MIUI 10 – tipy a triky: jak telefon Xiaomi obnovit do továrního nastavení
Pokud po aktualizaci operačního systému, respektive MIUI, jsou s telefonem problémy, zní jedna z nejčastějších (ale také nejrychlejších a nejúčinnějších) rad: zkuste mobil obnovit do továrního nastavení. To se vám bude hodit i v dalších situacích – například pokud telefon prodáváte či předáváte někomu dalšímu. V takovém případě může situaci zásadně zkomplikovat, pokud neodeberete účty Google a Xiaomi. V tomto článku zkusíme rozebrat celý proces tak, abyste na nic nezapomněli.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Proč telefon obnovit do továrního nastavení?
Pokud telefon obnovíte do továrního nastavení, bude se chovat prakticky stejně, jako byste ho právě vyjmuli z krabičky. Během tohoto procesu tedy dojde k odstranění všech nainstalovaných aplikací, uložených dat (fotek, videí, písniček, dokumentů), veškerých nastavení a uvedení celého systému do výchozího stavu.
Telefon však nemusí být nutně uveden do stavu, ve kterém jste ho zakoupili. Pokud dostal během své existence aktualizaci MIUI, respektive Androidu, zůstane na něm poslední nainstalovaná verze. Důvod je v tomto případě velice prostý: bezpečnost. Návrat na starší verzi systému by znamenal otevření již opravených bezpečnostních děr, a to je nežádoucí.
Kdy telefon obnovit do továrního nastavení? Nejčastěji v situaci, kdy jsou s ním problémy a není zřejmé, zda mají hardwarovou nebo softwarovou příčinu. Zejména doporučené je to po větších aktualizacích (tj. po přechodu mezi majoritními verzemi systému). Dalším důvodem může být prodej nebo předání telefonu další osobě, pokud ho nechcete předávat se svými soukromými daty.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Proč a jak odebrat účet Xiaomi?
Telefon můžete mít svázaný s účtem Xiaomi, a pokud ho obnovíte do továrního nastavení, může se při prvním startu dožadovat zadání přihlašovacích údajů k tomuto účtu. Mimo jiné je to ochrana před používáním odcizeného telefonu, kterou nelze obejít (nebo možná lze v některých servisech).
Zejména nepříjemné to je v situaci, kdy telefon prodáváte a nebudete v přímém kontaktu s jeho novým majitelem. Tomu se po spuštění zobrazí požadavek na přihlášení účtem Xiaomi, ke kterému však pochopitelně nemá údaje.
Měli byste někomu dávat své přihlašovací jméno a heslo k účtu, na kterém můžete mít uloženy osobní údaje? To určitě není dobrý nápad! Proto je velice zásadní odebrat účet Xiaomi ještě, než se rozhodnete telefon obnovit do továrního nastavení! V takovém případě telefon po restartu přihlášení účtem požadovat nebude.
Jak odebrat účet Xiaomi?
- Přejděte do systémového Nastavení.
- Otevřete sekci Xiaomi účet.
- Klepněte na tlačítko Odhlásit se.
- Zadejte heslo k účtu a potvrďte tlačítkem OK.
- Tím dojde k odhlášení telefonu od účtu Xiaomi.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Proč a jak odebrat účet Google
Dalším krokem před obnovením do továrního nastavení by mělo být odebrání účtu Google. Důvod je víceméně prostý – pokud je telefon obnoven bez odebrání účtu, bude se dožadovat ověření, že ho má v rukou právoplatný majitel. Konkrétně bude zobrazena hláška: „Zařízení bylo resetováno. Chcete-li pokračovat, přihlaste se pomocí účtu Google, který byl s tímto zařízením dříve synchronizován.“
Uvedení funkce se jmenuje FRP (Factory Reset Protection) a její myšlenka je prostá: pokud zkusí telefon obnovit do továrního nastavení neoprávněná osoba, narazí po restartu na požadavek přihlášení původního majitele. Jestliže je tedy zařízení ztraceno nebo odcizeno, nebude jej nikdo moci resetovat a následně používat.
Požadavek na přihlášení není problém, pokud telefon po obnově budete používat zase vy – prostě zadáte své údaje. V případě, že ho prodáváte, ale nejspíš přiděláte novopečenému majiteli vrásky na čele. Jediná cesta, jak toto vyřešit, je zadání vašich přihlašovacích údajů. A dávat někomu jméno a heslo k účtu Google, plnému osobních dat, to určitě není dobrý nápad!
Proto je velice zásadní odebrat účet Google ještě, než se rozhodnete telefon obnovit do továrního nastavení! V takovém případě telefon po restartu přihlášení tímto účtem nebude požadovat a bude se chovat jako skutečně právě rozbalený z krabičky.
Jak odebrat účet Google?
- Přejděte do systémového Nastavení.
- Otevřete sekci Synchronizace.
- Klepněte na položku Google.
- V dolní části okna klepněte na Více.
- Z nabídky vyberte Odebrat účet.
- V dalším dialogu potvrďte Odebrat účet.
- Na dotaz, zda si jste jisti, odpovězte OK.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Jak telefon obnovit do továrního nastavení?
Po výše uvedených krocích by vám už nic nemělo bránit v úspěšné obnově do továrního nastavení, po které se telefon skutečně bude chovat jako po prvním spuštění a nebude tedy vyžadovat žádné přihlašovací údaje.
Jak telefon obnovit do továrního nastavení?
- Otevřete systémové Nastavení.
- Pokračujte do sekce Další nastavení.
- Jděte do sekce Zálohování a obnovení.
- Klepněte na položku Vymazat data (tovární reset).
- Použijte tlačítko Resetovat telefon.
- V potvrzovacím dialogu klepněte na Další.
- Následuje ještě jedno potvrzení tlačítkem OK.
Telefon se poté restartuje do takzvané konzole pro obnovení a provede všechny operace nutné k uvedení systému do výchozího stavu. Pak se opět automaticky restartuje a nabídne vám dialog pro úvodní nastavení operačního systému.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Nouzový scénář, jak telefon obnovit do továrního nastavení
Může nastat situace, kdy telefon z nějakého důvodu odmítá nastartovat a/nebo není možné provést obnovu do továrního nastavení výše uvedeným způsobem. V takovém případě je ještě jedna možnost, a to provedení celé operace přes konzoli pro obnovení.
Jak telefon obnovit do továrního nastavení přes konzoli pro obnovení?
- Vypněte telefon (pokud to nejde, držte cca 10 sekund tlačítko pro vypnutí).
- Stiskněte a držte tlačítko pro zvýšení hlasitosti.
- Zapněte telefon tlačítkem pro zapnutí.
- Měla by se zobrazit nabídka Mi-Recovery.
- Tlačítky pro nastavení hlasitosti aktivujte položku Wipe Data.
- Potvrďte volbu krátkým podržením tlačítka pro zapnutí.
- Potvrďte a vyčkejte provedení všech operací.
- Telefon restartujte přes položku Reboot.
V tomto případě se mobil po restartu při prvním spuštění velmi pravděpodobně bude dožadovat přihlašovacích údajů k účtům Xiaomi a/nebo Google, které musíte znát, jinak se dál prostě nedostanete.
Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!
Další díly seriálu MIUI 10 – tipy a triky
- 18. díl – jak telefon Xiaomi obnovit do továrního nastavení
- 17. díl – duální aplikace a druhý prostor
- 16. díl – možnosti nastavení domovské obrazovky
- 15. díl – jak nastavit klávesové zkratky a gesta
- 14. díl – nastavení kontaktů ve výchozí aplikaci
- 13. díl – krátké textové zprávy (SMS)
- 12. díl – nastavení hovorů a skrytí čísla
- 11. díl – jak nastavit mobilní data
- 10. díl – jak udělat snímek obrazovky?
- 9. díl – fotoaparát a jeho nastavení
- 8. díl – nastavení obrazovky mobilu
- 7. díl – jak nastavit přenosný hotspot
- 6. díl – jak připojit telefon kabelem k počítači?
- 5. díl – jak zálohovat fotky z telefonu
- 4. díl – nastavení Wi-Fi připojení
- 3. díl – tajné položky v nastavení
- 2. díl – nastavujeme mobilní data
- 1. díl – nový seznam spuštěných aplikací
To je prozatím vše. Další díly našeho seriálu MIUI 10 – tipy a triky, budou přibývat (téměř) každé úterý. Pokud tedy chcete ovládnout svůj telefon do sebemenších detailů, sledujte náš blog! Na příští pokračování se můžete těšit už za týden, tedy v úterý 21. května.
Dobrý den, dcera provedla tovární nastavení přesně jak zde popisujete, heslo zna, ale nemůže ho zadat , protože jdou zadat pouze číslice, nikoli písmena. Jak tedy heslo zadat?. Jde o redmi7
@Roman Smrkovský
Dobrý den,
to je hodně divné. Asi bych zkusit provést obnovení do továrního nastavení pomocí konzole pro zotavení.
Karel Kilián
Nemůžu přijímat
MMS Redmi 6A model M 1804C3CG
@svatava.kopecka@gmail.com
Dobrý den,
bohužel nepíšete u kterého operátora Vám to nefunguje. Bez této informace Vám nemohu poradit.
Karel Kilián
Nemůžu přijímat a odesílat
MMS Redmi
A6 model M 1804C3CG operátor O2
Dobrý den,
zkuste nastavit parametry dle stránek operátora – mělo by to být pro Váš telefon stejné – https://www.o2.cz/osobni/techzona-mobilni-telefony/xiaomi-redmi-note-5a.html?article=572692
Karel Kilián
Původně jsem chtěl uvést telefon (Mi A2) do továrního nastavení, ale po přečtení článku jsem zjistil, že tudy cesta nevede. Proč? Nainstaloval jsem si „Mi Fit“ a podařilo se mi zadat špatný údaj, který se mi nedaří smazat. Při hledání možnosti smazání jsem omylem přidal „dalšího příbuzného“ … Můžete mi poradit? Odinstalování a opětné nainstalování programu nepomohlo. Dík za radu
@Václav Dušek
Dobrý den,
pokud se nemýlím, v aplikaci Mi Fit lze přihlásit pouze jednoho uživatele. Čili pokud tam máte nějakého jiného, doporučuji se z aplikace odhlásit a přihlásit se požadovaným účtem.
Karel Kilián
Dík, nakonec se mi podařilo odstranit přidaného „příbuzného“ a špatně zadanou váhu taktéž přímo v programu. Ale není to (pro mne) jednoduché.
@Václav Dušek
Dobrý den,
tak to jsem rád, že se to nakonec povedlo vyřešit. Je pravda, že ona je aplikace Mi Fit taková „specifická“. Ale časem se na její logiku dá zvyknout.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj po vycisteni wipe dat a rebootu do systému se mi vrátí nabídka reboot..wipe data..connect. Prostě tel. nenabehne do systému. Redmi Note 4. Musím navštívit servis? Děkuji
@Anonym
Dobrý den,
pravděpodobně půjde buď o hardwarovou závadu, nebo nakopnutou ROM. Rozhodně doporučuji servis.
Karel Kilián
„@Anonym
Dobrý den,
pravděpodobně půjde buď o hardwarovou závadu, nebo nakopnutou ROM. Rozhodně doporučuji servis.
Karel Kilián“
Ahoj tak nakonec jsem zjistil že mám trošku vmáčknuté tlačítka hlasitosti, asi jsem se s tel. v kapse někde opřel. Po narovnání vše v pořádku
@Anonym
Dobrý den,
tak tato možnost mě, přiznám se, nenapadla. Každopádně jsem rád, že se problém povedlo vyřešit.
Karel Kilián
Dobrý den,bylo mi možné poradit, jak odstranit o četnosti kontaktování jiných uživatelů? Otevři SMS, psát zprávu a nabídka kontaktů, komu jsem již psal.Nejdou mi vymazat a nikde jsem nenašel záložku Vymazat údaje o interakcích. Postupoval jsem dle návodu a tuto záložku jsem nenašel. Mám mobil.tel. Xiaomi Redmi 8. Děkuji
@odstranění četnosti kontaktování jiných uživatelů
Dobrý den,
není mi známo, že by šlo tuto informaci nějak vymazat. Jedinou možnost vidím ve změně aplikace na správu SMS.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď. tohle nabízí návod,ale nikde jsem v telefonu nic nenašel.Smazání údajů o četnosti kontaktování jiných uživatelů
Můžete vymazat údaje o tom, jak často v zařízení voláte a píšete SMS nebo e‑maily. Nesmažete tím své kontakty, SMS, e‑maily ani historii volání.
V telefonu nebo tabletu Android otevřete aplikaci Kontakty kontakty.
Vlevo nahoře klepněte na nabídku Nabídka a pak Nastavení.
V sekci Správa kontaktů klepněte na Vymazat údaje o interakcích.
Klepněte na Vymazat údaje.
@odstranění četnosti kontaktování jiných uživatelů
Dobrý den,
je otázkou, zda je to návod k aplikaci od Xiaomi, nebo od Googlu, případně pro jakou verzi aplikace je určen. Proto to asi nesedí.
Karel Kilián
Dobrý deň prajem,
mám mobil redmi 4 32GB
pred nedávnom, cca 3-4 týždne som začal mat problém s ovládaním mobilu
odomknutie obrazovky mám na PIN
keď sa chcem prihlásiť telefón akoby sám zadával PIN
keď sa mi aj podarí obrazovku odomknúť, tak potom to pokračuje s inými aplikáciami
akoby sa niečo snažilo surfovať po mojom telefóne
rozhodol som sa to riešiť obnovením telefónu do výrobných nastavení
lenže problém neprestal
neviem, či ide o vírus alebo chyba ( opotrebenie) displeja
prosím Vás o radu, čo s tým ?
za skorú odpoveď vopred ďakujem
@Ovládanie telefonu
Dobrý den,
těžko říci, co je příčinou popsaného chování, ale pokud nepomohlo obnovení do továrního nastavené, pak bych doporučil obrátit se na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň.
Chcem sa opýtať , ako Ste pochodili v servise? Kde bola vada?
Mám totiž rovnaký problém s telefónom Redmi 5A .
Dobrý den,
tazatel už se pak neozval. V tomto případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ďakujem
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý deň prajem,
ďakujem za informáciu
skúsim servis
S pozdravom
@Ovládanie telefonu
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý den, moc děkuji za vaše rady, které mi velmi pomohly
@Anonym
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý večer
Sestře jsem se pokusila o obnovu továrních dat (Redmi 7A), a asi to bude doba co se data restartují jinak (klasicky dám obnovení a mobil se sám obnoví) , ale tohle je na mě novinka, dala jsem jako první věc reboot a potom wipe data, mobil se restartoval a hází mě do „main menu“, začínala jsem zoufat a tak jsem šla podle návodů přes YT, ale marně, a tady čtu váš příspěvek, udělala jsme vše co jste napsal. Pořád mě to hází do té konzole „main menu“ kde mám na výběr reboot, wipe data, connect with MIAssistant. Stáhla jsem i do pc tu jejich aplikaci MIpcsuite, a stále nic, aplikace nemohla ten mobil najít . Také jsem zapojila do toho i svůj, jestli funguje ta aplikace a pořád nic. Mohu radu, jak ten mobil znova oživit? Nebo radši si s tím zajít k opravně? Mobil poté co jsem se ho snažila vypnout, zhasla se obrazovka zavybroval , logo a hodilo mě to zpátky do „main menu“ (asi jsem to rozbila) už předem děkuji za odpověď
@Problém s konzolí
Dobrý den,
aplikace Mi PC Suite Vám bude k ničemu – je stará několik let, není aktualizována a dnešní telefony nepozná.
Spíš bych doporučil: zkontrolujte, zda nemáte při startu stisknutá tlačítka hlasitosti. Pokud ne, a telefon přesto nastartuje do recovery a udělá to, i když následně zvolíte reboot, pak je patrně něco špatně a bude nutný servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jak mám změnit účet na googlu na Xiaomi redmi 8 .
A prosím jak vyčistit místo v telefonu abych měla více paměti.
Děkuji
Ulbrichtová
Dobrý den,
účet Google změníte tak, že přidáte nový:
1. Nastavení
2. Účty a synchronizace
3. Přidat nový
4. Google
Pak odeberte ten původní:
1. Otevřete Nastavení.
2. Přejděte do sekce Účty a synchronizace.
3. Klepněte na položku Google.
4. Zvolte účet, který chcete odebrat.
5. Klepněte na tlačítko Více zcela dole.
6. Zvolte možnost Odebrat účet.
7. Potvrďte svůj záměr tlačítkem Odebrat účet.
8. Potvrďte tlačítkem OK.
9. Potvrďte, že jste to vy, otiskem nebo zadáním PINu.
10. Tímto krokem došlo k odebrání účtu Google z vašeho telefonu.
Vyčištění místa:
1. odinstalovat aplikace, které nepoužíváte
2. použít nástroj Optimalizace
3. zazálohovat a následně smazat fotky a videa
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den přeji, od rána bojuji stelefonem (Xiaomi A8, asi
) Samovolně mi hodil hlášku k tovarnímu nastavení, které si vynucuje i po predchozích pokusech. Bohužel nelze nioc jiného dělat, ani vypnout. S nastavením problém nemám, ale ráda bych zachovala data, která jsem nestihla zálohovat… je zde prosím nějaká možnost jak data zachránit? Jde mi o fotky,především.
děkuji Hálová
Dobrý den,
to je zvláštní – nikdy jsem neviděl, aby telefon sám vyzýval k obnovení továrního nastavení. Co tomu předcházelo?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Redmi 4A nejde mi dát do továrního nastavení. Při zadání hesla na odhlášení xiaomi účtu mi to píše chyba přihlášení, ale při přihlášení k účtu heslo funguje. Poradit prosím co s tím??
Dobrý den,
v tom případě je asi jedinou možností obnova přes konzoli pro obnovení. Vizte náš návod jak obnovit telefon do továrního nastavení? – poslední kapitola Nouzový scénář, jak obnovit telefon do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dcera má redmi 8A. Její kamarádka jí nastavila google učet, ale co se nestalo neví vůbec heslo. Telefon jsme chtěla dát do továrního nastavaní no bohužel nic.Telefon máme zaheslovaný a nefunguje. Musíme navštívit servis? Děkuji
Dobrý den,
heslo k účtu Google by mělo jít obnovit. Můžete to zkusit na webu https://accounts.google.com/signin/recovery.
Pokud se nepovede, pak je opravdu jediným řešením servis. V takovém případě počítejte s tím, že patrně budou chtít doklad o nabytí telefonu (fakturu, dodací list, nebo krabičku) a že se nebude jednat o záruční opravu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
už tři dny bez výsledku zkouším a googlím, a na a ne najít smysluplný návod, tak snad mi poradíte:
Syn (1. stupeň ZŠ) má Xiaomi RedMi 8T s androidem, resp. MIUI 11 (kvůli distančnímu vzdělávání, bez SIM). Dal jsem na něj svůj účet Google (protože se mi to lépe spravuje, než přes „family“, a taky to nedělá problémy s některými aplikacemi kvůli věku), zablokoval jsem heslem všechny „nebezpečné aplikace“ a do zařízení přidal jeho školní účet (G Suite), kterým se hlásí do aplikace Učebna, na Padlet atd. (přes které jedou ve škole). Toť na úvod.
Nějakým nedopatřením se mu před cca 5 dny přeci jen podařilo „cosi“ zmáčknout, když se pokoušel připojit na odkaz do ZUŠ přes Google meet a já našel doma telefon neschopný synchronizace či připojení k oběma účtům.
Když už jsem si s tím nevěděl rady (smazal jsem Cache, restartoval mobil, snažil se ručně synchronizovat), řekl jsem si, že prostě smažu (odstraním) ze zařízení účty a připojím je tam znovu. Ovšem, chyba lávky, od té doby se mi při všech pokusech přihlásit se do jakékoli aplikace od Googlu nedaří účty připojit (v jakémkoli pořadí).
Co jsem všechno provedl:
Ve všech případech stejný výsledek: při pokusu o přihlášení do aplikací nebo připojení ke Google účtu se dostanu na stránku s podmínkami služby, odklepnu Souhlasím, a BUM, jsem zpátky na přihlašování (tzn. nepřihlásí mě to).
Nechce se mi dělat tovární nastavení, ačkoli by to asi pomohlo, protože tam má synátor nainstalované nějaké výdobytky k Minecraftu a dalším hrám a aplikacím, které aktuálně nevím, jak zálohovat (přihlášení bylo přes můj účet… – vím, blbina, ale pozdě bycha honiti). Takže, než se k tomu odhodlám, rád bych ještě poprosil o případnou radu, jak z toho ven bez toho továrního nastavení.
Za laskavou radu předem děkuji.
Zdeněk
Dobrý den,
no, obávám se, že v tomto případě asi nebude jiné cesty než je obnovení telefonu do továrního nastavení. Rozhodně ale doporučuji to provést dle našeho návodu – zejména jde o odebrání účtů Google a případně Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
děkuji za odpověď (a omlouvám se, že píšu do staré diskuse – že máte obdobný článek na MIUI 12 jsem si nevšiml), ale nechce se mi smířit s tím, že by po odebrání účtů nebylo cesty zpět a jediným východiskem bylo tovární nastavení.
Technicky jsem vlastně dle Vašeho návodu postupoval (Xiaomi účet jsem neměl, takže jsem odstranil jen oba google účty) a jediné, co jsem zatím neprovedl, je to tovární nastavení.
No nic, budu pátrat dál
a pokud se dopátrám, hodím sem výsledek – třeba to někomu pomůže.
S pozdravem
Zdeněk
Dobrý den,
no, můžete zkusit ty účty znovu přidat – třeba se to chytí. Ale moc bych na to nespoléhal.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den. Mozna dva tydne zpet mi zacala zlobit wifi v Redmi Note 8 Pro. Vzdycky, kdyz jsem prisel domu z prace (na telefonu jsem zapl wifi az pred vchodem), tak se mi pripojil bez problemu. Ale ted, kdyz jsem doma a na telefonu vypnu a zapnu wifi, telefon mi rika, ze PRIPOJENI SE NEZDARILO a ze mam zadat heslo k WIFI. Heslo zadam spravne, klidne 5x, ale ne a ne se pripojit. Treba na 7. pokus se to ale pripoji. K routeru pristup mam ale nic jsem na nem nemenil. Je mozne, ze by to vyresilo tovarni nastaveni? Diky
Dobrý den,
zkuste změnit kanál na routeru.
Pokud to nepomůže, pak vymažte Wi-Fi v Nastavení-Wi-Fi-Další nastavení-Spravovat uložené sítě-vyberte síť-Odstranit záznam sítě.
Pokud ani to nepomůže, pak zkuste Nastavení-Připojení a sdílení-Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth-Obnovit nastavení.
Jestliže ani to nepomůže, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dekuji za rady. Zkusil jsem vse, bohuzel nic nepomohlo.
Nicmene, jakou zmenu kanalu na routeru mate na mysli ? Co tim presne myslite? Channel mam nastaveny na Auto. Telefon se bohuzel po vypnuti wifi a naslednem zapnuti sam nepripoji a porad vyhazuje hlasku Pripojeni se nezdarilo, zkuste to pozdeji, ale ted uz to alespon na druhy pokus a zadani hesla pripoji.
Dobrý den,
ano, přesně ten channel myslím. Na většině routerů se dá nastavit na manuální režim a zadat nějaký kanál od 1 myslím do 12.
Každopádně pokud telefon vyhazuje tu hlášku i po smazání Wi-Fi a Obnovení Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth, tak to nevidím moc dobře.
Ještě mě napadá: pokud máte k dispozici ještě druhý mobil s datovým připojením, zkuste na něm vytvořit Wi-Fi hotspot a připojit se přes něj. Pokud to půjde, je problém v routeru. Pokud ne, pak bych rovnou šel do toho továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zda se, ze jsem problem vyresil QUICK SETUPem routeru. Nevim, zda byl problem v tom, ze 2,4GHz sit mela nastavene jine heslo nez 5Ghz sit, nicmene pro obe jsem nastavil uz spravne stejne a zda se, ze to slape. Telefon se uz nevyptava na heslo a automaticky se pripojuje. Dekuji za Vas cas a nezlobte se, ze jsem obtezoval takovou banalitou
Hezky zbytek vecera Karle.
Dobrý den,
určitě se nezlobím a rozhodně jste neobtěžoval! Moc jsem Vám asi nakonec nepomohl, ale každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu a způsob vyřešení – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám na mobilu nastavený dětský režim , chce to po mě vybrat aplikace v dětské režimu a potom heslo – objeví se jen body pro znak který neznám, nastavení do továrního nejde i když se dostanu do menu a dám recovery, objeví se schema připojit kabelem a pcsuite, ale s pcsuite nejde spojit co dál? Děkuji
Dobrý den,
pokud máte na telefonu dětský režim, tak telefon do továrního nastavení nedostanete.
Budete muset požádat rodiče, respektive toho, kdo ten dětský režim nastavil a spravuje.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nevím, zda jsem správně, ale potřebuji zrušit nově zadanou adresu gmailu. jde to vůbec? děkuji
Dobrý den,
nejsem si jistý Vaším dotazem, ale pokud se týká zrušení nově založené schránky na Gmailu, tak vizte Smazání účtu Google.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím,zajímalo by mě,jestli se (u tlf. XIAOMI Redmi 9c NFC)dají obnovit smazané zprávy?Děkuji Příjemný zbytek dne
Dobrý den,
ne, smazané zprávy se bohužel obnovit nedají. Ukládají se totiž do databáze, a pokud je z ní smažete, tak kromě zálohy není cesta, jak je dostat zpět.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ako odblokovat redmi note 8T
Dobrý den,
jak myslíte „odblokovat“?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
když se mi telefon furt vypíná a zapíná, je nějak možné ho dát do továrního nastavení?
Děkuji
Přeji hezký zbytek dne.
Dobrý den,
můžete zkusit tovární nastavení dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: obnovení telefonu do továrního nastavení, konkrétně poslední kapitoly Nouzový scénář, jak obnovit telefon do továrního nastavení.
Pokud se Vám však kvůli soustavným restartům nepovede dostat do konzole pro obnovení, pak je jedinou nadějí servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den provedl sem tovarní nastaveni a zapomel heslo k učtu Xaomi dal jsem obnovit a heslo mi zadne neprislo poradíte prosím dekuji
Dobrý den,
heslo k účtu Xiaomi si můžete změnit na webu Xiaomi. Otázkou je, zda telefon ověřuje heslo online, nebo jestli vyžaduje původní heslo. Je v okamžiku požadavku na heslo připojený k internetu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Už nechcem telefon MI note 10 pro, ani nič od xiaomi, ani vidieť !!! Tak blbý pôsob ako nastaviť mobil do výrovných nastavení som ešte nevidel. Ako získam PIN a na čo tam je potrebný nechápem.
Dobrý den,
možná Vás to překvapí, ale postup obnovení do továrního nastavení je na všech telefonech s Androidem stejný.
Co se týká PINu – pokud je to Váš telefon, tak PIN jste si Vy sám osobně zvolil při úvodním nastavení telefonu. Abyste ho nezapomněl, tak vždy jednou za tři dny požadoval jeho zadání místo odemknutí otiskem/obličejem.
Uvedený popis působí dojmem, že se snažíte uvést do továrního nastavení telefon, který původně nebyl Váš. Právě proti tomu má požadavek na PIN bránit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, zapomenuté heslo Xiaomi účet, záložní tel. č. ( kreditní ) už neexistuje. Goodle účet na telefonu není. Telefon POCO M3. Prosím, potřeboval bych odhlásit z tohoto Xiaomi účtu. Je možné dát tovární nastavení, nebude to chtít se přihlásit Xiaomi účtem ? Děkuji J.N.
Dobrý den,
po obnovení do továrního nastavení bude telefon požadovat účet Google. Pokud na telefonu není, je možné, že bude požadovat účet Xiaomi.
Doporučil bych tedy začít obnovením hesla k tomu účtu – lze to provést např. přes oficiální stránku.https://account.xiaomi.com/fe/service/forgetPassword.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nastavila jsem omylem špatné datum na mobilu Redmi 9A, jak to odstranit nebo opravit? A vlastně nevím, kde se z tohoto mobilu cokoli smaže. Mám ho totiž pouze druhý den, dostala jsem ho jako dárek.Děkuji.
Dobrý den,
datum a čas nastavíte v Nastavení-Další nastavení-Datum a čas. Doporučil bych aktivovat volbu Nastavit čas automaticky – pak telefon bude přebírat přesný datum a čas ze sítě.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry den chtel bych se zeptat telefon xiaomi redmi note 10 s se samovolne vypina a zapina ale jakoby se nedostane do prihlaseni zkousel jsem vsechno ale nejde mi tovarni nastaveni vzdycky kdyz udelam tento postup tak se telefon vypne a zacne se zapinat
Dobrý den,
určitě doporučím obnovení do továrního nastavení. Pokud telefon nenastartuje do systému, abyste ho mohl udělat přes Nastavení, bude nutné použít nouzový postup:
V tomto případě se mobil po restartu při prvním spuštění velmi pravděpodobně bude dožadovat přihlašovacích údajů k účtům Xiaomi a/nebo Google, které musíte znát, jinak se dál prostě nedostanete.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry den, co dělat, pokud nemáte přístupové udaje k telefonu po umrtí majitele a chcete telefon vymazat a dostat do továrního nastavení?
Dobrý den,
obávám se, že to bohužel nebude tak jednoduché. Pokud nemáte přístupové údaje, můžete telefon obnovit přes konzoli pro obnovení (viz poslední kapitola článku MIUI 12 – tipy a triky: obnovení telefonu do továrního nastavení). Pak ale telefon s nejvyšší pravděpodobností bude požadovat přihlašovací údaje k účtu Google původního majitele. Pokud je neznáte, pak nezbyde než obrátit se na servis, nejlépe s nějakým dokladem o koupi telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň, nejde nam odomknúť mobil REDMI 12C, nakoľko syn si cca 3 dni neodomkol mobil ručne, len tvárou. teraz tam už nejde nahodiť jeho heslo a vypisuje , že zariadenie je zamknuté. skušali sme ho dla navodu resetovať – ale zobrazia sa nám len 3 položky. reboot, connect with miaassistent, save mode. proste nezobrazuje sa ikonka wipe data
Dobrý den,
počkejte, počkejte. Mám takový pocit, že nám neříkáte všechno. Každý telefon s Androidem – bez ohledu na odemykání otiskem či obličejem – chce přece každé tři dny zadat PIN/gesto/heslo (podle toho, co je nastavené). Důvodem je právě to, aby uživatel tento údaj nezapomněl. Nějak se mi nezdá, že by syn při této frekvenci povinného zadávání ten údaj zapomněl. Stejně tak si nemyslím, že by nějaký návod říkal, že pokud neznáte PIN/gesto/heslo, tak máte uvést telefon do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý, na redmi note 11c nemôžem urobiť reset výrobných nastavení. Vždy keď dám reset tak sa iba reštartuje a je všetko ako predtým a keď idem cez boot menu tak napíše failed wipe dáta. Existuje nejaké riešenie?
Dobrý den,
zkuste postupovat dle našeho návodu HyperOS tipy a triky: jak obnovit telefon do továrního nastavení?
Pokud to nepůjde, pak vidím jen dvě možnosti: buď je ten telefon pod nějakou formou rodičovské kontroly, nebo je nějakým způsobem poškozená konzole pro obnovení, což patrně půjde řešit jedině servisem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián