MIUI 13 – tipy a triky: po připojení k Wi-Fi v letadle se nelze připojit k Wi-Fi
Spolu s letními dovolenými se v naší Poradně začal znovu objevovat problém s přihlášením k bezdrátovým sítím. V kostce jde o to, že po připojení k Wi-Fi v letadle (nejčastěji jsou v tomto směru zmiňovány aerolinky Smartwings) se následně nelze připojit k jakékoli další Wi-Fi, vyžadující přihlášení.
Níže uvedené postupy jsou primárně určeny pro telefony Xiaomi, Redmi a Poco s grafickou nadstavbou MIUI 13. Toto uživatelské prostředí najdete na všech nových modelech telefonů, které aktuálně nabízíme v našem českém i slovenském e-shopu, ale i na mnoha starších zařízeních.
Po připojení k Wi-Fi v letadle se nelze připojit k Wi-Fi
Patrně poprvé jsme tento problém zaznamenali počátkem prosince loňského roku. Tehdy na nás obrátil tazatel s tím, že mu při pokusu o připojení na firemní Wi-Fi po návratu z dovolené vyskakuje přihlašovací okno letecké společnosti Smartwings, se kterou předtím letěl.
Postupem času se začaly objevovat další případy. Jejich společným prvkem byla skutečnost, že postižení předtím letěli letadlem Smartwings a připojili se k palubní Wi-Fi. Při pozdějším pokusu o přihlášení na jinou Wi-Fi se nejčastěji zobrazovala hláška Welcome onboard to Everhub inflight Entertainment.
Hlášení postupně přibývalo a bohužel nepomáhalo ani mazání dat aplikací Chrome a Mi Prohlížeč, ani obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth. Po připojení k Wi-Fi v letadle Smartwings se prostě následně nešlo připojit k jakékoli další Wi-Fi vyžadující vlastní přihlášení.
Řešení problému
Patrně jako první přišel s řešením tohoto problém Tom, který se s nemožností připojit se k Wi-Fi sám potýkal. Níže uvedený postup jsme zkusili poradit i dalším uživatelům, jež se po letu se Smartwings potýkali se stejnými potížemi, a bez výjimky všem pomohl.
Jak tedy vyřešit problém, kdy se po připojení k Wi-Fi v letadle Smartwings nelze připojit k jakékoli další Wi-Fi?
- Otevřete systémové Nastavení.
- Přejděte do sekce Aplikace.
- Pokračujte do Správa aplikací.
- Klepněte na tři tečky v pravém horním rohu.
- Pokud zde vidíte Skrýt systémové služby, tak nic neměňte a klepnutím jinam uzavřete nabídku.
- Jestliže zde vidíte možnost Zobrazit všechny aplikace, klepně na ní.
- Vyhledejte v seznamu aplikaci HTML zobrazení. K tomuto účelu můžete využít vyhledávací pole v horní části stránky.
- Klepněte na položku HTML zobrazení.
- V dolní části stránky klepněte na tlačítko Vymazat všechna data.
- V dialogu, který se zobrazí, klepněte na tlačítko OK.
Tímto postupem vymažete data aplikace HTML zobrazení, která může za to, že se při pokusu o přihlášení k bezdrátové síti zobrazuje okno palubního entertainmentu letecké společnosti Smartwings. Nyní by připojení k W-Fi mělo být bez problémů.
Další díly seriálu MIUI 13 – tipy a triky
- Zamykací obrazovka a její nastavení
- Baterie, spořič a optimalizované nabíjení
- Domovská obrazovka a její možnosti – 4. díl
- Domovská obrazovka a její možnosti – 3. díl
- Domovská obrazovka a její možnosti – 2. díl
- Domovská obrazovka a její možnosti – 1. díl
- Jak na bezdrátový přenos souborů?
- Přenos souborů z mobilu do počítače kabelem
- Jak pořídit a sdílet snímek obrazovky?
- Co dělat s hláškou „This device is locked“?
- Co je režim Fastboot a jak se z něj dostat?
- Tajné kódy pro vstup do skrytých nastavení
- Jak na aktualizace MIUI a Androidu?
- Jak dostat Dynamic Island z iPhonů na Android?
- Jak skrýt ikonu NFC z oznámení?
- SMS zprávy a možnosti jejich nastavení
- Jak na nahrávání telefonních hovorů?
- Jak nastavit a používat dualSIM telefon?
- Jak nastavit aplikaci, aby ji systém neukončil?
- Jak nastavit a používat přenosný hotspot?
- Jak nastavit telefon na zahraniční roaming?
- Témata aneb Jak snadno změnit vzhled MIUI
- Jak číst a psát SMS z počítače?
- Co dělat, když se po připojení k Wi-Fi v letadle nelze připojit k Wi-Fi?
- Aktivní displej (Always on Display; AoD)
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti nastavení – 3. díl
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti nastavení – 2. díl
- Aplikace Fotoaparát a její možnosti nastavení – 1. díl
- Jak ručně aktualizovat MIUI a/nebo Android?
- Jak poznat, zda máte evropskou, nebo globální verzi telefonu?
- Jak instalovat aplikace z neznámých zdrojů?
- Jak nastavit a omezit přístup aplikací k poloze?
- Proč a jak zapnout rozšíření operační paměti?
- Jak upravit MIUI, aby vypadalo jako iOS z iPhonů?
- Zkuste nové widgety z MIUI 13 i na starším telefonu
- Postranní lišta a možnosti jejího nastavení
To je prozatím vše. Další díly našeho seriálu MIUI 13 – tipy a triky budou přibývat (téměř) každé úterý. Pokud tedy chcete ovládnout svůj telefon do sebemenších detailů, sledujte náš blog! Na příští pokračování se můžete těšit za týden, tedy v úterý 26. července.
Narazili jste na takové problémy poté, co jste letěli se Smartwings?
Dobrý den, i já mám problém s přihlášením k firemní WIFI poté, co jsem se přihlásil 29.7. k bezdrátové síti palubního entertainmentu letecké společnosti Smartwings. použil jsem výše uvedený návod, ale nepomohlo to. Nastavil jsem telefon do nouzového režimu, v tomto režimu jsem se k WIFI připojil a připojení zůstalo i po restartu do normálního režimu. Následující den se ale problém vrátil, v normálním režimu se při pokusu o připojení k firemní WIFI opět objevuje hláška Welcome onboard to Everhub inflight Entertainment. (Telefon Xiaomi Redmi 7 32GB, systém Android 10, verze MIUI 11.0.2).
Dobrý den,
pokud nepomohl výše uvedený návod, který ve stejné situaci pomohl už desítkám lidí, tak bohužel nevím. Žádný další postup řešení tohoto problému mi není znám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Paradny postup, dakujem pomohlo mi to. Ja ze co mi nejde wifi a spomenul som si pri tomto navode ako som letel so SMARTWING. DAKUJEM
Dobrý den,
jsem rád, že se Vám pomocí našeho návodu povedlo problém vyřešit. Samozřejmě není zač – rádo se stalo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Moc díky!
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Díky bohu! Postup pomohl, potýkám se s tímto problémem už od léta co jsem se vrátila z dovolené a konečně jsem našla řešení!
Dobrý den,
děkuji za reakci. jsem moc rád, že Vám náš návod pomohl vyřešit tento nepříjemný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián