MIUI tipy a triky

MIUI 12 – tipy a triky: Jak správně odeslat hlášení o chybě do Xiaomi?

Nebývá to sice vysloveně časté, ale sem tam se v operačním systému, grafické nadstavbě MIUI nebo v nějaké systémové aplikaci může objevit nějaká chyba. Pokud stojíte o to, aby byla vyřešena, měli byste o ní dát vědět vývojářům a poskytnout jim co možná nejvíce informací. V tomto článku vám ukážeme, jak správně odeslat hlášení o chybě do Xiaomi.

Níže uvedené postupy jsou primárně určeny pro telefony Xiaomi, Redmi a Poco s grafickou nadstavbou MIUI 12 a MIUI 12.5. Tyto verze najdete nejen na všech mobilech, které aktuálně nabízíme v našem českém i slovenském e-shopu, ale i na mnoha starších modelech.

Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!

Co dělat, když telefon zlobí?

Pokud narazíte na nějaké problémy s telefony Xiaomi, Redmi a Poco, můžete se obrátit na naši Poradnu. Žádný dotaz zde nezapadne a na každou otázku dostanete odpověď. Společnými silami s dalšími ochotnými uživateli jsme v Poradně vyřešili již více než 9500 problémů!

Jestliže potíže nastaly po nějaké větší aktualizaci Androidu a/nebo MIUI, doporučujeme nejprve zkusit provést obnovení zařízení do továrního nastavení. Můžete postupovat dle našeho podrobného návodu MIUI 12 – tipy a triky: obnovení telefonu do továrního nastavení.

Pokud problém přetrvá, pak bude hlavní otázkou, než začnete vyplňovat hlášení o chybě, čeho se vlastně týká. Pokud jde o chybu v nějaké konkrétní aplikaci třetí strany, zkuste kontaktovat její vývojáře – v Obchodě Google Play bývá uvedena adresa webových stránek a e-mail, na kterém lze kontaktovat vývojáře. U systému, nadstavby a systémových aplikací to jde jednodušeji.

Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!

Jak odeslat hlášení o chybě do Xiaomi?

V této kapitole vám ukážeme, jak vytvořit podrobnou zprávu o chybách a jak ji odeslat ke kontrole. Dobrou zprávou je, že celý postup je natolik jednoduchý, že ho zvládnou i naprostí začátečníci. Doslova během několika minut máte možnost podat kompletní zprávu o celkovém stavu svého smartphonu.

I když to není vůbec složité, měli byste vědět, že tuto funkci nenajdete prostým pohledem. I to je možná jeden z důvodů, proč mnoho uživatelů problémy spíše ignoruje a chyby nehlásí. Když budete vědět, jak na to, bude mnohem snazší hlášení o chybě odeslat.

Jak vytvořit hlášení o chybě?

  1. Otevřete systémové Nastavení.
  2. Přejděte do sekce O telefonu.
  3. Pokračujte do Všechny specifikace.
  4. Opakovaně rychle za sebou klepněte na položku Procesor.
  5. Poté, co se zobrazí Zásady ochrany osobních údajů zvolte Souhlasím.

V následujících okamžicích se začne sestavovat zpráva o chybě, což můžete sledovat v notifikacích. Tento proces může trvat až několik minut v závislosti na množství uložených informací a také na typu zařízení. Jakmile je zpráva vytvořena, můžete ji najít ve Správci souborů, konkrétně ve Sdíleném úložišti ve složce MIUI\debug_log.

Jak odeslat zpětnou vazbu?

Pomocí zpětné vazby můžete odesílat vývojářům nejen hlášení o chybě, ale také náměty na různá vylepšení.

  1. Otevřete systémové Nastavení.
  2. Přejděte do sekce Služby a zpětná vazba.
  3. Klepněte na tlačítko Odeslat zpětnou vazbu.
  4. Jedná-li se o chybu, označte ji jako Problém.
  5. Vyplňte podrobnosti o problému, případně přiložte snímky nebo video se záznamem obrazovky.
  6. V sekci Vybrat položky zvolte, čeho se problém týká.
  7. Zadejte Četnost výskytu, tj. jak často se chyba objevuje.
  8. Zvolte datum a čas.
  9. Vyplňte svůj e-mail, nebo telefonní číslo.
  10. Pokud jste vytvořili hlášení o chyba, pak aktivujte volbu Přidat protokoly.
  11. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Jak odeslat hlášení o chybě s protokolem?

Pokud se vaše problémy týkají:

Přidejte se k naší komunitě na Facebooku!
  • volání a signálu mobilní sítě,
  • zvuku, nahrávání zvuku a videa,
  • služby určování polohy,
  • senzorů,
  • Wi-Fi a funkce ShareMe,
  • Bluetooth,

pak můžete získat a následně odeslat protokoly týkající se konkrétně výše uvedených problémů. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Otevřete systémové Nastavení.
  2. Přejděte do sekce Služby a zpětná vazba.
  3. Pokračujte do Získat protokoly.
  4. Zvolte problém, který vás trápí, a klepněte v příslušné sekci na Vygenerovat protokol.
  5. Poté, co se zobrazí Zásady ochrany osobních údajů zvolte Souhlasím.
  6. V dalším kroku klepněte na tlačítko Přejít na Domovskou obrazovku.
  7. Zkuste replikovat problém – tj. udělat to, co nefunguje nebo činí problémy.
  8. Poté se vraťte do Nastavení-Služby a zpětná vazba-Získat protokoly.
  9. Zde klepněte na tlačítko Dokončit a nahrát.
  10. Tím se dostanete do dialogu Odeslat zpětnou vazbu.
  11. Vyplňte všechny položky formuláře dle předchozí kapitoly Jak odeslat zpětnou vazbu?
  12. Aktivujte volbu Přidat protokoly.
  13. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Odebírejte nás na Telegramu na https://t.me/xm_cz a sledujte naši skupinu na Facebooku!!

Předchozí díly seriálu MIUI 12 – tipy a triky

To je prozatím vše. Další díly našeho seriálu MIUI 12 – tipy a triky budou přibývat (téměř) každé úterý. Pokud tedy chcete ovládnout svůj telefon do sebemenších detailů, sledujte náš blog! Na příští pokračování se můžete těšit za týden, tedy v úterý 11. ledna.

Redmi 13

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!

Přihlásit odběr
Upozornit na
guest


6 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Zdeněk
Zdeněk
3 let před

Zdravím, neodesílám.
Nikdy na to nikdo nereagoval.

Zdeněk
Zdeněk
Odpovědět  Karel Kilián
3 let před

Reagoval jsem na chyby na kernelu i na chybu ohledně špatného firmwaru a jako? Nikdo ani neodpověděl.

David
David
3 let před

Přesně tak. Zbytečná ztráta času. Osobně píšu různé hodnocení i na Google obchod k aplikacím. A kolik reaguje vývojářů? Minimum a to jsou kolikrát Češi. Natož co by se s námi mazal nějaký Číňan.

6
0
Napište nám svůj komentář!x