karel Kilián

  • 12. 6. 2019 (8:16)
    Permalink

    Dobrý den,

    náhodou někdo z Teplic a okolí kdo by mi udělal aktualizaci? Už se s tím peru víc než dost a neúspěšně 🙁

    Příjemný den 😉

  • 12. 6. 2019 (13:45)
    Permalink

    @Jan Ševcovic
    Dobrý den,

    jestli je tu někdo z Teplic netušíme, ale chcete-li, můžete poslat telefon do našeho servisu.

    Karel Kilián

  • 29. 7. 2019 (22:53)
    Permalink

    Dobrý den,mam mi band 3 po reklamaci kdy mi odreli kontakty na nabíjení sroubovakem a řekli opraveno mi nejde sparovat ani po vašich radach ,program mám nový a stále nic a náramek ukazuje jen pair device a nic víc a v menu není obnova do továrního nastaveni.podle návodu si má nová aplikace poslat do naranku nový firmware ale to se také neděje.dekuji za radu

  • 30. 7. 2019 (6:48)
    Permalink

    Dobrý den,

    pokud v náramku není možnost uvést ho do továrního nastavení a telefon se nespáruje, doporučuji zkusit ještě párování s jiným telefonem. Jestliže to ani z dalšího mobilu nepůjde, doporučím náramek reklamovat, protože je to evidentně chyba v něm.
    Karel Kilián

  • 21. 9. 2019 (19:50)
    Permalink

    Dobrý den,náramek mi nejde spárovat ani po nové instalaci app.mi band 3. Telefon jsem měla v servisu kvůli jinému problému. Před tím ale vše skvěle fungovalo. Teď tel.tvrdí,že je spárovaný,ale spojení nefunguje,tep neměří. Můžete mi prosím poradit?

  • 22. 9. 2019 (12:32)
    Permalink

    @Blanka Kloubková
    Dobrý den,

    zkuste:
    1. Odpárovat náramek.
    2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
    3. Uvést náramek do továrního nastavení.
    4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit.
    5. Spárovat náramek s aplikací.

    Karel Kilián

  • 22. 9. 2019 (13:40)
    Permalink

    Dobry den,dekuji,vse jsem provedla a stale se neparuje. Dokonce jsem si zmenila ucet,ale vysledek je stejny.To je moooc mrzute! Co ted?
    Diky

  • 22. 9. 2019 (22:31)
    Permalink

    @Blanka Kloubková
    Dobrý den,

    tak to zkuste s jiným telefonem.
    Pokud to půjde, je chyba v telefonu a asi bych reklamoval opravu.
    Pokud to nepůjde, je nějaký problém v náramku.

    Karel Kilián

  • 23. 10. 2019 (16:00)
    Permalink

    Dobrý den. Aktualizoval jsem si na telefonu firmware mi band 3. Po restartu aplikace telefon Ok, ale na náramku stále ikona telefonu s šipkou na propojeni s Mi Band. Ze začátku to po mě chtělo aspoň zmáčknout na náramku tlačítko na spárování ( sice výsledek žádný), teď už to nereaguje vůbec.
    Píšete restart náramku, ale když se do něj nedostanu!!
    Telefon restartován, bluetooth vypnuto, odpárováno a stále nic.
    Už nevím co dál. Prosím porďte.
    Děkuji.

  • 24. 10. 2019 (7:08)
    Permalink

    @Stanislav
    Dobrý den,

    zkuste to pro jistotu ještě z jiného telefonu. Ale s ohledem na to, jak situaci popisujete, se obávám, že se při aktualizaci něco nepovedlo a bude nutná reklamace.

    Karel Kilián

  • 16. 1. 2020 (7:36)
    Permalink

    Dobrý den,
    mám problem s náramkem Mi Band 3. Aktivně jej využívám a poslední 2 dny je problem s rozsvícením obrazovky..reaguje az na několikáté kliknuti a někdy ani to ne. Pokud mam treba spuštěny workout tak funguje pouze 15s a posleze se naramek vratin na hlavni obrazovku.Zkoušela jsem 2x resetovat tovární data a odinstalovat a znovu nainstalovat appku. Obrazovka naramku svítí a reaguje pouze kdyz se nabíjí, ale ma 60%. Nevíte, co by se s tim dalo dělat? Předem děkuji za odpověď.A.

  • 16. 1. 2020 (7:39)
    Permalink

    Dobrý den,

    pokud nepomohlo ani obnovení náramku do továrního nastavení, obávám se, že to bude zralé na servis. Tady už není moc co vymyslet.

    Karel Kilián

  • 30. 3. 2020 (20:21)
    Permalink

    Zdravím, mám MiBand 3. Najprv som mal náramok spárovaný s mojim telefónom nakoľko manželka nemala smart telefón. Všetko bolo OK. Ale manželke som zadovážil nový telefón a teraz mám problém s párovaním. Telefón, keď zapnem Bluetooth (Samsung galaxy 5) ho vidí, ale keď použijem Mi fit aplikáciu tam sa nevie spárovať. Vypíše, že nevie nájsť zariadenie resp. vypíše, že nastavte do továrenských nastavení, čo bez Mi fit nejde. Aktualizácia firmveru neprebehla a z môjho telefónu som už dávnejšie aplikáciu odstránil. Vedel by mi niekto poradiť. (S telefónom som ho nespároval ako to bolo odporúčané)
    Vlado

  • 31. 3. 2020 (9:36)
    Permalink

    @Mi Band všetko vyskúšané aj tak nejde
    Dobrý den,

    bude nutné náramek uvést do továrního nastavené. To by mělo probíhat následovně:
    – Rychlým pohybem obrazovky (přejetím zdola nahoru) přejděte do nabídky More/Více;
    – Přejeďte prstem zprava doleva do nabídky Reset;
    – Potvrďte akci stisknutím a podržením tlačítka pod obrazovkou na několik sekund.

    Pak už by mělo být možné párovat náramek s novým telefonem.

    Přeji hezký den.
    Karel Kilián

  • 31. 3. 2020 (13:19)
    Permalink

    Zdravím vďaka za promptnú odpoveď, ale ako tak pozerám tak menu hodiniek vidím len: kroky (vrámci toho do boku idú kalórie, %batérie), tep, pripojte zariadenie, oznámenia a dosť!!! Vráti sa naspäť na úvodnú obrazovku s časom. Čo s tým? vďaka Vlado

  • 31. 3. 2020 (14:43)
    Permalink

    Dobrý den,

    zkuste postupovat dle tohoto videa https://youtu.be/b2pfkdhvq6E?t=56 (od času 0:56).
    Položka More by měla být na cca čtvrté, páté obrazovce dolů.
    Pak je pod ní tahem do strany položka Factory reset.

    Přeji hezký den.
    Karel Kilián

  • 31. 3. 2020 (15:24)
    Permalink

    Vďaka, ale naozaj to tam nemám, tak nič. Manželke by stačilo keby aspoň čas bol správny po zmene času.
    Ď vlado

  • 1. 4. 2020 (7:22)
    Permalink

    Zúfalý stav žiada zúfalé riešenia. Išiel som na stránku : https://fontech.startitup.sk/xiaomi-mi-band-3-cestina-navod/ a stiahol som si len ten softver GadgetBridge a spároval telefón, čo prebehlo OK zmenilo mi hneď aktuálny dátum. K vložení čestiny ani upravenému firmveru som sa už nedostal resp. ten súbor tam už nie je, ale rozbehal som menu vrátane MORE a tým pádom to už išlo zresetovať…. ešte to musím urobiť s manželkiným telefónom (teraz som to robil na svojom), ale nevidím problém v menu je reset a aj v MI FIT je zrušenie párovanie. (jediný problém je v činstine, ktorá tam je teraz :D)
    všetkých zdravím možno to ešte niekomu pomôže Vlado
    Ešte tam dostať v poriadku slovenčinu 🙂

  • 1. 4. 2020 (8:20)
    Permalink

    @vladop
    Dobrý den,

    moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu v podobě užitečného a mi neznámého tipu! Jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.

    Přeji hezký den.
    Karel Kilián

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.